home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Homoseksualitet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Homoseksualitet  (Læst 24902 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #15: 09 Jan 2014, 16:04 »

@phillip

Min pointe var også blot at understrege den - synes jeg selv - åbenlyse svaghed i hans person/intelligens han viser ved at bruge gud som undskyldning.


Jeg gider ikke køre den her mere ud, men hvis der står i hans religions bog "Og Gud/what ever fordømte homoer, fordi det var forkert" Eller et eller andet - Så er det jo ikke noget med at bruge det som en undskyldning - hvis det er den her bog han lever efter, og der står det er forkert - er det jo ingen undskyldning, så hold op med at sige det på den måde.

Nå, vil ikke bruge mere tid på den vinkel, for det tager en forkert drejning.
Citat af: vikt0731

link=topic=37276.msg1159724#msg1159724 date=1389279189
Men hvilke mennesker tror på det?
Der er jo ikke rigtig nogle ulemper ved det, kan selvfølgelig godt se det med badet, men hvis det er det største problem, så må man godt lige tage sig samme.
Hvad er det for en verden hvor folk syntes det er klamt at være Homo?

Jeg synes ikke det er klamt, så jeg synes du skriver det forkert her - Jeg skrev det giver en mærkelig stemning. Jeg skrev bare ud fra egne "erfaringer". Det er måske også dumt at jeg personligt har det på den måde, for det er jo ikke fordi han hopper hen og voldtager mig midt i badet..
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #16: 09 Jan 2014, 16:05 »

@phillip

Min pointe var også blot at understrege den - synes jeg selv - åbenlyse svaghed i hans person/intelligens han viser ved at bruge gud som undskyldning.

Jeg er kristen og hetero og jeg er helt 100% overbevist om at Gud er helt nede med homoseksualitet. Hvilket vel egentlig siger mere om mit eget syn på Gud og homoseksualitet, end det siger om Guds syn på homoseksualitet. Smiley
Men hvorfor er hans syn på Gud mere uintelligent end dit? Gud er brugt som undskyldning for mange ting, korstog, selv Hitler brugte Gud som undskyldning for at føre krig, det handler ikke om nedsat intelligens det handler om mange, mange andre ting.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #17: 09 Jan 2014, 16:05 »

Men Skovlyst, det er ting som man burde tage mere hånd om. Hvorfor skal der være racister og hvad for de ud af det?
Ligesom, at hvad for man ud af at hade Homoseksuelle? De går jo ikke rundt og gør noget forker eller skader samfundet...
Jeg er dog enig i, at de ikke behøver at overspille og sådan noget, men hvis det er sådan de er, så lad dem dog være sådan.

Og nej, jeg tror heller ikke vi kommer til at se en topspiller springe ud som aktiv, medmindre vi gør noget for det.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #18: 09 Jan 2014, 16:10 »

Tror ikke det er så simpelt, Skovlyst Wink

Hvis du er blevet diskrimineret hele dit liv så er det måske en kæmpe befrielse endelig at blive accepteret og at kunne skeje helt ud og komme ud med alt det du har holdt inde i årene.

Selvfølgelig er Gustav møgirriterende, men det er nu mere pga. hans ultra overfladiske syn på tingene, og hans opmærksomhedssøgen. Heldigt at han repræsenterer en umådeligt lille del af homoer. Smiley

Men ja, forstår heller ikke at der er så stor fokus på racisme i fodbold, når Alex får lov til at sige som han har gjort.
Det svarer meget godt til at sige at grønlanske, negroide eller kaukasiske mennesker er ulækre og unaturlige, og det ville han da få en gigantisk karantæne for at udtale officielt.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #19: 09 Jan 2014, 16:12 »

Men hvorfor er hans syn på Gud mere uintelligent end dit? Gud er brugt som undskyldning for mange ting, korstog, selv Hitler brugte Gud som undskyldning for at føre krig, det handler ikke om nedsat intelligens det handler om mange, mange andre ting.
Ja, og lige præcis det mener jeg er enten en dårlig undskyldning, eller et godt eksempel på hjernevask/manglende evne til at danne egne holdninger.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #20: 09 Jan 2014, 16:15 »

Hvad med andres tanker? Som jeg kan se har i intet i mod det, det er jo kun godt, men der findes nogle personer som er en del imod det.
Nogle er måske FOR imod det.

Har flere gange set nyheder om fx Gustav der er blevet overfaldet, og at der i Rusland er regler om at der ikke må være homoseksuelle (ret mig hvis jeg siger forkert), og her tænker jeg : Verdensmesterskabet 2018 i Rusland

Hvis det forsætter sådan, kan jeg forstille mig at nogle lande melder sig fra, men det er jo et helt andet emne..

Så mit spørgsmål til jer er: Vil homoseksuelle blive overfaldt mere end de normale fodboldspillere?

Min personlige mening er: Ja. Flere vil helt klart blive overfaldet, og 60% årsagerne er religion. Fx Muslimer og Kristne (muslim her), mener at homoseksuelle er forkert og sådan noget. Så derfor vil flere blande alt muligt ind, og overfalde mange homoseksuelle. Det er måske derfor at flere fodboldspillere holder det hemmeligt. Jeg vil derfor høre jeres mening om det.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #21: 09 Jan 2014, 16:15 »

Det er desværre også sådan, at mange danskere tror at alle Homoer er som Gustav, hvilket de bestemt ikke er...
Håber bare at med tiden, så vil Homoseksualitet blive accepteret i fodboldens verden og flere tør at springe ud.
Men hvor har Rusland deres holdninger fra? Det du siger er korrekt, men det viser også bare lidt om Rusland...

Men hvorfor skulle flere blive overfaldet? De har jo ikke gjordt dem noget, tværtimod.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 16:18 af vikt0731 » Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #22: 09 Jan 2014, 16:17 »

Kan du forklare det nærmere vik ??
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #23: 09 Jan 2014, 16:17 »

"Hamderspiller"

Du siger du er Muslim - Ville du overfalde en Homoseksuel? pågrund af din religion?
Logged


lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #24: 09 Jan 2014, 16:24 »

Jeg har det fint med homoseksuelle, så er der flere damer til os andre Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #25: 09 Jan 2014, 16:27 »

"Hamderspiller"

Du siger du er Muslim - Ville du overfalde en Homoseksuel? pågrund af din religion?

Nej, glem alt om det.

Er muslim, og er ligeglad med homoseksuelle, jeg siger hej til en, og vil tale med en hvis det er.


Desuden er jeg ikke specielt troende med Islam Peace
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #26: 09 Jan 2014, 16:27 »

Men Skovlyst, det er ting som man burde tage mere hånd om. Hvorfor skal der være racister og hvad for de ud af det?
Ligesom, at hvad for man ud af at hade Homoseksuelle? De går jo ikke rundt og gør noget forker eller skader samfundet...
Jeg er dog enig i, at de ikke behøver at overspille og sådan noget, men hvis det er sådan de er, så lad dem dog være sådan.

Og nej, jeg tror heller ikke vi kommer til at se en topspiller springe ud som aktiv, medmindre vi gør noget for det.

Nu er vi på vej ud på et sidespor, hvis vi ser på kategorien. Det var vi allerede lidt med åbningsindlægget.
Der vil altid være had på forskellige racer, etniske grupper - ligesom at der vil være folk som ser ned på forskellighed.
Du får intet ud af det, men det hele skyldes et eller andet sted: OPDRAGELSE.

Der er had fra alle. Man kan ikke sige at "hvide" er de eneste racister i verden. Racisme sker på kryds og på tværs.

Det er bare for mainstream, hvis en homoseksuel har en mere piget og tøset image end selv Barbie. Det er der mange som er. Men der er selvfølgelig også dem som man ikke skulle tro var homosekskuelle.

Tror ikke det er så simpelt, Skovlyst Wink

Hvis du er blevet diskrimineret hele dit liv så er det måske en kæmpe befrielse endelig at blive accepteret og at kunne skeje helt ud og komme ud med alt det du har holdt inde i årene.

Selvfølgelig er Gustav møgirriterende, men det er nu mere pga. hans ultra overfladiske syn på tingene, og hans opmærksomhedssøgen. Heldigt at han repræsenterer en umådeligt lille del af homoer. Smiley

Men derfor behøver man vel ikke at skabe sig som en 9-årig som ikke har fået sit legetøj i julegave, som hun ønskede sig? Der er ufattelig mange homoseksuelle som søger en enorm opmærksomhed, skal råbe op og være unikke.
Jeg kan slet ikke have det. Vær "normal", så vil jeg respektere din person.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #27: 09 Jan 2014, 16:30 »

Nej, glem alt om det.

Er muslim, og er ligeglad med homoseksuelle, jeg siger hej til en, og vil tale med en hvis det er.


Desuden er jeg ikke specielt troende med Islam Peace

Kan du forstår Muslimer - Meget Islam troende - der slår homoer ned? Altså, står der et sted " at de skal ned ".
Logged


vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #28: 09 Jan 2014, 16:33 »

Jeg er enig i, at det er for mainstream, hvis han minder mere om en pige end Barbie, men der jo også drenge som ikke er homoseksuelle, men stadig er meget feminine.
Altså jeg oplever overhovedet ikke at bøsser er opmærksomhedskræven de, langtfra. De er nogle af de sødeste og rareste menneske at omgås med.
Men hvis nu Messi siger at han er Homo, vil alle jo sikkert tænke at han er klam og alt muligt, hvilket de ikke burde. Tænk hvordan tilskuerne ville tage imod ham, det er jo sørgeligt...
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #29: 09 Jan 2014, 16:34 »

Kan du forstår Muslimer - Meget Islam troende - der slår homoer ned? Altså, står der et sted " at de skal ned ".
Nej der står ikke nogen steder at de skal slås ihjel eller noget
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010