home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Homoseksualitet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Homoseksualitet  (Læst 25262 gange)
vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #45: 09 Jan 2014, 16:58 »

Helt enig med dig Zone, det er en skam.

Haha. helt i orden Skovlyst  Wink
Men det er nu mest fordi at folk stadig kan hade bøsser, når de ikke har gjordt dem noget. Og at folk syntes det er mærkeligt, hvis man som fodboldspiller er Homo.
Jeg tror dog også, at tilskuerne er med til at de ikke tør springe ud som aktive... De er sgu ikke for kloge allesammen.
Jeg kan godt forstå det med at de ikke behøver at klæde sig på den måde, men hvis de kan lide det, hvorfor så ikke? Og der kan sikkert også være en grund til, at dem du kender behøver så meget opmærksomhed?
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #46: 09 Jan 2014, 17:01 »

Du har helt ret til din mening Medina, jeg forstår den bare ikke helt...  Smiley
Men det er jo et godt eksempel, de to som støtter dig, tør ikke stå frem, fordi de er bange for at blive hetzet på, ligesom Homoer er bange for det. Specielt i fodbold.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #47: 09 Jan 2014, 17:08 »

Du har helt ret til din mening Medina, jeg forstår den bare ikke helt...  Smiley
Men det er jo et godt eksempel, de to som støtter dig, tør ikke stå frem, fordi de er bange for at blive hetzet på, ligesom Homoer er bange for det. Specielt i fodbold.

Ingen tvinger dig til at forstå det.

Jeg forstår heller ikke din mening.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #48: 09 Jan 2014, 17:09 »

Men hvis man må høre, hvad er så din grund?
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #49: 09 Jan 2014, 17:10 »

Jeg synes de burde skydes. Jeg bryder mig bestemt ikke om dem.

Jeg mener ikke de bør skydes, medmindre de har gjort et andet menneske noget og dog ser jeg helst, at de holder sig langt væk fra mig. Det er heller ikke noget jeg har lagt skjul på overhovedet.
Når man har boet en del år i Mellemøsten, så kan man ikke undgå, at blive påvirket lidt af dem. I mit tilfælde er jeg blot blevet påvirket i forhold til homoseksualitet. Jeg accepterer dem, men det er også det fra min side. Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #50: 09 Jan 2014, 17:10 »

Robbie Rodgers..
Ellers kan Justin Fashanu og Anton Hysén (dog deltids prof) nævnes.

Fint nok at Hitzlersperger står frem for at få debatten op. Bare en skam det er nødvendigt, vi skriver trods alt 2014 i kalenderen.

You caught me. Men det er heller ikke mange Smiley og ej heller særlige kendte spillere. Skræmmende at du kender navnene, hr.! Wink
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #51: 09 Jan 2014, 17:12 »

Jeg mener ikke de bør skydes, medmindre de har gjort et andet menneske noget og dog ser jeg helst, at de holder sig langt væk fra mig. Det er heller ikke noget jeg har lagt skjul på overhovedet.
Når man har boet en del år i Mellemøsten, så kan man ikke undgå, at blive påvirket lidt af dem. I mit tilfælde er jeg blot blevet påvirket i forhold til homoseksualitet. Jeg accepterer dem, men det er også det fra min side. Smiley

Man burde jo rydde fyn og placere dem der og smadre broerne?


Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #52: 09 Jan 2014, 17:13 »

Nu ved jeg godt at denne debat hovedsagligt drejer sig om bøsser i fodbold verden. Men jeg kan lige starte med at sige at jeg hverken selv er homo, eller rigtig kender nogen som er homo'er. Jeg har intet specielt imod dem, men har mange venner som er store modstander af det. En ting som dog irriterer mig utrolig meget, er at der er nogen ting som bare er blevet udvalgt til at være "bøsset" nu snakker Skovlyst meget om løse håndled osv, det er nu ikke fordi jeg vil være specielt feminin. Men jeg elsker f.eks. farverige drinks, men det er pludselig bøsset, jeg elsker også romatiske komedier. Specielt Pretty woman og dirty dancing er 2 film som jeg synes er utrolig gode. Men det har intet at gøre med at jeg er bøsse for hvis der er 2 ting jeg elsker mere så er det piger og bryster. Og er aldrig blevet tændt af en dreng. Så det irriterer mig utrolig meget at jeg ikke kan gøre de ting uden folk hele tiden skal hække ned på mig og kalde mig bøsse.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #53: 09 Jan 2014, 17:14 »

Ville du så påtage dig rollen som deres leder, Medina?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #54: 09 Jan 2014, 17:18 »

Nu ved jeg godt at denne debat hovedsagligt drejer sig om bøsser i fodbold verden. Men jeg kan lige starte med at sige at jeg hverken selv er homo, eller rigtig kender nogen som er homo'er. Jeg har intet specielt imod dem, men har mange venner som er store modstander af det. En ting som dog irriterer mig utrolig meget, er at der er nogen ting som bare er blevet udvalgt til at være "bøsset" nu snakker Skovlyst meget om løse håndled osv, det er nu ikke fordi jeg vil være specielt feminin. Men jeg elsker f.eks. farverige drinks, men det er pludselig bøsset, jeg elsker også romatiske komedier. Specielt Pretty woman og dirty dancing er 2 film som jeg synes er utrolig gode. Men det har intet at gøre med at jeg er bøsse for hvis der er 2 ting jeg elsker mere så er det piger og bryster. Og er aldrig blevet tændt af en dreng. Så det irriterer mig utrolig meget at jeg ikke kan gøre de ting uden folk hele tiden skal hække ned på mig og kalde mig bøsse.

Selvfølgelig skal du have lov til at drikke dine farverige drinks og se dine romantiske komedier.
Jeg kan også sagtens drikke disse drinks, hvis jeg skal have noget andet end øl, whisky eller vodka/redbull.

Ville du så påtage dig rollen som deres leder, Medina?

Skal folk ikke have lov til at have deres mening? Hvis Medina mener, som han gør, så skal man da respektere det?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #55: 09 Jan 2014, 17:19 »

Men Medina, det er der sikkert også nogle som tænker om dig og mig...
Men hvorfor har du et så stort had? Har de da gjordt dig noget?

Præcis Sebbe, ligeså snart en dreng bare er det mindste feminin, er han pludselig Homo. Man skal gøre det man lyst til, medmindre det skader nogen.
Men altså der har sikker været mange homoer i fodbold gennem tiden, de tør nok bare ikke stå frem....
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #56: 09 Jan 2014, 17:19 »

You caught me. Men det er heller ikke mange Smiley og ej heller særlige kendte spillere. Skræmmende at du kender navnene, hr.! Wink

True dat, men det er dog heller ikke mere end 2-3 år siden, at man kunne læse artikler med Rodgers og Hysén, hvor Fashanu i den forbindelse blev nævnt, så det er måske starten på den accept, de ønsker sig. Smiley

Edit: Rodgers er man vel stødt på i FM de senere år, Hysén er heller ikke noget ukendt navn i skandinavisk fodbold. Peace
« Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 17:24 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #57: 09 Jan 2014, 17:21 »

Men hvorfor har du et så stort had? Har de da gjordt dig noget?

Nej det har de ikke.

Men de hed jo Adam og Eva og ikke Bjarne og Preben.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #58: 09 Jan 2014, 17:22 »

Hvis de ikke har gjordt dig noget, er det så ikke svært at hade dem?
Hvis du syntes det er unaturligt, er det okay, hver sin mening, men at skyde dem? Lige voldsomt nok....
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #59: 09 Jan 2014, 17:28 »

Syntes ellers selv, at han er sjov normal, og han fortæller sin ærlige mening.
Men hvilke regler har de brudt? De har jo ikke skadet nogen eller noget. De er/burde være ligeså normale som dig og mig....

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010