home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Homoseksualitet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Homoseksualitet  (Læst 24512 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #30: 09 Jan 2014, 16:34 »

Kan du forstår Muslimer - Meget Islam troende - der slår homoer ned? Altså, står der et sted " at de skal ned ".

Har egentligt bare lyst til at tage en sniper og snipe deres klamme hoveder ned.

Hvorfor har gud så skabt folk??

Fordi at man skal tæske dem?

Næh, fordi at vi alle er mennesker og vi skal holde sammen

derfor tror jeg mindre på gud, hver evig eneste dag der går!!!
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #31: 09 Jan 2014, 16:36 »

Nej der står ikke nogen steder at de skal slås ihjel eller noget

Aha - Fordi så handler det hele i bund og grund om (Skovlyst skrev det så pænt) - Opdragelse. Alex er blevet opdraget hjemme fra til at hade homoer. Og sådan er det i nutidens verden. De fleste holdninger en person har, kommer fra opdragelsen de har fået af mor og far.

Good, tak for svarene
Logged


hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #32: 09 Jan 2014, 16:36 »

Ingen er blevet født til at hade.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #33: 09 Jan 2014, 16:40 »

Aha - Fordi så handler det hele i bund og grund om (Skovlyst skrev det så pænt) - Opdragelse. Alex er blevet opdraget hjemme fra til at hade homoer. Og sådan er det i nutidens verden. De fleste holdninger en person har, kommer fra opdragelsen de har fået af mor og far.

Good, tak for svarene
Selv tak, det er bare måske nogle muslimer der har den holdning, men de sikkert bare blevet hjernevasket eller sådan noget. Men går i moskeen nogle gange og har aldrig fået sådan noget af vide.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #34: 09 Jan 2014, 16:45 »

Men derfor behøver man vel ikke at skabe sig som en 9-årig som ikke har fået sit legetøj i julegave, som hun ønskede sig? Der er ufattelig mange homoseksuelle som søger en enorm opmærksomhed, skal råbe op og være unikke.
Jeg kan slet ikke have det. Vær "normal", så vil jeg respektere din person.
Men kender du manden? Ved du om han har oplevet noget i sin barndom, der gør at han får det godt ved at skeje ud på den måde? Måske har han følt sig undertrykt i 10 år og lever nu sit liv som han vil.

Synes selv han er røv nederen, men det har han lov til. Ingen tvinger mig til at se på ham, og hvis jeg ser ham i byen så ignorerer jeg ham, eller går min vej.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #35: 09 Jan 2014, 16:46 »

Jeg er enig i, at det er for mainstream, hvis han minder mere om en pige end Barbie, men der jo også drenge som ikke er homoseksuelle, men stadig er meget feminine.
Altså jeg oplever overhovedet ikke at bøsser er opmærksomhedskræven de, langtfra. De er nogle af de sødeste og rareste menneske at omgås med.
Men hvis nu Messi siger at han er Homo, vil alle jo sikkert tænke at han er klam og alt muligt, hvilket de ikke burde. Tænk hvordan tilskuerne ville tage imod ham, det er jo sørgeligt...

Et spørgsmål - er du selv homoseksuel eller har du nogle nær dig, som er det?

Hvis Messi var homoseksuel så vil jeg respektere ham for at stå frem og samtidig være godt tilfreds med at han opfører sig helt som alle os andre.

Du skriver at der er nogle heteroseksuelle som er feminine også. Det er korrekt, og det er også mærkeligt! Men folk er nu en gang forskellige. Men der er bare mange homosekuslle som pr automatik bliver meget feminine.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #36: 09 Jan 2014, 16:49 »

Jeg er bestemt ikke Homoseksuel, langt fra. Men jeg spiller på hold med en nede i EfB, og han er Homo. Men det kan du slet ikke mærke.
Det med Messi, er lettere sagt end gjordt. Jeg tror, at der ville blive kørt mega hetz mod ham, og det er vil også derfor, at de ikke fortæller det når de er aktive?

Men Skovlyst, de har jo ret til at leve som de vil, og man skal jo ikke bedømme på hvordan de ser ud....
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #37: 09 Jan 2014, 16:51 »

Messi har da en kæreste? Og det er et kvindemenneske ..
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Svartovich
Gæst
 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #38: 09 Jan 2014, 16:52 »

Messi har da en kæreste? Og det er et kvindemenneske ..
Det var vist et eksempel. Wink
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #39: 09 Jan 2014, 16:53 »

Men kender du manden? Ved du om han har oplevet noget i sin barndom, der gør at han får det godt ved at skeje ud på den måde? Måske har han følt sig undertrykt i 10 år og lever nu sit liv som han vil.

Synes selv han er røv nederen, men det har han lov til. Ingen tvinger mig til at se på ham, og hvis jeg ser ham i byen så ignorerer jeg ham, eller går min vej.

Går ud fra at vi snakker om Gustav her.
Jeg kender ham ikke, og jeg aner intet om hans baggrund. Min kommentar gik på overordnet de feminine bøsser.

Der er selvfølgelig nogen som er blevet undertrykt som børn - men det er jo ikke kun homoseksuelle. Det kan være alle.

Jeg er bestemt ikke Homoseksuel, langt fra. Men jeg spiller på hold med en nede i EfB, og han er Homo. Men det kan du slet ikke mærke.
Det med Messi, er lettere sagt end gjordt. Jeg tror, at der ville blive kørt mega hetz mod ham, og det er vil også derfor, at de ikke fortæller det når de er aktive?

Men Skovlyst, de har jo ret til at leve som de vil, og man skal jo ikke bedømme på hvordan de ser ud....

Det virker bare meget personligt den her debat, så det kunne jo sagtens være! Smiley
Der er da også en bøsse på mit arbejde, og jeg har det stramt med ham. Men det er også fordi at han kommer med kommentarer, har de fine løse håndled og snakker som en "ægte" bøsse.

Homoseksualitet er et tabubelagt emne i fodbold, og derfor fortæller de det først efter karrieren.

Det skal de da - men så kan de heller ikke forvente at de ikke bliver hadet af bare en gruppe mennesker. Der vil altid være nogen som råber efter dem som gør opmærksomme på, at de er homoseksuelle.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #40: 09 Jan 2014, 16:53 »

Jeg tror dog ikke at vi kommer til at se nogen springe frem mens deres aktive karriere er igang - ikke på topplan.

Robbie Rodgers..
Ellers kan Justin Fashanu og Anton Hysén (dog deltids prof) nævnes.

Fint nok at Hitzlersperger står frem for at få debatten op. Bare en skam det er nødvendigt, vi skriver trods alt 2014 i kalenderen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #41: 09 Jan 2014, 16:53 »

Vikt, efter hvad jeg har set med Medinas indlæg, har hun mere eller mindre været en troll Peace


Siger personen som har angivet sin egen alder som 1 år.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #42: 09 Jan 2014, 16:56 »

Det var vist et eksempel. Wink

Ah okay Smiley
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #43: 09 Jan 2014, 16:56 »


Hamderspiller: Medina er normal mega sjov, og har nogle vilde holdninger, den her er dog mindre fed.

Det er din mening.

Har modtaget 2 privatbeskeder fra to personer som bakker mig op. De ønsker dog ikke at stå frem!
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Homoseksuelitet
« Svar #44: 09 Jan 2014, 16:56 »

Siger personen som har angivet sin egen alder som 1 år.

Hvem har sagt at jeg ikke er 1 år  funny
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010