home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:41:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)  (Læst 76253 gange)
darkalf
Manager

Sv: #23 Danmark til Ejderen
« Svar #75: 28 Dec 2013, 11:51 »

Jeg indrømmer gerne at jeg har læst intet eller kun meget lidt her crazy Men når jeg lige tager et kig ned over det, så er den her blog forbilledligt flot rent grafisk.
tak skal du have. Håber du læser med videre

darkalf
Manager

« Svar #76: 29 Dec 2013, 11:28 »

Smider lige en afstemning op om jeg skal skifte klub eller blive hvor jeg er til slutningen af sæsonen.

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 30 Dec 2013, 08:07 »

Har du fået nogle gode tilbud? - Jeg har fået et par henvendelser fra AC Milan, Lazio, Swansea, Juventus & Fiorentina i mit save - der er også kommet update so far i AGF karrieren Smiley

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

darkalf
Manager

« Svar #78: 30 Dec 2013, 14:03 »

Uha på trods af tre titler i træk, en semifinale i CL og et ry på kontentielt niveau så er det vildeste tilbud fra Rotherham i League One i England indtil videre..

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 30 Dec 2013, 14:08 »

Uha på trods af tre titler i træk, en semifinale i CL og et ry på kontentielt niveau så er det vildeste tilbud fra Rotherham i League One i England indtil videre..

Hehe okay - mit ry er så også blevet til Verdenskendt - formentlig pga. alle de knockout faser vi har været med i, i Europa gennem de seneste 4-5 år.

Men der skal da nok komme noget - ellers søg

darkalf
Manager

« Svar #80: 30 Dec 2013, 14:11 »

Har prøvet et par gange at søge i championship hos nogen af de hold som har smidt manageren på porten men nej vi tager en anden hver gang da.. det samme gentager sig i bunden af serie a osv.. men jeg må jo se hvad der sker senere på sæsonen.

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 30 Dec 2013, 14:14 »

Synes også du skal blive sæsonen ud - bedre ry, jo flere resultater man for ude i det store europa (:

darkalf
Manager

« Svar #82: 30 Dec 2013, 14:17 »

Uden at afslører for meget så ser det lidt skidt ud i cl i denne sæson.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #83: 30 Dec 2013, 20:41 »

God update og mht. til Rønnow.. Tæsk tæsk og arbejdsløshed.

Håber for dig du snart får et godt tilbud på en ny klub.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

« Svar #84: 30 Dec 2013, 20:44 »

Det må vi jo se imorgen når stemmerne er talt op

darkalf
Manager

« Svar #85: 30 Dec 2013, 21:53 »

Har valgt at indstille afstemningen nu og med et snævert flertal til at skifte har jeg søgt nyt arbejde. Der vil blive skrevet en sidste update omkring SE inden jeg præsentere den nye klub engang i det nye år regner jeg med.

darkalf
Manager

#24 Danmark til Ejderen
« Svar #86: 30 Dec 2013, 22:38 »

Efteråret 2016

Så er efteråret slut for SønderjyskEs fodboldhold og vi indtager fortsat 1. pladsen i Superligaen, hvor vi har ligger siden første spillerunde. Vi har ligger på 1. pladsen siden vi i første spillerunde slog AC Horsens med 4-1 i Horsens og siden har vi ikke set os tilbage i ligaen, med kun 2 uafgjorte kampe mod AaB som eneste pointtab indtil videre selvom det har været tæt på i det sidste stykke tid. I pokalen har vi også sat alt modstand på plads og har derfor netop booket en plads i semifinalerne mod FC Midtjylland i det nye år, mens FC København tager imod FC Nordsjælland i den anden semifinale. Sidst var Frederik Rønnow pigesur over at han ikke måtte skifte klub og han valgte derfor at blive deprimeret i en sådan grad at vi var ved at løbe tør for lykkepiller, men som månederne er skredet fremad er hans humør ligeså stille vendt tilbage og han er nu glad igen og pillefri, hvilket selvfølgelig er meget glædeligt. Der er tidlig vinterpause i år og vi har derfor kun spillet 17 kampe af 33 indtil videre som har givet denne ligatabel ved pausen.

Hold                 Kampe   Målscore   Point
1 SønderjyskE        17      45-12          47
2 AaB                      17        33-19         33
3 FC København     17        23-17         30
4 OB                          17        26-23        27
5 Brøndby IF            17        27-19         25
6 FC Midtjylland        17        15-23         20
7 AGF                         17        17-20       19
8 FC Nordsjælland     17         20-22         17
9 AC Horsens           17        17-29         17
10 Randers FC         17       19-30          15
11  Viborg FF            17        13-27           14
12 Silkeborg IF         17       20-34           13     

De flotte præstationer af spillerne har medført at vi har 25-27 spillere udtaget til diverse danske landshold hver gang der skal udtages trup til det, og på A-landsholdet har Lasse Bagger også fået sin debut langt om længe med et mål til følge, han bliver spændende at følge fremover også på landsholdet.
I Champions League så det efter de første to kampe ikke ud til at vi skulle videre fra dette års gruppespil, men tre sejrer i træk (to gange i træk over PAOK og en gang hjemme over Shakhtar) har bragt os videre selvom vi fik tæsk i sidste kamp på Stamford Bridge af Chelsea som dermed gik ubesejret igennem gruppe A med 18 point af 18 mulige. Vi tog andenpladsen med 9 point, mens PAOK højst overraskende tog sig af 3. pladsen med 6 point og Shakhtar sluttede skuffende sidst med sølle 3 point. Der er ikke trukket lod til knockoutkampene endnu men vi kan trække følgende gruppevindere. Ajax, FC Porto, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Arsenal eller PSG så uanset hvad så bliver det en vanskelig opgave for klubben efter jul, hvor det efter afstemningen af jer læsere står klart at jeg ikke længere skal være i klubben, så må vi se hvad jobmarkedet har at byde på og hvor vi ender. Uanset hvad der sker så har det været fedt at skabe et hold kun bestående af danskere, der har kunne spillet nogenlunde lige op med de store i Champions League og kører mere eller mindre alt modstand over i den hjemlige liga.

SønderjyskE 4 – AGF 0 (SL) //Shakhtar 2 - SønderjyskE 1 (CL)// SønderjyskE 4 – FC København 0 (SL)//Taastrup FC 0 - SønderjyskE 3(Pokal 3. runde)// Viborg FF 0 - SønderjyskE  2 (SL)// SønderjyskE 0 – Chelsea 2(CL // SønderjyskE 2 – FC Nordsjælland 1(SL)// SønderjyskE 2 – AC Horsens 1(SL // SønderjyskE 1 – PAOK 0(CL // SønderjyskE 2 – Silkeborg IF 1 (SL) // Skive 0 - SønderjyskE 2(Pokal 4. runde// Brøndby 2 - SønderjyskE 4 (SL)// SønderjyskE 4 – PAOK 2(CL) // FC Midtjylland 0 - SønderjyskE 2 (SL)// AaB 3 - SønderjyskE 3 (SL)// SønderjyskE 2 – Shakhtar 0 (CL)// SønderjyskE 3 – Randers FC 0 (SL)// Chelsea 3 - SønderjyskE 0 (CL)// Hvidovre 1 - SønderjyskE 3 (Pokal kvartfinale)//

darkalf
Manager

#25 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #87: 01 Jan 2014, 19:50 »

Jeg fik en gylden mulighed som jeg ikke kunne sidde overhørig så er jubelglad for tiden. Mit favorithold valgte at fyrer den 3. manager på ligeså mange sæsoner, efter de endnu engang ligger tæt på stregen med cirka halvdelen af sæsonen spillet. Klubben er selvfølgelig Brighton and Hove Albion og det er jo som at komme hjem i managertermer. Jeg er fan af klubben i virkeligheden så at få tilbudt jobbet af Tony Bloom (bestyrelsesformande n) er en stor ære og jeg havde ikke de store betænkninger i forhold til at skifte de sædvanlige ”nemme” kampe i Superligaen ud med en større udfordring i Championship og på sigt forhåbentlig Premier League. Har skrevet under på en 3 årig aftale til 2019 og vil få 117.500K i ugen for mit arbejde, hvilket er et stort skridt op af løntrappen hvor jeg kun fik 3.500 om ugen i SønderjyskE. Der er ikke sat nogle krav fra bestyrelsen omkring mit arbejde, så jeg har frie tøjler til at gøre som jeg vil pt. Til dette har jeg fået et transferbudget på 27 mil kr og et lønbudget på 2,3 mil i ugen, hvilket også er det som bliver brugt pt, dog er der tre spillere på leje som jeg regner med at sender retur til deres respektive klubber og dermed sparer deres løn.

Det første der står overfor mig er dog en større oprydning i personalet for hold nu op hvor er der ansat mange som ikke fortjener en krone for deres arbejde. Scoutene er lige til at lukke op og S**** i det samme gør sig gældende for fysioerne, mens størstedelen af de 6 trænere også bare skal ud af vagten sammen med ass. manageren Nathan Jones, der har ligeså meget taktisk viden som en hovedløs kylling og samme disciplin niveau som en hippie der har røget for meget fed. Der er dog et par enkelte lyspunkter og det betyder at jeg forfremmer Simon Ireland fra U21 ass. manager til ny ass. manager også kan der ligesom bygges på derfra. Økonomisk har vi små 81 millioner kr i kassen, så det kommer til at være hårdt arbejde som skal trække os op i Premier League. Vi ligger pt på en 20. plads ud af 24 mulige med to point ned til nedrykning, ti point op til playoff og enogtyve point op til 1. pladsen som Aston Villa sidder tungt på pt. I næste update vil jeg tage et kig på spillertruppen og se hvor jeg kan forbedrer noget henne allerede i dette transfervindue og hvad der må vente til senere.

Fogt
Landsholdsspiller

Sv: #25 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #88: 01 Jan 2014, 20:29 »

Det var sku da noget af et drømmeskifte. Held og lykke i det engelske Smiley Har du planer om at tage nogle spillere med fra SE med over sundet?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

Sv: #25 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #89: 01 Jan 2014, 20:31 »

Det var sku da noget af et drømmeskifte. Held og lykke i det engelske Smiley Har du planer om at tage nogle spillere med fra SE med over sundet?
Tak tak. Vil helt sikkert forsøge men tror de vil til større klubber end brighton er pt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010