Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:57:08
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
I dag
kl. 19:25:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag
kl. 12:34:09
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 11:47:30
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23486
5 Brugere, 600 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
shriramserenity
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Blogs
#44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
15
Forfatter
Emne: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen) (Læst 76118 gange)
darkalf
Manager
Sv: #15 Danmark til Ejderen
«
Svar #45:
13 Dec 2013, 05:03 »
Citat af: Fogt 12 Dec 2013, 21:35
Flot med endnu en titel. Venter spændt på dine transfers i sommerpausen
jo tak. En titel hjulpet godt i hus af de andre topholds mærkelige pointtab mod de mindre hold samt det faktum at mine faste startere i midterforsvaret Dehn og Banggaard ikke havde en skade på noget tidspunkt i sæsonen før til aller sidst. Angående transfers op til den nye sæson må vi jo vente og se om jeg stadig er i klubben og hva et eventuelt transferbudget bliver på.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
darkalf
Manager
Sv: #15 Danmark til Ejderen
«
Svar #46:
16 Dec 2013, 04:55 »
Regner med at der måske kan blive tid til lidt manager i dag også vil der komme en Update her også.
Gang i Brighton igen
darkalf
Manager
#16 Danmark til Ejderen
«
Svar #47:
18 Dec 2013, 17:01 »
Transfers
Ind er kommet:-------------->
Lasse Præstegaard
fra Randers FC for 3,75 mil kr
Nicolai Nielsen
fra AB for 850K kr
Daniel Thorning
fra Lyngby for 485K kr
Rasmus Thelander
fra Randers FC for 5,25 mil kr
Simon Sterring
fra FC Midtjylland for 3,5 mil kr
Mads Hvilsom
klubløs
Kenneth Zohore
klubløs
Lucas Jensen
fra FC København for 3,25 mil kr
Kasper Schmeichel
klubløs
I alt handlet ind for 17,16 mil kr i det dyreste transfervindue nogensinde i SønderjyskEs historie. Bestyrelsen kastede ikke mindre end 32 millioner kr efter mig og et lønbudget på 1,1 mil i ugen kort efter sidste sæson sluttede og dem ville jeg da gøre brug af til at styrke truppen her og nu, samt handle ind til fremtiden.
<---------------------Ud er gået:
Alexander Groven
til FC Metz for 150K kr + 50% af næste salg
Leonardo Novo
til FC Metz for 2,45 mil kr + 45% af næste salg
Søren Mussmann
til Racing Club de Lens for 4 mil kr + 50% af næste salg
Abdoulaye Keita
til WBA for 2,25 mil kr + 45% af næste salg
Adam Webster
til Birmingham for 137K kr + 45% af næste salg
Med tilgangen af ikke færre end ni spillere til klubben måtte nogen jo naturligvis og den anden vej og i helt i tråd med mine tanker om at opnå succes med et rent dansk hold har jeg valgt at sælge godt ud i alle udlændinge i klubben. Faktisk er der nu kun Hallgrímur Jónasson tilbage i klubben som ikke har et dansk pas. I alt solgte jeg for 8,9 millioner kr mens jeg også lejede Helge Haugen, Patrick Born, Mikkel Uhre og Timmi Johansen ud endnu en sæson. Thomas Grau-Hansen og Adigun Salami har fået løbepas og kan frit gå på klubjagt.
Truppen
Målmænd:
Andreas Raahauge
Kasper Schmeichel
Frederik Rønnow
Rønnow overtog i sidste sæson buret efter Keita ikke rigtigt slog til og pressede ham tilstrækkeligt. Jeg håber at Schmeichel vil være i stand til at give Rønnow lidt mere konkurrence om pladsen, og imens lærer fra sig til Andreas Raahauge.
Forsvarer:
Jacob Dehn
Rasmus Thelander
Hallgrímur Jónasson
Anders Larsen
Lasse Nielsen
Thomas Callesen
Patrick Banggaard
Jesper Juelsgård
Forsvaret er gået styrket ud af transfervinduet med tilgangen af Thelander og den nye regen jeg fik i foråret på venstre back Anders Larsen. Umiddelbart kunne jeg godt bruge endnu en højre back, men har ikke kunne lokke en med det rette talent frem endnu, og ingen af de danske landsholdsspilere virker til at ville skifte endnu, så også her må jeg bruge hvad jeg nu lige kan finde på U19 holdet hvis ikke Hallgrímur skulle kunne spille på højre back pga skader andre steder på banen. Bjørn Paulsen kan også dække ind i forsvaret hvis det skulle gå helt galt så syntes det ser rigtig fornuftigt ud op til denne sæson.
Midtbane:
Pione Sisto
Franck Semou
Göckan Kaya
Jonas Gemmer
Andreas Oggesen
Lucas Jensen
Midtbanen virker endnu engang tyndt besat men med både Thomas Callesen og Hallgrímur Jónasson som muligheder på den defensive midtbane bør vi være dækket godt nok ind. Fløjene kan dækkes af enten Absalonsen eller i helt vilde situationer af nogle af de unge regens på U19 holdet.
Angreb:
Kenneth Zohore
Bjørn Paulsen
Johan Absalonsen
Lasse Bagger
Mads Hvilsom
Oppe foran er der sket store ting og sager i forhold til i sidste sæson og jeg har valgt at smide Johan Absalonsen på bænken og erstattet ham med Lasse Bagger, som har takket for tilliden med 9 mål og 3 assists i 7 kampe indtil videre, mens Paulsen slet ikke kan komme igang i denne sæson.
I de tre venskabskampe jeg nåede at spille op til sæsonen mødte vi FC Nordsjælland, Vejle og Lyngby, hvilket gav to uafgjorte nul-nul kampe og en stor sejr på fem-nul over Lyngby, og dermed fik vi da lige startet sæsonen med tre clean sheets til Rønnow. I næste update kommer der nyt om de første kampe i ligaen, samt klubbens vej til Champions League som i denne sæson startede helt nede i 2 kvalrunde fordi de danske klubhold har klaret sig dårligt i europa de seneste sæsoner.
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2013, 05:46 af darkalf
»
Gang i Brighton igen
Fogt
Landsholdsspiller
Sv: #16 Danmark til Ejderen
«
Svar #48:
18 Dec 2013, 18:38 »
Lækkett hold du er ved at samle brormand
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
darkalf
Manager
«
Svar #49:
18 Dec 2013, 18:43 »
Ja det pynter på det og Bagger har virkelig fået sig et gennembrud i denne sæson så han bliver helt sikkert spændende og følge fremover. Har kigget lidt på Frederik Sørensen til højre back men han vil ikke skifte pt. Får jeg fat i ham kan den sidste ikke danske spiller sælges.
Gang i Brighton igen
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #50:
18 Dec 2013, 19:06 »
Hvad med Remmer?
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
darkalf
Manager
«
Svar #51:
18 Dec 2013, 19:28 »
Hmm. God ide ham havde jeg da lige glemt. Sender en spejder efter ham.
Gang i Brighton igen
darkalf
Manager
#17 Danmark til Ejderen
«
Svar #52:
19 Dec 2013, 12:20 »
Flora 0 - SønderjyskE4
(CL vindere kval 2.runde 1. kamp)
målscorere: Banggaard(1), Bagger(2)
SønderjyskE 9 – Flora 0
(CL vindere kval 2.runde 2. kamp)
målscorere: Bagger(3), Gemmer(1), Paulsen(3), Banggaard(1), Semou(1)
HJK 1 – SønderjyskE 4
(CL vindere 3. kvalrunde 1. kamp)
målscorere: Oggesen(1), Juelsgård(1), Hvilsom(1), Banggaard(1)
SønderjyskE 1 – HJK 2
(CL vindere 3. kvalrunde 2. kamp)
målscorere: Dehn(1)
M. Tel-Aviv 1 - SønderjyskE 1
(CL vindere Slutspil 1. kamp)
målscorere: Sisto(1)
SønderjyskE 1 – M. Tel-Aviv 0
(CL vindere Slutspil 2. kamp)
målscorere: Bagger(1)
Vi skal i denne opdate se lidt på klubbens vej til Champions League i denne sæson, som det tidligere er blevet nævnt er blevet noget længere i denne sæson i forhold til i sidste sæson, da Danmarks koefficient ikke rækker til en plads senere i turneringen, noget jeg selvfølgelig vil prøve at ændrer på i de kommende sæsoner. På trods af den længere vej så burde vi ikke have nogle problemer i første runde mod Flora fra Estland og ganske rigtigt så kører vi dem da også ud af egen bane og tillader os endda at brænde et straffe. I returen stiller Flora endnu engang op til en omgang prygl dog med den forskel fra sidst at spillerne er blevet spillet varme af de foregående Superliga kampe, og der er derfor ingen nåde fra Bagger og Paulsen som med fem mål allerede i første halvleg til sammen viser hvordan det skal gøres og videre var vi med samlet
13-0
.
Næste kvalrunde gav os en tur til Finland hvor HJK tog imod og ligesom i Estland kommer vi hjem igen med en sikker sejr og mere end et ben i næste runde, da HJKs mål er rent trøst. Om det er den indstilling spillerne har taget med til returen skal jeg lade være usagt, men tilfreds var jeg i hvert fald ikke med deres indstilling til kampen, hvilket de også fik at vide i både pausen og især efter kampen, som gav os sæsonens første nederlag. Vi var dog videre med
5-3
samlet og det var trods alt det vigtigste.
Til den sidste kvalrunde var vi i modsætning til i sidste sæson seedet, hvilket gav os både udebane i første kamp og en ”nemmere” modstander end i sidste sæson. Vi kunne have trukket AIK eller Rosenborg fra Sverige og Norge, men vi fik selvfølgelig fornøjelsen af at tage flyveren helt til Israel hvor M.Tel-Aviv tog imod. En lige og halvkedelig kamp endte
1-1
og vi havde fået lavet et udebane mål som betød at vi kunne tage den lidt med ro i returen, dog kun til en vis grænse hvilket jeg fortalte spillerne inden de løb på banen til returen. Kampens betydning var tydelig på holdet som virkede krampagtige i deres spil, og kun storspil af Rønnow i kassen sikrede os 0-0 ved pausen. I anden halvleg blev det ikke meget bedre, men så stak Sisto bolden i dybden til Bagger der trak forbi to mand og klaskede læderet ind bag målmanden.
1-0
til os og med kun 2 minutter igen skulle M. Tel-Aviv nu op og lave to mål, hvilket de aldrig kom i nærheden af til stor jubel på tilskuerpladserne. Vi havde for anden år i træk sikret os deltagelse i gruppespillet i Champions League og de 12500 tilskuere var svære at få ud af tribunerne og hjem i seng da de var godt igang med at fejrer vores samlede sejr på
2-1
. Vi var desværre stadigvæk 4. seed til lodtrækningen, og det blev en grim oplevelse. Fra øverste lag fik vi Arsenal, andet lag gav os Atlético Madrid mens tredje lag gav os Celtic, som nok bliver dem vi skal slås med 3. pladsen om, da jeg ikke forventer vi har de store chancer mod de to andre hold i gruppen. Vi starter gruppen med en tur til Spanien og slutter med en tur til Skotland, hvor vi så selv kan være med til at afgøre om vi vil videre forhåbentligt.
Gang i Brighton igen
darkalf
Manager
#18 Danmark til Ejderen
«
Svar #53:
19 Dec 2013, 17:33 »
FC Nordsjælland 1 - SønderjyskE 2
(SL)
målscorere: Juelsgård(1), Bagger(1)
SønderjyskE 3 – Randers FC 1
(SL)
målscorere: Banggaard(1), Bagger(2)
OB 1 - SønderjyskE 3
(SL)
målscorere: Banggaard(1), Bagger(1), Sisto(1)
SønderjyskE 3 – Brøndby IF 0
(SL)
målscorere: Semou(1), Bagger(2)
FC København 0 - SønderjyskE 2
(SL)
målscorere: Bagger(1), Paulsen(1)
Semou(rødt kort)
SønderjyskE 4 – AGF 0
(SL)
målscorere: Hvilsom(1), Banggaard(1), Sisto(1), Jónasson(1)
SønderjyskE 4 – AaB 2
(SL)
målscorere: Kaya(1), Paulsen(1), Bagger(2)
SønderjyskE 5 – FC Vestsjælland 2
(SL)
målscorere: Dehn(2), Bagger(1), Gemmer(1), Paulsen(1)
Esbjerg 0 - SønderjyskE 2
(SL)
målscorere: Hvilsom(1), Sisto(1)
AC Horsens 2 - SønderjyskE 3
(SL)
målscorere: Thelander(1), Hvilsom(1), Bagger(1)
SønderjyskE 2 – FC Midtjylland 0
(SL)
målscorere: Thelander (1), Bagger (1),
Kaya (rødt kort)
Hold Kampe Målscore Point
1 SønderjyskE 11 33-9 33
2 Randers FC 11 25-15 23
3 AaB 11 26-19 19
4 OB 11 13-11 19
5 FC København 11 14-13 14
6 AGF 11 11-11 14
7 FC Midtjylland 11 12-15 14
8 FC Nordsjælland 11 14-14 12
9 AC Horsens 11 12-18 10
10 Brøndby IF 11 12-25 10
11 FC Vestsjælland 11 9-22 10
12 Esbjerg fB 11 12-21 4
Så er sæsonen i gang i Superligaen men inden vinduet lukkede i for denne sæson valgte jeg at sælge Johan Absalonsen til Novara for 3,25 millioner kr + 50 % af næste salg, da han var ved at være utilfreds med den manglende spilletid, og han ville heller ikke længere lærer fra sig til de unge spillere, også er 43.000 kr i ugen altså bare for mange penge. Med salget af ham er den ældste spiller i klubben nu Hallgrimur Jónasson med hans 29 år, så det er en ung bande jeg har samlet mig sammen her i Haderslev. Om det er ungdommens gå på mod som har gjort at vi er gået ubesejret igennem de første 11 kampe i ligaen skal jeg lade være usagt, men på det sidste er resultaterne begyndt at blive mere og mere heldige så det er nok kun et spørgsmål om tid før et nederlag sniger sig ind på os. I pokalen er vi allerede ude efter et stort nederlag på hjemmebane mod Esbjerg fB der vandt med
4-2
i vores hule. Jeg stillede dog op med en hel del reserver blandt andet Schmeichel på mål og det slap vi altså ikke godt fra, men sådan er det nu engang når man er komplet ligeglad med pokalen og hellere vil fokusere på ligaen og Champions League.
Jeg har også udtrykt min interesse i et skifte til en klub i udlandet i pressen, hvortil bestyrelsen kun har reageret med et håb om at de kunne beholde mig længe endnu, og der er da pt heller ikke nogen andre klubber som vil gøre brug af mine evner så jeg må indtil videre kæmpe videre i Superligaen. Træningsfaciliteter
ne for både senior og ungdomsspillere er endnu engang blevet opgraderet så vi kan få endnu bedre udvikling på de unge og gamle i klubben. Rent taktisk kan jeg være godt tilfreds da vi scorer mål på samlebånd i denne sæson, og defensivt står vi også bedre end vi gjorde i sidste sæson på nuværende tidspunkt så der er håb for at Rønnow kan få det gyldne bur for flest clean sheets i Danmark.
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2013, 17:49 af darkalf
»
Gang i Brighton igen
Fogt
Landsholdsspiller
Sv: #18 Danmark til Ejderen
«
Svar #54:
19 Dec 2013, 20:51 »
Ubesejret og i CL det er næsten FOR godt ! Du skal vidst snart videre i verden
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
darkalf
Manager
«
Svar #55:
19 Dec 2013, 20:53 »
Det er kun i ligaen jeg er ubesejret indtil videre og håber at udlandet snart kalder.
Gang i Brighton igen
darkalf
Manager
«
Svar #56:
22 Dec 2013, 20:40 »
Håber på en Update i morgen aften engang eller tidligt tirsdag morgen.
Gang i Brighton igen
WittingB
Reserveholdsspiller
«
Svar #57:
23 Dec 2013, 09:11 »
Det ser lækkert ud - god start.. Er spændt på hvilken gruppe og hvordan det går dig i CHL!
Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her
Les Pitchouns - jagten på tronen
Månedens blogger :Dec, 2013
darkalf
Manager
«
Svar #58:
23 Dec 2013, 13:57 »
Citat af: WittingB 23 Dec 2013, 09:11
Det ser lækkert ud - god start.. Er spændt på hvilken gruppe og hvordan det går dig i CHL!
Gruppen står i update 17
og der er nogle gevaldige overraskelser kan jeg godt sige uden at afslører for meget..
Gang i Brighton igen
darkalf
Manager
#19 Danmark til Ejderen
«
Svar #59:
24 Dec 2013, 09:02 »
SønderjyskE 2 – Atlético Madrid 4
(CL)
målscorere: Hvilsom(2)
SønderjyskE 2 – Celtic 1
(CL)
målscorere: Paulsen(1), Bagger(1)
Arsenal 2 - SønderjyskE 3
(CL)
målscorere: Hvilsom(2), Bagger(1)
SønderjyskE 1 – Arsenal 3
(CL)
målscorere: Jónasson(1)
SønderjyskE 3 – Atlético Madrid 1
(CL)
målscorere: Kaya(1), Zohore(2)
Celtic 2 – SønderjyskE 2
(CL)
målscorere: Bagger(1), Juelsgård(1)
Hold Kampe Målscore Point
1 SønderjyskE 6 13-13 10
2 Arsenal 6 10-9 9
3 Celtic 6 7-7 8
4 Atlético Madrid 6 9-10 7
Velkommen til Haderslev hvor vi denne gang skal tage et kig på hvordan de lokale helte fra SønderjyskE har klaret sig i Champions League gruppespillet som netop er overstået. Vi starter på udebane hvor Diego Costa og resten af Atlético Madrid tog imod til en omgang underdog klø, og selvom måltavlen viste
4-2
til Atlético Madrid efter kampen var det faktisk SønderjyskE der kom bedst fra start og sikrede sig føring efter bare fem minutter på et flot mål af Mads Hvilsom der headede bolden i kassen efter flot forarbejde på kanten af Sisto.
0-1
målet fik publikum til at blive lidt i tvivl om hvad det her hold fra kolde Danmark var for en størrelse, men kun to minutter senere stod den
1-1
og hurtig derefter også
2-1
, inden Hvilsom ville lege med igen og scorede til pausestillingen
2-2
. Efter teen skulle vi bare fortsætte med vores flotte spil, og satse på endnu et mål, men ganske som ventet havde Diego Simone fortalt sine spillere det samme og de kom ud med alle sigtekorn sat ind på Frederik Rønnows mål, og der var heller ingen tvivl om at det kun ville være et spørgsmål om tid inden de ville få et mål.
I det meste af en time havde de fire bagerste holdt Diego Costa fra fadet, men så slog han til og scorede sikkert på en flot bold i dybden, og publikum var nu klar til en fest. Vi gav dog ikke op og jagtede en udligning, men desværre slog Atlético til i den anden ende og gjorde det til
4-2
kort før tid. I gruppens anden kamp vandt Celtic over Arsenal hjemme i Skotland med
1-0
.
I næste runde tog vi hjemme imod Celtic som blev besejret med
2-1
på mål af Bagger og Paulsen, der scorede på hver sin side af pausen det ene mål flottere end det andet. Bagger fintede 3 mand på hans vej til sit mål mens Paulsen klappede til bolden fra 25 meters afstand og kunne se bolden tage stolpen på sin vej ind i buret bag Celtics keeper som var aldeles chanceløs på det drømmeskud fra Paulsen. I den anden kamp i gruppen fik Arsenal en sejr på
3-0
hjemme mod Atlético Madrid hvorfor alle tre hold havde 3 point efter to kampe.
Vores tur til London vil gå over i SønderjyskE’s histore som en af de vildeste kampe klubben nogensinde har spillet. Spillerne var knapt nået på banen før bolden lå i kassen bag Viviano i Arsenal målet desværre var der offside ifølge dommeren, og stillingen var fortsat
0-0
dog ikke ret længe for kort tid efter annulleringen slog Arsenal til i den anden ende og sikrede sig føringen på et flot mål af Santiago Carzorla.
1-0
stillingen holdt indtil der var spillet 67 minutter så slog Bagger til med udligningen på en friløber og gjorde det til
1-1
. Bolden var lige blevet givet op igen så lå den for fødderne af Oliver Giroud der sikkert satte den ind bag Rønnow til
2-1
. I jagten på en fortjent udligning satte jeg Mads Hvilsom ind i stedet for Bjørn Paulsen, dog uden den store effekt indtil i det 88. minut hvor han satte en inderside på en tværpasning og gjorde det til
2-2
til stor jubel på bænken og blandt vores medrejsende fans. Jeg råbte til spilerne at de skulle give det sidste og sikrer os mindst et point, hvilket Bagger tilsyneladende opfattede som at han skulle fremtvinge et straffespark i de døende sekunder, og et tilhørende rødt kort til
Vermaelen
. Stadionuret viste 93. minutter og det var altså kampens sidste spark. Hvilsom skulle tage og han satte bolden sikkert i nettet bag Viviano der gik til højre mens Hvilsom satte bolden til venstre hvilket gav en sejr på
2-3
til os. Celtic og Atlético Madrid spillede 0-0 hvilket gav os 1. pladsen indtil videre.
Hvor kampen i London vil blive husket for vores utrolige comeback til sidst i kampen, vil den omvendte kamp blive husket for en ting - CYRIL ZIMMERMANN kampens dommer som valgte at annullere vores føringsmål ,tillod et offside mål til Arsenal og gav Arsenal ikke mindre end to straffespark til en samlet
1-3
sejr. Efter kampen var fans, spillere og mig selv så rasende på dommeren at han måtte eskorteres væk af politet, mens jeg på pressemødet svinede ham til med fare for bøder osv. Men noget måtte jo have været fusk for UEFA var helt tavse efter mit udbrud og jeg fik ikke så meget som en bøde. Skandalen kostede os 1. pladsen i gruppen, og med to kampe var alt åbent endnu. I den anden kamp i gruppen havde Celtic hentet en
1-2
sejr i Spanien hvilket efterlod Atlético Madrid på sidste pladsen i gruppen til alles store overraskelse.
Den næstsidste kamp var hjemme mod Atlético Madrid som kom til Haderslev med et krav om sejr hvis de ville have en chance for at komme videre til europæisk fodbold efter jul. Det ville desværre for dem kræve at de kunne passere Rønnow i buret og han spillede en af de bedste kampe i hans karriere og holdt dem nede på et trøstemål til sidst sat ind af Costa. Inden da havde en indtil da skuffende Kaya sikret os føringen inden Kenneth Zohore havde gjort det til både
2-
og
3-0
. Arsenal slog Celtic
2-1
på mål af Özil, hvilket betød at vi var sikrede mindst EL efter jul, og at vi i sidste kamp i Skotland ville kunne nøjes med uafgjort og stadigvæk gå videre i CL, mens Celtic var pisket til sejr.
Vi tog til Skotland og kampens betydning var tydelig. Begge hold kæmpede med alt var der var til rådighed både lovlige og ulovlige midler og det var derfor fuldt fortjent at vi kunne tage hjem med et point efter
2-2
på mål af Bagger og et straffespark sat sikkert ind af Jesper Juelsgård. I den anden kamp i gruppen kunne Arsenal nu overtage 1. pladsen fra os hvis de ellers formåede at vinde over Atlético Madrid som kun havde æren at spille for, hvilket åbenbart var nok for Atlético vandt med hele
3-0
og sikrede dermed os 1. pladsen i gruppen, mens Arsenal tog 2. pladsen og med Celtic på en 3. plads.
Vores eventyr i Champions League kører altså videre, og nu må vi se hvem lodtrækningen den 18. december kaster af sig, men mulighederne er -
AC Milan, Dortmund, FC Barcelona, Napoli, Leverkusen, Real Madrid og Juventus
- Der er med andre ord lagt op til en svær omgang uanset hvem man skulle trække, men det kunne da være fedt at få besøg af Messi og resten af banden i Haderslev.
Gang i Brighton igen
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
15
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »