home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:33:04 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)  (Læst 76221 gange)
Risom
Manager

Sv: #25 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #90: 02 Jan 2014, 00:02 »

Har du ikke engang tidligere blogget med et dansk hold (FCM måske?) og derefter skiftet til Brighton? Tunge

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

darkalf
Manager

« Svar #91: 02 Jan 2014, 05:13 »

Har du ikke engang tidligere blogget med et dansk hold (FCM måske?) og derefter skiftet til Brighton? Tunge
Jo det har jeg da. Denne gang bliver det nok en hel del sværere at opnå succes da den forrige manager virkelig har smadret holdet.

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 02 Jan 2014, 08:11 »

Selvfølgelig får du succes - bliver spændende at følge dig med det nye hold!

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

darkalf
Manager

« Svar #93: 02 Jan 2014, 12:46 »

Tak for tilliden witting

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #94: 02 Jan 2014, 13:35 »

Tak for tilliden witting

Det var da et lækkert jobtilbud du fik der, er overbevist om at det vil gå godt og at motivationen er i top. Det er jo din hjerteklub. Smiley

darkalf
Manager

« Svar #95: 02 Jan 2014, 13:44 »

Det var da et lækkert jobtilbud du fik der, er overbevist om at det vil gå godt og at motivationen er i top. Det er jo din hjerteklub. Smiley
Ja det var sgu lige hvad man kunne ønske sig til jul, dog har der været blandede meninger i pressen omkring mit skifte men min gode ven Michael Laudrup har været ude og støtte mig  Peace

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #96: 02 Jan 2014, 13:59 »

kanon skifte!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

darkalf
Manager

« Svar #97: 02 Jan 2014, 14:56 »

kanon skifte!

Tusind tak

darkalf
Manager

#26 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #98: 02 Jan 2014, 19:13 »

Så fik jeg sat lidt skik på staben og tiden er nu kommet til at tage et kig på spillertruppen, der har enkelt lyspunkter, men ellers bærer præg af den store udskiftning der har været på managerposten i klubben de sidste 3½ sæsoner, hvor først Oscar Garcia så Roy Keane og endelig Darren Ferguson har haft roret. De tre har ikke formået at holde på de stjerner som er i klubben fra spillets start og har ligeledes ikke brugt de unge spillere i form af Jake Forster-Caskey eller Lewis Dunk ret meget, Dunk har endda været solgt til Q.P.R. ham har jeg dog netop hentet tilbage for 4,75 millioner kr hvoraf jeg fik de fleste af pengene retur igen takket være en 40 % af næste salgsklausul. Overtog et hold der lå nummer 20 efter 21 kampe som sagt og har været så heldig at skulle møde nogle af de andre bundhold i de første par kampe i spidsen for holdet. Min debut stod hjemme på AMEX Stadium mod Hull der blandt andet har Fernando Torres i truppen, og til min skræk opdager jeg at klubben kun råder over to centrale forsvarer hvoraf den ene er skadet i 5 uger endnu, så jeg måtte hente en eller anden ligegyldig regen op fra U18 holdet der har ligeså meget talent på en fodboldbane som Allan Simonsen havde i Vild med Dans. Det gik dog alligevel med hiv og sving da vi stjal alle tre point med en scoring i overtiden til resultatet 3-2.

Sejren blev fejret som om vi havde vundet mesterskabet dog var der malurt i bægeret da holdets anfører Tom Taiwo blev skadet i 3 uger, men det måtte jo ske for man kan jo ikke få alt tilsyneladende. Næste kamp gav også tre point da vi ude slog ligaens absolutte bundprop med 1-2  efter vi var kommet bagud og havde fået endnu en spiller skadet i en i forvejen smal trup. Hjemme igen slog vi endnu et af de andre bundhold med 2-1  inden vi i årets sidste kamp ude måtte nøjes med 1-1 da Barnsley fik lov at scorer et meget tvivlsomt mål som sendte mig helt op i det røde felt. De 10 point giver følgende Ligastilling pt. Transfervinduet er netop åbent igen og jeg har allerede hentet de første 6 spillere, dog var den ene af handlerne gjort af den forrige manager. Derfor ser Truppen sådan her ud pr. 2 januar 2017.

Spillerne jeg har hentet er Lewis Dunk, Marius Zaliukas, Lee Cattermole, Mike Williamson, Roberto Gagliardini og Steve Ogden(hentet af Darren) hvor det kun var Lewis Dunk der kostede klubben penge nemlig 4,75 mil kr. Disse handler giver følgende trup pt der skal være med til at sikrer at vi ikke rykker ned og vi har da fået skabt et lidt større hul ned til stregen end da jeg kom til, men nu venter Aston Villa fra top af ligaen på udebane, og vi har ikke fået færre skader siden sidste kamp tvært imod. Ligacuppen er vi for længst ude af og FA Cuppen er ikke noget jeg vil satse alverden på i denne sæson dog skal vi kunne slå AFC Wimbledon som er vores modstander i 3. runde. Et større forkromet indlæg med en gennemgang af truppen kommer først op til næste sæson, da jeg regner med store udskiftninger i truppen til sommer og meget gerne i målet.

Brighton 3 – Hull 2 (SBC)/Oxford 1 – Brighton 2 (SBC)/ Brighton 2 – Bournemouth 1 (SBC)/Barnsley 1 – Brighton 1( SBC)/

« Seneste Redigering: 02 Jan 2014, 19:20 af darkalf » Logged

darkalf
Manager

#27 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #99: 03 Jan 2014, 15:45 »

Så er det atter tid til at give en lille update fra det engelske. Sidst var vi lige kommet over årsskiftet og kalenderen stod nu på 2017, og jeg havde mulighed for at styrke holdet for d 27 mil kr. Jeg havde sidst kun brugt penge på en spiller selvom jeg havde hentet 6 og den tendens fortsatte lidt endnu da jeg nåede at hente yderligere to spillere for i alt 250K. I målet har Kuzczak efterhånden set bedre dage og han var sgu blevet for usikker en sidste skanse så jeg valgte at hente Dusan Kuciak på fri transfer, som fejrede at han havde fået en ny klub ved at lave et selvmål efter bare otte minutter i hans debutkamp mod Brentford, der heldigvis var i gave humør nede bagved og selv lukkede 5 mål ind. Det andet indkøb kom fra Man Citys overskudslager og er en midtbane spiller med en fremragende fysik. Der er tale om den unge franske Olivier Ntcham som i hans debutkamp lavede både et mål og et oplæg så han er straks blevet en accepteret spiller blandt fansene. Ellers er vi stille og roligt kravlet op i Tabellen og vi ligger nu på en 5. plads og er dermed med i kampen om en playoff plads da de to direkte pladser nok er for langt væk med 12 kampe igen og 19 point op skal der sgu ske noget mirakler eller 5 for at vi kan nå de to hold. Vi skal netop møde et af de to tophold i næste kamp når vi skal et smut til Liverpool og møde Everton der pt ligger nummer to kun overgået af Blackburn. For at det ikke skal være løgn er vi også videre til FA Cuppens 6. runde på trods at jeg ikke ville satse på den i år, vi har dog været svineheldige med lodtrækningen indtil nu og derfor skal vi endnu en tur til Liverpool et par dage efter vores kamp mod Everton denne gang skal vi dog op imod Liverpool i 6.runde af FA Cuppen også slutter det eventyr nok for i år, men pengene vi har tjent undervejs har da været rare at få. Dunks tilbagevenden til klubben har været en stor succes og han har nu spillet 12 kampe i alt for mig til en rating på 7.52 samt scoret 2 mål – og ham ville min assistent ikke have jeg brugte penge på.. (FJOLS). Er der forresten noget bedre end kampe mod ens ærkerivaler?? Det tror jeg da nok lige der er.. Nemlig at smadrer dem i deres egen hule sådan som vi gjorde i kampen på udebane mod Crystal Palace hvor vi spiller dem baglæns ud af eget stadion og vinder med 2-0. Tror da nok lige at der var en manager her i stuen der glad.

Aston Villa 2 - Brighton 1 (SBC)/Brighton 3 – AFC Wimbledon (FA Cup 3. runde)/ Brighton 5 – Brentford 2 (SBC)/ Brighton 3 – Birmingham 2( FA Cup 4. runde)/ Brighton 2 – Blackburn 2( SBC)/ Brighton 3 – Derby 1( SBC)/ Crystal Palace 0 - Brighton 2( SBC)/ Sheffield Utd 1 – Brighton 1( SBC)/ Wolves 0 – Brighton 1( SBC)/ Q.P.R. 1 – Brighton 2 ( Fa Cup 5. runde)/ Brighton 1 – West Ham 1( SBC)/ Brighton 3 – Blackpool 1( SBC)/

« Seneste Redigering: 03 Jan 2014, 18:25 af darkalf » Logged

darkalf
Manager

Sv: #27 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #100: 03 Jan 2014, 17:19 »

Så fik jeg lige smidt en aktuel ligastilling op så I kan følge lidt med i hvordan det går. Nu er det snart tid til årets højdepunkt nemlig indtaget af nye ungdomsspillere på U-holdet.

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #101: 03 Jan 2014, 17:22 »

Kæft det er egentlig tæt! Ikke langt op og heller ikke ned. Håber det lykkedes med oprykningen, det kunne da være fedt :-)

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

darkalf
Manager

« Svar #102: 03 Jan 2014, 18:26 »

Kæft det er egentlig tæt! Ikke langt op og heller ikke ned. Håber det lykkedes med oprykningen, det kunne da være fedt :-)
Det ville være helt vildt med en oprykning især med tanke på at holdet slet ikke vil have en chance i Premier League, men pengene fra en oprykning ville sgu være rare at få. Djævel

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #103: 03 Jan 2014, 19:06 »

Vigtigt du kravler op af! Håber du rammer oprykningen, selvom der ikke er langt fra fiasko til succes.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

« Svar #104: 03 Jan 2014, 19:18 »

Marts tegner til at blive tung at danse med

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010