home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 57925 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #240: 08 Dec 2013, 00:59 »

Satme valuta for pengene der da

Guldbrand
Blogmester

« Svar #241: 08 Dec 2013, 10:12 »

Jeg har ikke skiftet taktik siden den sidste patch, og problemet var der slet ikke før det?
Jeg synes det ligner et bug, eftersom mine forsvars spillere intet opfatter før bolden er forbi dem, og så først begynder at løbe der. På det tidspunkt har modstanderen allerede fået en frilbøber, dette sker ret ofte. Ligemeget om jeg chikanere dem tidligt på banen, mandsopdækker eller hvad der nu ellers er.

Men jeg er åben for forslag til hvordan jeg kan afværge det Smiley?

Patchen har været inde og rette på den defensive linje, så det er med stor garanti derfor at du oplever disse problemer med din taktik nu..

Men prøv at smide SS af din taktik/instruktioner, så vil jeg prøve at komme med lidt input..   Smiley

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 08 Dec 2013, 14:44 »

Patchen har været inde og rette på den defensive linje, så det er med stor garanti derfor at du oplever disse problemer med din taktik nu..

Men prøv at smide SS af din taktik/instruktioner, så vil jeg prøve at komme med lidt input..   Smiley
Ah okay, jamen så er det nok bare mig der må prøve at finde ud af hvad det er, i min taktik der gør mig så svag på dem.
Jeg kan godt smide SS senere Smiley

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 10 Dec 2013, 12:51 »

Hvad er status med seneste patch? Jeg hører til dem der forholder mig kritisk til ME, så det er et spørgsmål til den der har en mening om me

Tdj
Lilleputspiller
*

« Svar #244: 15 Dec 2013, 15:54 »

Det er blevet en smule bedre efter patchen, men nu må simpelthen ud med mine frustrationer. Enten er der stadig masser af bugs i spillet, eller så er det mig den er galt med Opstemt

Et eksempel er min seneste kamp mod Sønderjyske hvor jeg er FCK.
Jeg sidder på alt spillet og får masser af chancer, men målmanden redder og redder. De har stortset ikke en chance.
I 57. minut scorer jeg, hvorefter kampen vender fuldstændigt.
Jeg bliver fuldstændigt presset i bund,  og de bombardere målet imens jeg ingen chancer har.
Den samlet statistik bliver:
Sønder - FCK
Skud: 16-23
Indenfor mål: 9 - 12
Boldbesiddelse: 42%-58%

Mine skudstatistikker er som sagt indtil jeg scorede, og deres er fra mit mål, hvilket indikere noget om det pres de fik lagt.

Det er noget jeg oplever i alle kampe. Enten er jeg det hold der er konstant under pres, pga brændte chancer/keepere der redder alt, eller så bliver jeg presset i bund efter første scoring.

Her er min taktik. Håber i har nogle inputs Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #245: 15 Dec 2013, 16:31 »

Der er et par ting jeg undrer mig over i ovenstående.

Du spiller med offside fælde men står dybt i banen med dit forsvar. Her vil jeg mene man får svært ved at fange modstanderen i en offside - jeg ville beslutte mig om der skal spilles med et højt pres, hvor du tvinger modstanderen til at lave offside løb, eller stå længere tilbage på banen og afvente hvad de gør med bolden. Jeg vil ikke mene du bør gøre begge ting på samme tid.

Du vil gerne udnytte dine fløje, men samtidig skal de ikke gå bredt - hvilket tvinger dem ind i banen, dette tager rummet fra dine 2 midtbanespillere og din offensive midtbane, har du tænkt hvor de så skal løbe hen?

- Jeg vil mene at det bliver for nemt at forsvare mod dig, hvis du spiller den ud på dine fløje, som derefter søger ind i banen. Løber dine backs indenom og spiller bredt? Med dit setup vil jeg klart foreslå det (Det skal sættes individuelt på dine backs - giver rigtig god mening med din "søg overlap" instruks. Samtidig vil jeg forsøge at spille med offensive wingbacks.

Hvis dine backs kommer med frem, vil du i omstillinger få et problem rent defensivt - derfor vil jeg forsøge at spille dine MC's mere defensivt eller evt. trække begge eller en af dem ned på DMC pladsen.

Et højt tempo og samtidig skal de holde på bolden. Jeg vil mene du enten bør udnytte et højt tempo til at få bolden ind hvor det bliver farligt, eller benytte boldbesiddelse og et lavt tempo til at fremtvinge fejl ved modstanderen.

Det var lige de ting jeg umiddelbart selv ville ændre, udfra det de to screenshots du poster - nu kender jeg selvfølgelig ikke dine spiller instrukser.

Håber du kan bruge det.

Edit: Lige en lille ting mere;

Når du er foran, så er det en rigtig god ide at spille mere disciplineret - samtidig er du bagud så spiller du mere udfoldende.

Det hjælper en del hhv. på at holde føringer og sætte gang i det offensive.

« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 16:38 af NAsMaR » Logged

22
Landsholdsspiller

« Svar #246: 15 Dec 2013, 16:37 »

Jeg undrer mig lidt over at en spiller bliver ved med at være sur, når man har lovet ham at blive udlejet men istedet bruger ham som første valg? Giver ingen mening?Huh??

22
Landsholdsspiller

« Svar #247: 15 Dec 2013, 16:39 »

Og hvis du dagen inden 'den nye sæson begynder', bliver tilbudt kontraktforlængelse, og kræver talentspejder-rækkevidden udvidet, siger de nej - under ingen omstændigheder!

Dagen efter.... *Talentspejder-rækkevidden opgraderet*...

Guldbrand
Blogmester

« Svar #248: 15 Dec 2013, 16:45 »

Att: TDJ

Syntes ligesom NAsMaR, at den "røde tråd" i din taktik mangler..

Men det der nok falder mig mest i øjnene, er at du har 5 spillere sat til offensivt, og blot 2 til at arbejde defensivt. Dette kan harmonere meget godt med kampforløbet som du beskriver.

Hvis vi antager at SønderjyskE har en defensiv fremgangsmetode mod dig, så stemmer det meget godt overens med at du får skabt en masse chancer, men at du også brænder en del, da de netop står kompakt, og at dine forsøg derfor ikke bliver specielt farlige.

I det øjeblik hvor du scorer, så vil SønderjyskE gå fra en defensiv taktik, til en mere offensiv orienteret, da de pludselig har et resultat de skal hente. Her er det meget nemt at spille forbi din offensiv, hvorefter du altså blot har to spillere til at forsvarer. Jeg tror nemt og hurtigt at dit hold bliver fanget i ubalance og kommer i en del undertals situationer.. Så enten skal du forsøge dig med noget hurtig genpres, eller arbejd noget balance ind i din taktik..

Så du mangler den røde tråd, og så vil en mere balanceret taktik måske hjælpe også. Din taktik er sikkert fint så længe det er dig der jagter et resultat og er spilstyrende. Men møder du en offensiv modstander, så kan du nemt ramme ind i problemer..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #249: 16 Dec 2013, 07:31 »

Arrghh..!   ticked off

fem kampe inde i 3. sæson, har jeg 10! spillere afsted med div. ungdomslandshold, hvor seks af dem har været væk alle kampe hidtil pga. U-20 VM.

det kan da ikke være rigtigt, at disse kampe er placeret midt i sæsonen..? Jeg har 10 mand væk, som alle er en del af min førsteholdstrup. Det kombineret med lidt skader, gør jo at jeg ikke længere kan stille hold..   ticked off

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #250: 16 Dec 2013, 08:58 »

Arrghh..!   ticked off

fem kampe inde i 3. sæson, har jeg 10! spillere afsted med div. ungdomslandshold, hvor seks af dem har været væk alle kampe hidtil pga. U-20 VM.

det kan da ikke være rigtigt, at disse kampe er placeret midt i sæsonen..? Jeg har 10 mand væk, som alle er en del af min førsteholdstrup. Det kombineret med lidt skader, gør jo at jeg ikke længere kan stille hold..   ticked off

De stiller vel op for de "forkerte" lande?

Og det er vel i England du har dette problem, hvor det er et kendt problem. 10 spillere oplever jeg tit at have væk, men man har vel en trup på minimum 25 mand når man spiller i England ellers må du jo ind med de "grå" spillere  Djævel

Guldbrand
Blogmester

« Svar #251: 16 Dec 2013, 09:30 »

Nej, det er i Danmark jeg spiller og det er mine unge danske talenter som har været afsted...

men som i enhver anden paniksituation, så går man på ferie, lukker øjnene og krydser fingre for det bedste. Det resulterede heldigvis i en sejr, og det var heldigvis kun en enkelt kamp at jeg både havde spillere afsted til U20 vm, samt U-21 kval kampe.

Men stadig bittert at have otte mand væk i seks kampe ! Det er hele min bredde og et par vigtige spillere som var afsted med landsholdene..

Edit: Lidt positivt var der dog ved det, da Danmark endte med at vinde U20 VM, hvilket man naturligvis er lidt stolt over, når man har otte spillere afsted med holdet..   Hævet Øjenbryn

Nb91
Juniorspiller
**

« Svar #252: 18 Dec 2013, 11:56 »

Er jeg den eneste der oplever at det er umuligt at skrive længerevarende kontrakter? Synes sjældent spillerne gider forlænge med mere end et år. Det er pisse træls!

Swizz CataR
Manager

« Svar #253: 18 Dec 2013, 12:09 »

Det har jeg absolut ingen problemer med, heller ikke hos mindre klubber Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nb91
Juniorspiller
**

« Svar #254: 18 Dec 2013, 12:26 »

Det har jeg absolut ingen problemer med, heller ikke hos mindre klubber Smiley

Okay. Jeg har haft problemer med det i AIK, Vejle og Southampton indtil videre. Det er desværre kun ganske få spillere det kan lade sig gøre med, men kan også være det er andre faktorer der spiller ind selvfølgelig. Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010