home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 58052 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller

Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #150: 28 Nov 2013, 12:35 »

Nja, de 4-5 taktikker jeg har brugt indtil videre virker i hvert fald ikke mere, om det så er godt eller skidt ved jeg ikke.

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #151: 28 Nov 2013, 12:41 »

Nja, de 4-5 taktikker jeg har brugt indtil videre virker i hvert fald ikke mere, om det så er godt eller skidt ved jeg ikke.

Okay - så ens "game" er "smadret" - da ens taktiske dispositioner ikke nødvendigvis fungerer mere?

JKJ
Gæst

« Svar #152: 28 Nov 2013, 13:20 »

Det er jeg så ikke enig i.
Ok, jeg har kun spillet 4 kampe siden updaten kom men det kører som før, måske endda en smule bedre.

Så at man ikke kan bruge sine taktikker fra før updaten er jeg bestemt ikke enig i  Peace
« Seneste Redigering: 28 Nov 2013, 13:36 af JKJ » Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #153: 28 Nov 2013, 13:29 »

Min taktik med at være aggressiv og få nemme mål ved at lave Barcelona-genpres fungerer ikke længere i samme grad, hvor jeg tværtimod laver utrolig mange frispark og får kort nu, hvor jeg før fik mange nemme mål ved at spille direkte og aggressivt. Nu skal jeg i højere grad spille afventende i mit forsvarsspil, mens jeg oplever at boldbesiddelse betyder alt for at få chancer.

Derudover så er jeg med den nye patch begyndt at opleve en del crash dumps, hvor jeg før patchen ingen oplevede. Er jeg den eneste, hvor det er sket?

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #154: 28 Nov 2013, 13:40 »

så ville jeg da være uenig med dig JKJ, for den beton mur af et forsvar jeg havde før er da godt nok hullet som en ost nu, at kunne bruge de taktiker uden at tweake dem fra før og til nu, tror jeg nu ikke.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #155: 28 Nov 2013, 13:43 »

Synes man får voldsomt med mange skader i opstarten efter den nye patch. Er jeg den eneste?

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #156: 28 Nov 2013, 13:49 »

Jeg synes det var værre i FM 13 med skader, synes som regel det halve af ens start XI blev skadet inden for de første kampe. Mener der kom en opdatering man kunne hente, hvor dette ikke var så voldsomt mere - skal ikke kunne sige om man kan det samme i FM 14 :-)

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Guldbrand
Blogmester

« Svar #157: 28 Nov 2013, 13:54 »

Der er jo ændret i ME'en, så man kan ikke slå en bred kam ud over det hele og side hvorvidt man kan bruge gamle taktikker eller ej. Det handler ganske enkelt om den enkelte taktiks opbygning, kontra de ændringer der er gjort ifh. ME'en.

Så der er jo ikke andet for, end at forsøge sig med sin taktik, og funger den så er det skønt, hvis ikke må man tweake lidt på den, eller evt. læse lidt om de ændringer der er gjort, og se om man ud fra det, ved hvilke justeringer man skal gøre sig.

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #158: 28 Nov 2013, 13:54 »

Det kan godt være det bare er mig der er begyndt at tænke hurtigere end jeg plejer?
men,

Er det kun mig eller er kampene begyndt at vise mindre nøgle punkter ?

Og det tager rigtig lang tid imellem højdepunkterne ( altså minutterne går langsomt selvom jeg køre den hurtigste hastighed )

+Den skriver en hel del af det der sker i text selv om jeg har valgt den skal vise nøgle punkter i 3D...

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #159: 28 Nov 2013, 14:11 »

Det kan godt være det bare er mig der er begyndt at tænke hurtigere end jeg plejer?
men,

Er det kun mig eller er kampene begyndt at vise mindre nøgle punkter ?

Og det tager rigtig lang tid imellem højdepunkterne ( altså minutterne går langsomt selvom jeg køre den hurtigste hastighed )

+Den skriver en hel del af det der sker i text selv om jeg har valgt den skal vise nøgle punkter i 3D...

Er enig i at den viser færre nøgle højdepunkter, derfor har jeg også sat den på udvidet højdepunkter istedet. Ang. tempoet, så synes jeg det går pænt hurtigt når den er sat på max. ved mellem højedepunkter

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #160: 28 Nov 2013, 15:49 »

Er det her med de lave bud ændret? Står ikke i fix-beskrivelsen..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #161: 28 Nov 2013, 16:23 »

Der er primært lavet ændringer på spillets ME i denne update, der arbejdes videre på en større update med flere me ændringer, samt generalle fixes.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #162: 28 Nov 2013, 16:24 »

Spillet er godt nok ikke helt perfekt endnu, omend det bestemt er værd at spille.

Pga. nogle interne regler for mig selv, valgte jeg at reducere et bud fra en købende klub fra 1.7 millioner til 1.2 millioner kr. hvorefter klubben så vælger at trække sig fra handlen..   Huh

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #163: 28 Nov 2013, 17:08 »

Der er lavet meget om med den nye patch, kan se på de engelske forums at folk også klager over at deres taktikker ikke virker mere.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #164: 28 Nov 2013, 18:32 »

Der er lavet meget om med den nye patch, kan se på de engelske forums at folk også klager over at deres taktikker ikke virker mere.

Det var vel også forventeligt at de ikke ville virke mere Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010