home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The People's Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: The People's Club  (Læst 18068 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #45: 15 Dec 2013, 13:27 »

I får en ny update senere i dag, men først og fremmest vil jeg gerne introducere jer for en ny feature, som forhåbentlig vil inddrage jer læsere en smule mere!

Det der skal sker er:
1. Jeg står i et dilemma. Det kunne f.eks. være om, jeg skal hente den ene eller den anden spiller.
2. Jeg opretter en afstemning, hvor i får to muligheder.
3. Jeg vælger, hvad flertallet ønsker.

« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 13:34 af Roche » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #46: 15 Dec 2013, 13:32 »


3. Jeg vælger, hvad overtallet ønsker.



Er rigtigt flot og gennemført blog, du har kørende her. Følger helt klart med og håber du forsætter det gode arbejde.

Dog vil jeg mene at med mine dansk kundskaber, er det flertallet og ikke overtallet der bestemmer Wink.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #47: 15 Dec 2013, 13:35 »

Er rigtigt flot og gennemført blog, du har kørende her. Følger helt klart med og håber du forsætter det gode arbejde.

Dog vil jeg mene at med mine dansk kundskaber, er det flertallet og ikke overtallet der bestemmer Wink.

Ups, ups, ups! Du har selvfølgelig ret, det er flertallet, der bestemmer!  Thumbs Up

Og tak for den flotte kommentar, det er sgu lækkert.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #48: 15 Dec 2013, 15:57 »



Champions League på Stadium of Light?
/ 11. januar 2015

Hold da op, det går sublimt for mit Sunderland-mandskab. Vi er med helt fremme i ligaen og videre i Europa League. Virkelig få mandskaber har formået at åbne vores ordinære 4-4-2-opstilling. Det gør desværre spillet urealistisk, men på den samme side ønsker man ikke at tabe med vilje.
PREMIER LEAGUE
vs. Southampton (h) 2-1
vs. Swansea (h) 2-1
vs. West Brom (a) 4-0
vs. QPR (h) 2-1
vs. Birmingham (a) 2-0
vs. Cardiff (a) 3-0
vs. Man City (h) 0-2
vs. Tottenham (a) 2-3
vs. Liverpool (h) 0-0
vs. Newcastle (h) 2-0

EUROPA LEAGUE
vs. Braga (a) 1-0
vs. Panathinaikos (a) 2-0
vs. BATE (h) 2-1

FA CUP
vs. Aston Villa (a) 1-1

Vi startede en fantastisk stime den 6. november mod Braga i Europa League, for der skulle gå over en måned inden, vi skulle tabe igen. Vi vandt ni kampe i træk og spillede os op blandt rækkens allerbedste hold. I november og starten af december var der ekstase i klubben, vi følte os virkelig uovervindelige. Og vi kunne sandsynligvis også have taget point fra Manchester City, hvis Tom Huddlestone ikke var blevet udvist for anden gang i sæsonen.

Nederlaget fik os en smule ned på jorden, og vi fik blot et enkelt point ud af decembers tre sidste kampe - selvom modstanderne var blandt rækkens absolut bedste. En sikker 2-0 sejr i Tyne&Wear-derbyet mod Newcastle betyder dog, at vi i øjeblikket ligger på en fantastisk flot fjerdeplads.

Men vi har ikke blot overrasket i den hjemlige liga. Vi gik videre fra vores Europa League-gruppe, og det var ganske fortjent. Jeg synes, vi var det bedste hold, og da vi besejrede BATE i den sidse gruppekamp var det med reserverne på banen. Nu venter spanske Real Sociedad i 1/16-finalen. Et interessant opgør som jeg glæder mig til.

Derudover kan det nævnes, at vi har solgt Lorenzo De Silvestri til Atalanta for 14 millioner og Christian Molinaro for 2,75 millioner. De to forsvarsspillere stod i skyggen af Reveillere, Colback og Celustska, så det var udmærket at tjene en lille skilling på dem. Også skal vi spille omkamp mod Aston Villa om at gå videre til fjerde runde af FA Cuppen, eftersom det første opgør på Villa Park endte 1-1.

SPILLEROPTRÆDENER I DENNE SÆSON
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
Keiren Westwood - 27Anthony Reveillere - 28Adam Johnson - 26Jozy Altidore - 22 (2)
Benjamin Siegrist - 1 (1) John O'Shea - 27David Vaughan - 8 (12)Steven Fletcher - 29
Vito Mannone - 1 Anthony Brooks - 26 (2)Jonathan Dos Santos - 14 (5)Nathan Delfouneso - 5 (7)
Jack Colback - 22Emmanuel Giaccherini - 26Apostolos Vellios - (1)
Ondrej Celustka - 4Charis Mavrias - 4 (6)
Cristian Molinaro - 1 (3)Clement Chantome - 20 (5)
Lorenzo De Silvestri - 1 Tom Huddlestone - 15 (3)
Cabral - 1 (1)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #49: 15 Dec 2013, 18:59 »

Hvad skal jeg gøre?


Jeg er nået til januars transfervindue, så holdet skal selvfølgelig forstærkes. Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt jeg skal hente den rutinerede og erfarne spiller, eller om jeg skal hente det unge talent. Derfor blænder jeg for første gang op for bloggens nye feature: "Hvad skal jeg gøre?"

 Vedran Corluka



Den første mulighed er den kroatiske stopper, Vedran Corluka, som tidligere har tørnet ud for Tottenham. Corluka spiller i Lokomotiv Moskva i spillet, men den russiske klub ønsker åbenbart at slippe af med ham. De har ikke tilbudt ham en kontraktforlængelse, så jeg kan få ham gratis til sommer. Desværre vil han være 29 år, når han ankommer til klubben, og spørgsmålet er, om det vil være klogere at hente en ung spiller.


 Sebastian Coates



Den anden mulighed er Liverpool-stopperen, Sebastian Coates. Coates kan jeg få med det samme, men han vil til gengæld koste mig 17 millioner kroner. Uruguayaneren er dog blot 24 år, og han vil derfor kunne bruges mange år fremover. Han er er tand dårligere end Corluka nu, men han har til gengæld mulighed for at blive bedre, end kroaten er i øjeblikket. John O'Shea og Wes Brown er dog to aldrende mænd, og allerede i næste sæson vil de sandsynligvis dale i niveau. Derfor skal der bruges en stærk makker til Ashley Brooks.

Jeg har derfor oprettet en afstemning, hvor du kan give dit besyv med. Afstemningen slutter tirsdag den 17. december kl. 19.00!
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 19:01 af Roche » Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #50: 16 Dec 2013, 00:30 »

Fedt med noget nytænkning, Roche!

Flot blog Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #51: 16 Dec 2013, 04:51 »

Hvis der er råd til dem begge så hent begge. Corluka har erfaring og med hans 17 i målrettethed bliver han er fin tutor. Og coates kan kun blive bedre med nogle flere kampe så hent dem begge hvis du har to andre som trænger til at blive skiftet ud. Og fed blog forresten.
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #52: 16 Dec 2013, 17:36 »

Fedt med noget nytænkning, Roche!

Flot blog Smiley

Tak skal du have, Risom!  Thumbs Up

Hvis der er råd til dem begge så hent begge. Corluka har erfaring og med hans 17 i målrettethed bliver han er fin tutor. Og coates kan kun blive bedre med nogle flere kampe så hent dem begge hvis du har to andre som trænger til at blive skiftet ud. Og fed blog forresten.
Der er sådan set råd til begge, men jeg har ikke plads i lønbudgettet og derfor må jeg vælge en fra - desværre! Skuffet

Og dejligt, at du kan lide bloggen Thumbs Up

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #53: 17 Dec 2013, 19:05 »

Så sluttede afstemningen, og Sebastian Coates vandt med 57,1% af stemmerne. Tak til jer, der stemte!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #54: 20 Dec 2013, 12:12 »



Suveræn i rollen som underdog
/ 19. februar 2015

Ender mesterskabet i det nordlige England? Ja, det er lige før. Vi klarer det helt exceptionelt godt, og vi har faktisk kun seks point op til førstepladsen. Vi er skarpt forfulgt af endnu en overraskelse, Cardiff, mens storklubber som Arsenal og Liverpool ligger midt i tabellen. Uge efter uge dukker den ene overraskelse efter den anden op, og derfor kan meget stadigvæk ske.
PREMIER LEAGUE
vs. Nottm Forest (a) 1-1
vs. Fulham (h) 4-0
vs. West Ham (a) 2-3
vs. Chelsea (a) 2-1
vs. Stoke (h) 3-1
vs. Aston Villa (h) 0-2
vs. Man Utd (u) 2-1

FA CUP
vs. Aston Villa (h) 0-1

Vores seneste kampe afspejler tydeligt, hvor uforudsigelig ligaen har været. Den ene dag taber vi klart til Aston Villa, inden vi den næste dag besejrer Manchester United på Old Trafford. Måske er vi bare bedst i rollen som underdog? Vi klarer os i hvert fald fabelagtigt imod de store mandskaber. Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan de små mandskaber skal spilles. Hvis det lykkes, kan vi også være med helt fremme, når sæsonen lakker mod enden.

Eftersom jeg er nået til midten af februar, er transfervinduet ligeledes lukket. Jeg har, som i nok ved, købt Sebastian Coates, som var til salg i Liverpool. Jeg har ikke foretaget mig så voldsomt meget andet, for salget af reserven, Cabral, blev vores eneste anden aktivitet på markedet. Jeg er ganske godt tilfreds med den nuværende trup, og vi burde være klar til 1/16-finalerne mod Real Sociedad.

Det baskiske La Liga-mandskab har været i fremragende form på det seneste, og klubben er på rækkens tredjeplads bag de to giganter, Barcelona og Real Madrid. Det bliver uden tvivl et spændende opgør mellem to formstærke mandskaber, og vi starter i Spanien på Anoeta.

I FA Cuppen kan det også nævnes, at jeg desværre røg ud allerede i tredje runde, eftersom vi tabte omkampen på Stadium of Light mod Aston Villa med 0-1. Libor Kozak formåede at passere Kieren Westwood i de døende minutter, og vi er derfor ude af begge engelske cupturneringer.

SPILLEROPTRÆDENER I DENNE SÆSON
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
Keiren Westwood - 35Anthony Reveillere - 32Adam Johnson - 32Jozy Altidore - 30 (2)
Benjamin Siegrist - 1 (1) John O'Shea - 35David Vaughan - 11 (12)Steven Fletcher - 37
Vito Mannone - 1 Anthony Brooks - 32 (2)Jonathan Dos Santos - 16 (8)Nathan Delfouneso - 5 (7)
Jack Colback - 29Emmanuel Giaccherini - 33Apostolos Vellios - (2)
Ondrej Celustka - 11 (9)Charis Mavrias - 8 (15)
Cristian Molinaro - 1 (3)Clement Chantome - 26 (6)
Lorenzo De Silvestri - 1 Tom Huddlestone - 21 (3)
Sebastian Coates - 1 (2) Cabral - 1 (1)
« Seneste Redigering: 20 Dec 2013, 12:15 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #55: 20 Dec 2013, 22:52 »



Tæt som aldrig før
/ 4. april 2015

Min anden sæson lakker mod enden i Sunderland, og Premier League har aldrig været tættere i subtoppen. Vi har ikke været super gode i fire svære kampe, og derfor ligger fem hold på 52 point med syv kampe tilbage. Tilbage er dog en del bundhold, og derfor er jeg stadigvæk optimistisk.
PREMIER LEAGUE
vs. Arsenal (h) 0-1
vs. Southampton (a) 2-2
vs. Everton (a) 0-2
vs. Cardiff (h) 0-0

EUROPA LEAGUE
vs. Real Sociedad (a) 2-1
vs. Real Sociedad (h) 2-0
vs. Man City (h) 0-2
vs. Man City (a) 2-3

I Premier League har vi kun fået to point fra de sidste fire kampe, og selvom det har været fire gode modstandere, kan vi ikke være helt tilfreds med, at vi nu ligger på rækkens ottendeplads - selvom målforskellen blot er imod os. Vores angribere er gået lidt i stå, men jeg håber bare, at Altidore og Fletcher får gang i støvlerne igen.

Vi kan derimod være en smule mere tilfredse med vores indsats i Europa League, hvor vi nåede til 1/8-finalen. Vi slog Real Sociedad ud med sikre 4-1 i 1/16-finalen, selvom spanierne vel egentlig var bedst. Fletcher var dog skarp på de enkelte chancer, han fik, også var videre til 1/8-finalen, hvor Manchester City ventede.

Manchester-klubben, som vi selvfølgelig kender fra den hjemlige liga, blev dog for stor en mundfuld. Vi var håbløse i den første kamp på Stadium of Light, hvor Edin Dzeko scorede kampens to mål. Nederlaget kunne dog have blevet meget større, for de bagerste firer havde virkelig en offday, og de sejlede rundt.

I returopgøret var vi tæt på endnu et kollaps, for vi var bagud med 1-3 allerede ved pausen. Heldigvis hjalp min opsang i pausen, og vi spillede en fremragende anden halvleg. Altidore scorede kort inde i anden halvleg, og selvom vi rent faktisk dominerede, formåede vi ikke at score det udlignende mål. Europa League endte dog som en god oplevelse for os alligevel.

SPILLEROPTRÆDENER I DENNE SÆSON
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
Keiren Westwood - 43Anthony Reveillere - 36 (1)Adam Johnson - 38Jozy Altidore - 38 (2)
Benjamin Siegrist - 1 (1) John O'Shea - 41David Vaughan - 14 (13)Steven Fletcher - 45
Vito Mannone - 1 Anthony Brooks - 38 (4)Jonathan Dos Santos - 21 (9)Nathan Delfouneso - 5 (9)
Jack Colback - 37Emmanuel Giaccherini - 39Apostolos Vellios - (4)
Ondrej Celustka - 16 (11)Charis Mavrias - 12 (17)
Cristian Molinaro - 1 (3)Clement Chantome - 30 (6)
Lorenzo De Silvestri - 1 Tom Huddlestone - 25 (4)
Sebastian Coates - 5 (3) Cabral - 1 (1)
« Seneste Redigering: 21 Dec 2013, 01:03 af Roche » Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #56: 20 Dec 2013, 23:00 »

Det er da vildt tæt!  Shockeret Tvivler på jeg har set noget lignende..

Fortsat rigtigt flot, Roche! Jeg følger tæt med Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #57: 21 Dec 2013, 01:04 »

Det er da vildt tæt!  Shockeret Tvivler på jeg har set noget lignende..

Fortsat rigtigt flot, Roche! Jeg følger tæt med Smiley

Ja, det er helt vildt! Jeg har i hvert fald ikke set lignende før Opstemt

Tak for kommentaren og dejligt, at du følger.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #58: 21 Dec 2013, 17:00 »



Utrolig afslutning
/ 17. maj 2015

Min anden sæson i Sunderland er nu færdigspillet, og hvilken en det blev. Ligaen var tættere end aldrig før med syv runder tilbage, men vi leverede en utrolig slutspurt og endte med at tage tredjepladsen. Vi kunne endda have taget andenpladsen, hvis vi havde vundet mod Liverpool på sidste spilledag. Sådan skulle det ikke gå, men en tredjeplads er da også meget godt.
PREMIER LEAGUE
vs. Swansea (a) 3-0
vs. QPR (a) 2-1
vs. West Brom (h) 2-1
vs. Birmingham (h) 2-2
vs. Man City (a) 1-0
vs. Tottenham (h) 3-2
vs. Liverpool (a) 1-3

Vi tog 16 ud af 21 mulige point i de sidste syv kampe, selvom vi stod over for flere gode mandskaber. Vi tog de forventede sejre mod bundholdene, udover mod Birmingham, også slog vi endda Manchester City og Tottenham i to fantastiske kampe. Kampen på Etihad Stadium må vel næsten regnes som sæsonens kamp, for vores spil over kanterne fungerede forrygende, og jeg var meget tilfreds.

Tottenham så ud til at kunne overgå City-kampen i knap 70 minutter, for vi var foran 3-0 indtil det 68. minut, hvor Anthony Reveillere nedlagde Christian Eriksen i feltet. Hændelsen blev takseret til et straffespark, som Roberto Soldado kunne omsætte. Spurs fik troen tilbage efter scoringen, og det lykkedes også Erik Lamela at reducere yderligere. Heldigvis endte vi med at tage alle tre point.

For sejren betød, at vi stadigvæk havde mulighed for at sikre os rækkens andenplads, da vi gæstede Anfield i sidste spillerunde mod et Liverpool-hold, som var inde i en dårlig periode. Alligevel var der stor klasseforskel mellem mandskaberne på dagen, og The Reds tog en sikker sejr. Derfor må vi tage til takke med en tredjeplads... men jeg vil ikke klage. Nu skal vi spille Champions League, og det bliver spændende at prøve kræfter med de store udenlandske mandskaber, nu når vi har bevist, at vi kan spille op med de hjemlige topklubber.

Til sidst kan jeg fortælle, at jeg blev nummer to i kåringen som årets manager efter Jose Mourinho, som førte Chelsea til mesterskabet. Samtidig vandt Emmanuele Giaccherini prisen som årets spiller i klubben, og Steven Fletcher blev klubbens topscorer for andet år i træk. Spørgsmålet er, om jeg kan holde på ham til sommer.

SPILLEROPTRÆDENER I DENNE SÆSON
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
Keiren Westwood - 50Anthony Reveillere - 42 (1)Adam Johnson - 38Jozy Altidore - 46 (2)
Benjamin Siegrist - 1 (2) John O'Shea - 48David Vaughan - 15 (15)Steven Fletcher - 50 (1)
Vito Mannone - 1 Anthony Brooks - 45 (4)Jonathan Dos Santos - 27 (10)Nathan Delfouneso - 5 (9)
Jack Colback - 44Emmanuel Giaccherini - 46Apostolos Vellios - 2 (5)
Ondrej Celustka - 16 (13)Charis Mavrias - 19 (17)
Cristian Molinaro - 1 (3)Clement Chantome - 37 (6)
Lorenzo De Silvestri - 1 Tom Huddlestone - 26 (5)
Sebastian Coates - 5 (5) Cabral - 1 (1)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #59: 21 Dec 2013, 17:17 »

Hvad skal jeg gøre?


Med denne sidste update om min anden sæson, skal jeg endnu engang bruge jeres hjælp. Jeg vil igen opstille et dilemma, hvor i skal hjælpe mig med at træffe en beslutning. Denne gang handler det ikke om, hvorvidt jeg skal købe den ene eller den anden spiller. Det handler denne gang om mit job.

JEG FORTSÆTTER I SUNDERLAND
Jeg har været i Sunderland i to sæsoner, og jeg har fået nogle fantastiske resultater. Jeg har fået stablet et super godt hold på benene, og jeg skal spille i Champions League i næste sæson. Det er desværre en smule urealistisk, at Sunderland klarer sig så godt, så jeg overvejer at sige mit job op og starte på en frisk et andet sted - også fordi jeg er bange for, at jeg ikke kan tage holdet det sidste skridt. Jeg har fået 50 millioner til at købe spillere, og det er bare ikke nok, hvis man vil kæmpe med om mesterskabet... på den anden side ville det også være ærgerligt at tage fra det Sunderland-hold, som jeg har opbygget over to sæsoner.

JEG SIGER OP
Den anden mulighed er, at jeg siger mit job i klubben op. Denne mulighed tiltaler mig, fordi jeg derved for mulighed for at prøve kræfter med et nyt land og en ny spillestil. Hvis flertallet stemmer på denne mulighed, vil jeg sige op og gå arbejdsløs rundt, indtil det rigtige job dukker op. Om det bliver Spanien, Tyskland, Italien eller et helt fjerde land kan jeg ikke sige noget om endnu.

Afstemningen slutter mandag den 23. december kl. 17.20, så skynd jer at få stemt!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010