home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The People's Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: The People's Club  (Læst 17997 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #60: 22 Dec 2013, 00:32 »

Jeg synes du skal tage en tredje mulighed, ved ikke om du har overvejet det, men går ud fra du er i gruppespillet i CHL. Derfor synes jeg du skal blive minimum til jul og spille CHL færdig, går du videre kan du jo eventuel fortsætte lidt ind i det nye år også derefter begynde at søge jobs, som bliver ledige eller sige op i Sunderland herefter. Derfor synes jeg du skal blive indtil videre.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #61: 22 Dec 2013, 10:35 »

Jeg synes du skal tage en tredje mulighed, ved ikke om du har overvejet det, men går ud fra du er i gruppespillet i CHL. Derfor synes jeg du skal blive minimum til jul og spille CHL færdig, går du videre kan du jo eventuel fortsætte lidt ind i det nye år også derefter begynde at søge jobs, som bliver ledige eller sige op i Sunderland herefter. Derfor synes jeg du skal blive indtil videre.

Det kunne man da godt overveje, men jeg vil helst ikke skride midt i en sæson... og der er allerede kommet en del stemmer til afstemningen.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #62: 23 Dec 2013, 10:37 »

Så er det ved at være sidste chance for at få stemt. Jeg håber, i vil give jeres besyv med.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #63: 23 Dec 2013, 22:21 »

Eftersom afstemningen sluttede helt lige, opretter jeg den endnu en gang. Denne gang vil den slutte den 25. december 22.25! Jeg håber, i igen vil hjælpe mig med at få min fremtid på plads.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #64: 25 Dec 2013, 22:26 »

Så fik vi endelig min fremtid på plads. Flertallet stemte således på, at jeg skal sige op - så det gør jeg, også må vi se, hvor jeg kommer hen herefter. Tak for hjælpen Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #65: 26 Dec 2013, 12:03 »



Cantona afløser Martinez
/ 15. august 2016

Efter en forholdsvis lang periode væk fra managerverden fandt jeg endelig min nye arbejdsgiver. Jeg vender tilbage til Premier League, for jeg har underskrevet en treårig kontrakt med Everton FC. Jeg vil sige, at det er et lille skridt op i min karriere, for Meyserside-klubben har en ganske god trup.
> Ben Watson
> Fransesco Aureli

< Arouna Kone
< Arthur Boka
< Shane Duffy
< Steven Pienaar

Jeg gik arbejdsløs rundt i over et år, men jeg havde muligheder forinden. Min første jobsamtale var i slutningen af 2015 hos Southampton, men jeg stillede tilsyneladende for højre krav. The Saints udpegede i stedet den tidligere Manchester City-træner, Roberto Mancini, som klubbens nye manager. Da sæsonen lakkede mod enden blev nogle interessante managersæder dog ledige, og jeg var til to jobsamtaler på en dag i starten af maj.


Eric Cantona overtager det ledige managersæde på Goodison Park

Jeg startede ud hos den tyske klub, Hoffenheim. Bundesliga-klubben tilbød mig et enormt transferbudget, men bestyrelsen ville spille offensiv fodbold, og det kunne jeg ikke gå med til. Klubben ligger trods alt i bunden... I stedet fløj jeg direkte til Rom, hvor Lazio ventede mig. Desværre gentog historien sig: jeg kunne ikke leve op til deres krav, også valgte de en anden.

Da temperaturen så blev varmere, og spillerne drog på ferie, kom der, hvad man kan kalde et gennembrud. Jeg var til jobsamtale i Shakhtar Donetsk, og den ukrainske klub valgte at tilbyde mig en stor kontrakt og et enormt transfer- og lønbudget. Der var virkelig gode muligheder for at kunne stable et fantastisk hold på benene... men da klubbens ejer ringede, føltes det ikke som det rigtige valg, og jeg takkede nej til tilbuddet.

Og det var nok ikke nogen dum beslutning, for i starten af august blev Roberto Martinez tilbudt jobbet som engelsk landstræner - og han takkede ja. Derved blev der plads i Everton, og jeg var lynhurtig til at ansøge om jobbet. Jeg blev indkaldt til en ny jobsamtale kort efter, og vi var enige om tingene, så jeg fik tilbudt jobbet. Jeg takkede øjeblikkeligt ja, og nu er jeg her: på Goodison Park. Jeg har en stærk, men smal, trup at arbejde med, så bredden skal helt sikkert forstærkes. Martinez har foretaget sig en række transfers, men jeg har stadigvæk 225 millioner at gøre godt med, så der burde være penge til et par spillere eller tre. Mere om truppen kommer snart.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The People's Club
« Svar #66: 27 Dec 2013, 16:13 »


Trupgennemgang


Joel || Tim Howard

Everton har to ganske habile målmænd i truppen. 26-årige Joel er førstevalg foran veteranen Tim Howard, som ikke skal forvente meget spilletid. Howard er ikke længere så god, som han var for år tilbage, og han vil primært få spilletid i de mindre vigtige kampe.

Seamus Coleman || Leighton Baines || Eric Abidal || Phil Jagielka || Florian Lejeune || Jonjoe Kenny || John Stones

Vores bagerste fire er heller ikke helt ringe, om end et par af dem er lidt oppe i alderen. Eric Abidal var førstevalg i midterforsvaret sammen med Phil Jagielka, inden jeg kom, men den tidligere Barca-spiller er 37 år og ikke længere en verdensklassespille r. Derfor hentede jeg den noget yngre Florian Lejeune for 60 millioner, og han udgør nu midterforsvaret sammen med 34-årige Jagielka. På venstrebacken er Baines det ubestridte førstevalg, og John Stones er det samme på den anden back. Seamus Coleman agerer backup for Stones, også har vi også unge Jonjoe Kenny, der kan spille de fleste pladser i forsvaret.

Darron Gibson || James Milner || Ben Watson || Xabi Alonso || Kim Källström

Til den centrale midtbane har vi fire spillere med Premier League-niveau. James Milner og Xabi Alonso er dog klare startere, og de har også masser af erfaring fra store europæiske klubber. Darron Gibson og Ben Watson er også to ganske gode spillere, lige et niveau under Milner og Alonso, men stadigvæk habile spillere. Til sidst har jeg svenskeren Källström, som egentlig bare er i truppen, fordi jeg ikke kunne slippe af med ham. Han er gammel og dårlig, men måske kan han fungere som mentor for en af holdets unge spillere.

Manuel Fernandes || James McCarthy || Ravel Morrison

På den offensive midtbane vil jeg også mene, at vi er ganske godt besat. Portugiseren, Manuel Fernandes, som Roberto Martinez hentede den allerførste sæson, er førstevalg på den ene offensive midtbaneplads. McCarthy og Morrison kan dog også se frem til en god portion spilletid, for de er ikke dårlige spillere. Morrison hentede jeg til klubben på fri transfer.

Kevin Mirallas || Ashley Young

Vi har kun to deciderede kantspillere, så derfor indtager Young og Mirallas selvfølgelig henholdsvis venstre og højre kant. Igen, to stærke spillere, som burde kunne levere nogle gode præstationer for holdet. Jeg skal dog nok have kigget på en backup, for James Milner er den eneste mulige reserve til disse pladser, og han skal helst være på den centrale midtbane.

Matej Vydra || Nikica Jelavic

I angrebet er vi umiddelbart også stærkt besat, men jeg må indrømme, at jeg lavede noget af en satsning ved at hente Matej Vydra for 250 millioner i Bayern München. Men jeg havde brug for en klasseangriber, for jeg havde blot Jelavic og Naismith, da jeg overtog klubben. Naismith er lejet til Reading, og Vydra overtager Jelavic' plads som den enlige angriber. Det bliver spændene at se, hvordan tjekken vil klare sig.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2013, 16:14 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The People's Club
« Svar #67: 30 Dec 2013, 17:22 »



Godkendt start
/ 25. oktober 2016

Premier League er nu et par måneder gammel, og jeg har fået en godkendt start for Everton. Vi ligger nummer seks med 15 point fra ni kampe, og det ikke helt ringe. Vi har været stærke mod topklubberne, mens vi har været lidt svingende i præstationerne mod de mindre klubber. Desuden har vi hentet en ung franskmand i form af Wesley Saïd, som bliver interessant at følge.
PREMIER LEAGUE
vs. Southampton (a) 1-1
vs. Newcastle (h) 3-1
vs. Wigan (h) 0-2
vs. Man City (a) 2-1
vs. Arsenal (h) 1-1
vs. Chelsea (a) 2-2
vs. West Brom (h) 3-1
vs. West Ham (h) 1-0
vs. Stoke (a) 1-2

CAPITAL ONE CUP
vs. Hull (a) 3-1
vs. Barnsley (a) 4-1

Premier League
Wesley Saïd

Klubben indledte sæsonen mod Southampton, med Roberto Martinez i spidsen, og man formåede at få et enkelt point med fra St. Mary's. Kort efter overtog jeg klubben, og spillerne sikrede mig alle tre point i min debutkamp mod Newcastle, hvor The Magpies dog fik en udvisning meget tidligt i kampen. Det ønskede resultatet kom dog i hus, og vi kunne skrive tre point på kontoen.


Manchester City blev overraskende besejret med 2-1 på Etihad.

Herefter ventede en Capital One Cup-kamp ude mod Hull, som var i en større krise. Tigerne var rykket ud af Premier League og videre ud af Championship, og holdet var nu at finde i League One. Den østengelske klub skulle dog heller ikke blive nogen stor munduld, og vi vandt med 3-1. James McCarthy var kampens store højdepunkt, for han var involveret i alle vores mål med en assist og to mål.

Herefter fulgte en række Premier League-kampe, også stod den igen på Capital One Cup. Denne gang skulle vi til Barnsley, som til dagligt tørnede ud i den næstbedste række. Der var dog ikke umiddelbart niveauforskel at spore på Barnsley og Hull, for vi tog en sikker sejr, som lød på 4-1.

I Premier League går det, som sagt, også fint, og vi ligger på en tilfredsstillende 6. plads. Vi har hentet nogle flotte point ude mod Manchester City, hjemme mod Arsenal og ude mod duksene fra Chelsea, og det kan jeg selvfølgelig kun være tilfreds med. Til gengæld har vi haft nogle småproblemer med holdene i den anden ende af række, hvor vi har tabt til Wigan og Stoke. Begge hold spillede os ud af banen, og begge kampe kunne være endt med langt større nederlag. Det skal dog siges, Stoke har opbygget et stærkt hold med Jay Rodriguez, Tom Ince, Etienne Capoue og vores egen gamle spiller, Ross Barkley, i spidsen.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The People's Club
« Svar #68: 30 Dec 2013, 17:56 »

Stadig med på vognen her;)
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The People's Club
« Svar #69: 30 Dec 2013, 20:28 »

Stadig med på vognen her;)

Super at høre, darkalf! Thumbs Up
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The People's Club
« Svar #70: 05 Jan 2014, 20:26 »

26:12:16
THESUN
SØMMET FORTSAT I BUND

Man skal helt tilbage til 2005/06-sæsonen for at finde sidste gang, hvor Everton var i Champions League. The Toffees nåede dog blot tredje kvalifikationsrunde, hvor de senere semifinalister, Villareal, blev endestationen. Deltagelsen i verdens fineste turneringen kom efter en 4. plads i Premier League i sæsonen før, hvor man bl.a. endte over bysbørnene fra Liverpool.

Nu virker Champions League dog igen som en mulighed for Everton, som er placeret på rækkens fjerdeplads efter 17 kampe. Præstation er ganske imponerende af klubbens nye manager, Eric Cantona, eftersom Everton endte på tiendepladsen i sidste sæson. Og den tidligere Manchester United-spiller er da også tilfreds med sin egen start i klubben. Han sagde følgende til The Sun efter sidste rundes kamp mod Norwich:

"Everton har et godt hold, så jeg vil ikke sige, at det er en kæmpe overraskelse, at vi ligger, hvor vi gør. Truppen er fyldt med kvalitetsspillere, unge som gamle, og jeg er overbevist om, at vi kan fortsætte vores gode stime i juleperioden, som venter, lød det en smule overlegent fra franskmanden.


Og, som Cantona også sagde, venter nu en intens juleperiode, som indledes i eftermiddag, hvor Boxing Day løber af stablen. På denne traditionsrige dag får Cantona og co. besøg af bundholdet fra Reading, som har 16 point fra 17 kampe. Og ifølge denne sæson øjeblikkelige topscorer i Everton, Kevin Mirallas, er det en kamp, som SKAL resultere i en sejr.

- Det er klart, vi skal tage alle tre point. Reading ligger i bunden, vi ligger i toppen. Men det er Premier League, og alt kan ske. Vi må ikke undervurdere dem, for det går simpelthen ikke på dette niveau. Vi vil give alt, og vi glæder os til kampen.

Tidligere på måneden fik Everton desuden en turnering mindre at se til, da rækkens dukse, Chelsea, ekspederede The Toffees ud af Capital One Cup'en. Everton havde besejret Championship-holdet, Peterborough, i fjerde runde, men Chelsea blev for stor en mundfuld i kvartfinalen. Chelsea, som er stormet derudaf i ligaen, tog en knusende 6-2 sejr hjemme på Stamford Bridge, hvor Aleksandar Mitrovic var flyvende. Den serbiske angriber nettede tre gange i opgøret.

Liverpool-klubben kan dog se frem til deltagelse i FA Cup'en, hvor Everton indtræder i tredje runde. Første modstander bliver Stevenage, som man gæster den 7. januar. Forinden skal Everton i kamp mod Reading, Nottingham Forest og Southampton.


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The People's Club
« Svar #71: 14 Jan 2014, 13:56 »

Hej derude.

Denne blog stopper sandsynligvis nu, for jeg har simpelthen ikke lysten til at fortsætte savet længere. Jeg kan ikke afvise, at jeg genoptager det en dag - men i skal ikke forvente noget!

Derfor, tak til alle, der har fulgt og kommenteret Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010