home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 214 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The People's Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The People's Club  (Læst 17979 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #30: 17 Nov 2013, 20:26 »

Kan rigtig godt lide din opsætning. Ser sgu flot! Følger klart med! Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Legendary
« Svar #31: 18 Nov 2013, 09:33 »

Jeg modtager med glæde ris og ros, drenge Smiley

Eneste ris er vel at der går lidt langt tid mellem dine up-dates  Opstemt  Peace
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #32: 18 Nov 2013, 15:11 »

Kan rigtig godt lide din opsætning. Ser sgu flot! Følger klart med! Smiley

Klasse af høre, Ulrik! og lækkert at du følger med Smiley

Eneste ris er vel at der går lidt langt tid mellem dine up-dates  Opstemt  Peace

Så går det jo også meget godt Wink Jeg vil forsøge at have kortere mellemrum imellem mine updates, men jeg kan desværre ikke love noget!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #33: 22 Nov 2013, 17:10 »


         Historisk Sunderland-sejr i Tyne & Wear-derbyet
         26/12-2013 | sunderlandecho.com


Sunderland hentede en historisk sejr i lokalderbyet mod Newcastle, da Cantona og co. smadrede rivalerne med 6-0 på en kold decembereftermiddag . Jozy Altidore var kampens helt store profil med sine tre mål.

Kampene mellem Sunderland og Newcastle er altid garant for hektik, spænding og fight - og denne kamp var ingen undtagelse. Kampen blev endda en historisk en af slagsen. The Black Cats uddelte lussinger til ærkerivalerne, der måtte forlade nabobyen uden point i bagagen.

Newcastle tog styringen i fra dommerens første fløjt, men et tidligt straffespark begået af udeholdets Mapou Yanga-Mbiwa satte Sunderland igang. Craig Gardner bragte hjemmehold i front efter 12 minutter.

Newcastle bibeholdte den høje boldbessidelsesproc ent efter scoringen, men Sunderland forblev farligst. Efter 21 minutter udbyggede Jozy Altidore føringen, og det skulle ikke blive amerikanerens sidste scoring i dag. Emanuele Giaccherini blev dog kampens tredje målscorer, for italieneren scorede til 3-0 kort efter, man havde rundet den halve time.

Newcastle kunne intet stille op
Selvom Newcastle, må man gå ud fra, fik en opsang af manager Alan Pardew i pausen, fortsatte Sunderland ufortrødent i anden halvleg. Newcastle kæmpede hårdt for en tidlig reducering, men Westwood og firebackkæden afværgede gang på gang, imens Altidore nærmede sig sin anden scoring i den anden ende.

Angriberen skulle dog vente helt til det 70. minut, før han kunne udbygge sin måltotal. Altidore headede Adam Johnsons indlæg i mål foran Fabricio Coloccini. En imponerende præstation af Altidore, som tog alt fokus fra den hidtidige topscorer, Steven Fletcher.

Fletcher blev udskiftet kort efter scoringen til fordel for Fabio Borini, som udnyttede spilleminutterne til fulde. Borini blev kampens anden italienske målscorer, da han scorede fra tæt hold efter 77. minut. Nu uddelte hjemmeholdet for alvor tæsk.

Afklapsningen skulle dog blive endnu større, og i det 84. minut kunne Altidore fuldende lussingen med sit tredje mål. Jublen var derfor helt enorm, da Brian Madley fløjtede for sidste gang på Stadium of Light. Flere fangrupper blev på stadion i op til en time efter kampen delte oplevelsen med andre fans.

Sejr imponerer Cantona
Hjemmeholdets manager var da heller ikke langsom om at rose sine spillere til skyerne efter kampen. Cantona sagde følgende til os på Sunderland Echo:

- Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Det er svært at sætte ord på sådan en indsats. Vi havde forventet en tæt og intens kamp, også går vi bare ud og smadrer dem. Det er utroligt, og jeg havde på ingen måde forventet det fra spillerne. Jeg er målløs.

Franskmandens kollega, Alan Pardew, var derimod en meget skuffet herre.

- Vi har spillet så godt. Vi var blandt de bedste på fjerdepladsen inden kampen, også ødelægger vi det hele på en enkelt kamp. Jeg er meget skuffet over mig selv og spillerne, og nu skal der arbejdes endnu hårdere til træning, for det her er simpelthen ikke godt nok!


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #34: 24 Nov 2013, 11:10 »


         Derby-sejr sætter gang i fantastisk stime
         01/02-2014 | sunderlandecho.com


Sunderland hentede en historisk sejr i Tyne & Wear-derbyet i slutningen af december, og klubben har ikke kigget sig tilbage siden da. Vi er nu gået ind i februar måned, og Sunderland nærmer sig de europæiske pladser.

Sunderland tabte i klubbens første kamp efter sejren over Newcastle til Arsenal, men The Black Cats er gået ubesejret igennem januar måned. Cantonas tropper nærmer sig derfor toppen af rækken efter en række imponerende sejre mod blandt andre Swansea og Southampton.

Blot 29.000.000 kroner har Catonas nye forsvarsgeneral kostet.
Anthony Brooks kommer til fra Hertha Berlin.

Sunderland har allerede rundet de magiske 40 point, men Eric Cantona vil ikke tænke på, om man kan kvalificere sig til europæisk fodbold igennem ligaen.

- Gutterne har været helt utrolige, virkelig. Klubben har så mange problemer med økonomien, men spillerne præsterer som om, der intet var i vejen. Vi skal nyde, at det går godt, for heldet og resultaterne kan pludselig vende.

Ikke det eneste eventyr
I Capital One Cuppen har et mindre eventyr også udspillet sig for Cantona og co. Man startede med store drømme, da man indledte turneringen i anden runde mod Scunthorpe, men efter sejre over lavere rangerede hold var man pludselig i kvartfinalen.

Her blev Tottenham besejret på Stadium of Light, også stod kun West Brom imellem Sunderland og finalen. The Baggies blev dog intet problem, og Sunderland tog den samlede sejr med 4-1.

Et enkelt indkøb
Eftersom det er blevet et nyt år, havde Europas klubber mulighed for at købe og sælge spillere i januar. Cantona benyttede sig af muligheden, da han hentede amerikaneren Anthony Brooks i Hertha Berlin. Cantona måtte betale 29.000.000 for stopperen.

Med indkøbet af en forsvarsspiller fandt Cantona behov for at lade andre gå den anden vej. Phil Bardsley blev udlejet til Wolves, Valentin Roberge blev udlejet til Southampton, og Modibo Diakite blev udlejet til Marseille. Southampton og Marseille kan efterfølgende købe Roberge og Diakite for henholdsvis 1.000.000 og 4.750.000.



« Seneste Redigering: 24 Nov 2013, 11:12 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #35: 28 Nov 2013, 17:05 »


         Smalt finalenederlag i United-dominans
         02/03-2014 | sunderlandecho.com


Eric Cantona var i sin første finale for Sunderland, men Manchester United spolerede franskmandens titeldrømme. Pjanic og Feghouli scorede i første halvleg, inden Altidore fik pyntet på resultatet efter pausen.

Jozy Altidore scorede på hovedstød i anden halvleg,
men det var ikke nok for The Black Cats.

Eric Cantona har besat managersædet på Stadium of Light i knap ni måneder, men han har allerede været i sin første finale med klubben. Efter en række flotte præstationer stod klubben pludselig i Capital One Cup-finalen mod Cantonas tidligere klub, Manchester United.

Det interessante opgør blev desværre ikke den bedste oplevelse for Cantona, som måtte se sit hold tabe finalen med 1-2. United viste klassen over hele kampen, og Cantona erkendte nederlaget:

- Jeg er meget ærgerlig, for det var en stor mulighed for os. Vi ville meget gerne have vundet det trofæ, men vi må også rose modstanderen. De levnede os ikke en chance i dag, og David Moyes fik virkelig sine spillere til at præstere.

Indkøb gjorde forskellen
De engelske mestre viste, som sagt, sin klasse i dag. De Røde Djævle havde tre gange så mange skud som Sunderland, og det kunne de bl.a. takke Miralem Pjanic og Sofiane Feghouli for. Bosniske Pjanic og algeriske Feghouli, som er kommet til fra henholdsvis Roma og Valencia, var banens helt store oplevelser.

Pjanic bragte United i front på et flot langskudsmål efter 25 minutter, og et kvarter senere kunne Feghouli udbygge føringen med en indersidescoring i straffesparksfeltet . Et andet indkøb, nemlig Jozy Altidore, kunne reducere for Sunderland midt i anden halvleg, men det var ikke nok for Sunderland, som dog med al sandsynlighed kan se frem til en plads i næste sæsons Europa League.


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #36: 30 Nov 2013, 13:14 »


         Historisk sjetteplads i første Cantona-sæson
         20/05-2014 | sunderlandecho.com


2013/14-udgaven af Premier League er nu overstået, og Sunderland blev en af sæsonens helt store overraskelser. Cantona førte The Black Cats til en historisk sjetteplads i sin første sæson i klubben.

Sunderland var stabile hele sæsonen igennem og især i sæsonens sidste halvdel spillede mandskabet op til sit bedste. Klubben hentede imponerende sejre mod Liverpool og Tottenham, hvorfor man endte på rækkens sjetteplads foran topklubber som Manchester City og netop Liverpool. Sjettepladsen betyder, at Cantona og co. skal ud i det store Europa i næste sæson.

Steven Fletcher, Adam Jonhson og John O'Shea var klubbens
helt store profiler i denne sæson. Her fejrer Fletcher og Johnson
førstnævntes scoring mod Stoke City.

Flere imponerende præstationer
Hele holdet medvirkede til den flotte sæson, men tre spillere har alligevel udmærket sig. Steven Fletcher blev klubbens topscorer med 30 mål i alle turneringer, Adam Johnson lavede flest oplæg af alle med 23 assists, og John O'Shea leverede suveræne præstationer i midterforsvaret gang på gang. Efter sæsonens sidste kamp mod Arsenal, som blev vundet med 1-0, valgte Cantona derfor at lovprise de tre profiler.

- Hold da kæft. Det er fantastisk at slutte sæsonen med en smuk hjemmesejr mod Arsenal. Sejren holder os på sjettepladsen, og det er ikke hverdagskost for Sunderland. Hele holdet har leveret en utrolig indsats, men jeg vil gerne rose tre spillere en ekstra gang.

- Steven (Fletcher red.) har virkelig sikret os mange vigtige point med sine mål... men han havde ikke gjort det uden især Adam (Johnson red.). Han var fantastisk på venstrekanten, og han har virkelig fortjent udtagelsen til den engelske VM-trup. John (O'Shea red.) har også været god. Han har et utroligt højt bundniveau.


« Seneste Redigering: 30 Nov 2013, 16:28 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #37: 30 Nov 2013, 15:17 »

Så sluttede sæsonen på imponerende vis, og i den anledning kan jeg fortælle, i mangel på kommentarer, at layoutet vil blive ændret til den nye sæson! Smiley
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #38: 02 Dec 2013, 07:56 »

Fed blog roche Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #39: 05 Dec 2013, 14:26 »

Fed blog roche Smiley

Årh, det er lækkert at høre, WittingB Thumbs Up

I får en ny update senere i dag.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #40: 05 Dec 2013, 17:14 »


RESULTATER: (U) 1-2 NEWCASTLE, (H) 1-0 NOTTM FOREST, (U) 3-0 FULHAM

Gang i svingdøren
/ 5. september 2014

Det er snart fire måneder siden, Sunderland afsluttede en fantastisk sæson. 6. pladsen betød, at vi i denne sæson skal spille i Europa League - ikke ligefrem hverdagskost for Sunderland. Jeg var selvfølgelig meget tilfreds med sæsonen, hvor den simple 4-4-2 viste sig at være vejen frem.
> Cristian Molinaro
> Lorenzo De Silvestri
> Apostolios Vellios
> Clement Chantome
> Billy Knott
> Tom Huddlestone
> Nathan Delfouneso

< Danny Graham
< Modibo Diakite
< Alfred N'Diaye
< Craig Gardner
< Carlos Cuellar

Nu er vi omkring en måned inde i den nye sæson, og Sunderland har fået en ganske fin start. Ærkerivalerne fra Newcastle blev besejret på St. James Park i allerførste spillerunde, og oprykkerne fra Nottingham Forest blev efterfølgende besejret med 1-0 i sæsonens første hjemmekamp - mere kunne vi ikke have ønsket os. Desværre blev flotte sæsonstart ødelagt af Fulham, som smadrede Sunderland med 3-0.

Slutningen på august og starten på september betyder desuden, at transfervinduet er lukket i England. Økonomien var, mildt sagt, elendig inden sæsonens slutning, men de mange præmiepenge fra Capital One Cuppen og Premier League har gjort, at vi alligevel kunne forstærke os. Først og fremmest lod jeg Craig Cardners og Carlos Cuellars kontrakter udløbe. På dette tidspunkt var jeg i forhandlinger med Tom Huddlestone, som spiller Gardners plads, og Cuellar var fjerdevalg i midterforsvaret. Desuden slap jeg af med Danny Graham, Alfred N'Diaye og Modibo Diakite, som havde været udlejet til henholdsvis Hull City, Eskişehirspor og Marseille i sidste sæson. De tre spilleres afgang tjente vi knap 80.000.000 på.

Desuden udlejede Sunderland en hulens masse spillere, og derfor måtte truppen selvfølgelig forstærkes. Jeg fik kontakt til flere gode spillere, som stod uden arbejdsgiver. Italienerne Cristian Molinaro og Lorenzo De Silvestri, grækeren Apostolios Vellios og englænderen Billy Knott kom til på fri transfer. Jeg lod ellers Knotts kontrakt løbe ud efter sidste sæson, men kun fordi økonomien ikke tillod, at jeg forlængede den. Imellem de fire frie transfers erhvervede jeg Clement Chantome fra PSG for blot 16.000.000. David Vaughan er efterhånden oppe i årene, så jeg havde brug for en rotationsspiller - og 16.000.000 var ikke meget. Vinduets største handel kom i hus kort efter, da Sunderland brugte 39.000.000 på Tom Huddlestone fra nedrykkede Hull. På Deadline Day hentede jeg den tidligere Aston Villa-angriber, Nathan Delfouneso, på fri transfer, fordi jeg havde udlejet Connor Wickham og indkøbte Vellios.

SPILLEROPTRÆDENER I DEN NYE SÆSON
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
Keiren Westwood - 3Anthony Reveillere - 3Adam Johnson - 2Jozy Altidore - 2
John O'Shea - 3David Vaughan - 2 (1)Steven Fletcher - 3
Anthony Brooks - 3Jonathan Dos Santos - 2Nathan Delfouneso - 1
Jack Colback - 2Emmanuel Giaccherini - 3
Ondrej Celustka - 1Charis Mavrias - 1 (2)
Cristian Molinaro - (1)Clement Chantome - 1 (2)
Tom Huddlestone - 1 (2)
« Seneste Redigering: 07 Dec 2013, 12:06 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #41: 10 Dec 2013, 16:49 »


RESULTATER: (U) 1-4 STOKE, (H) 1-2 PANATHINAIKOS, (H) 1-1 WEST HAM, (H) s1-1 ASTON VILLA,
(H) 1-1 CHELSEA, (U) 0-2 BATE, (U) 0-3 ASTON VILLA, (H) 0-3 MAN UTD, (H) 1-0 BRAGA, 
(U) 3-0 ARSENAL, (U) 3-1 MAN CITY, (H) 1-1 EVERTON


Anden sæson er svær - men Sunderland klarer sig godt
/ 1. november 2014

Min anden sæson i Sunderland er nu ti kampe og lidt over tre måneder gammel, og vi har gjort det ganske fornuftigt indtil nu. Vi ligger på en solid ottendeplads med 15 point efter 10 kampe. Herudover har vi vundet to ud af tre mulige kampe i Europa League.
Topscorere
1. Jozy Altidore (3)
2. Anthony Brooks (3)
3. Steven Fletcher (3)

Assistkonger
1. Adam Johnson (6)
2. David Vaughan (3)
3. Steven Fletcher (2)

Spillerne startede solidt ud, men vores bundniveau er dalet lidt på det sidste, hvor vi har mødt nogle af titelaspiranterne i form af Manchester United, Arsenal og Manchester City. Manchester City mødte vi i fjerde runde af Capital One Cuppen efter en straffesparkssejr i tredje runde mod Aston Villa, men de lyseblå sikrede sig videre avancement efter tre hurtige mål i første halvleg.

Vi har desværre haft små problemer med målscoringen, og det afspejler topscorerlisten tydeligt. Vores frontduo, Altidore og Fletcher, har simpelthen ikke fået gang i støvlerne endnu, og med en skarpskytte havde vi sandsynligvis ligget højere i tabellen. Til trods for problemerne i offensiven har vi alligevel hentet nogle store og flotte udebanesejre, ligesom vi har voldt enkelte topklubber problemer. Vi har eksempelvis vundet 1-4 ude over Stoke og 0-3 ude over Aston Villa. Endvidere har vi spillet 1-1 med både Chelsea og Everton på vores egen hjemmebane.

I det store Europa kører det også på skinner for Sunderland, som ligger til videre avancement efter et uheldigt nederlag i første runde til Panathinaikos. Vi var foran 1-0, men så valgte Tom Huddlestone at lave en vanvidstackling, som blev takseret til et rødt kort, også kunne grækerne vende kampen på hovedet. Vi skulle heldigvis komme ovenpå igen, for vi besejrede først BATE med 0-2 i Hviderusland, inden Braga blev besejret med en enkelt kasse på Stadium of Light.

Til slut er der sket lidt på transfersiden, hvor jeg har udlejet Vito Mannone og solgt Lorenzo De Silvestri. De to italienere var utilfredse med den manglende spilletid og ønskede at skifte klub. Sidstnævnte tog til Atalanta i en handel, som sikrede os 14 millioner kroner. Jeg har ikke hentet en erstatning for De Silvestri, men schweizeren, Benjamin Siegrist, skal fremover være Sunderlands andenmålmand.

SPILLEROPTRÆDENER I DENNE SÆSON
MålmændForsvarMidtbaneAngreb
Keiren Westwood - 15Anthony Reveillere - 14Adam Johnson - 12Jozy Altidore - 10 (2)
John O'Shea - 14David Vaughan - 6 (5)Steven Fletcher - 15
Anthony Brooks - 13 (2)Jonathan Dos Santos - 9 (1)Nathan Delfouneso - 3 (5)
Jack Colback - 11Emmanuel Giaccherini - 14
Ondrej Celustka - 4Charis Mavrias - 4 (6)
Cristian Molinaro - (3)Clement Chantome - 9 (4)
Lorenzo De Silvestri - 1 Tom Huddlestone - 6 (2)
« Seneste Redigering: 10 Dec 2013, 16:58 af Roche » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #42: 11 Dec 2013, 11:58 »

Flot blog og flot første sæson.

Jeg følger med.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #43: 11 Dec 2013, 13:35 »

Flot blog og flot første sæson.

Jeg følger med.

Flotte ord, og dejligt at du følger. Jeg må erkende, at dine blogs har inspireret mig.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Black Cats
« Svar #44: 15 Dec 2013, 00:32 »

Bloggen her går en spændende dag i møde; mere info kommer senere i dag, sååå.... Stay tuned!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010