home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The People's Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The People's Club  (Læst 18046 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #15: 04 Nov 2013, 15:51 »

Spændende start! Jeg følger Smiley
Skønt at høre, Bang Smiley
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Legendary
« Svar #16: 04 Nov 2013, 15:52 »

Rigtig god start, glæder mig til mere Smiley

Jeg følger med!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #17: 04 Nov 2013, 15:55 »

Rigtig god start, glæder mig til mere Smiley

Jeg følger med!
Endnu en flot kommentar Thumbs Up

Dejligt, at du følger med!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #18: 04 Nov 2013, 16:36 »

Flot start. Du skriver på et højt skriftligt niveau, og der er kun bittesmå tegnsætningsfejl. Grafikken er ligeledes rigtig flot, og så er klubvalget ikke mindst meget spændende. Sunderland har jo en masse problemer at slås med i virkeligheden, så jeg glæder mig til at se, hvem der skal redde dem op af suppedasen.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #19: 04 Nov 2013, 16:44 »

jeg er med
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #20: 04 Nov 2013, 17:59 »

Flot start. Du skriver på et højt skriftligt niveau, og der er kun bittesmå tegnsætningsfejl. Grafikken er ligeledes rigtig flot, og så er klubvalget ikke mindst meget spændende. Sunderland har jo en masse problemer at slås med i virkeligheden, så jeg glæder mig til at se, hvem der skal redde dem op af suppedasen.

Mange, mange tak, Daniel! Jeg beklager fejlene og vil selvfølgelig rette op på det til næste update.
Sunderland har nogle problemer, ja, og det er derfor, jeg har valgt dem i første omgang Smiley

jeg er med
Dejligt, Dehli!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #21: 05 Nov 2013, 19:33 »


         United-legende overtager det ledige trænersæde
         25/06-2013 | sunderlandecho.com


Sunderland Association Football Club bekræfter i dag, at Manchester United-legenden, Eric Cantona, overtager det ledige trænersæde på Stadium of Light. Cantona havde sin storhedstid i midten af 90'erne, og franskmanden spillede 143 kampe og scorede 64 mål fra 1992-97 i Manchester United.

Sunderland har været på jagt efter en ny manager, fordi Ellis Short og resten af Sunderland-toppen valgte at fyre Paolo Di Canio for fem dage siden. Rygterne om en ny manager har efterfølgende floreret i diverse medier, men selvom adskillige kvalificerede navne som ukvalificerede navne blev nævnt, havde ingen gættet på, at Eric Cantona ville blive ansat som klubbens nye manager.

Cantona overtager stillingen med øjeblikkelig virkning, og han glæder sig til at komme i gang.

- Det er en stor ære at være tilbage i Premier League. Manchester United havde selvfølgelig været ønskeklubben, det vil jeg ikke lægge skjul på, men Sunderland er en god klub. Jeg har masser at planer for klubben, så jeg glæder mig til at komme i gang.

Store ambitioner
Den tidligere angriber var heller ikke bange for at dele sine ambitioner for klubben med de tilstedeværende journalister, som var mødt talstærkt frem ved præsentationen. At undgå nedrykning blev bl.a. nævnt som sæsonens største mål.

- Som sagt; jeg har store ambitioner for Sunderland. Truppen har selvfølgelig ikke mesterskabspotentia le i øjeblikket, og i den kommende sæson er målet at undgå nedrykning. Alt over 18. pladsen vil være tilfredsstillende. Endvidere kunne det være rart med en god sejrsstime i en af cupturneringerne, fortalte Cantona til os på Sunderland Echo og fortsatte:

- På længere sigt er det selvfølgelig målet at blive blandt landets bedste klubber. Du skal altid have som mål at blive den bedste, og det er ikke anderledes for os. Hvor lang tid det vil tage, kan ingen sige endnu. Vi må se, hvad tiden bringer.

Englændere og franskmænd
Sunderland er en klub med mange nationaliteter og kulturer, men hvis det stod til Cantona, skulle klubben helst bestå at spillere fra de nationer, som står ham nærmest.

- Det er vigtigt for harmonien i truppen, at der ikke er for mange nationaliteter. Balancen er ok i øjeblikket, men vi skal have flere englændere og franskmænd. Klubben er engelsk, og jeg er fransk - derfor. Økonomien er ikke god, men vi må se, hvad vi kan få ud af de midler, vi har. Måske skal der nogle spillersalg til, afsluttede den nykårede manager.

Cantona har tidligere været ansat i den amerikanske klub, New York Cosmos, hvor han har været ansat i stillingen som sportsdirektør.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #22: 08 Nov 2013, 09:14 »

Cantona! Meget spændende trænervalg. Jeg glæder mig til at se, hvem han dog henter ind. Spillermaterialet kunne i hvert fald godt trænge til at blive styrket. Men som du skriver, så er økonomien jo langt fra prangede, og derfor bliver du nok tvunget til at sælge nogle, før du kan bringe nogen ind den anden vej.

Opsætningen er fortsat rigtig flot, og den er krydret med flot og enkel grafik. Skriftligt leverer du atter på et højt niveau.

Jeg er med. :-)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #23: 08 Nov 2013, 15:42 »

Cantona! Meget spændende trænervalg. Jeg glæder mig til at se, hvem han dog henter ind. Spillermaterialet kunne i hvert fald godt trænge til at blive styrket. Men som du skriver, så er økonomien jo langt fra prangede, og derfor bliver du nok tvunget til at sælge nogle, før du kan bringe nogen ind den anden vej.

Opsætningen er fortsat rigtig flot, og den er krydret med flot og enkel grafik. Skriftligt leverer du atter på et højt niveau.

Jeg er med. :-)
Truppen skal helt sikkert forbedres, men jeg kan allerede nu afsløre, at det er utroligt svært at hente kvalitetsspillere.

Derudover, tak for de flotte ord og lækkert, at du følger Thumbs Up

Kort info til slut; ny update lige om hjørnet!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #24: 08 Nov 2013, 16:34 »


         Sunderland sejrede i Cantona-debut
         17/08-2013 | sunderlandecho.com


Eric Cantona fik sin officielle debut for Sunderland AFC, da Swansea gæstede Stadium of Light i første kamp af 2013/14-udgaven af Premier League. Franskmanden fik en suveræn debut, og han kunne se sit mandskab besejre waliserne med 4-2. Endvidere har Cantona gjort sit første indkøb.

Vi starter på banen, hvor Cantona for første gang sad i managersædet på Stadium of Light. Det gjorde den tidligere angriber i en kamp mod Swansea, som har en anden legende til at besætte managerposten. Det er selvfølgelig Michael Laudrup, og de to managers mandskaber udkæmpede en god kamp denne eftermiddag på et udsolgt stadion.

Gæsterne satte sig på opgøret fra dommerens første fløjt, og Sunderland havde lange perioder, hvor man ikke rørte bolden. Swanseas mange angreb løb dog ofte i ud sandet, og derfor var Sunderland mindst ligeså farlige foran målet.

Udeholdet endte dog med at få prikket bolden først over stregen, da holdets store, spanske stjerne, Michu, scorede på returen fra et hjørnespark i det 20. minut. Derfra kunne det sagtens ligne en utrolig svær kamp for Sunderland, men Adam Johnson formåede at udligne et kvarter senere, da han elegant sparkede bolden i netmaskerne fra kanten af feltet. Da pausefløjt var Swansea dog i front, for Roland Lamah scorede to minutter før pausen. Et hårdt slag for Sunderland på dette tidspunkt.

17 gode minutter sikrede sejren
Cantonas tropper gik mod omklædningsrummet med hængende hoveder, men de fik tydeligvis en opsang i pausen, som forvandlede holdet. Hjemmeholdet var et helt andet mandskab efter pausen, og Fabio Borini, der er lejet i Liverpool, udlignede blot to minutter efter halvlegens start.


Målet satte virkelig Sunderland i gang. Man kom mere og mere på bolden, og det udnyttede Wes Brown i det 54. minut. Nyindkøbet Jozy Altidore havde tilkæmpet sig et hjørnespark, som den tidligere United-spiller kunne sætte panden på. Cantona var nu på vej imod en fantastisk debut.

Men det skulle blive endnu bedre... Netop Altidore scorede kampens sidste mål, da han satte indersiden på et indlæg fra et andet nyindkøb, Emanuele Giaccherini. Swansea pressede på for en reducering efter scoringen, men Sunderlands bagkæde spillede en fremragende anden halvleg, og Cantona fik derfor den perfekte start på sit ophold i nordøstlige England.

Franskmand bliver Cantonas første indkøb
Med til kampen var Anthony Reveillere, som Sunderland fik fingrene i knap en uge forinden. Franskmanden var på fri på markedet, eftersom Lyon ikke ville forlænge kontrakten. Reveillere er 33 år, og han var i Rennes og Valencia, inden han tilbragte ti år af sin karriere i Lyon.

Den tidligere, franske landsholdsspiller spillede hele kampen på højre back, og Cantona er ganske godt tilfreds med, hvad han så fra sin landsmand.

- Det var en super indsats fra ham. Lamah var svær inden pausen, men Anthony fik skovlen under ham i anden halvleg. Så han havde styr på sin direkte modstander og bidrog med nogle fine overlap i offensiv. Jeg er tilfreds med ham, og jeg er tilfreds med holdet.


« Seneste Redigering: 08 Nov 2013, 16:36 af Roche » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #25: 10 Nov 2013, 06:51 »

Spændende start.
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #26: 14 Nov 2013, 14:19 »

Spændende start.

Tak skal du have, darkalf.

Der kommer ny update senere i dag Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #27: 14 Nov 2013, 15:15 »


         Sådan forløb transfervinduet for Sunderland
         17/08-2013 | sunderlandecho.com


Det er blevet den 2. september, og transfervinduet er derfor lukket. Sunderland var ikke noget aktivt hold, men klubbens nye manager, Eric Cantona, formåede at få nogle lejeaftaler i hus i sidste øjeblik. Vi skal nu gøre status.

Cantona gjorde sæsonens første og eneste indkøb for et par uger siden, da han hentede sin landsmand, Anthony Reveillere, ind fra kulden. Den franske højre back var uden arbejdsgiver efter ti år i Lyon, men nu forlænges Reveilleres karriere med yderligere to år i Sunderland. Cantona var på udkig efter yderligere forstærkninger, men han kunne aldrig finde den rette mand til den rette pris. Det kunne Cantona afsløre sent i aftes:

- Reveillere er en god spiller, men vi havde gerne set yderligere en spiller tilslutte sig klubben. Vi havde lange og konstruktive samtaler med Steve N'Zonzi, men i sidste ende kunne vi ikke leve op til hans lønkrav. Måske sker der noget nyt i januar.

Svensker blev eneste salg
Knap en uge inden vinduets lukning, kom Sunderlands første og eneste salg i hus. Den svenske højrekant med den fantastiske sparketeknik, Sebastian Larsson, skal fremover tørne ud for franske Marseille. De tidligere franske mestre måtte betale 26.000.000 for Larsson, der var udset en plads på Sunderlands bænk efter indkøbet af Emanuele Giaccherini.

- Sebastian er en god spiller, og vi vil uden tvivl savne hans fantastiske frispark. På den anden side havde han udsigt til masser af tid på bænken med ankomsten af Giaccherini, og det ville ikke være optimalt for nogle af parterne, fortalte Cantona.

Svenskeren har været i Sunderland siden 2011, og Larsson vil også savne klubben, som, ifølge ham selv, har givet ham meget.

- Det er med stor ærgrelse, at jeg må sige farvel til Sunderland AFC. Klubben har givet mig meget i løbet af de to år, jeg har været her, og jeg vil aldrig glemme min tid her. Klubben har altid troet på mig, og det er jeg meget taknemmelig for. Nu får jeg nemlig mulighed for at prøve kræfter med de bedste spillere sammen med Marseille i Champions League.

Talenterne udlejes
Cantona fik endvidere adskillige lejeaftaler i hus. Den tidligere United-spiller lejede ikke spillere til klubben, nej, han valgte at udleje nogle af Sunderlands talenter. Den mest profilerede var angriberen, Connor Wickham, der blev udlejet til Peterborough, som spiller i landets tredjebedste række. Til Peterborough røg også grækeren, Charis Mavrias.

Derudover blev Billy Knott udlejet til Tranmere, Jassem Sukar tager til Scunthorpe, Wycombe lejer Duncan Watmore, Alejandro Gorrin udlejes til Rochdale, og sidst, men ikke mindst, skal Craig Lynch til Burton.


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #28: 17 Nov 2013, 19:57 »


         Skarp kontra medvirkende til god Cantona-start
         02/11-2013 | sunderlandecho.com


De ti første runder af årets udgave af Premier League er færdigspillede, og Eric Cantona og co. har fået en ganske formidabel start på sæsonen. The Black Cats indtager rækkens 8. plads foran mandskaber som Everton og Liverpool.

Sunderland var helt oppe at kæmpe med om topplaceringer i starten af sæsonen, og man besejrede Swansea med 4-2 på hjemmebanen i første spillerunde, inden kanariefuglene fra Norwich blev besejret med 1-0 på Carrow Road.

Sejrsstimen endte allerede i tredje runde, hvor man spillede en målløs kamp mod nogle defensivt orienterede oprykkere fra Hull City. Det var selvfølgelig en skuffende dag for spillere og fans, men Sunderland var tilbage på sporet allerede i runden efter. En skarp kontra og to flotte mål fra nyindkøbet, Jozy Altidore, og altid farlige Steven Fletcher sikrede klubben en flot sejr på Fulhams hjemmebane.

Sæsonens første store opgave ventede den 21. september, hvor Stadium of Light skulle danne ramme om Sunderland-Liverpool. Udeholdet havde fået en særdeles skidt start på sæsonen, men Meyserside-klubben tog styringen i opgøret alligevel. Den kontroversielle angriber, Luis Suarez, bragte Liverpool i front i slutningen af første halvleg, men Wes Brown sørgede for en pointdeling med et hovedstødsmål i midten af anden halvleg.

Cantonas tropper har fulgt op på den flotte start, og klubbens sidste fem kampe er forløbet således: Manchester City 2-1 Sunderland, Sunderland 1-0 Aston Villa, Tottenham 1-0 Sunderland, Southampton 1-2 Sunderland, Sunderland 1-1 Stoke. Cantona har dermed fået en rigtig fin start på sit ophold i det nordøstlige England, og han er da også selv tilfreds.

- Jeg kunne ikke have ønsket mig mere. Gutterne har været formidable, men jeg var heller ikke i tvivl om, at de havde dette niveau. Nu skal vi arbejde hårdt på at forbedre vores spil, så vi kan bygge videre på den gode start, fortalte franskmanden til os på Sunderland Echo.

Sunderland skriver med tidligere Barcelona-spiller
Transfervinduet lukkede i starten af september, men alverdens managere har haft masser af muligheder for at hente spillere på fri transfer. Netop denne mulighed benyttede Cantona sig af, da han skrev kontrakt med den tidligere Barcelona-spiller, Jonathan Dos Santos.

Og mexicaneren udtrykte sin glæde over skiftet på følgende måde:

- Det er glædeligt, at jeg har fundet en ny klub så hurtigt. Jeg var arbejdsløs i et par måneder, og nu er jeg allerede i en ny, god klub. Sunderland er et spændende hold, og de har fået en god start på sæsonen. Jeg glæder mig meget til at spille i Premier League efter så mange år i Spanien.


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legendary
« Svar #29: 17 Nov 2013, 20:21 »

Jeg modtager med glæde ris og ros, drenge Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010