home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1158 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Schalke 04
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04  (Læst 46189 gange)
alex_champen
Reserveholdsspiller

Sv: Schalke 04
« Svar #60: 25 Nov 2013, 21:43 »

Jeg er nået til 6 september 2014, og der er sket en del i den tyske klub.
Hoogland og Jermaine Jones gik på frie transfers, Höger røg til Leverkusen for 50 mill. og Matip for 110 + fremtidige indtægter.

Ind er kommet Ginter, stadig 20 år og vidunderdreng. Aogo er permanent i klubben. Og sidst men bestemt ikke mindst er ter Stegen kommet på kassen for 90 mill.

Jeg har i 2 sæsoner nu kun købt tyske spillere, og det er en rigtig fed udfordring, jeg forventer at forsætte med dette, og det har virkelig gjort det til et save som jeg har store forventninger til.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #61: 25 Nov 2013, 23:51 »

Blev mester og vandt pokalen i 2021. Tabte desværre EL finalen med 1-0 til Barcelona.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #62: 01 Dec 2013, 18:00 »

Forsvarede mit mesterskab. Lå 1 point foran Bayern før sidste runde og skulle møde netop Bayern på udebane i sidste runde. Var bagud 2-1 til 87 minut og fik så 2-2 på et straffespark.

Korzika
Gæst

« Svar #63: 03 Dec 2013, 18:47 »

Så har jeg fået spillet første sæson færdig, og er ganske tilfreds. Sluttede som nummer 3, da Dortmund og Bayern var en tand for stærke til mig. I Champions League røg jeg ud i semifinalen, hvor Man City slog mig efter en tæt affære. Pokalturneringen blev vundet, så lidt sølvtøj blev der da hentet til Gelsenkirchen.

Har i transfervinduet hentet disse spillere. Af mit screenshot fremgår det ikke, at Huntelaar er blevet solgt. Valgte at sælge ham, da jeg ønsker at satse på ungdommen i skikkelse af Timo Werner og Kevin Volland. Det var meningen, at jeg ville hente Ter Stegen. Men han var simpelthen for dyr til min smag. Gladbach krævede nemlig 305 millioner. Derfor hentede jeg både Benaglio og en newgen ind. Min newgen bliver vurderet til fem stjerner, og planen er, at han skal tage over for Benaglio om en lille håndfuld år. Det var også meningen, at jeg ville sælge Boateng, men ingen klubber hoppede på krogen, så det må nok blive til næste sommer, at jeg sælger Boateng.

Min startopstilling kommer derfor nok til at se ud på følgende måde, når alle er klar. Har dog ikke besluttet mig for om det er Werner eller Volland, der skal være min førsteangriber. På sigt er det dog uden tvivl Werner. På de andre positioner vil der dog også blive roteret en del.

EDIT:
Har allerede spillet en enkelt kamp. Det var Super Cup, der desværre blev tabt til Bayern efter 2-2 i ordinær tid, og et nederlag på straffespark.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2013, 18:53 af Korzika » Logged

weichardo86
Ynglingespiller

« Svar #64: 04 Dec 2013, 17:16 »

Kunne du ligge dine taktikker op? :-)

Korzika
Gæst

« Svar #65: 07 Dec 2013, 12:56 »

Kunne du ligge dine taktikker op? :-)
Hej, jeg har først lige set din post nu. Min computer, som savet er på, er desværre gået ned, så arbejder på at genoprette min PC, og hvis det lykkedes, skal jeg nok sende dig nogle links! Smiley

Magnicio
Lilleputspiller
*

« Svar #66: 17 Dec 2013, 22:29 »

Fantastisk hold at spille med! Er i 2015 og i første sæson gik det således:
Transfers:
Har gerne ville købe ungt og have et stramt lønbudget (Draxler tjener mest med 670k DKK om ugen)
Ind:
Zivkovic - 5 mio.
Julian Brandt - 90 mio
Sebastian Corchia - 57,5 <- Bliver vanvittig god på den højre back!!
I alt: 152 mio
Ud:
En hel masse lejeaftaler
Farfan - 145 mio
I alt: 145 mio.

Kom på 4. pladsen i ligaen efter at have smidt 3. pladsen væk ved at i de sidste 4 kampe have spillet 2 uafgjort og tabt 2.
Røg ud i 1/8 finalen mod United samlet 7-2
Tyske Pokaltunering mod Augsburg..
Men det gik fint nok og Draxler skal man holde på!!

Til anden sæson købte jeg mere kraftigt ind.
Dodô - 82,5 mio
Vitinho - Fri transfer
Ter Stegen - 80 mio
Theofilos Konstantindis (regen talent) - 8,75 mio
Verrati - 82,5 mio
Henning Fromm (regen talent) - 10 mio
Destro (FEJLKØB) - 95 mio
Holzner (regen talent) - 14 bio
Ginter - 80 mio
Doria - 15 mio.
I alt: 467 mio

Ud:
En masse lejeaftaler igen.
Adam Szalai - 72,5 mio
Huntelaar - 55 mio (ingen ide og fortrød lige efter)
Boateng - 92,5
Barnetta - 23 mio
I alt: 242 mio.

Sluttede som nummer 3 med 75 point, Dortmund fik 76 point og Bayern fik 82 point.
I CHL røg jeg ud i kvartfinalen med Milan med samlet 5-3
Og røg ud i pokaltuneringen i 3. runde..

I sæson 15/16 er Muriel købt ind som stjerneangriberen til 235 mio og han har skuffet fælt indtil videre så leder stadig efter den perfekte angriber til mit 4-2-3-1 system med en falsk 9'er
Stærkste opstilling er således.

--------Muriel------
Draxler-Meyer-Vitinho
---Verrati-Goretzka--
Dodo-Doria-Papadopoulos-Corchia
--------ter Stegen------

Håber på at vinde ligaen i år men tvivler.
Kan dog STÆRKT anbefale et spil med Schalke det yderst fedt og at give sig selv udfordinger som at have en MAKS LØN, og at satse ungt.

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #67: 18 Dec 2013, 17:12 »

Spiller selv med Frankfurt og har forsøgt at holde på Rode, og hente Ginter. Ingen af delene lykkes.

Du får et FANTASTISK hold!
Hold på dem, de bliver for VILDE!
Evt. hent Marc Stendera, puha han er go Smiley

Havde selv Dominique Heintz, men var utilfreds og solgte ham for 15mil€.

Det er vist på tide at jeg kommer lidt med mine oplevelser i Schalke.
For at gøre det ekstra spændende for mig selv har jeg valgt at køre en  mere eller mindre ren tysk stil, hvor reglerne undervejs er blevet ændret lidt.
Transfer 1. sæson: http://gyazo.com/1848bfeb803d8578fe69eaca7223948c
Kasper Kusk og Marvin Pourie gjorde det egentlig fint nok i deres første tid i klubben, men er siden blev sendt videre på lejemål, hvor de har gjort det rigtig godt, så håber lidt at nogen vil byde på dem snarest.
Julian Brandt og Timo Werner har gjort det fantastisk for mig, i hvert fald efter første sæson, hvor de mest var indskiftningsspille re.
Transfer 2. sæson: http://gyazo.com/d9383ac900d3a1cceac9b256548c6205

I 1. sæson endte jeg på 3. pladsen 12 point efter Bayern München. Målet var at kvalificere sig til Champions League og det blev jo heldigvis opfyldt.
Stilling 2. sæson: ]http://gyazo.com/e30940335bc1b8399c03f849e5e0d27a
Helt fantastisk sæson, hvor defensiven var helt fantastisk. Var længe i direkte duel med Gladbach, men et par runder før sæsonens afslutning valgte deres træner at skifte til Dortmund, og så fik de ikke mange point i de sidste 4-5 kampe.

Til 3. sæson er der kun blevet hentet en spiller til 1. holdet, nemlig Dominique Heintz, da jeg er rimelig svag på venstre back positionen. Håber lidt at få solgt Marco Höger snarest, da han har langt til startopstillingen.

Førsteholdet i 2015: http://gyazo.com/24ec27021120b115e0d7beb0d401d468
Skfiter mellem tre taktikker, men bruger mest en 4-2(dmc)-2-2 eller 4-1-3-2 opstilling Smiley

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #68: 18 Dec 2013, 17:17 »

Bare for lige at give jer en forsmag på S04 akademi spiller

Marc Stendera, Wonderkid fra Frankfurt

Ramos1309
Lilleputspiller
*

« Svar #69: 20 Dec 2013, 12:17 »

Jeg er sårme også hoppet på Schalke 04 vognen, da de har så mange unge spændende spiller og en okay økonomi til at forstærke holdet med flere unge stjerner. Jeg har spillet 1. sæson færdig og her får i nogle information om min sæson i Schalke 04 Wink

Mit Sommer transfer var ganske stille indtil 29. august hvor Man Utd bød på Faffan og jeg fik 150 mil. for en løntung spiller, som erstatning købte jeg det danske vidunderbarn Viktor Fischer for 135 mil. Det var måske lidt dyrt men har gjort det rigtig godt og han bliver jo bare bedre og bedre. Derudover lejede jeg Gaitan som en reservespiller, som kunne dække ind på alle de offensivepladser.

I CHL kom jeg i gruppe med Arsenal, Zenit og FCK, jeg tænkte det kan jeg godt gå videre fra, men det var den største skuffelse jeg har haft i manager. Jeg startede med at tabe de første 3 kampe med 1-2 Skuffet derfter fik jeg 3 point hjemme imod FCK og Zenit men jeg ende på en 4. plads i gruppen hvilket var en SKANDALE!

I den Tyskepokalturnering spillede jeg hele turneringen med semi reservehold, men trods det kom jeg i semi-finalen hvor jeg røg ud til Dortmund i forlængetspilletid.

I ligaen gik det tilgengæl rigtig godt jeg havde bla. en stime på 10 vundet kampe i træk og det gjorde at jeg var med i mesterskabskampen helt til slut! i den sidste kamp skulle jeg møde Bayern München og vi var begge på 76 point de havde dog en bedre målscorer så jeg skulle have en sejre på Allianz arena. Det blev dog til et 0-2 nederlag og jeg måtte tage til takke med en anden plads i den første sæson.

Min startopstilling:

------------------ Hildebrand--------------------
Uchida-------Höwedes------Matip--------Fuchs
-------------Neustädter----Boateng------------
Drexler--------------Meyer-------------Fischer
-----------------Huntelaar----------------------

Til næste sæson har jeg allerede sikret mig Julian Brandt og Eric Savitionko på fri transfer og så har jeg omkring 400 mil til indkøb så satser på at købe:
- Ter stegen
- Timo Werner
- En venstre back (nogen forslag)Huh

ptrN
Manager

« Svar #70: 20 Dec 2013, 14:10 »

Du kan evt. bruge Kolasinac. Han er venstreback i virkeligheden, ung, tysker og homegrown.

welbz is dat guy

Magnicio
Lilleputspiller
*

« Svar #71: 21 Dec 2013, 21:49 »

Nogen der har haft succes med at udvide stadion eller har i slet ikke haft chancen for det?
Jeg er i October 2017 og kan stadig ikke tale om det.

Phrepsak
Ynglingespiller

« Svar #72: 02 Jan 2014, 19:54 »

Hvordan bruger I Huntelaar? Spiller ham som skarpretter i en 4-5-1 foran en fremskudt playmaker (Boateng) på support med en wing på højrekant (Farfan) på support og en IA på venstre (Draxler) på Offensiv. Bagved de to ligger Neustädter som boldvindende midtbanespiller (D) og Goretzka som felt-til-felt (S).
Derudover har jeg "højt tempo" og "ballonindlæg" under holdindstillinger. Huntelaar har garnet 5 gange på 13 kampe. Ikke helt skidt, men har indtrykket af, at jeg ikke udnytter hans potentiale optimalt, og at han ikke er den bomber, som han har stats til at være.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #73: 09 Jan 2014, 08:38 »

Jeg har sgu også fået lyst til at starte med Schalke, da de nok har den fedeste trup i FM-14 efter min mening!
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal stille op - er ude i enten en 4-2-3-1 eller en 4-3-2-1. Kan se at største delen bruger den første nævnte. Er det sådan i har bedst succes?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #74: 09 Jan 2014, 08:49 »

Jeg har sgu også fået lyst til at starte med Schalke, da de nok har den fedeste trup i FM-14 efter min mening!
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal stille op - er ude i enten en 4-2-3-1 eller en 4-3-2-1. Kan se at største delen bruger den første nævnte. Er det sådan i har bedst succes?

Det handler jo meget om, at få mest muligt ud af de offensive talenter Schalke har. Så jeg vil helt sikkert spille med 3 offensive midtbanespillere. Gerne med brede fløje, da du kan få mere ud af dem der i mine øjne og skabe flere chancer derved.

Men gik det tid! Tror virkelig det er et superfedt hold at spille med, især når man kommer lidt frem i tiden og får mulighed for at få det maksimale ud af talenterne.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010