home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04  (Læst 43386 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #45: 18 Nov 2013, 19:58 »

Jeg er netop blevet ansat i Schalke i 2018, ikke mange spillere tilbage fra spillets start. Har dog Clemens, Meyer og  Höwedes.

Er 4 kampe inde i 2018/19 sæsonen, har vundet 6-1 over Cottbus i Cuppen, 5-1 over Nürnberg, 1-0 over HSV og 5-1 over de forsvarende mestre fra Wolfsburg.

Har dog tabt 4-2 ude til Bayern.

Blandt profiler kan nævnes ter Stegen, Salvio, Fellaini, Juan Jesus og Gaston Ramirez.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #46: 18 Nov 2013, 21:11 »

Bum!

Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Schalke 04
« Svar #47: 19 Nov 2013, 12:46 »

Jeg er også lige begyndt med Schalke. Spændende klub, og super fedt, der er så mange gode spillere af egen avl.

Min taktik vil hovedsageligt være en 4-2-3-1, mens jeg i de svære udekampe vil spille 4-3-3.

Tror umiddelbart jeg vil stille op på følgende måde:
                  Hildebrand
Hoogland - Matip - Höwedes - Fuchs/Kolasinac
               Jones - Neustädter
Farfan/Clemens - Boateng  - Draxler
                    Huntelaar

Regner med at køre Meyer stille og roligt ind, og så sælge Boateng til sommer. Goretzka har jeg også planer om at satse på. Regner med, at han kommer til at spille fast fra næste sommer i stedet for Jones, hvis kontrakt udløber dér og samtidig er oppe i alderen. Er i tvivl om jeg skal sælge Farfan og satse på Clemens i stedet. Umiddelbart foretrækker jeg det sidste, da jeg tror han kan indbringe mange penge, og derudover er Clemens ikke helt dårlig (og så er han jo tysk). Om jeg sælger Farfan afhænger dog af, om jeg kan få lejet Eduardo Salvio. Vil nemlig ikke sælge Farfan uden at være godt garderet på højrekanten. Smiley Venstreback er jeg lidt i tvivl om, men tror jeg vil satse på Fuchs i kampe, hvor jeg skal være offensiv, mens Kolasinac får chancen i de svære kampe mod dygtige kanter.

Kunne godt tænke mig en ny højreback samt keeper, så det er nok der jeg vil købe ind, hvis den rette mulighed byder sig.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2013, 12:59 af Korzika » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #48: 19 Nov 2013, 13:11 »

Ved ikke hvor langt du er kommet Korzika - Men Revielliere(Staves) er på fri fra start - en meget fin mand at hente ind 1 sæson, for synes ikke der er de vilde penge at lege med Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #49: 19 Nov 2013, 17:24 »

Jeg er også lige begyndt med Schalke. Spændende klub, og super fedt, der er så mange gode spillere af egen avl.

Min taktik vil hovedsageligt være en 4-2-3-1, mens jeg i de svære udekampe vil spille 4-3-3.

Tror umiddelbart jeg vil stille op på følgende måde:
                  Hildebrand
Hoogland - Matip - Höwedes - Fuchs/Kolasinac
               Jones - Neustädter
Farfan/Clemens - Boateng  - Draxler
                    Huntelaar

Regner med at køre Meyer stille og roligt ind, og så sælge Boateng til sommer. Goretzka har jeg også planer om at satse på. Regner med, at han kommer til at spille fast fra næste sommer i stedet for Jones, hvis kontrakt udløber dér og samtidig er oppe i alderen. Er i tvivl om jeg skal sælge Farfan og satse på Clemens i stedet. Umiddelbart foretrækker jeg det sidste, da jeg tror han kan indbringe mange penge, og derudover er Clemens ikke helt dårlig (og så er han jo tysk). Om jeg sælger Farfan afhænger dog af, om jeg kan få lejet Eduardo Salvio. Vil nemlig ikke sælge Farfan uden at være godt garderet på højrekanten. Smiley Venstreback er jeg lidt i tvivl om, men tror jeg vil satse på Fuchs i kampe, hvor jeg skal være offensiv, mens Kolasinac får chancen i de svære kampe mod dygtige kanter.

Kunne godt tænke mig en ny højreback samt keeper, så det er nok der jeg vil købe ind, hvis den rette mulighed byder sig.
Clemens er fantastisk og er vel nok min bedste spiller - sammen med Draxler. Har ikke selv solgt Farfan fordi han blev langtidsskadet i starten, men vil gerne af med ham efter første sæson.
Logged

welbz is dat guy

Korzika
Gæst
 
Sv: Schalke 04
« Svar #50: 20 Nov 2013, 15:52 »

Ved ikke hvor langt du er kommet Korzika - Men Revielliere(Staves) er på fri fra start - en meget fin mand at hente ind 1 sæson, for synes ikke der er de vilde penge at lege med Smiley
Tror jeg springer over og venter til næste sommervindue, hvor pengene er større. Anser ham ikke rigtigt for at være en speciel upgrade i forhold til Hoogland og Uchida.

Clemens er fantastisk og er vel nok min bedste spiller - sammen med Draxler. Har ikke selv solgt Farfan fordi han blev langtidsskadet i starten, men vil gerne af med ham efter første sæson.
Fedt! Har nemlig solgt Farfan, og fik 145 mio for ham, hvilket jeg er ganske tilfreds med. Salvio blev hentet på leje, og ham og Clemens kæmper om en startplads.

Er dog ikke kommet alt for heldigt i gang, da jeg blot har skaffet 6 point i 5 kampe, men marginalerne har dog heller ikke været på min side. Senest spillede jeg kun uafgjort mod Leverkusen i en kamp, jeg burde have vundet, men heldet vender forhåbentligt. Kvalificerede mig dog heldigvis til Champions League, også selvom jeg trak Sociedad, der på papiret virkede som en hård modstander.

EDIT:
Glemte lige at sige jeg også har fået hentet Werner. Måtte dog slippe omkring 50 mio. for ham..
« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 15:55 af Korzika » Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #51: 21 Nov 2013, 10:29 »

Det er vist på tide at jeg kommer lidt med mine oplevelser i Schalke.
For at gøre det ekstra spændende for mig selv har jeg valgt at køre en  mere eller mindre ren tysk stil, hvor reglerne undervejs er blevet ændret lidt.
Transfer 1. sæson: http://gyazo.com/1848bfeb803d8578fe69eaca7223948c
Kasper Kusk og Marvin Pourie gjorde det egentlig fint nok i deres første tid i klubben, men er siden blev sendt videre på lejemål, hvor de har gjort det rigtig godt, så håber lidt at nogen vil byde på dem snarest.
Julian Brandt og Timo Werner har gjort det fantastisk for mig, i hvert fald efter første sæson, hvor de mest var indskiftningsspille re.
Transfer 2. sæson: http://gyazo.com/d9383ac900d3a1cceac9b256548c6205

I 1. sæson endte jeg på 3. pladsen 12 point efter Bayern München. Målet var at kvalificere sig til Champions League og det blev jo heldigvis opfyldt.
Stilling 2. sæson: ]http://gyazo.com/e30940335bc1b8399c03f849e5e0d27a
Helt fantastisk sæson, hvor defensiven var helt fantastisk. Var længe i direkte duel med Gladbach, men et par runder før sæsonens afslutning valgte deres træner at skifte til Dortmund, og så fik de ikke mange point i de sidste 4-5 kampe.

Til 3. sæson er der kun blevet hentet en spiller til 1. holdet, nemlig Dominique Heintz, da jeg er rimelig svag på venstre back positionen. Håber lidt at få solgt Marco Höger snarest, da han har langt til startopstillingen.

Førsteholdet i 2015: http://gyazo.com/24ec27021120b115e0d7beb0d401d468
Skfiter mellem tre taktikker, men bruger mest en 4-2(dmc)-2-2 eller 4-1-3-2 opstilling Smiley

« Seneste Redigering: 21 Nov 2013, 10:31 af KarelPoborský » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #52: 21 Nov 2013, 19:46 »

Med en 0-1 sejr over Bayern ude i den 32. spillerunde sikrede jeg mig mesterskabet i første sæson! Jeg havde overhovedet ikke regnet med dette, men eftersom Dortmund snublede mod enden af sæson og med Bayern halsende efter siden starten, har vi kunnet trække fra og hive mesterskabet hjem - og så endda med to runder igen.

Jeg fik ikke sikret mig Timo Werner da han skrev under på en ny kontrakt, men det er da også det eneste jeg har at være utilfreds over lige pt.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #53: 22 Nov 2013, 18:23 »

Det kan man da kalde dominans! Vi udspillede Hoffenheim totalt, som runden forinden havde smækket Dortmund 4-1.



Det var tredje kamp i 2. sæson, og forinden denne havde vi spillet 0-0 og 1-1. Dejligt at få gang i pointhøsten, og Draxler var igen vanvittig med 2 mål og 1 assist.

Indkøbene op til sæsonen lyder på; Matthias Ginter, Marc-André ter Stegen, Julian Brandt, Lars Bender, Serge Gnabry(leje) og nogle talenter.
Logged

welbz is dat guy

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #54: 22 Nov 2013, 18:28 »


Indkøbene op til sæsonen lyder på; Matthias Ginter, Marc-André ter Stegen, Julian Brandt, Lars Bender, Serge Gnabry(leje) og nogle talenter.

Din centrale midtbane/defensiv midtbane er da ellers fremragende besat i forvejen? Smiley Ikke at jeg selv ikke overvejer Lars Bender dog!
Hvad skulle du give for ham?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #55: 22 Nov 2013, 18:57 »

Din centrale midtbane/defensiv midtbane er da ellers fremragende besat i forvejen? Smiley Ikke at jeg selv ikke overvejer Lars Bender dog!
Hvad skulle du give for ham?
Spiller med en defensiv-, to centrale- og to offensive midtbanespillere, så jeg har brug for mange midtbanespillere ;-) Wolfsburg var ude efter Marco Höger, og hentede ham for 95 mil. Det salg finansierede delvist Bender-købet, og slideren fra Leverkusen blev hentet for 230 mil.
Logged

welbz is dat guy

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #56: 23 Nov 2013, 10:41 »

Hvad har folk gjort med Hundelorten?

Han trækker en OK stor hyre.. Men hans stats er gode?

Hvad har i gjort? Overvejer at sælge for 100+ ??
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #57: 23 Nov 2013, 14:58 »

Hvad har folk gjort med Hundelorten?

Han trækker en OK stor hyre.. Men hans stats er gode?

Hvad har i gjort? Overvejer at sælge for 100+ ??
Benyttede ham i første sæson og har ham endnu her i starten af anden. Hans kontrakt udløber efter denne sæson, og jeg har pt. ikke råd til at forlænge med ham, og selv hvis jeg havde var jeg ikke sikker på jeg gjorde det.

Har Zivkovic klar i kulissen, og han er allerede begyndt at vise et højt niveau.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #58: 24 Nov 2013, 17:22 »

Har lige overstået vintervinduet i 2. sæson, hvilket bød på et enkelt indkøb. Hoogland havde ikke niveauet til at være reserve til Uchida, hvorfor jeg gik på jagt efter en ny højreback. Derfor blev Dennis Diekmeier hentet i Frankfurt for 32 mil.

Her to kampe efter nytår ligger vi nummer 4, hvilket skyldes alt for mange uafgjorte. Vi scorer ikke nok, men lukker tilgengæld helt af bagi.
#Hold #Kampe #Sejre #Uafgjorte #Nederlag #Point
1. Dortmund 19 12 5 2 41
2. Stuttgart 19 11 6 2 39
3. Leverkusen 19 11 5 3 38
4. Schalke 19 9 9 1 36

Vi har i de 19 kampe scoret 23 og lukket 8 ind.
Logged

welbz is dat guy

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #59: 24 Nov 2013, 21:57 »

Er i 2020/21 og min 3 sæson med Schalke. Efter total Bayern dominans de sidste 2 sæsoner er jeg nu endelig i spidsen.

Jeg har kun Höwedes, Meyer og Goretzka tilbage fra det originale Schalke hold.

Af kendte navne kan nævnes ter Stegen, Andreas Christensen, Adnan Januzaj og Veratti.



Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010