home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04  (Læst 43327 gange)
Ralle123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #135: 11 Apr 2014, 14:22 »

Min første FM14 video på YouTube. Hvad synes i? Smiley
https://www.youtube.com/v/EDfm5Oxd4bE
Logged

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #136: 15 Apr 2014, 00:28 »

Vandt Ligaen i Første Sæson

Schalke        79 pnt.
Dortmund     77 pnt.
Bayern M      73 pht.

Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #137: 25 Apr 2014, 21:34 »






Ikke meget udfordring...
« Seneste Redigering: 25 Apr 2014, 21:48 af TobiasA » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Schalke 04
« Svar #138: 30 Apr 2014, 15:59 »

Kurt Zouma havde vist ikke sin bedste kamp... Tunge
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #139: 20 Maj 2014, 20:47 »

har ligeledes startet et save med Schalke

Spiller 4-2-3-1 kontrollenrende med boldbesiddelse, korte aflv, hårde indlæg, overlap og chikane af modstanderen. Synes det er en god taktik, da den giver mig ca. 65% af spillet og derved lille chance for modstanderen kommer til chance.

I første sæson røg Farfan til PSg for 110 mio o købte Volland til samme pris, som er gået direkte ind på højre fløj.

Min opstilling lyder som følger:
hildebrand
Fuchs, höwedes, kirchoff, og ham fra japan.
             neustædter, goretcska
draxler, boateng, volland
          huntelaar

Brungte Meyer som backup på de tre forreste pladser.

Sæsonen gik lidt under forventet med en 3 plads i ligaen 1/8 delsfinale i CL og røg ud i 3 runde i cuppen.

2 sæson er startet bedre.

på transfersiden er huntelaar røget til Inter. Fuchs, matip, Santana samt øvrig er ligeledes røget ud og ind er Zieler, badstuber, Holtby (leje), angelo Hneriquez og jovetic kommet.

Stiller op som følger:

           Zieler,
kaan Ayhan (lejet ud første sæson), Höwedes, Badstuber, Kolenacic (lejet ud første sæson)
         Neustädter, Goretsczka
Volland, Meyer, draxler
           Jovetic

Er startet godt med 7 sejre og et nederlag. I CL fører jeg puljen med 3 sejre. bl.a 6-2 ude og sevilla og 6-1 hjemme over Ajax.

Specielt Meyer har imponeret i i den her sæson og har slået Boateng af holdet. Han er forrygende og har allerede lavet 2 hatrick.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #140: 20 Maj 2014, 20:58 »

Min første sæson med Schalke er nu slut.
Jeg sluttede som nummer 3. á point med Bayern, og et godt stykke efter Dortmund.
Denne sæson har givet et klart billede at hvor der skal forbedres.... FORSVARET!
Jeg har ligaens bedste offensiv med 72 mål i 34 kampe - det har virkelig reddet min sæson.
Mit forsvar sejler, jeg har det 4. dårligste forsvar i ligaen, selv nedrykkerne lukkede mindre mål ind, end jeg gjorde.
50 mål inkasseret i 34 kampe. FØJ!
Jeg skal have fundet en løsning, for så bliver mit hold rigtig giftigt. Mine to backs skal skiftes ud, Aogo og Fuchs er middelmådige backs, og Ushida og Hoogland er under middel - hvis man spørger mig.
Hildebrand i målet, ser jeg også gerne udskiftet.
Mine 3 super klipper i midterforsvaret (Matip, Höwedes og Papa) har alle gjort det fantastisk og spiller alle til over 7,30 i snit. Håowedes har spillet mest, hvor imod Matip og Papa har delt en del, bla. Papadoupolos' mange skader i denne sæson.
Det samme gælder de kedelige og middelmådige midtbane folk Höger og måske også Neustäder ryger ud.
Szalai ryger formentlig også, han har gjort det godt, men Huntelaar kom igang efter nytår, og sluttede som topscore i bundesligaen med 19 kasser. Draxler, faldt lidt i niveau imod slutningen, hvor imod Meyer i den grad steppede op. Clemens og Farfan supplere hinanden godt på OMH, men med Farfans alder, løn og værdi tager i betragtning, overvejer jeg også at sende ham videre.

Jeg søger gerne gode råd, til hvordan jeg skal få forsvaret til at fungere. samt bud på forstærkninger til MM - FV- FH- MC og evt. OMH+Ac

Jeg spiller frit og kontrollerende, og mine defensive udråb er at spillerne skal være mere aggressivt involveret. Jeg spiller med to wingbacks med support rolle, samt to center forsvarer.

har været rigtig glad for Zieler og Volland (kan spille på HW og AC)

Derudover er Ayhan på HB og Kolenasic på vb gode..

Sværger til Neüstædter og goretschzka på midten..
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #141: 05 Jun 2014, 09:25 »

Jeg havde gang i et spil hvor jeg vil vinde en masse ting med forskellige klubber, startede i Brøndby (vandt ligaen), videre til Mainz(lå nr 2 i vinter pausen) og så til Schalke som jeg overtog da de lå nr 13 i vinter pausen. Klubben havde proteintale, unge spillere, ældre spillere de unge kunne læne sig op ad og lidt penge på kontoen. Jeg nåede ikke meget på den første halve sæson jeg var i klubben, jeg fik klubben op på en sjette plads, en tysk pokal titel og en finale i Champions League hvor jeg måtte indkassere et nederlag til Real Madrid.

Anden sæson skulle vise sig MEGET bedre. Jeg var kvalificeret til Euro League efter at havde vundet den tyske pokal. Unge Timo Werner var den helt store stjerne denne sæson, imponerende 32 mål i 52 kampe var han med til at sende mesterskabet til Schalke samt euro league triumf og den tyske super cup, tre titler på en sæson må siges at være ganske i orden for en klub som Schalke.

Har købt en masse talenter og solgt en masse stamspillere.















Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010