home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04  (Læst 46105 gange)
whispers
Landsholdsspiller

Sv: Schalke 04
« Svar #105: 06 Feb 2014, 11:41 »

..? Jeg er inderligt ligeglad med hvad håber om mig, men for god ordens skyld - hvilke spil, udover diverse simulatorer, er så mere virkelighedstro end FM?

Og hvis du ikke kan finde ud af at formulere dit spørgsmål, så du får et relevant svar, skal du måske holde igen med 'troll'-beskyldningerne  Thumbs Up
Formulere mit spørgsmål? Jeg spørger inde på et FM forum så det er vel ret åbenlyst at jeg ikke spørger til klubbernes økonomi i virkeligheden? Jeg fik skam et relevant svar det var bare dig der skød en smart bemærkning af og som åbenbart var den eneste der ikke forstod spørgsmålet.

Hvorfor vil du vælge simulators fra når det er den genre som FM selv befinder sig i? Udover at nævne de åbenlyse simulators som er mere virkelighedstro end FM er så et spil som Forza vel mere virklighedstro

22
Landsholdsspiller

« Svar #106: 06 Feb 2014, 12:12 »

Formulere mit spørgsmål? Jeg spørger inde på et FM forum så det er vel ret åbenlyst at jeg ikke spørger til klubbernes økonomi i virkeligheden? Jeg fik skam et relevant svar det var bare dig der skød en smart bemærkning af og som åbenbart var den eneste der ikke forstod spørgsmålet.

Hvorfor vil du vælge simulators fra når det er den genre som FM selv befinder sig i? Udover at nævne de åbenlyse simulators som er mere virkelighedstro end FM er så et spil som Forza vel mere virklighedstro
Du spørger om klubbens økonomi er god, og jeg svarer, (sarkasme kan være svært at forstå kan jeg høre) at lige som i virkeligheden så er Schalkes økonomi god i spillet. At du så mener transferbudget når du skriver 'økonomi' må stå for egen regning. Det er ikke alle der vælger klub ud fra transferbudget.

Det at du kun kan nævne et spil som ikke er af samme genre som FM siger vel også en hel del. Hvis FM tilhører en genre der er blandt de mest virkelighedstro (top 1% minimum), så er det vel også selv et af de mest virkelighedstro.
Synes da heller ikke at Forza som helhed er mere realistisk. Selve køre-delen er måske, men karrieredelen har jo intet med en racerkørerkarriere at gøre Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #107: 06 Feb 2014, 13:35 »

Schalke kan klart anbefales @jakob95kp!
Jeg havde selv problemer med at få Huntelaar igang så han blev solgt for under 50 mio.
Det bedste jeg har gjort i mit Schalke spil er at lade Clemens spille så mange kampe som muligt. Han er sindssyg god for mig og er fast mand. Derudover skal du nok overveje at købe en målmand hurtigst muligt og så er Honda ikke et dumt købt i første sæson.
Min start 11'er ser sådan her ud efter 2 sæsoner:
       4-1-2-2-1 (4-5-1 barca)
                  Begovic
  Jung  Papadopaulos  Höwedes  Santon
                 Neustädter
         Goretzka  Kevin de Bruyne
Clemens                             Draxler
         Mandzukic/Timo Werner

Overvejer at skifte over til en 4-2-3-1 med 3 offensive midtbanespillere, men før jeg prøver den vil jeg lige høre om der er nogen som har nogle gode råd til den taktik. Lige nu har jeg et par kæmpe talenter som spiller off mid og som ikke rigtig får nok spilletid fordi de lige skal omskoles til enten midt midt eller kant.
@DonJakobsen, jeg er skam startet, og det gik ganske fint de første par måneder, har bla. slået barcelona i CHL og jeg spiller forresten 4-2-3-1, har dog overvejer at skifte til, lige som du, 4-1-2-2-1, eller hvad vi skal kalde den.
Huntelaar har stadig ikke været alt for skarp, men det har Szalai faktisk, han har fået 8 kampe og lavet 5 kasser.
Hvilke taktiske indstillinger spiller i med? har i de sidste kampe smidt point til Mainz og bla. tabt to gange til FCK i CHL Skuffet ?

Clemens har jeg allerede gjort meget brug af på OMH, og han spiller fantastisk ja, 7,32 i snit her ved vinterpausen.
mine midtbanespillere er jeg ikke helt tilfredse med, og heller ikke mine backs, de dækker til tider op som blinde mus.
Draxler... ja han er bare draxler, skide god, men desværre skadet for tiden, på OMC har jeg mest brugt den unge uslebne diamant Max Meyer, da jeg ikke har den store fidus til Boateng
« Seneste Redigering: 06 Feb 2014, 14:01 af jakob95kp » Logged

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #108: 06 Feb 2014, 17:51 »

Med hensyn til dine backs, så prøv at sæt dem til Close Down Less(eller hvad det nu hedder på dansk). Det har virkelig hjulpet på mine backs, fordi det får dem til at tage mindre defensive chancer og holder deres defensive positioner.

DonJakobsen
Ynglingespiller

« Svar #109: 08 Feb 2014, 15:56 »

Er der overhovedet penge i den tyske liga?
Jeg fik omkring 200 i 2. sæson at handle ind for og 550 mio i 3. sæson så der er massere penge at hygge sig med Smiley.. Jeg prøver godt nok at finde spillere til under 100 mio.

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

DonJakobsen
Ynglingespiller

« Svar #110: 08 Feb 2014, 16:11 »

Dette er mine taktiske instrukser

Og så selve formationen

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 08 Feb 2014, 23:04 »

Min første sæson med Schalke er nu slut.
Jeg sluttede som nummer 3. á point med Bayern, og et godt stykke efter Dortmund.
Denne sæson har givet et klart billede at hvor der skal forbedres.... FORSVARET!
Jeg har ligaens bedste offensiv med 72 mål i 34 kampe - det har virkelig reddet min sæson.
Mit forsvar sejler, jeg har det 4. dårligste forsvar i ligaen, selv nedrykkerne lukkede mindre mål ind, end jeg gjorde.
50 mål inkasseret i 34 kampe. FØJ!
Jeg skal have fundet en løsning, for så bliver mit hold rigtig giftigt. Mine to backs skal skiftes ud, Aogo og Fuchs er middelmådige backs, og Ushida og Hoogland er under middel - hvis man spørger mig.
Hildebrand i målet, ser jeg også gerne udskiftet.
Mine 3 super klipper i midterforsvaret (Matip, Höwedes og Papa) har alle gjort det fantastisk og spiller alle til over 7,30 i snit. Håowedes har spillet mest, hvor imod Matip og Papa har delt en del, bla. Papadoupolos' mange skader i denne sæson.
Det samme gælder de kedelige og middelmådige midtbane folk Höger og måske også Neustäder ryger ud.
Szalai ryger formentlig også, han har gjort det godt, men Huntelaar kom igang efter nytår, og sluttede som topscore i bundesligaen med 19 kasser. Draxler, faldt lidt i niveau imod slutningen, hvor imod Meyer i den grad steppede op. Clemens og Farfan supplere hinanden godt på OMH, men med Farfans alder, løn og værdi tager i betragtning, overvejer jeg også at sende ham videre.

Jeg søger gerne gode råd, til hvordan jeg skal få forsvaret til at fungere. samt bud på forstærkninger til MM - FV- FH- MC og evt. OMH+Ac

Jeg spiller frit og kontrollerende, og mine defensive udråb er at spillerne skal være mere aggressivt involveret. Jeg spiller med to wingbacks med support rolle, samt to center forsvarer.

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #112: 09 Feb 2014, 12:10 »

Min første sæson med Schalke er nu slut.
Jeg sluttede som nummer 3. á point med Bayern, og et godt stykke efter Dortmund.
Denne sæson har givet et klart billede at hvor der skal forbedres.... FORSVARET!
Jeg har ligaens bedste offensiv med 72 mål i 34 kampe - det har virkelig reddet min sæson.
Mit forsvar sejler, jeg har det 4. dårligste forsvar i ligaen, selv nedrykkerne lukkede mindre mål ind, end jeg gjorde.
50 mål inkasseret i 34 kampe. FØJ!
Jeg skal have fundet en løsning, for så bliver mit hold rigtig giftigt. Mine to backs skal skiftes ud, Aogo og Fuchs er middelmådige backs, og Ushida og Hoogland er under middel - hvis man spørger mig.
Hildebrand i målet, ser jeg også gerne udskiftet.
Mine 3 super klipper i midterforsvaret (Matip, Höwedes og Papa) har alle gjort det fantastisk og spiller alle til over 7,30 i snit. Håowedes har spillet mest, hvor imod Matip og Papa har delt en del, bla. Papadoupolos' mange skader i denne sæson.
Det samme gælder de kedelige og middelmådige midtbane folk Höger og måske også Neustäder ryger ud.
Szalai ryger formentlig også, han har gjort det godt, men Huntelaar kom igang efter nytår, og sluttede som topscore i bundesligaen med 19 kasser. Draxler, faldt lidt i niveau imod slutningen, hvor imod Meyer i den grad steppede op. Clemens og Farfan supplere hinanden godt på OMH, men med Farfans alder, løn og værdi tager i betragtning, overvejer jeg også at sende ham videre.

Jeg søger gerne gode råd, til hvordan jeg skal få forsvaret til at fungere. samt bud på forstærkninger til MM - FV- FH- MC og evt. OMH+Ac

Jeg spiller frit og kontrollerende, og mine defensive udråb er at spillerne skal være mere aggressivt involveret. Jeg spiller med to wingbacks med support rolle, samt to center forsvarer.
Santon, Balanta (han kan uden problemer spille FV), Honda, Blaise Matuidi, Akinfeev? Peace

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #113: 09 Feb 2014, 13:19 »

Hvordan kan i overhovedet hente Zivkovic? Han vil ikke til min klub i starten af spillet....

Korzika
Gæst

« Svar #114: 09 Feb 2014, 22:52 »

Jeg har nu spillet fire sæsoner med Schalke-mandskab, og det går fint med to mesterskaber de to seneste sæsoner.

Mit hold ser sådan her ud:

Er glad for de mange hjemmeavlede spillere. Specielt de fire forreste + Goretzka. De kan holde de næste 10 sæsoner, og de bliver bedre og bedre med tiden.

Min akilleshæl er helt sikkert målmandsposten. Jeg har valgt ikke at købe en keeper fra øverste hylde (Ter Stegen eksempelvis), da jeg har en newgen, som jeg har store forhåbninger til. Han er lige fyldt 18 år, og regner med, at han skal smage Bundesliga-bold i denne sæson, mens han fra næste sæson bliver min faste keeper.

Målet er at jeg fortsat skal dominere i Tyskland, men jeg vil også gerne vinde Champions League snart! Det er mit hold også godt nok til.

rolando
Lilleputspiller
*

« Svar #115: 11 Feb 2014, 21:50 »

Vil gerne høre mere til jeres holdinstruktioner

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #116: 14 Feb 2014, 19:55 »

Nåede selv til Juni 2024 inden en form for bug ødelagde min lyst til at spille videre med Schalke. Var igang med at bygge nyt stadion, og efter at planlægningen er færdig får jeg ikke mere at vide og det forsvinder helt. Samtidig med det kan jeg bede om nyt stadion en gang til...

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 21 Feb 2014, 15:06 »

Er der mulighed for at hente Lewandowski på fri?

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #118: 28 Feb 2014, 10:51 »

Schalke er et utroligt fedt hold at starte med... En masse gode
talenter, god økonomi, stadion alt er iorden.

Mit hold i 3 sæson:
Szczésny
Corchia, Höwedes, Papadopoulos, Baines.
Nainggolan, Verratti
Markovic, Draxler, Bernard
Volland

Bænk:
Hildebrand
P. Ankersen :-)
Balanta
Clemens
Neustädter
Goretzka
Meyer
Werner

Roterer en del specielt mellem de offensive kræfter
Ligger nr. 1 halvejs i sæson 3. 9 point til bayern.

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #119: 28 Feb 2014, 12:02 »

Er der mulighed for at hente Lewandowski på fri?

Nej Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010