home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04  (Læst 43335 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #30: 16 Nov 2013, 15:03 »

http://gyazo.com/80ad7112d85a5799404f8ab259d6d6d9

Noget af det, er dog i fremtids klausuler Smiley
Håber lidt på at jeg kan skrive med ham på fri til vinter.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #31: 16 Nov 2013, 15:22 »

Håber lidt på at jeg kan skrive med ham på fri til vinter.

Så ham hurtigt som en erstatning til Huntelaar!
Logged


alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #32: 16 Nov 2013, 15:27 »

Bruger du Kolasinac på den defensive midtbane? Jeg er ved at omskole ham til venstreback, en position som han også spiller i virkeligheden. Jeg håber at han kan blive min fremtidige venstreback, og overvejer allerede her i første sæson at skille mig af med Fuchs for at få penge til Werner.

Jeg solgte Fuchs med samme formål, har ikke savnet ham, Aogo har spillet en stærk sæson og når han  har været træt har Kolasinac spillet VB. Syntes dog han har for langt igen til at blive den offensive back jeg har brug for, så ja han bruges klart mest på midten, og forventer han mere eller mindre tager over for Jones når han smutter på fri.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #33: 16 Nov 2013, 15:34 »

Så ham hurtigt som en erstatning til Huntelaar!
Jeg har hentet Zivkovic som fremtidig erstatning for Huntelaar. De minder utroligt meget om hinanden i statur og evner. Timo Werner er den mere bevægelige angriber, hvorimod Huntelaar og Zivkovic begge kan lide at blive i feltet.

Det ændrer dog ikke på at jeg gerne vil have begge.

Jeg solgte Fuchs med samme formål, har ikke savnet ham, Aogo har spillet en stærk sæson og når han  har været træt har Kolasinac spillet VB. Syntes dog han har for langt igen til at blive den offensive back jeg har brug for, så ja han bruges klart mest på midten, og forventer han mere eller mindre tager over for Jones når han smutter på fri.
Okay. Ville gerne have solgt Fuchs, og jeg fik da også et bud fra Monaco på 85 mil, men han var desværre utilfreds med lønnen. Træner dog stadig Kolasinac som venstreback.
Logged

welbz is dat guy

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #34: 16 Nov 2013, 16:58 »

Tror også han kan blive en udmærket back, er dog bange for hans offensive evner ikke når at udvikle sig nok.
Husk dog for Søren at skriv kontrakt med Brandt til vinter, han spiller kanon og er blevet vidunderdreng. Han er en ung udgave af Draxler, hvis han ikke er ung nok, og har et mega potentiale
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #35: 16 Nov 2013, 17:06 »

Så er der gang i Huntelaar! Efter en personlig sløv sæsonstart ødelægger han Hannover fuldstændig med 3 mål på 27 minutter. Christian Clemens var oplægger på to af målene, og han er lukrerer virkelig på at Farfan i starten af sæsonen blev skadet i 8-9 måneder.

Spiller ham som skarpretter hvor hans eneste opgave er at blive i feltet skovle den ind, hvilket han er eminent til. Nu håber jeg bare han fortsætter målformen.

Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #36: 16 Nov 2013, 17:08 »

Tror også han kan blive en udmærket back, er dog bange for hans offensive evner ikke når at udvikle sig nok.
Husk dog for Søren at skriv kontrakt med Brandt til vinter, han spiller kanon og er blevet vidunderdreng. Han er en ung udgave af Draxler, hvis han ikke er ung nok, og har et mega potentiale
Det var også meningen. Altså at skrive med Brandt. Er det stensikkert at han ikke forlænger sin kontrakt inden man kan skrive med ham?
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #37: 16 Nov 2013, 17:19 »

Har fået en fremragende start hos Schalke, og specielt Huntelaar har været fuldstændigt ustyrlig. 8.04 og 13 mål i 8 kampe er hans øjeblikkelige status. Resultaterne har flasket sig som følger:

DFB: Jena 0-1 Schalke (Boateng)
CHL: Schalke 3-1 Dynamo Kiev (Draxler 2, Huntelaar)
BL: Schalke 2-1 Bremen (Draxler, Matip)
CHL: Dynamo Kiev 0-2 Schalke (Yarmolenko 2)
BL: Freiburg 1-1 Schalke (Huntelaar)
BL: Schalke 7-0 Wolfsburg (Huntelaar 3, Yarmolenko 2, Clemens 2)
CHL: Schalke 5-2 Ajax (Huntelaar 4, Clemens 1)
BL: Augsburg 0-4 Schalke (Huntelaar 3, Yarmolenko)
BL: Schalke 2-0 Hoffenheim (Draxler, Huntelaar)

Efter fem kampe placerer det mig på ligaens førsteplads med det samme pointantal som Leverkusen, mens Bayern er et enkelt point efter. Jeg trak Chelsea, Ajax og RB Salzburg i Champions League efter at have besejret Dynamo Kiev, og er startet lovende ud med en sejr i første runde mod Ajax. I pokalturneringen skal jeg møde Nürnberg ude i næste runde.

Klaas-Jan Huntelaar har selvsagt været min største profil, mens Joel Matip, Jermaine Jones, Julian Draxler og Andriy Yarmolenko føler skarpt efter med en række stærke præstationer. Jeg har et svært program foran mig med Stuttgart, Leverkusen, Hertha BSC og Dortmund i Bundesligaen, men holdet er i forrygende form, og jeg tror på, at jeg kan fortsætte den gode stime.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #38: 16 Nov 2013, 17:30 »

Har fået en fremragende start hos Schalke, og specielt Huntelaar har været fuldstændigt ustyrlig. 8.04 og 13 mål i 8 kampe er hans øjeblikkelige status. Resultaterne har flasket sig som følger:

DFB: Jena 0-1 Schalke (Boateng)
CHL: Schalke 3-1 Dynamo Kiev (Draxler 2, Huntelaar)
BL: Schalke 2-1 Bremen (Draxler, Matip)
CHL: Dynamo Kiev 0-2 Schalke (Yarmolenko 2)
BL: Freiburg 1-1 Schalke (Huntelaar)
BL: Schalke 7-0 Wolfsburg (Huntelaar 3, Yarmolenko 2, Clemens 2)
CHL: Schalke 5-2 Ajax (Huntelaar 4, Clemens 1)
BL: Augsburg 0-4 Schalke (Huntelaar 3, Yarmolenko)
BL: Schalke 2-0 Hoffenheim (Draxler, Huntelaar)

Efter fem kampe placerer det mig på ligaens førsteplads med det samme pointantal som Leverkusen, mens Bayern er et enkelt point efter. Jeg trak Chelsea, Ajax og RB Salzburg i Champions League efter at have besejret Dynamo Kiev, og er startet lovende ud med en sejr i første runde mod Ajax. I pokalturneringen skal jeg møde Nürnberg ude i næste runde.

Klaas-Jan Huntelaar har selvsagt været min største profil, mens Joel Matip, Jermaine Jones, Julian Draxler og Andriy Yarmolenko føler skarpt efter med en række stærke præstationer. Jeg har et svært program foran mig med Stuttgart, Leverkusen, Hertha BSC og Dortmund i Bundesligaen, men holdet er i forrygende form, og jeg tror på, at jeg kan fortsætte den gode stime.
Hvordan har du ageret på transferfronten? Foruden Yarmolenko selvfølgelig.
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #39: 16 Nov 2013, 17:41 »

Jeg har købt Yarmolenko, der i øvrigt er enormt anbefalelsesværdig på trods af sin relativt høje pris, og ellers har jeg ikke gjort det store. Jeg bryder mig ikke specielt meget om Uchida, så jeg hentede Sebastian Jung i Frankfurt relativt billigt. Han har gjort det fremragende. Derudover holder jeg øje og forhandler med Julian Brandt og Timo Werner som jer andre, mens fremtidige transfermål for mig er ter Stegen og Kevin Volland, når jeg forhåbentligt får lidt flere penge i kassen.

Desuden smed jeg en del løntunge ubrugelige spillere på porten, heriblandt Anthony Annan og Tim Hoogland, samt solgte Jefferson Farfan, der finansierede købet af Yarmolenko. Dette har jeg ikke fortrudt på nogen måde.

Huntelaar fortsatte i øvrigt sit show i den næste kamp, hvor jeg komplet udraderede Stuttgart på deres egen hjemmebane, og vandt 3-0. Hollænderen øgede sin sæsontotal til 15, blot 9 kampe spillet.   
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #40: 16 Nov 2013, 17:44 »

Jeg har købt Yarmolenko, der i øvrigt er enormt anbefalelsesværdig på trods af sin relativt høje pris, og ellers har jeg ikke gjort det store. Jeg bryder mig ikke specielt meget om Uchida, så jeg hentede Sebastian Jung i Frankfurt relativt billigt. Han har gjort det fremragende. Derudover holder jeg øje og forhandler med Julian Brandt og Timo Werner som jer andre, mens fremtidige transfermål for mig er ter Stegen og Kevin Volland, når jeg forhåbentligt får lidt flere penge i kassen.

Desuden smed jeg en del løntunge ubrugelige spillere på porten, heriblandt Anthony Annan og Tim Hoogland, samt solgte Jefferson Farfan, der finansierede købet af Yarmolenko. Dette har jeg ikke fortrudt på nogen måde.

Huntelaar fortsatte i øvrigt sit show i den næste kamp, hvor jeg komplet udraderede Stuttgart på deres egen hjemmebane, og vandt 3-0. Hollænderen øgede sin sæsontotal til 15, blot 9 kampe spillet.   

Lyder virkelig som et fedt spil. Er det muligt at se et SS af din taktik?
Logged

Neal Caffrey!

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #41: 16 Nov 2013, 18:41 »

Jeg oplevede at Brandt afviste to aftaler fra Wolfsburg, så tror ikke han forlænger.

En hurtig update:
Nåede til Semi i CL, trak Arsenal men slog dem 5 - 4 sammenlagt. Derefter trak jeg Napoli som blev slået 4 - 1, det var med en sikker 2 - 0 hjemme. Dog valgte Man Utd at tæve mig rimelig grumt og vandt 6 - 3 sammenlagt.
I ligaen blev jeg nummer 2, med fem kampe igen havde jeg et forspring til nummer 3 på 10 point. Grundet et stramt program sluttede jeg med et forspring på 4 point.

Alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds, en stærk 2. plads og semi i CL, det havde jeg kun turde håbe på. Nu byder næste sæson på en tæt topkamp i Bundesligaen og forhåbentlig en semi eller mere i CL. Pokalen røg jeg meget tidligt ud af, det vil jeg gerne lave om på.

Af indkøb har jeg købt Aogo, han har været fremragende, og nu kan jeg muligvis få Ter-Stegen til 90 mill, så slår jeg dælme til, hvis jeg så kan lokke Volland fra nedrykkede Hoffenheim så ser det rigtig skarp ud!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #42: 17 Nov 2013, 17:59 »

Hold da op. Det her Schalke spil er et af de sjoveste jeg har haft i meeget lang tid!

Hvis folk synes de mangler en angriber, kan jeg varmt anbefale at bruge Boateng der! Spiller ham ved siden af Huntelaar, og deres makkerpar er virkelig godt!
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #43: 18 Nov 2013, 15:04 »

Nogen der har haft held med at 2. holdet rykkede op i 3. division? Det er lidt trist at de ikke spiller nogen kampe.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #44: 18 Nov 2013, 19:33 »

Efter 15 ligakampe ligger jeg nummer 2 med kun 6 indkasserede mål. Kan desværre ikke få helt gang i Huntelaar - hvordan spiller i ham? Clemens og Draxler er dog helt ustyrlige på hver sin kant.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010