home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 44542 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #15: 17 Okt 2013, 10:02 »

Jeg synes også det er underligt at jeg skal betale mere for en spiller, når jeg vil købe en spiller kontant. De sætter altid 20% ved videresalg et beløb efter 50 kampe også kan jeg ikke lige huske den sidste. Eller er det bare mig, som oplever det?
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #16: 17 Okt 2013, 10:07 »

Hvad er jeres generelle mening om beta´en? Er der så store fejl at man ikke kan bruge det til andet end researche lidt eller kan man få et "ordentligt" spil ud af det?

Føler mig pinlig over at tjekke min mail hver 3 minut for Beta-key;)..
For filan se på vejret udenfor, det SKRIGER jo på en dag foran computeren
Min beta-key er lige tikket ind, for få minutter siden, så prøv at kigge Smiley
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #17: 17 Okt 2013, 10:14 »

Jeg er startet uden job med erfaring som serie 6-spiller og er kommet til Nykøbing FC. Udover det med taktikken har jeg erfaret at man vist ikke kan tilbyde kontrakter til spillere når man har overskredet sit lønbudget. Det gør det hele meget sværere i en mindre klub men det er nok mere realistisk.
Yderligere ser det desværre ud til at en spiller ikke kommer på ens ønskeliste når man beder om en rapport på ham.

Men stort set resten ser ud til at være godt.
Logged

Sichlau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #18: 17 Okt 2013, 10:21 »

Kan ikke finde ud af at gemme holdopstillingen under taktik. Før højreklikkede man bare på banen og valgte gem, men hvad gør man nu???
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #19: 17 Okt 2013, 10:25 »

Kan ikke finde ud af at gemme holdopstillingen under taktik. Før højreklikkede man bare på banen og valgte gem, men hvad gør man nu???
Du kan kun gøre dette her nu!
http://www.youtube.com/v/fYTADyF94MI
Logged

Sichlau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #20: 17 Okt 2013, 10:38 »

Du kan kun gøre dette her nu!
http://www.youtube.com/v/fYTADyF94MI

ok tak. Håber det kommer som i 2013
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #21: 17 Okt 2013, 11:10 »

Er der andre der oplever at keeperen ikke gider spille bolden til forsvars spillerne selv om man har bedt ham om det ?

Jeg har oplevet det da jeg skiftede min første målmand ud i en kamp. Jeg havde sat Cech til at aflevere til forsvarsspilleren under Cechs egne taktik indstillinger - det virkede - men da jeg skiftede ham ud med Hilario, så betød det lange udspark. '

Så jeg tror det skal sættes på på hver individuel målmand.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #22: 17 Okt 2013, 11:14 »

Fedt at de har indført 8 nye spiller typer, som Shadow Striker og Complete Wingback m.fl.  Thumbs Up
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #23: 17 Okt 2013, 11:49 »

Jeg er enig i at FM14 virker mere smooth faktisk.. Det er glædeligt, da jeg efterhånden var i tvivl om min mac´s evner..
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #24: 17 Okt 2013, 12:08 »

Det er ærgeligt at det man beslutter i bestyrelseslokalet ikke fungere, jeg har bedt sportschefen om at tilbyde kontrakter, håndtere presse møde osv, og intet af det dur, det skal jeg selv stå for. Håber de retter den fejl, da den har en  ret stor betydning!
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #25: 17 Okt 2013, 12:12 »

Kan det passe man ikke kan spille på kontra angreb mere under ens holdinstrukser? Jeg kan slet ikke finde det. Virker mærkeligt, hvis man ikke kan
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #26: 17 Okt 2013, 12:25 »

Kan det passe man ikke kan spille på kontra angreb mere under ens holdinstrukser? Jeg kan slet ikke finde det. Virker mærkeligt, hvis man ikke kan

Det kan man nemlig ikke. Eller det vil sige, det kan du inddirekte. Du kan vælge den indstilling, der hedder "counter" under din spillestil, og så kan du f.eks. bede holdet spille hurtigt, mere direkte og afslutte mere.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

a_esbech
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #27: 17 Okt 2013, 12:28 »

Jeg er helt enig i realismen, og dog. Præmissen om at ændre i forhold til det tidligere er helt fin, men det alternativ vi har fået, er ganske enkelt ikke tilstrækkeligt for min smag. En taktik er jo praktisk talt ikke andet end 11 positioner med tilhørende roller. Læg hertil nogle overordnede instrukser til holdet som helhed og den enkelte spiller. Jeg har ikke indgående kendskab til Mourinhos metoder, men jeg vil forvente, at han har en lidt mere detaljeret tilgang til tingene.

Jeg efterlyser lidt flere af de detaljer, som rent faktisk sker i virkeligheden. Jeg husker fra sidste suppe-kamp en diskussion om hvorvidt begge backs må søge med frem. Her kunne den klassiske "hvor mange mand bag bolden" også komme på tale. Med en klassisk stor+lille angriber kunne det også være interessant at kunne diktere, hvordan disse skal bevæge sig i forhold til hinanden osv. osv. osv. Hvis vi fik flere af disse detaljer med, så ville jeg være begejstret for det nye system. Men vi må se hvordan det kommer til at fungere efter at have afprøvet det ordentligt.

Det jeg godt kunne tænke mig var indførelsen af taktik i de 4 faser som alle med bare grundlæggende trænerkurser efterhånden kender til. Med boldbesiddelse, uden boldbesiddelse, omstilling fra at have til ikke at have boldbesiddelse og vice versa. Således ville man kunne justere rollerne langt bedre end ved at vælge Shadow Striker eller en Falsk 9'er (for hvad fa'en er forskellen). Jeg har for eksempel forespurgt om man kunne få en omvendt libero, Miles Jacobsen svarede at det ikke eksisterede i virkeligheden. (hvilket det gør). Hvis jeg nu kunne sætte op at når vi var i boldbesiddelse skulle min DMC trække ned mellem de to midteforsvarer som så skulle dække mere bredt.

Her til kunne man så godt tilføje en masse "shouts" så som skub kun én back frem. Det kunne være i samme kategori som offsidefælde og kontraangreb. Der mangler meget i den henseende.

Så avanceret taktik, ja tak.
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #28: 17 Okt 2013, 12:36 »

Det jeg godt kunne tænke mig var indførelsen af taktik i de 4 faser som alle med bare grundlæggende trænerkurser efterhånden kender til. Med boldbesiddelse, uden boldbesiddelse, omstilling fra at have til ikke at have boldbesiddelse og vice versa. Således ville man kunne justere rollerne langt bedre end ved at vælge Shadow Striker eller en Falsk 9'er (for hvad fa'en er forskellen). Jeg har for eksempel forespurgt om man kunne få en omvendt libero, Miles Jacobsen svarede at det ikke eksisterede i virkeligheden. (hvilket det gør). Hvis jeg nu kunne sætte op at når vi var i boldbesiddelse skulle min DMC trække ned mellem de to midteforsvarer som så skulle dække mere bredt.

Her til kunne man så godt tilføje en masse "shouts" så som skub kun én back frem. Det kunne være i samme kategori som offsidefælde og kontraangreb. Der mangler meget i den henseende.

Så avanceret taktik, ja tak.

Det er lige netop sådan noget, der ville gøre det sjovt. Det er muligt at jeg hører til de få, der gider bruge timer på en taktik, hvor jeg spiller den samme kamp igen og igen for at justere og se virkningerne, og hermed opnå en fintunet taktik. Men min datter på 5 kan jo lave en taktik ligeså godt som jeg selv med de få muligheder, der er tilgængelige nu. Og jeg er helt enig i, at det må være begrænset hvad man kan bruge 8 forskellige angriberroller til.

For mig at se, var indførelsen af rollerne et fint tiltag, der dels bragte noget realisme ind i billedet og ikke mindst gjorde det "let" at lave en hurtig taktik. Jeg er bare bange for at dette radikale tiltag, hvor næste alle de taktiske muligheder er fjerne, vil få en del "nørder" til at falde fra. Og det er en skam.

Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #29: 17 Okt 2013, 12:42 »

Det kan man nemlig ikke. Eller det vil sige, det kan du inddirekte. Du kan vælge den indstilling, der hedder "counter" under din spillestil, og så kan du f.eks. bede holdet spille hurtigt, mere direkte og afslutte mere.

Så hvis jeg gerne vil spille kontrolleret, så kan jeg ikke bede dem om, at spille på kontra? Med mindre jeg ber dem om, at spille hurtigt, direkte mv.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010