home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 44488 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #30: 17 Okt 2013, 12:46 »

Det jeg godt kunne tænke mig var indførelsen af taktik i de 4 faser som alle med bare grundlæggende trænerkurser efterhånden kender til. Med boldbesiddelse, uden boldbesiddelse, omstilling fra at have til ikke at have boldbesiddelse og vice versa. Således ville man kunne justere rollerne langt bedre end ved at vælge Shadow Striker eller en Falsk 9'er (for hvad fa'en er forskellen). Jeg har for eksempel forespurgt om man kunne få en omvendt libero, Miles Jacobsen svarede at det ikke eksisterede i virkeligheden. (hvilket det gør). Hvis jeg nu kunne sætte op at når vi var i boldbesiddelse skulle min DMC trække ned mellem de to midteforsvarer som så skulle dække mere bredt.

Her til kunne man så godt tilføje en masse "shouts" så som skub kun én back frem. Det kunne være i samme kategori som offsidefælde og kontraangreb. Der mangler meget i den henseende.

Så avanceret taktik, ja tak.
Jeg er ret enig, men sådanne kneb har jo aldrig rigtigt været mulige i FM, hvorfor kritikken ikke kan være møntet på FM14 specifikt. Problemet er bare lidt at taktiksystemet lynhurtigt vokser sig koloenormt stort hvis sådanne tiltag indføres. Ligepludselig bliver det FOR avanceret, til at man kan få tingene til at spille ordentligt sammen. Sådan skal det jo heller ikke være. Som man siger: Jo simplere en plan er, desto større er chancen for at den lykkes.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #31: 17 Okt 2013, 12:47 »

Jeg har lige oplevet, at Bale er blevet solgt til Chelsea efter 1. sæson for 54 mio kr. og inde under hans historik står der, at Madrid købte ham for 105 mio kr. Det er da vidst noget af en bug!
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #32: 17 Okt 2013, 12:48 »

Så hvis jeg gerne vil spille kontrolleret, så kan jeg ikke bede dem om, at spille på kontra? Med mindre jeg ber dem om, at spille hurtigt, direkte mv.
Nej, ikke så vidt jeg kan se. Det at lave hurtige omstillinger eksisterer ikke mere i FM. At det så heller ikke virkede i 2013 er en helt anden sag, da det oftest endte i for mange forhastede afslutninger uden mål, men dengang var der større mulighed for at lave omstillingerne men med nok tålmodighed til at skabe ordentlige chancer i stedet for at spilleren på bolden kun kigger på kassen.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #33: 17 Okt 2013, 12:56 »

Jeg er allerede ved at gå amok over spillet... Alt andet end den fucking ME, lader ellers til at være godt i år. Har tabt mine tre første PL-kampe med en målscore på 2-5, selvom jeg har haft over 65% boldbesiddelse i alle kampene og en skudstatistik der hedder 45-9 til mig mod mine tre modstandere. Det er simpelthen for langt ude! ticked off
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #34: 17 Okt 2013, 13:00 »

Er meget tilfreds. Kanon overblik, har mere lyst til at lave interviews og inbox'en er generelt lækrere. Det hele er meget overskueligt.
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #35: 17 Okt 2013, 13:01 »

Jeg er allerede ved at gå amok over spillet... Alt andet end den fucking ME, lader ellers til at være godt i år. Har tabt mine tre første PL-kampe med en målscore på 2-5, selvom jeg har haft over 65% boldbesiddelse i alle kampene og en skudstatistik der hedder 45-9 til mig mod mine tre modstandere. Det er simpelthen for langt ude! ticked off

Bare rolig, du skal bare lige tweake din taktik lidt her og der... Nå nej, det kan man jo ikke længere   crazy
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #36: 17 Okt 2013, 13:03 »

Jeg har lige oplevet, at Bale er blevet solgt til Chelsea efter 1. sæson for 54 mio kr. og inde under hans historik står der, at Madrid købte ham for 105 mio kr. Det er da vidst noget af en bug!

send mig lige screenshots af det
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #37: 17 Okt 2013, 13:12 »

Bare rolig, du skal bare lige tweake din taktik lidt her og der... Nå nej, det kan man jo ikke længere   crazy

Det virker bare så latterligt... Hvis det er noget der fortsætter, går jeg simpelthen amok!
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #38: 17 Okt 2013, 13:14 »

Det virker bare så latterligt... Hvis det er noget der fortsætter, går jeg simpelthen amok!
Jeg synes også det virker ret dumt  crazy
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #39: 17 Okt 2013, 13:21 »

Andre der har oplevet, at man ikke kan registere spillere i suppen på sidstedagen? - Og så først kan registre dem den 1/1-14.
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #40: 17 Okt 2013, 13:29 »

Mit førstehåndsindtryk er sådan set glimrende, og jeg synes, at der blevet gjort flere gode tiltag, selvom det med taktikken virker lidt underligt.

Jeg oplever dog, at jeg i returopgøret i kvalifikationen til CL, ikke kan sætte kampen i gang efter jeg har lavet en udskiftning? Så snart jeg fjerner udskiftningen, kan jeg sætte kampen i gang igen. Det er fuldstændig ligemeget med, hvem jeg skifter ud, og hvornår. Det er kun sket i denne kamp. Nogen, der har en forklaring?

Logged

Simply Arsenal.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #41: 17 Okt 2013, 13:37 »

Mit førstehåndsindtryk er sådan set glimrende, og jeg synes, at der blevet gjort flere gode tiltag, selvom det med taktikken virker lidt underligt.

Jeg oplever dog, at jeg i returopgøret i kvalifikationen til CL, ikke kan sætte kampen i gang efter jeg har lavet en udskiftning? Så snart jeg fjerner udskiftningen, kan jeg sætte kampen i gang igen. Det er fuldstændig ligemeget med, hvem jeg skifter ud, og hvornår. Det er kun sket i denne kamp. Nogen, der har en forklaring?



Det kunne lyde som en bug, den skal du ind og rapporterer hos sigames http://community.sigames.com/forumdisplay.php/347-Match-Engine-3D-and-Team-Talks
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #42: 17 Okt 2013, 13:44 »

Det kunne lyde som en bug, den skal du ind og rapporterer hos sigames http://community.sigames.com/forumdisplay.php/347-Match-Engine-3D-and-Team-Talks

Hermed gjort.  Wink
Logged

Simply Arsenal.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #43: 17 Okt 2013, 13:49 »

Hvad er dog det for en spasser der her designet 3D trøjer.. Jeg går meget op i de små detaljer, og så går det bare ikke at QPR's tredje trøje har to kraver (wtf!?), at Jammerbugt har Blokhus' logo og at OB og FC Vestjælland har en tredje trøje magen til udebane, bare uden sponsor, logo osv. Og hvordan fanden kan det lade sig gøre at bruge et forkert logo på Esbjergs trøjer to år i træk!?

Ved godt at de fleste er ligeglad med sådanne detaljer, men var nød til at komme ud med det. Kæft det irritere mig. Tunge
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #44: 17 Okt 2013, 14:02 »

send mig lige screenshots af det

Det hjalp, at lave det om til Euro og derefter tilbage på danske kroner. Priserne var i euro selv om der stod dkk.
Men stadigvæk vildt, at Real køber ham for 105 mio euro og året efter sælger det ham for 54 mio euro. Hmm   Shockeret
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010