home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 44534 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #45: 17 Okt 2013, 14:12 »

Hvordan havde han præsteret?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #46: 17 Okt 2013, 14:33 »

Underlige priser. F.eks Dimeao (staves?) ham den brasilianske bomber ham kan man få for cirka 32 millioner DK.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #47: 17 Okt 2013, 14:36 »

Ja og Klasnic der for blot to år siden var flittig målscorer i PL kan fås gratis med 40k om ugen til FCK. Det synes jeg godt nok er billigt, især når Miguel, der ikke har spillet i en klub i et år skal have 130 k.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #48: 17 Okt 2013, 15:10 »

Syntes overordnet spillet er lækkert og der er nogle fede nye forbedringer. Men jeg kan godt nok ikke få det taktiske til at virke!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #49: 17 Okt 2013, 15:30 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg det taktiske er noget lort. Jeg føler at jeg har mistet en helt masse kontrol over taktikken. De der instruktioner man klikker af, tiltaler mig slet ikke, og jeg synes det er blevet en stor uoverskuelig pærevælling. Derudover har jeg svært ved at sætte mig ind i ME'en, og for mig virker den til at være en gang scripted fucked up lort, for at sige det som det er. I otte PL-kampe i mit Liverpool-save, har det hold med mest boldbesiddelse og flest skud endnu ikke vundet en kamp. Enten har det hold, der har haft mindst spil vundet, eller også er kampen endt uafgjort. Jeg har domineret syv af kampene, hvilket gav mig imponerende to point mod svage modstandere (!). Men så render jeg ind i Chelsea og taber skudstatistikken 21-4, men minsandten om jeg så ikke vinder 1-3? Det er simpelthen for langt ude, og jeg håber inderligt, at det blot er lidt "beta-sygdom," for ellers er det godt nok en ommer! Ekstra ærgerligt er det, når resten af spillet er rigtigt godt, men det igen er taktikken/ME'en der ødelægger det, selvom det er det vigtigste.
Logged

Thomashald
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #50: 17 Okt 2013, 16:11 »

Jeg håber de får lavet noget inden spillet udkommer "rigtigt", selvom spillet er mere flydende er jeg ikke imponeret og synes det er for svært at finde hoved og hale i taktikken som mange andre også har skrevet. Spillet virker falsk på en eller anden måde synes jeg, det virker klart som et dårligere spil end hvad fm13 var.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #51: 17 Okt 2013, 16:34 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg det taktiske er noget lort. Jeg føler at jeg har mistet en helt masse kontrol over taktikken. De der instruktioner man klikker af, tiltaler mig slet ikke, og jeg synes det er blevet en stor uoverskuelig pærevælling. Derudover har jeg svært ved at sætte mig ind i ME'en, og for mig virker den til at være en gang scripted fucked up lort, for at sige det som det er. I otte PL-kampe i mit Liverpool-save, har det hold med mest boldbesiddelse og flest skud endnu ikke vundet en kamp. Enten har det hold, der har haft mindst spil vundet, eller også er kampen endt uafgjort. Jeg har domineret syv af kampene, hvilket gav mig imponerende to point mod svage modstandere (!). Men så render jeg ind i Chelsea og taber skudstatistikken 21-4, men minsandten om jeg så ikke vinder 1-3? Det er simpelthen for langt ude, og jeg håber inderligt, at det blot er lidt "beta-sygdom," for ellers er det godt nok en ommer! Ekstra ærgerligt er det, når resten af spillet er rigtigt godt, men det igen er taktikken/ME'en der ødelægger det, selvom det er det vigtigste.

Pudsigt nok lyder din beskrivelse meget som min opfattelse af FM13, indtil patch/update nummer jeg ved ikke hvor mange Tunge

Jeg begyndte på FM13 i august efter at have holdt pause siden februar, og først da kunne jeg faktisk få spillet til at fungere. Hvis FM14 bliver den samme gang lort, så kan det godt tænkes at jeg venter med at anskaffe spillet til efter nytår. Det er ganske enkelt for frustrerende, og selvom jeg sætter pris på spil med udfordring, så er et spil der virker fyldt med fejl bare dårligt for mit humør. Og jeg sætter mig ligesom ikke bag skærmen med det formål at blive vred Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #52: 17 Okt 2013, 16:38 »

Jeg er rimelig vild med den nye feature der gør at man kan zoome ud så tekst- og billedestørrelsen er 0,75 ift. normalen. Det gør at man med en lille skærm kan have et godt overblik med flere oplysninger og samtidigt giver det spillet et mere "minimalistic"-look.
Logged

welbz is dat guy

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #53: 17 Okt 2013, 16:39 »

Hvor ptrn?
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #54: 17 Okt 2013, 16:43 »

Mit første indtryk er helt sikkert at det er PISSE træls at de kun har et skin i år... man har tidligere fået et lyst og et mørkt, og hold da helt fast det er belastende så lyst det spil er lige nu, fri mig fra det onde!!!

Derudover, så syntes jeg det er pænt flabet at alle spillere jeg handler med, oven i kamp bonus, fandme også vil have penge for IKKE at spille... er der noget jeg har misforstået eller er det ikke meningen man får løn som FORTJENT? Jeg vil gerne have penge for at holde kaffepauser fra nu af chef!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #55: 17 Okt 2013, 16:43 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg det taktiske er noget lort. Jeg føler at jeg har mistet en helt masse kontrol over taktikken. De der instruktioner man klikker af, tiltaler mig slet ikke, og jeg synes det er blevet en stor uoverskuelig pærevælling. Derudover har jeg svært ved at sætte mig ind i ME'en, og for mig virker den til at være en gang scripted fucked up lort, for at sige det som det er. I otte PL-kampe i mit Liverpool-save, har det hold med mest boldbesiddelse og flest skud endnu ikke vundet en kamp. Enten har det hold, der har haft mindst spil vundet, eller også er kampen endt uafgjort. Jeg har domineret syv af kampene, hvilket gav mig imponerende to point mod svage modstandere (!). Men så render jeg ind i Chelsea og taber skudstatistikken 21-4, men minsandten om jeg så ikke vinder 1-3? Det er simpelthen for langt ude, og jeg håber inderligt, at det blot er lidt "beta-sygdom," for ellers er det godt nok en ommer! Ekstra ærgerligt er det, når resten af spillet er rigtigt godt, men det igen er taktikken/ME'en der ødelægger det, selvom det er det vigtigste.
FM13 i en nøddeskal.

Synes nu bare vi skal kalde det nye for FM13,5 for det er godt nok de samme problemer der går igen. En gennemfucked ME, alt for flydende og unaturlige bevægelser og så de mest random resultater. Ingen hold kan vide sig sikre på noget som helst, for synes godt nok resultaterne er som vinden blæser. Eksempelvis så oplevede jeg at Brøndby lagde ud med at tabe 5-0 hjemme mod FCV(fedt nok i øvrigt at det er det rigtige kampprogram) for derefter at vinde 3-0 i SønderjyskE. Giver slet ingen mening.

Ved virkelig ikke hvorfor jeg bliver ved med at købe det, men jeg kan jo nok bare ikke lade være  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #56: 17 Okt 2013, 16:52 »

Mit første indtryk er helt sikkert at det er PISSE træls at de kun har et skin i år... man har tidligere fået et lyst og et mørkt, og hold da helt fast det er belastende så lyst det spil er lige nu, fri mig fra det onde!!!

Derudover, så syntes jeg det er pænt flabet at alle spillere jeg handler med, oven i kamp bonus, fandme også vil have penge for IKKE at spille... er der noget jeg har misforstået eller er det ikke meningen man får løn som FORTJENT? Jeg vil gerne have penge for at holde kaffepauser fra nu af chef!

Spillere i virkeligheden kræver sådanne for at sidde på bænken
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #57: 17 Okt 2013, 16:55 »

Spillere i virkeligheden kræver sådanne for at sidde på bænken

Så vil jeg altså også til at have lokums- og kaffetilæg!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #58: 17 Okt 2013, 17:05 »

Jeg fucking elsker den nye taktik-del. Langt mere realistisk og elsker den måde man kan give individuelle indstillinger som ikke er på en slider.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #59: 17 Okt 2013, 17:12 »

http://gyazo.com/6d7ee78e82503efec06b5470d142fd07

Hvad er forskellen på kantspiller og fløjspiller?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010