home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 148164 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #435: 15 Feb 2014, 14:56 »

Super, tak for hjælpen! Smiley skal bare ha den real time editor så langt væk så muligt..
Det er både første og sidste gang jeg har betalt penge for sådanne et "program" så derfor holder jeg mig også langt væk fra FMRTE..

Orker næsten ikke at starte et nyt spil med BIF lige nu, så venter nok indtil vinter updaten kommer, men føj hvor er det træls.. det blev lige til en hel del spildte timer :S
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #436: 15 Feb 2014, 14:59 »

yep, den skal bare krydses af, så kan ingame ikke bruges, hvor vidt brug af FMRTE vil være muligt uden at få spilstatus til at sige noget, ved jeg ikke, men jeg har ikke tænkt mig at betale for den også Smiley

Kan hverken sælge dumic for 20 eller Antipas på 10+ denne gang, det er sku træls..
Kan så se at selvom jeg har sat kryds i  forhindre brug af editor under spillet, står der stadig under spil status at "editor under spillet anvendt Ja" ? 
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #437: 15 Feb 2014, 15:02 »

hmm spøjst, det gør der også ved mig, dog står det ikke som tilladt nu?
Det rejser jo spørgsmålet om ikke der skulle være en counter, på hvor mange ændringer man har lavet så, jeg mener det ville da om ikke andet være fair game at så kunne vise "jeg har lavet 0 ændringer" .. hmm

prøvede at ændre sproget til engelsk, det står der stadigvæk.

jeg antager at det så er nok at der står at den ikke er tilladt, tænker det kan ses efter en sæson, hvis man får point i det der samlede regnskab så er den nok god nok?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #438: 15 Feb 2014, 15:07 »

Helt korrekt at der står som ikke tilladt, dog stadig voldsomt irriterende at der står "editor under spille anvendt - Ja"   
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #439: 15 Feb 2014, 15:14 »

Jep, man føler sig lidt snydt.

Prøvede for sjov at lave et spil, det står der såmænd også inden man tilføjer en manager og reelt har lavet noget som helst.. pisse træls.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #440: 15 Feb 2014, 15:18 »

Ja man føler sig sgu lidt snydt.. håber sgu at de laver en update hvor det så er muligt helt at fjerne real time editoren, men i hvert fald starter jeg først med BIF igen når vi har fået vinter transfers med osv.
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #441: 15 Feb 2014, 18:52 »

fy for heeeel..... Så snuppede Benfica Gaston Silva for næsen af mig... så er gode råd fandme dyre >; ved ikke lige hvad det så bliver til.. puha..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #442: 16 Feb 2014, 12:40 »

Efter det ovenstående problem opstod valgte jeg som nævnt at starte forfra.

Jeg besluttede at grundet min seneste Libero taktik med en komplet bokspiller, var det bedst at holde på Simon, og så bruge ham som targetman (muligvis komplet med tiden), det betyder selvfølgelig at der er betydeligt mindre slanter at rutte med end sidste gang.

Som nævnt stjal Benfica Gastón Sílva for næsen af mig, og det betød at jeg måtte lede efter en ny Libero, eller finde et nyt system.
Liberoen skal virke, og derfor valgte jeg at beholde den, og omskole en uvandt spiller til rollen.

Handlerne ud for at kunne finansere mit store økonomiske behov, kan ses herunder, foruden disse spillere er Bernburg og alt skrammel på 2. og 3. holdet også afskediget sammen med store dele af personalet.
Handler ud

Og så skal der lige en tanketorsk på bordet, da jeg ikke bemærkede at mit sidste indkøb var udelukket fra fodbold i et år, forhelvede det er dumt.
Handler ind

Zuculini ville være for dyr, så Vass blev målet i stedet for. Derudover er der nogle talenter, men også flere startere.
Martin Stocklasa er hentet som reserve libero,men som den eneste i truppen der kan spille rollen fra start, får han noget spilletid.
Gabriel/Ankersen er tiltænkt rollerne som Komplette wingbacks, Vass som Ankermand, Patrick Olsen og Obradovic trænes som Libero - longshot, men jeg tror de kan, jeg har olsen i to år så jeg regner med han skal være indhopper til de to positioner som Libero og ankermand.
Brock-Madsen er jo en direkte afløser for Makienok når han er træt, Sisto er reserve til kanten, og grundet mine mange salg af forsvarsspillere, valgte jeg at udnytte mit samarbejde med Monaco til at leje Marcel Tisserand (som jeg stadig læser som Tissemand, hurra for barnlige sjæle!). Og ja, alle spillere bruges i 1. holds truppen, som grundet skader til Hasani, Kahlenberg og rødt til vass, lige blev lidt større end nødvendigt (Ahlmann og Bruhn blev købt grundet de skader. de er dog tilbage og vinduet er lukket, nu må vi se hvordan det går.

Resultaterne indtil videre: svingene
Vi holder ikke bolden nok, og hvis det ikke ændrer sig snarest, så bliver der ændret til kontra fodbold denne sæson.

Største ærgelse er nok at der ikke blev råd til en libero eller en god 3. forsvarer, Erik Hovland og Alexander Milosevic havde været fine navne, men pengene er for små.
Jeg vil i stedetfor håbe at der er et par spillere som til vinter kan sælges for lidt slanter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #443: 02 Mar 2014, 18:54 »

Jeg søger kæmpe hjælp til mit Brøndby hold, for det spil de har leveret har været så ringe som noget kan være. De få mål jeg har scoret har været pisse heldige, og er kun kommet fra Nunez. HJÆLP GUTTER ;(

Logged

KULLE
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #444: 02 Mar 2014, 19:19 »

Jeg søger kæmpe hjælp til mit Brøndby hold, for det spil de har leveret har været så ringe som noget kan være. De få mål jeg har scoret har været pisse heldige, og er kun kommet fra Nunez. HJÆLP GUTTER ;(



Lukker du ikke utrolig mange mål ind… Jeg tænker på dine backs. Da både dine kanter er offensive, har du også offensive backs, det skaber et kæmpe hul til din modstander.

HVis dine kanter skal score flere mål, så tag instrukserne (Undtnyt fløjene), (Spil bredere) og (aflever i dybden)

Hvis du gerne vil have hjælp til din taktik skal du næste gang gå ind på dette forum:http://fmfreaks.dk/index.php?topic=37359.msg1168435;topicseen#msg1168435
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #445: 04 Mar 2014, 14:42 »

Den nye patch er måske lidt urealistisk... Har lige solgt Durmisi for 38 mio og Holst for 30 mio i første transfervindue.. Opstemt Rullende Øjne
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #446: 05 Mar 2014, 23:18 »

Mit brøndby er endelig begyndt at ligne noget. Vild Offensiv!


Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #447: 08 Mar 2014, 08:43 »

Hvad har I andre gjort med Makienok, Nunez og Zohore?

Jeg har en formation med både Makienok og Nunez som fungerer fint, og så en med kun den ene på topppen. Zohore er blevet reserve. Jeg har overvejet at sælge Makienok, men er ikke helt sikker.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #448: 09 Mar 2014, 12:07 »



Jeg vil godt nok ikke anbefale at sælge makienok! Opstemt
- Tjek lige! Den mest scorende spiller i superligaen!!! ;P
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #449: 09 Mar 2014, 12:08 »

Har du ham alene på toppen eller sammen med én?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010