home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 225 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 150507 gange)
phaneuf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #420: 10 Feb 2014, 13:26 »

Efter en blandet oplevelse med Brøndby IF i beta versionen, har jeg valgt at starte et save med klubben fra Vestegnen! Er pt. i 2016/2017 sæsonen, hvor jeg her i vinterpausen er #1 med 42 point, og et forspring på 9 point ned til FCK.

Første sæson blev til et dejligt mesterskab med 65 point
Markante transfers i første sæson:

Ind: Lucas Jensen, Stephane Badji

Ud: Fredetik Holst (15 mio), Hjulsager (12 mio)


Anden sæson - mester med 78 point og sejr i Europa League.

Ajax (Samlet 6-1), Lyon (samlet 8-3), Cardiff (Samlet 5-2), Olympiakos (Samlet 5-2) og så vandt jeg over Inter i straffesparkskonkur rence efter 1-1 i ordinær tid.

Markante transfers:

Ind: Banggaard, Juelsgård, Kasper Povlsen, Ronnie Schwartz, Rønnow og Davide Petrucci (Samlet 26mio). Tror der var udsalg hos FCM, da jeg fik Juelsgård for 1,3 mio og Banggaard for 3,75 mio.

Ud: Makienok (39 mio), Durmisi (5 mio)

Tredje sæson - mester med 72 point

Gik videre fra gruppespillet i CL i en gruppe med CSKA, OM og FC Bayern, hvor jeg igen på hjemmebane var tæt på suveræn og kun tabte til FC Bayern som forventet. Trak Juventus i knockout fasen og blev klasket 6-0 sammenlagt.

Markante transfers:

Ind: Kadrii, Falk, Alexander Juel Andersen, Torgeir Børven, Erik Sviatchenko, Casper Sloth, Nicolaj Thomsen og Mattias Johansson (Samlet 82,22 mio)

Ud: Lucas Jensen (30 mio), Szymanowski (8 mio), Almebäck (4,75 mio). (Samlet 42,75 mio)

Fjerde sæson - pt, førsteplads med 42 point

Fik sølle 3 point i CL gruppespillet i en gruppe med Real Madrid, CSKA og Inter - så det er et overstået kapitel. Er dog i semifinalen og Pokalturneringen, som det endnu ikke i de første snart 4 sæsoner har været mulig for mig at vinde.

Markante transfers:

Ind: Oskar Hiljemark, Jannik Vestergaard, Layvin Kurzawa og Pedro Paulo (Samlet 58,98 mio)

Ud: Stephane Badji (25 mio), Torgeir Børven (11 mio)


Mine stjerneskud

Banggaard er helt fantastisk. Årets spiller i Superligaen 2 år i træk.
http://tinypic.com/view.php?pic=149a1oh&s=8#.UvjCIP1Z1KM

Oskar Hiljemark:
http://tinypic.com/r/2a6wbxc/8

Pedro Paulo (lige købt ind her i Januar)
http://tinypic.com/r/2v93odg/8

Jesper Juelsgård:
http://tinypic.com/r/2r3801e/8


Økonomi
Klubben blev overtaget i 2. eller 3. sæson, og der kom masser penge i kassen. Grundet at jeg aldrig har brugt i nærheden af mit lønbudget, har klubben ikke stiftet noget gæld overhovedet, og jeg får store overskud efter hver sæson. Samtidig har min kvalifikation til CL hvert år spyttet godt i kassen.


Fremtidige planer

Arbejdet med at forbedre trænings -og ungdomsfaciliteter er sat i gang og færdig til efteråret. Jeg har en vanvittig god stamme af danskere, som kan spille på holdet mange år frem. Min plan er nu (efter bestyrelsens ønske), at spille nogle unge talenter endnu mere ind på holdet, og måske supplere med ét indkøb af en stjerne hvert år. Køber dog kun, hvis det er en klassespiller der kan forstærke holdet markant, og gider ikke ud og bruge 100mio på én spiller. Sælger kun mine danske spillere hvis der kommer et tilbud jeg umuligt kan sige nej til, da jeg er nødt til at have de bedste danskere for at konkurrere i Superligaen og ikke mindst Europæisk.

Opstiling / Taktik:

http://tinypic.com/r/r05h4z/8

Skifter lidt mellem Hiljemark / Thomsen, og roterer på OMC med Falk, Kadrii, Petrucci, Sloth og Kahlenberg, på backerne spiller Juelsgård og Johansson altid hvis de er friske - men har i tankerne at køre Kurzawa ind en del, hvis han gør det bare mindst ligeså godt som Juelsgård.


Håber I vil komme med nogle input hvis I har forbedringer eller forslag!  Grin

Ellers er I velkomne til at skrive ris/ros - og hvis I vil have screenshots eller forklaringer på noget, feel free to ask!  Thumbs Up

FORZA BRØNDBY.
Logged

Ååååååååh, Mikkel Thygesen, endelig kom du hjem - HJEM TIL VESTEGNEN!

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #421: 10 Feb 2014, 18:06 »

Er startet med Brøndby igen. Denne gang beholder jegmakienok og det er en god løsning. 3 kampe = 3 sejre = 3 mål af kongen.
Spiller 4-2-3-1 uden nogen holdinstrukser og på standard - balanceret. Ændre så efter hvordan kampene forløber. Holdet er altså sat op med spillerinstrukser.

Skal forresten nævnes jeg kun har købt Ruud og Lucas Jensen, oh har ikke solgt. Har dog afskediget alt ubrugbart på 2. Hold og U19. Indtil videre super godt tilfreds Smiley
Logged

phaneuf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #422: 12 Feb 2014, 13:30 »

I forhold til mit tidligere indlæg, har jeg lige solgt Pedro Paulo for 100mio  Thumbs Up Kunne ikke sige nej!
Logged

Ååååååååh, Mikkel Thygesen, endelig kom du hjem - HJEM TIL VESTEGNEN!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #423: 13 Feb 2014, 10:07 »

http://gyazo.com/dbce3a5720ccaba7a06c249e6990aa47

sjældent at mine kampe ser så skønne ud.. imponerende at en keeper der INTET laver, spiller til 7 alligevel Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dennerbif
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #424: 13 Feb 2014, 10:17 »

http://gyazo.com/dbce3a5720ccaba7a06c249e6990aa47

sjældent at mine kampe ser så skønne ud.. imponerende at en keeper der INTET laver, spiller til 7 alligevel Peace

Hvad skin bruger du Smiley ?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #425: 13 Feb 2014, 10:24 »

Alavanja 14 Pervection (og så med ændret baggrund, fra hans alavanja 13 eyegasm).. sjovt egentlig at der er lavet en stavefejl i "perfection" i skin navnet Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #426: 13 Feb 2014, 11:37 »

http://onside.dk/oevrige-ligaer/ilsoe-har-faaet-ophaevet-kontrakten-i-bochum
Noget for Brøndby? En alsidig spiller med noget speed og en ok teknik, der også kan afslutte. Lidt ala Antipas, bare han kan ramme målet?
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #427: 15 Feb 2014, 07:00 »

Frem mod sæsonen 2020/21, har jeg valgt at lave et enkelt indkøb, min trup er i forvejen stærk, og lidt for bred, derfor er der er par spillere der skulle udlejes.

Mit eneste indkøb er Alejandro Solís 380 million fra PSG, havde kig på ham i hans første klub, Atletico National, men dengang var han blot 16 år og kunne ikke købes før 18, da han blev 18 røg han til America (mex), og derefter kunne jeg i 2018 ikke hamle op med PSG's løn niveau, uden at give ham mere end mine nøglespillere i løn, men nu er han her!

Derudover har jeg solgt et par spillere, 6 i alt, for samlet 583 millioner, fyret 1 og lejet 3 ud.

Sidste sæson bød på Europæisk supercup sejr, Klub VM, Superligaen, Pokalen og Champions League. Det blev i øvrigt holdets 3. Back to back CHL trofæ.

Der er hen mod 4 mia i klubkassen hvoraf jeg må bruge godt 3, jeg bruger 9.4 mio på lønninger om ugen, af de 38 der er stillet til rådighed.

Ligaen har nu på 2. sæson i streg lagt sig på 8. pladsen over ligaer, og jeg frygter at 3 år mere med det resultat vil betyde jeg skal skifte hold, men nu må vi se hvad der sker, forhåbentligt kan det reddes ved at blot købe nogle talenter fra de andre til overpris. Jeg tror FCK er oppe på 14-15 kampe uden sejr nu, de nærmer sig heftigt Lyngbys rekord fra August 2001-Juli 2007).
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #428: 15 Feb 2014, 09:07 »

BelthazorDK: Kan du finde en taktik der virker til mesterskab i første sæson?? Smiley

Det save jeg netop lige har droppet, blev jeg 6'er, 5 point efter førstepladsen - Ja ligaen var tæt.. Men nu vil jeg have det mesterskab, så jeg kan bygge et langt save op Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #429: 15 Feb 2014, 10:00 »

Jamen altså, hvis du gider bruge mange penge over tid på Gaston Silva, så er der muligheden for at tage en taktik med en libero som jeg bruger Smiley dog skal du nok også finde en højreback, hvis du er heldig som jeg var kan Patrick Omowoyela måske holde sig skadesfri, ellers kan du sikkert finde en habil, billig back i landet, eller i norge/sverige.

Vigtigste vil være at loade alle topdivisionsspiller e fra Europa og Sydamerika (Afrika kan sikkert også byde på noget interessant, men det er begrænset hvad penge du har tilbage efter silva, jeg kunne ikke få ham for mindre en 17 mil over tid.

http://gupl.dk/707492/

Der er de 3 jeg har brugt, vil foreslå dig at bruge BDK Libero 1.1 først, og så alt efter om du kan holde Gaston eller ej, skifte til enten 1-2-2-2-2-1 Libero_offWBs_IA's BIF v1 eller 2-3-2-2-1 BIF DMC_Wings v2 senere (nr. 2 kræver så i stedet bare en vild DMC).

Kan ikke love det bare virker, det tog tid at tilpasse og jeg har jo tilpasset efter mit materiale, du skal nok se på de individuelle indstillinger hvis du prøver dig med det, pas det til dit hold. Og prøv at skaf Pione Sisto så hurtigt som muligt, ligsom Richairo Zivkovic også bør overvejes i første sæson, med mindre du skifter til Targetman og bruger Store Simon - jeg gjorde det ikke, for jeg skulle bruge slanter til kanter Wink

Edit: Gaston Silva som han ser ud i 2020, han er faldet lidt, men har ikke spillet fast bold i 2 sæsoner nu, jeg fik 90 mil for ham da han drog til Wolfsburg, har stadig en 50% næste salgs klausul på ham, men frygter den ikke bliver indløst. Han ikke naturlig Sweeper og skal derfor trænes til det. Alternativt har jeg før brugt Milosevic fra AIK til det, han kan skaffes for kun 4 mil.

Derudover kan jeg anbefale spillere som Frederik Semb, Simon Tibbling, Franco Zuculini, Germain Sanou (i nogle saves er hans potentiale højt, i andre meget lavt!), Urus Djurdjevic, Ivan Obradovic, Veton Berisha, Jay Simpson (lidt sølle stats, men en habil reserve jeg fandt for 10k i min anden sæson), Sergi Gomez (Barcelona B, brugte ham som FC, han manglede lidt til libero rollen), Patrick Banggaard, John Guidetti hvis du kan snuppe ham på en lejeaftale. og til sidst, Sonni Nattestad, en spiller som gør det pisse godt for FCM hos mig, efter at have været kastet rundt hos ACH og OB i 1. division nogle år, og senere Randers FC i suppen - alle på lejeaftaler, begyndte de i 2016/17 at bruge ham som indhopper og nu er han fast mand. Ærger mig over jeg i sin tid ikke slog til, selvom han ikke er på niveau med mit hold nu, han er på listen over spillere til mit næste save hvert fald.

Stefan Johansen, Bernard Parker, Jesper Juelsgård og brødrene Ankersen kan også nævnes, men det kræver slanter at hente dem, kig også efter Kasper Schmeichel, jeg fik ham for 1,55 mil efter en halv sæson - kunne have skrevet fri fra sommeren, men der var et bud på lukas fra Zurich, kun 7,75+ 50%, men jeg ville gerne have flere danskere og så manglede jeg lige lidt penge til at hente Jakob Ankersen, så jeg solgte Lukas og Semou for en god sags tjeneste.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2014, 10:19 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #430: 15 Feb 2014, 12:15 »

kort efter at have startet mit nuværende save, købte jeg ingame editoren, og jeg må sige jeg er skuffet over at have fundet dette, under spilstatus:

http://gyazo.com/779eec0e96eec7a0236174a5434cd8ca

At den er tilladt er i sig selv iorden, men at den er anvendt, er jeg for det første i tvivl om hvornår den har været (med mindre det tæller at have trykket sig ind i den?)..

under alle omstændigheder betyder det så nok jeg er nødt til at starte forfra på mit spil, det vil jeg alligevel ikke have siddende på mig, grrrr... :'

Jeg spiller min nuværende kamp færdig, og så starter jeg ellers forfra.. pissetræls.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #431: 15 Feb 2014, 14:22 »

kort efter at have startet mit nuværende save, købte jeg ingame editoren, og jeg må sige jeg er skuffet over at have fundet dette, under spilstatus:

http://gyazo.com/779eec0e96eec7a0236174a5434cd8ca

At den er tilladt er i sig selv iorden, men at den er anvendt, er jeg for det første i tvivl om hvornår den har været (med mindre det tæller at have trykket sig ind i den?)..

under alle omstændigheder betyder det så nok jeg er nødt til at starte forfra på mit spil, det vil jeg alligevel ikke have siddende på mig, grrrr... :'

Jeg spiller min nuværende kamp færdig, og så starter jeg ellers forfra.. pissetræls.
Efter at have læst ovenstående, fik jeg set at det samme står hos mig... og har derfor droppet spillet med det samme :S var ellers nået til år 2030. ved du om det er muligt helt at fjerne ingame editoren? kan ikke lige finde det nogen steder
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #432: 15 Feb 2014, 14:46 »

når du starter dit spil, kan du vælge at slå den fra.. det har jeg gjort og sidder nu og prøver at finde en Libero, har ikke pengene til Gaston uden at sælge Simon fra >;

lidt træls, for jeg ville gerne kunne se PA på talenterne når de bryder igennem, men nu må jeg vel klare mig uden Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #433: 15 Feb 2014, 14:49 »

når du starter dit spil, kan du vælge at slå den fra.. det har jeg gjort og sidder nu og prøver at finde en Libero, har ikke pengene til Gaston uden at sælge Simon fra >;

lidt træls, for jeg ville gerne kunne se PA på talenterne når de bryder igennem, men nu må jeg vel klare mig uden Smiley
Er det under forhindre brug af editor under spillet? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #434: 15 Feb 2014, 14:51 »

yep, den skal bare krydses af, så kan ingame ikke bruges, hvor vidt brug af FMRTE vil være muligt uden at få spilstatus til at sige noget, ved jeg ikke, men jeg har ikke tænkt mig at betale for den også Smiley

Kan hverken sælge dumic for 20 eller Antipas på 10+ denne gang, det er sku træls..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010