home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1080 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 159583 gange)
Veststar
Juniorspiller
**

Sv: Brøndby IF
« Svar #390: 14 Jan 2014, 10:13 »

Haha, jo det er såmænd meningen, men jeg har ikke den store plan om at gøre det på samme facon som sidste år, så tanken er at jeg ikke skifter før den direkte CHL plads er sikret, tror vil være nemmest at få den hvis jeg forbliver i samme klub, til det sker, jeg røg ind i 3. kval runde i år selv, så det bliver ikke endnu, desværre Smiley

W0W!

Det er hvad jeg har at sige til de bedrifter du har gjort dig. Jeg kan kun håbe jeg kan gøre det samme.
Dog kan jeg slet ikke se hvordan du kan lave så mange penge. Vi er enig om det ikke er Betaen du har opnået deisse resultater ikke?

Veststar
Juniorspiller
**

« Svar #391: 14 Jan 2014, 10:24 »

EN ny omgang manager skal pr'ves af og er startet med brøndby.

Min trup er utorlig tynd og ER spøndt på, at se hvad der sker når vi når sæson afslutningen. Jeg har som i kan se solgt for 46 mill, men ingen af pengene har jeg selv fået, det er så små porcenter jeg har fået af mine salg, så det er urealistisk, at kunne købe nye store navne. men min transfers ser sådan ud.
http://billedeupload.dk/?v=d5042.png

Så det også kan ses er det en meget rolig start på sæsonen og det bliver spændene og se om det kan forsætte de gode takter.http://billedeupload.dk/?v=ZoBY9.png

Min taktik ser sådan ud og det skulle gerne komme til, at gå bedre når de kender taktik fuldt ud. http://billedeupload.dk/?v=flS85.png

kennib
Ynglingespiller

« Svar #392: 14 Jan 2014, 11:05 »

EN ny omgang manager skal pr'ves af og er startet med brøndby.

Min trup er utorlig tynd og ER spøndt på, at se hvad der sker når vi når sæson afslutningen. Jeg har som i kan se solgt for 46 mill, men ingen af pengene har jeg selv fået, det er så små porcenter jeg har fået af mine salg, så det er urealistisk, at kunne købe nye store navne. men min transfers ser sådan ud.
http://billedeupload.dk/?v=d5042.png

Så det også kan ses er det en meget rolig start på sæsonen og det bliver spændene og se om det kan forsætte de gode takter.http://billedeupload.dk/?v=ZoBY9.png

Min taktik ser sådan ud og det skulle gerne komme til, at gå bedre når de kender taktik fuldt ud. http://billedeupload.dk/?v=flS85.png

Det var billigt du solgte Makienok.  Shockeret

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #393: 15 Jan 2014, 13:22 »

Korrekt, det er ikke betaen.

Dog får jeg ikke helt så meget tid rykket ind i FM som ønsket, men det er jo hvad det er, der kommer en update når jeg har tid til den næste sæson, men det må jo komme i det tempo det kommer i.

Det drejer sig jo om held, for hvis holdet ikke præsterer første sæson, så får du ikke de pladser, og penge der er brug for på sigt, samtidigt er det uhyre vigtigt at få de store klausuler på ALT der sælges, og gerne hente nogle folk på fri transfer som kan sælges for en 5-10 mil efter et år, eller mere. Derudover et er jo et plus når vi ender med at få den der store overtagelse undervejs med penge, som min erfaring siger mig sker stort set hver gang.

Det gør at du har brug for at vinde noget, fordi du skal kunne "overleve" en overtagelse af en rigmand, i stedet for at blive afløst af en eller anden udlænding til en masse penge.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #394: 17 Jan 2014, 12:13 »

Hold kæft hvor er jeg glad for Real Madrid nogle gange... så har de ham her, Wang Wenlong liggende på Castilla holdet, og ikke bruger ham... hvorfor? han er jo vild... Vigtigere end det, kun 82,5 million for ham i 2017, og så er han nøjsermand ligesom Chenghua, så de kan arbejde lidt mere sammen... det var ikke meningen der skulle købes mere ind, men da Lerby lige kom med en rapport ham Weng, slog jeg til - 2 dage efter han ankom, scorede han et og lagde op til to mål, i vores første supercup sejr, 4-2 over Real Madrid, der må være nogle skuffede spaniere der.

Har i CHL fået Metalist, Zenit og FC Bayern, foruden Neuer og deres midtbane, har Bayern ikke meget at komme med, så jeg tror på vi kan gå videre fra denne gruppe. det ligner en stor sæson for Brøndby!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #395: 19 Jan 2014, 14:12 »

hvilke taktiker bruger i?
for jeg kan slet ikke få det til at fungere..
tror snart jeg har lavet 100 brøndby spil :S

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #396: 20 Jan 2014, 01:38 »

Jeg har oplevet fin succes i Brøndby i FM14 med henholdsvis: 4-3-3 (defensiv midt, offensive backs, offensive fløje og to centrale midtbane spillere), en 4-2-4 (flad bagkæde, 2 centrale midt, 2 offensive fløje og 2 angribere) samt senest med en 5-2-3 (Libero, offensive backs, defensiv midt, central midt, offensive fløje og ene angriber).

Så jeg tror det kommer ned på de specifikke roller og instruktioner dine spillere har, samt hvilke spillere du bruger.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #397: 20 Jan 2014, 14:14 »

Efter at have genoptaget mit Brøndby spil, fik jeg spillet mit hold lidt heldigt i CL finalen og vandt! Opstemt med en 2-1 sejr i forlænget spilletid.

Og vandt selvfølgelig superligaen også. så alt i alt en ganske godkendt sæson Wink

Samtidig blev det Frederik Holst's sidste kamp i Brøndby trøjen, da Southampton bød 36 millioner for ham valgte jeg at han skulle have lov til at få et udenlandsk eventyr i det engelske, og da han snart rammer de 30 år så bliver han ikke ligefrem bedre. jeg har også yngre kræfter klar til at tage over - men stadig et lidt vemodigt farvel til den mange årige anføreren i den blå - gule trøje
« Seneste Redigering: 20 Jan 2014, 16:11 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Brøndby2012
Lilleputspiller
*

« Svar #398: 22 Jan 2014, 17:43 »

Viktor Fischer købte jeg i 3 Sæson for 130 mio Opstemt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #399: 23 Jan 2014, 16:42 »

måtte selv smide 175 i 4. sæson for ham. har købt en masse angribere i dette save, kan simpelthen ikke få nogen af dem op på 20 mål i ligaen... træls nok, så jeg går back to basic, og henter mig en boksspiller type til vinter, så må der sælges nogle fra, gider ikke det pjat!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #400: 24 Jan 2014, 22:34 »

Hvor sender i jeres talenter hen for at få spilletid? mine gider ikke Landskrona, Vestsjælland og Yeovil.. så jeg har fået fat i Leeds United som samarbejdsklub, de ligger i Premier League, hvilket er super, men de må jo ikke låne så mange af gangen, danske klubber er udelukket i og med det skal være under min egen række, og sverige gider talenterne ikke.. jeg overvejer noget i stil med Tysk/Italiensk/Hollandsk/Spansk bundklub som den næste.. men det er altså træls at spillerne bare blankt afviser spilletid, fast, fordi klubben ikke er så står (selvom Landskrona faktisk kunne tilbyde CHL!)

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #401: 25 Jan 2014, 12:04 »

Jeg har oplevet fin succes i Brøndby i FM14 med henholdsvis: 4-3-3 (defensiv midt, offensive backs, offensive fløje og to centrale midtbane spillere), en 4-2-4 (flad bagkæde, 2 centrale midt, 2 offensive fløje og 2 angribere) samt senest med en 5-2-3 (Libero, offensive backs, defensiv midt, central midt, offensive fløje og ene angriber).

Så jeg tror det kommer ned på de specifikke roller og instruktioner dine spillere har, samt hvilke spillere du bruger.

nu har jeg feks hentet nogle af de taktiker. som er blevet nævnt herinde. hvor folk har succec med dem... men ved ikke om det har noget at gøre med at de ikk er blevet opdateret

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #402: 25 Jan 2014, 16:08 »

de fleste taktikker med individuelle spiller ændringer, skal nok tilpasses med mindre du har de samme spillere som andre Smiley

Det er eksempelvis farligt hvis du har en back som sjældent går frem, og som vil drible ind i midten, og lave sideskift som sine foretrukne træk, hvis du satte ham til at holde sig til linjen, søge overlab og gå med frem, så vil det nok ikke ende specielt godt Peace

Brøndby2012
Lilleputspiller
*

« Svar #403: 25 Jan 2014, 16:16 »

Helenius bomber for mig, han scorede 20 mål i 3 Sæson! Opstemt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #404: 25 Jan 2014, 22:01 »

CHL finale 2018 ... ved ikke helt om det var Chelsea's spil, eller dommeren.. men syntes den kamp blev ødelagt af spilstop, dårligt defensivt arbejde i deres ende og kort...

Dog fint tilfreds med mit holds første CHL finale resultat, men det kommer jo så også ovenpå 3x EL sejre Wink...

Ligner jeg får smidt 1.2 mia. i hovedet frem mod sommeren.. og jeg aner ikke hvad jeg skal have købt, Agger er 33, og kunne være på vej til pensions alderen / bænken.. men så er det et spørgsmål om jeg skal finde en ny libero, skifte til en Regista eller ligge en dybdeliggende/skarpretter op ved siden af Jokin Gonzales Opstemt

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010