Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1108 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
...
34
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 159596 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
Sv: Brøndby IF
«
Svar #375:
03 Jan 2014, 12:49 »
Sidder jo godt nok med røven fuld af penge, men efter vi røg ud af Champions League (gruppen hed Manchester United, Atletico Madrid og Dortmund), og nu kun skal spille Europa League efter vinter pausen, skal der altså noget nyt til.
I sommers hentede jeg Daniel Agger, Nicolai Boilesen, Clemente Rodrìguez og Simon Kjær, nu er det vist på tide med noget stort...
Gáston Silva som jeg købte for 18 mil over en 4 år, i sin tid i første sæson, har takket af, med en handel til 90 millioner + 50% fremtidige salg, til Wolfsburg...
Det betyder at jeg nu ikke længere har en libero i truppen, med mindre jeg omskoler Agger... den skal jeg lige tygge på lidt..
Jeg vil gå amok med noget vinterudsalg og nogle rokader.. stay tuned!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #376:
03 Jan 2014, 21:17 »
ja, jeg planlagde jo den store oprydning i min trup, men det blev det aldrig til, markedet var for tyndt, og mine salgsobjekter bliver sæsonen ud.
I stedet for blev det kun en oprydning af reserver...
Riza Durmisi til Paralimni for 250k +50%, Bashkim Kadrii til Fulham for 2 mil +50% (fri transfer i sommers, han har dårligt spillet), John Guidetti til Celta for 9,75 mil +50% (samme som Bashkim) nogle talenter udljeget, en islænding jeg ikke kan, eller vil, prøve at stave navnet på solgt for 1,5 mil +50% til Luzern.
Ind er komme Kelvin fra FC Porto for 300k, klasse handel!, samt en stribe regens, heriblandt 2 italienske forsvarsspillere med potentiale til 4 og 4½ stjerner, en islandsk forsvarsspiller på 17 år som straks er udlejet til NAC Breda, en svensk angriber og en svensk miniforsvarer (har planer om at skole ham til DMC, da han kun er 17 år og 179 CM høj, samt en svækling på styrke... talent none the less.
Kronen på værket blev dog fyren her:
Huang Changhua
, som skal ind og presse Kusk og Sisto, for at få spilletid, ligsom
Kelvin
.
Dejlige fløjtalenter, så nu må vi se hvor hårdt Sisto og Kusk ønsker at holde deres pladser, måtte forøvrigt smide 11 millioner for min lille Nøjser der, som var i FC Metz, og så faktisk blev købt inden han var spejdet, grundet høj flair, kreativitet, frispark og fornuftig hurtighed - blev positivt overrasket!.
Dette betyder også jeg aldrig fik mig en Libero, og jeg vil derfor ligge denne taktik på hylden, for i stedet at se på enten en ekstra midtbane, eller angriber... med mindre jeg får et "bum sideslag" og skoler Agger til Libero.. flirter med tanken :p
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #377:
05 Jan 2014, 03:48 »
3. Sæson forbi, og den mest skuffende overhovedet. Sølle 50 mål, og kun 63 point blev det til, det var desværre kun nok til en 2. plads i ligaen, hvor AGF, eller rettere Manchester City, vandt med 75 - de havde 8-9 spillere fra Manchester City på lån...
mit hold tog dog stadigvæk the double, og vandt Pokalen + Europa League, men blev slået ud i Supercuppen af Manchester United i starten af sæsonen...
Nårh, men i vinters var jeg ude i overvejelser om at skifte holdet, eller flere spillere ud, det blev dog ikke til noget stort.
Jeg har holdt ved systemet, hvor Daniel Agger nu er min Libero, med Simon Kjær og
Mario Ottobre
udgør mit centralforsvar. Ottobre blev købt for sølle 8 millioner i Reggina i vinters, og har gjort det fremragende, og har spillet sig på Italiens landshold under EM i sommers.
Foran disse, har jeg 2 komplette wingbacks og en Ankermand, wingbacksne er Dodô i venstre side, med
Johnny Simested
på højrewingback, det var meningen at min islænding Hauksson skulle agere regista, men muligheden bød sig for at sælge ham til PSG, og i stedet hente
Daniel Ramos
i FC Porto for 40 mil, han egner sig mere til Ankermand rollen end registaen, og har derfor fået denne pligt.
Det var planen at Krog og Kahlenberg skulle spille CM, men så opstod der lidt spas på markedet, jeg vandt mit andet europa League trofæ, og vi fik muligheder på markedet... En ung mand ville ikke forlænge med sin klub, og jeg tilbød ham derfor en kontrakt, der er tale og Georgiske Jano, som er kommet til klubben på en fri transfer, på en 5årig aftale. Han ligger som fremskudt playmaker, support på min centrale midtbane, og så kommer det interessant, planen var at Pione Sisto og Kusk skulle udfordres af Huang Chenghua på kanterne, men det viste sig hurtigt at Sisto ville væk, mens Kusk også modtog bud, i sidste ende røg de begge to fra.
Jeg kiggede efter en makker til Huang, og han kom, så særdeles frem. 29 år er han, 500k i løn trækker han om ugen, 85 millioner var han sat til salg for, Nani, og så var jeg ellers glad og tilfreds... meeeeen, så tænkte jeg at jeg for sjov ville byde på nogle spillere, Shaqiri, Hazard, Fischer.. og fandme så om ikke Fischer ville forhandle.. han er blevet forgyldt, 550k om ugen, 5 mil for topscorer, 35k for mål, 25 mil til ham og agenten hver for at skrive under, og så prisen, den nye Brøndby og superliga rekord, 175 millioner.
I angrebet skulle Zivkovic have spillet, men han endte med at blive solgt fra, til Valencia og der blev hentet en 31 årig afløser, fra Arsenal, Lukas Podolski, min trup var komplet, troede jeg... for så prøvede vi de to første kampe i ligaen, og lukkede 3 mål ind mod henholdsvis Viborg FF og Esbjerg fB, det går ikke, Schmeichel blev solgt fra, og jeg hentede en ung islænding for sølle 710k på 18 år som ny 3. keeper, og en af de mange talenter jeg har som hedder Mortensen (har 3, alle i A truppen), overtager buret, en mand som har prædikatet den næste Peter Schmeichel, og som har været oplært af Kasper Schmeichel hele sidste sæson.
Min trup til denne nye sæson ser derfor således ud:
Ideal opstilling
At Huang chenghua er 5 stjerner nu forstår jeg personligt ikke, hans stats er klart efter både Nani og Fischer.
På den økonomiske front blev jeg jo overtaget et stykke tilbage, og her i sommers fik jeg stillet godt 900 mil i alt til rådighed efter salg. og nu vil nogle nok mene at jeg har brændt penge af som skidt, og jo jo der er blevet brugt 428 mil, men mine handler har også været der.
Handler 2016
Det skal nævnes at Crone, Kusk, Zivkovic, Phiri, Larsson, Boilesen og Hauksson alle er solgt med 50% af fremtidige salg. mens Sisto er solgt med kun 30%.
Sezer og Urbanek er hentet til B holdet som talenter.
pt. bruger klubben 3.332.877 kroner på løn, og har 469 mil tilbage til køb, og jeg har stadig næsten 3 mil til lønninger. Jeg overvejer at lave en forlængelsesrunde, så alle spillere som har korte kontrakter får en bedre løn og længde, men så længe ingen brokker sig er det vel fint nok?
I den nye sæson er vi med direkte i EL gruppespillet, og derfor kan vi satse all in, på ligaen i starten, det har givet en solid føring, på 7 point efter 12 kampe, i EL er vi i gruppe med Sevilla som blev slået 4-0 i første kamp, ude, AIK som vandt 1-0 i sverige (mine reserver fejlede mig, men dominerede kampen -.- ærgeligt!), og Petrolul fra rumænien fik en 5-2 lussing på Brøndby stadion, den bør være sikker den gruppe, men AIK kampen var ærgelig.
Tabte supercuppen til Chelsea, med 2-0, begge scoret af Benzema. - Chelsea spillede i øvrigt finale mod Real Madrid, en finale hvor endelige mål kom i overtiden af Jesé, som var blevet smidt på porten i Real Madrid sidste vinter, uden at have været brugt, fryd.
Onwards! Jeg regner med at jeg frem til 2020 kan lege købeklub alt det jeg vil, derefter vil jeg sætte nogle begrænsninger på mig selv, og min brug af penge.
madsbrøns
Ynglingespiller
«
Svar #378:
05 Jan 2014, 10:11 »
Citat af: BelthazorDK 05 Jan 2014, 03:48
3. Sæson forbi, og den mest skuffende overhovedet. Sølle 50 mål, og kun 63 point blev det til, det var desværre kun nok til en 2. plads i ligaen, hvor AGF, eller rettere Manchester City, vandt med 75 - de havde 8-9 spillere fra Manchester City på lån...
mit hold tog dog stadigvæk the double, og vandt Pokalen + Europa League, men blev slået ud i Supercuppen af Manchester United i starten af sæsonen...
Nårh, men i vinters var jeg ude i overvejelser om at skifte holdet, eller flere spillere ud, det blev dog ikke til noget stort.
Jeg har holdt ved systemet, hvor Daniel Agger nu er min Libero, med Simon Kjær og
Mario Ottobre
udgør mit centralforsvar. Ottobre blev købt for sølle 8 millioner i Reggina i vinters, og har gjort det fremragende, og har spillet sig på Italiens landshold under EM i sommers.
Foran disse, har jeg 2 komplette wingbacks og en Ankermand, wingbacksne er Dodô i venstre side, med
Johnny Simested
på højrewingback, det var meningen at min islænding Hauksson skulle agere regista, men muligheden bød sig for at sælge ham til PSG, og i stedet hente
Daniel Ramos
i FC Porto for 40 mil, han egner sig mere til Ankermand rollen end registaen, og har derfor fået denne pligt.
Det var planen at Krog og Kahlenberg skulle spille CM, men så opstod der lidt spas på markedet, jeg vandt mit andet europa League trofæ, og vi fik muligheder på markedet... En ung mand ville ikke forlænge med sin klub, og jeg tilbød ham derfor en kontrakt, der er tale og Georgiske Jano, som er kommet til klubben på en fri transfer, på en 5årig aftale. Han ligger som fremskudt playmaker, support på min centrale midtbane, og så kommer det interessant, planen var at Pione Sisto og Kusk skulle udfordres af Huang Chenghua på kanterne, men det viste sig hurtigt at Sisto ville væk, mens Kusk også modtog bud, i sidste ende røg de begge to fra.
Jeg kiggede efter en makker til Huang, og han kom, så særdeles frem. 29 år er han, 500k i løn trækker han om ugen, 85 millioner var han sat til salg for, Nani, og så var jeg ellers glad og tilfreds... meeeeen, så tænkte jeg at jeg for sjov ville byde på nogle spillere, Shaqiri, Hazard, Fischer.. og fandme så om ikke Fischer ville forhandle.. han er blevet forgyldt, 550k om ugen, 5 mil for topscorer, 35k for mål, 25 mil til ham og agenten hver for at skrive under, og så prisen, den nye Brøndby og superliga rekord, 175 millioner.
I angrebet skulle Zivkovic have spillet, men han endte med at blive solgt fra, til Valencia og der blev hentet en 31 årig afløser, fra Arsenal, Lukas Podolski, min trup var komplet, troede jeg... for så prøvede vi de to første kampe i ligaen, og lukkede 3 mål ind mod henholdsvis Viborg FF og Esbjerg fB, det går ikke, Schmeichel blev solgt fra, og jeg hentede en ung islænding for sølle 710k på 18 år som ny 3. keeper, og en af de mange talenter jeg har som hedder Mortensen (har 3, alle i A truppen), overtager buret, en mand som har prædikatet den næste Peter Schmeichel, og som har været oplært af Kasper Schmeichel hele sidste sæson.
Min trup til denne nye sæson ser derfor således ud:
Ideal opstilling
At Huang chenghua er 5 stjerner nu forstår jeg personligt ikke, hans stats er klart efter både Nani og Fischer.
På den økonomiske front blev jeg jo overtaget et stykke tilbage, og her i sommers fik jeg stillet godt 900 mil i alt til rådighed efter salg. og nu vil nogle nok mene at jeg har brændt penge af som skidt, og jo jo der er blevet brugt 428 mil, men mine handler har også været der.
Handler 2016
Det skal nævnes at Crone, Kusk, Zivkovic, Phiri, Larsson, Boilesen og Hauksson alle er solgt med 50% af fremtidige salg. mens Sisto er solgt med kun 30%.
Sezer og Urbanek er hentet til B holdet som talenter.
pt. bruger klubben 3.332.877 kroner på løn, og har 469 mil tilbage til køb, og jeg har stadig næsten 3 mil til lønninger. Jeg overvejer at lave en forlængelsesrunde, så alle spillere som har korte kontrakter får en bedre løn og længde, men så længe ingen brokker sig er det vel fint nok?
I den nye sæson er vi med direkte i EL gruppespillet, og derfor kan vi satse all in, på ligaen i starten, det har givet en solid føring, på 7 point efter 12 kampe, i EL er vi i gruppe med Sevilla som blev slået 4-0 i første kamp, ude, AIK som vandt 1-0 i sverige (mine reserver fejlede mig, men dominerede kampen -.- ærgeligt!), og Petrolul fra rumænien fik en 5-2 lussing på Brøndby stadion, den bør være sikker den gruppe, men AIK kampen var ærgelig.
Tabte supercuppen til Chelsea, med 2-0, begge scoret af Benzema. - Chelsea spillede i øvrigt finale mod Real Madrid, en finale hvor endelige mål kom i overtiden af Jesé, som var blevet smidt på porten i Real Madrid sidste vinter, uden at have været brugt, fryd.
Onwards! Jeg regner med at jeg frem til 2020 kan lege købeklub alt det jeg vil, derefter vil jeg sætte nogle begrænsninger på mig selv, og min brug af penge.
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du bare bader i succes.. Er det taktikken? Hvad er det du gør?
- At du, af hvad jeg lige kunne læse, kan købe Nani, Fischer, Agger osv. i 3. sæson giver ingen mening. Jeg siger ikke du snyder! Overhovedet ikke. Jeg vil bare gerne forstå hvordan det kan lade sig gøre!
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
«
Svar #379:
05 Jan 2014, 10:23 »
Citat af: madsbrøns 05 Jan 2014, 10:11
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du bare bader i succes.. Er det taktikken? Hvad er det du gør?
- At du, af hvad jeg lige kunne læse, kan købe Nani, Fischer, Agger osv. i 3. sæson giver ingen mening. Jeg siger ikke du snyder! Overhovedet ikke. Jeg vil bare gerne forstå hvordan det kan lade sig gøre!
du har ikke overvejet at han bare er god til spillet og taktisk klog?
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
madsbrøns
Ynglingespiller
«
Svar #380:
05 Jan 2014, 10:26 »
Citat af: HulkOmaniA 05 Jan 2014, 10:23
du har ikke overvejet at han bare er god til spillet og taktisk klog?
Selvfølgelig har jeg det. Det er jo også derfor jeg hører ham så han måske vil dele med alle os andre!
.. For der må jo være en forklaring der er bedre end at han er god til spillet og er taktisk klog.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #381:
05 Jan 2014, 15:41 »
Agger var sat til salg i Liverpool i 3. sæson, og han kom til, skabte trøjesalg og jeg bød på en Kjær som jeg kunne tilbyde en løn tilsvarende hvad han fik. Nani var sat til salg i United i 4. sæson, hvor jeg 2 gange havde vundet Europa League i streg, og han ville gå ned i løn, mod 50% af hvad jeg eventuelt kan sælge ham for
Det jeg "gør" er vel at jeg bruger mange af de spillere som jeg kender fra tidligere år, navnligt nordmænd og enkelte svenskere, da de er skide billige første sæson, kan sælges igen for en god slat penge, og så investerer jeg de penge i talenter / skraber sammen til gode handler.
Og så arbejder jeg jo gerne ud fra en taktik et helt spil igennem, i år blev det med en Libero, da jeg hurtigt faldt over et par gode muligheder til den rolle, som ville Brøndby fra start, sidste år var det bygget op omkring at få Holst trænet til ankermand super hurtigt, og så ellers med en felt til felt midtbane foran ham til at lave det tunge løbe arbejde.
Forstår godt frustrationen, for jeg har det selv på samme måde når jeg læser om andre der gør ting jeg ikke kunne få gjort.. og jeg vil også vide hvorfor det ikke virker for mig
Held, er mit bud, held til at gøre det skide godt, held til at ramme taktikken som virker mod de store og som stadig kan bruges mod de små (eller flere, som bare virker selvfølgelig).
Det drejer sig for mig om at mit hold er stærkt til pres spil, alle skal presse, og så ellers prøve at styre spillet, hvilket eksempelvis blev vist at vi kunne mod Sevilla, i en kamp jeg mente endte 4-0, men faktisk endte 4-1, my bad! vi holder dem stort set fra chancer (7, 3 inden for rammen), har et lille overtag på 53% boldbesiddelse.
Spiller som sagt med en libero, og som du kan se i et af mine tidligere indlæg så er min ideal opstilling jo ikke dårlig. Det er nok 30% taktikken, 30% købmandskab, 20% held og 20% viden/scouting information fra tidligere.
Med det mener jeg at taktikken er jo vigtig, men det er ikke alt, det er også vigtigt at formå at finde billige spillere når man starter, for at forbedre holdet maksimalt, og det hænger sammen med viden/scouting fra tidligere da det jo er der det meste kommer fra, man ser hvilke spillere der har gjort det godt i andre saves til billige penge, hvem der ikke blir til noget, hvem der kan hentes for måske 5 millioner og sælges videre 4 år efter for 117 (Zivkovic).
Og held, da der er held med i at trække gode ungdomsspillere, finde dem før de andre og få dem til en favorabel pris, held til at vinde de tætte kampe, og de kampe hvor det hele kører, men man ikke kan få den i kassen.
Jeg har i tråden her skrevet kort om alle mine sæsoner i dette save, og der er også en gennemgang af min taktik et sted (den er selvfølgelig tilpasset mine nuværende spillere, men den er overordnet det samme).
Som noget nyt har jeg fundet frem til at Markér tættere, Vær agressivt involveret og Chikanér modstander faktisk er interessante instruktioner og kan skaffe modstanderen kort, det er med til at gøre de store nemmere, for spillere som Rooney, Reus, Özil og Totti bliver bare aggressive når de spiller 60 minutter mod et hold der tager bolden fra dem med det samme og som på flabet vis, forhindre alle chancer i at opstå, og så trækker de kort.
Og så til sidst, store indkøb skaber store indkøb! hvis man henter de mest kendte man kan, så skaber det trøjesalg og fremgang, og kan være med til at lokke andre til - og til sidst, selvom en spiller ikke er på listen over spillersøgning med urealistiske transfers, så kan de SAGTENS overtales, ros dem, sæt dit budget så lønnen er på det maksimalt mulige, og prøv at byd engang i mellem...
Vil påpege at jeg nu har mulighed for at få bud på 350 mil accpeteret på Eriksen, men han vil ikke spille for mig for 560k + 50% fremtidige salg, han vil tættere på millionen i løn desværre.. tygger på den frem til næste sæson, han er godt nok ikke på min liste over realistiske handler, men navne som Iker Muniain, Sven Bender, Lucas Ocampos, James Rodríguez og Jonas Hofmann er.
håber det hjælper, ellers så smid nogle helt konkrete spørgsmål, for ellers bliver det nok desværre for overfladiske svar jeg kommer med
madsbrøns
Ynglingespiller
«
Svar #382:
05 Jan 2014, 16:19 »
Citat af: BelthazorDK 05 Jan 2014, 15:41
Agger var sat til salg i Liverpool i 3. sæson, og han kom til, skabte trøjesalg og jeg bød på en Kjær som jeg kunne tilbyde en løn tilsvarende hvad han fik. Nani var sat til salg i United i 4. sæson, hvor jeg 2 gange havde vundet Europa League i streg, og han ville gå ned i løn, mod 50% af hvad jeg eventuelt kan sælge ham for
Det jeg "gør" er vel at jeg bruger mange af de spillere som jeg kender fra tidligere år, navnligt nordmænd og enkelte svenskere, da de er skide billige første sæson, kan sælges igen for en god slat penge, og så investerer jeg de penge i talenter / skraber sammen til gode handler.
Og så arbejder jeg jo gerne ud fra en taktik et helt spil igennem, i år blev det med en Libero, da jeg hurtigt faldt over et par gode muligheder til den rolle, som ville Brøndby fra start, sidste år var det bygget op omkring at få Holst trænet til ankermand super hurtigt, og så ellers med en felt til felt midtbane foran ham til at lave det tunge løbe arbejde.
Forstår godt frustrationen, for jeg har det selv på samme måde når jeg læser om andre der gør ting jeg ikke kunne få gjort.. og jeg vil også vide hvorfor det ikke virker for mig
Held, er mit bud, held til at gøre det skide godt, held til at ramme taktikken som virker mod de store og som stadig kan bruges mod de små (eller flere, som bare virker selvfølgelig).
Det drejer sig for mig om at mit hold er stærkt til pres spil, alle skal presse, og så ellers prøve at styre spillet, hvilket eksempelvis blev vist at vi kunne mod Sevilla, i en kamp jeg mente endte 4-0, men faktisk endte 4-1, my bad! vi holder dem stort set fra chancer (7, 3 inden for rammen), har et lille overtag på 53% boldbesiddelse.
Spiller som sagt med en libero, og som du kan se i et af mine tidligere indlæg så er min ideal opstilling jo ikke dårlig. Det er nok 30% taktikken, 30% købmandskab, 20% held og 20% viden/scouting information fra tidligere.
Med det mener jeg at taktikken er jo vigtig, men det er ikke alt, det er også vigtigt at formå at finde billige spillere når man starter, for at forbedre holdet maksimalt, og det hænger sammen med viden/scouting fra tidligere da det jo er der det meste kommer fra, man ser hvilke spillere der har gjort det godt i andre saves til billige penge, hvem der ikke blir til noget, hvem der kan hentes for måske 5 millioner og sælges videre 4 år efter for 117 (Zivkovic).
Og held, da der er held med i at trække gode ungdomsspillere, finde dem før de andre og få dem til en favorabel pris, held til at vinde de tætte kampe, og de kampe hvor det hele kører, men man ikke kan få den i kassen.
Jeg har i tråden her skrevet kort om alle mine sæsoner i dette save, og der er også en gennemgang af min taktik et sted (den er selvfølgelig tilpasset mine nuværende spillere, men den er overordnet det samme).
Som noget nyt har jeg fundet frem til at Markér tættere, Vær agressivt involveret og Chikanér modstander faktisk er interessante instruktioner og kan skaffe modstanderen kort, det er med til at gøre de store nemmere, for spillere som Rooney, Reus, Özil og Totti bliver bare aggressive når de spiller 60 minutter mod et hold der tager bolden fra dem med det samme og som på flabet vis, forhindre alle chancer i at opstå, og så trækker de kort.
Og så til sidst, store indkøb skaber store indkøb! hvis man henter de mest kendte man kan, så skaber det trøjesalg og fremgang, og kan være med til at lokke andre til - og til sidst, selvom en spiller ikke er på listen over spillersøgning med urealistiske transfers, så kan de SAGTENS overtales, ros dem, sæt dit budget så lønnen er på det maksimalt mulige, og prøv at byd engang i mellem...
Vil påpege at jeg nu har mulighed for at få bud på 350 mil accpeteret på Eriksen, men han vil ikke spille for mig for 560k + 50% fremtidige salg, han vil tættere på millionen i løn desværre.. tygger på den frem til næste sæson, han er godt nok ikke på min liste over realistiske handler, men navne som Iker Muniain, Sven Bender, Lucas Ocampos, James Rodríguez og Jonas Hofmann er.
håber det hjælper, ellers så smid nogle helt konkrete spørgsmål, for ellers bliver det nok desværre for overfladiske svar jeg kommer med
Tak for det korte svar.
Haha, nej. Det er fedt du lige gider svare, for det er sgu vildt! Vil lige påpege, at jeg altså fulgte din tidligere færd med at få Superligaen i top 5 og det var en rigtig fed blog. Så der er absolut intet mistillid eller noget som helst overfor dig, fra min side af.
Men navnligt med Zivkovic; da jeg startede en karriere med Brøndby og i 1. vindue gik efter ham, da jeg så du/andre havde, så kunne jeg ikke få ham. Han ville ikke forhandle med mig på nogen måde! Det skal lige siges, at jeg har sat min tidligere erfaring til det højeste, så det kan ikke have noget at gøre med det. Han ville slet ikke! Det forstår jeg jo bare ikke.
Men endnu en gang; tak for den grundige forklaring.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #383:
05 Jan 2014, 16:23 »
Ja det lyder jo godt nok underligt, hvilke ligaer har du med? for jeg har jo kun Danmark, den øverste fra Sverige/Norge, og så alle spillere fra topdivisions klubber i Europa, Afrika og Sydamerika
Tænker det kan være noget med med det? for min egen start erfaring var fodboldspiller på internationelt niveau (tror det var auto), og hvor hurtigt er du ude efter ham, for lige ved starten er det muligt at handle uden om klubben med ham
Er altid klar på at give lidt info, og gøre mit til at hjælpe andre til succes med Brøndby
madsbrøns
Ynglingespiller
«
Svar #384:
05 Jan 2014, 16:30 »
Citat af: BelthazorDK 05 Jan 2014, 16:23
Ja det lyder jo godt nok underligt, hvilke ligaer har du med? for jeg har jo kun Danmark, den øverste fra Sverige/Norge, og så alle spillere fra topdivisions klubber i Europa, Afrika og Sydamerika
Tænker det kan være noget med med det? for min egen start erfaring var fodboldspiller på internationelt niveau (tror det var auto), og hvor hurtigt er du ude efter ham, for lige ved starten er det muligt at handle uden om klubben med ham
Er altid klar på at give lidt info, og gøre mit til at hjælpe andre til succes med Brøndby
Den eneste forskel er, at jeg har andre ligaer med. Men det burde jo ikke ændre noget, da klubben jo er den samme?
Nemlig. Jeg tilbød ham kontrakt, men han var slet ikke interesseret.
Det samme var gældende da jeg spillede med Wolves og ville hente Kusk. Det kunne andre, men ikke jeg!
- Det jo pisse irriterende!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #385:
06 Jan 2014, 00:44 »
Tror det hænger sammen med ligaerne, hvis der kun er måske 10 spillere tilstede i FC Gronningen er der jo gode muligheder for førsteholds fodbold der, mens hvis alle deres spillere er tilstede, vil det være bedre for ham at skifte for at spille fast et andet sted
LosGuardiola
Ynglingespiller
«
Svar #386:
06 Jan 2014, 19:25 »
Vil prøve en ny med Brøndby.. Bliver irretieret over at jeg ikke kan få det til fungere med Brøndby, når andre kan.
Vil spille tiki-taka som Barca gør.
Nogen der har nogen idelle spillere til det system, som Brøndby kan hente.. - Sælger selvfølgelig Makienok for 50 mio, for at få nogen penge at handle med
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #387:
08 Jan 2014, 09:31 »
Så er vi nåettil en lille opdatering på min 4. sæson i Brøndby IF.
Balancen i klubben forlyder 1.289.865.117 pr. 7. Juni, 2017.
Transfer budgettet siger lige nu 351 mil, + 100% af transferindtægter.
Lønbudgettet siger 5.275.866, hvoraf de 3.334.948 bliver brugt.
I vinters valgte jeg at sælge en reservekeeper, samt leje to reserver ud, og arrangere Kelvins afgang i form af først leje og senere salg til H. Tel-aviv.
Ind kom to talenter for i alt 10 mil, den ene som backup i A truppen den anden blev udlejet til Sønderjyske.
Frem mod den nye sæson går Kahlenberg på pension.
Sæsonen blev afsluttet med The Treble, vi vandt igen engang Europa League (3. gang i streg!), det blev mod Inter i år, hvor vi endte 1-1, men med et reddet straffespark af min unge målmand,
Anders Mortensen
, som jo er udråbt til den næste Peter Schmeichel, hvilket gjorde mig specielt tilfreds! - pokalen blev vundet over FCM med 5-0 i finalen, og ligaen blev vundet i 31. spillerunde, og cementeret runden efter med en 4-0 sejr over FCK. Vi endte ligaen med 80 point, 7 foran FCK. og lå fint med i de fleste
statistikker
for ligaen, dog skuffende ikke at få en topscorer, omvendt er det 10 millioner sparet, da Podolski har en lidt står topscorer bonus. 3/4 af spillerne i gennemsnitskarakter
listen, er mine forsvarsspillere, hvorfor jeg overvejer at skifte spil system...
Og så til den nye sæson:
Podolski scorede stort set ikke i foråret, og han er faldet til sølle 14/14 i hurtighed/accleration, derfor var en af mine overvejelser omkring hans fremtid.
Det betød at jeg gik på jagt efter en ny angriber, som blev fundet i Grasshoppers, 60 millioner måtte jeg slippe for ham, men han er da vist det hele værd,
Nico Weber
, foruden ham, blev jeg også enig med mig selv om at brænde det meste af budgettet, og lave et 400 millioner indkøb, som skal være med til at cementerer Brøndby IF som en af de store, rige, klubber. Nu skal vi altså gøre det godt i CHL i år, ellers er jeg vist en færdig mand. Christian Eriksen, som kommer her til, på en kontrakt til 900k om ugen, så må vi se hvordan det går med ham og Jano. Sidst men ikke mindst kommer Yussuf Poulsen på en fri transfer som reserve angriber, til 80k om ugen. Til sidst hentede jeg en irsk reserve keeper på fri transfer, et regen på 20 år, uden den store fremtid som førstekeeper.
Ud er der kun gået for samlet 14 mil, største navn er Lukas Podolski til Shakhtar for 12 mil, naturlig fremdrift for en spiller der ikke skal bruges.
Det betyder også at der skal ændres i systemet, da jeg ikke kan holde hverken Eriksen eller Jano på bænken.
Ud går en stribe reserver, for at tilpasse truppen til det nye system, hvor vi eksempelvis ikke har brug for en defensiv midtbane.
Truppen til den nye sæson, med
ideal opstillingen
, klar til kamp - skal dog siges Eriksens rolle fremover vil være fremskudt playmaker...
Kigger vi på listen over realistiske handler, er navne som Iker Casillas, Stevan Jovetic, Andrea Poli, Mario Balotelli, Lucas Moura og Margan Schneiderlin de største jeg lige kan finde, dog er casillas blevet 36 og ikke meget bevendt.
edit:
økonomien efter vinduet: 623 mil på bundlinjen, 351 til indkøb, 5 mil brugt i lønninger, 5.56 til rådighed i alt.
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #388:
10 Jan 2014, 17:11 »
Citat af: BelthazorDK 08 Jan 2014, 09:31
Så er vi nåettil en lille opdatering på min 4. sæson i Brøndby IF.
Balancen i klubben forlyder 1.289.865.117 pr. 7. Juni, 2017.
Transfer budgettet siger lige nu 351 mil, + 100% af transferindtægter.
Lønbudgettet siger 5.275.866, hvoraf de 3.334.948 bliver brugt.
I vinters valgte jeg at sælge en reservekeeper, samt leje to reserver ud, og arrangere Kelvins afgang i form af først leje og senere salg til H. Tel-aviv.
Ind kom to talenter for i alt 10 mil, den ene som backup i A truppen den anden blev udlejet til Sønderjyske.
Frem mod den nye sæson går Kahlenberg på pension.
Sæsonen blev afsluttet med The Treble, vi vandt igen engang Europa League (3. gang i streg!), det blev mod Inter i år, hvor vi endte 1-1, men med et reddet straffespark af min unge målmand,
Anders Mortensen
, som jo er udråbt til den næste Peter Schmeichel, hvilket gjorde mig specielt tilfreds! - pokalen blev vundet over FCM med 5-0 i finalen, og ligaen blev vundet i 31. spillerunde, og cementeret runden efter med en 4-0 sejr over FCK. Vi endte ligaen med 80 point, 7 foran FCK. og lå fint med i de fleste
statistikker
for ligaen, dog skuffende ikke at få en topscorer, omvendt er det 10 millioner sparet, da Podolski har en lidt står topscorer bonus. 3/4 af spillerne i gennemsnitskarakter
listen, er mine forsvarsspillere, hvorfor jeg overvejer at skifte spil system...
Og så til den nye sæson:
Podolski scorede stort set ikke i foråret, og han er faldet til sølle 14/14 i hurtighed/accleration, derfor var en af mine overvejelser omkring hans fremtid.
Det betød at jeg gik på jagt efter en ny angriber, som blev fundet i Grasshoppers, 60 millioner måtte jeg slippe for ham, men han er da vist det hele værd,
Nico Weber
, foruden ham, blev jeg også enig med mig selv om at brænde det meste af budgettet, og lave et 400 millioner indkøb, som skal være med til at cementerer Brøndby IF som en af de store, rige, klubber. Nu skal vi altså gøre det godt i CHL i år, ellers er jeg vist en færdig mand. Christian Eriksen, som kommer her til, på en kontrakt til 900k om ugen, så må vi se hvordan det går med ham og Jano. Sidst men ikke mindst kommer Yussuf Poulsen på en fri transfer som reserve angriber, til 80k om ugen. Til sidst hentede jeg en irsk reserve keeper på fri transfer, et regen på 20 år, uden den store fremtid som førstekeeper.
Ud er der kun gået for samlet 14 mil, største navn er Lukas Podolski til Shakhtar for 12 mil, naturlig fremdrift for en spiller der ikke skal bruges.
Det betyder også at der skal ændres i systemet, da jeg ikke kan holde hverken Eriksen eller Jano på bænken.
Ud går en stribe reserver, for at tilpasse truppen til det nye system, hvor vi eksempelvis ikke har brug for en defensiv midtbane.
Truppen til den nye sæson, med
ideal opstillingen
, klar til kamp - skal dog siges Eriksens rolle fremover vil være fremskudt playmaker...
Kigger vi på listen over realistiske handler, er navne som Iker Casillas, Stevan Jovetic, Andrea Poli, Mario Balotelli, Lucas Moura og Margan Schneiderlin de største jeg lige kan finde, dog er casillas blevet 36 og ikke meget bevendt.
edit:
økonomien efter vinduet: 623 mil på bundlinjen, 351 til indkøb, 5 mil brugt i lønninger, 5.56 til rådighed i alt.
Troede du skulle føre danmark til tops
er det så ikke på tide at skifte?
BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt
Min Blog - Parma Drama
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #389:
10 Jan 2014, 19:35 »
Haha, jo det er såmænd meningen, men jeg har ikke den store plan om at gøre det på samme facon som sidste år, så tanken er at jeg ikke skifter før den direkte CHL plads er sikret, tror vil være nemmest at få den hvis jeg forbliver i samme klub, til det sker, jeg røg ind i 3. kval runde i år selv, så det bliver ikke endnu, desværre
Sider:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »