home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 148111 gange)
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #450: 09 Mar 2014, 12:09 »

Alene.
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #451: 09 Mar 2014, 12:09 »

Sluttede Zohores leje-ophold da han ikke fungerede i min taktik.
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #452: 09 Mar 2014, 12:12 »

Ok, jeg har ham ved siden af Núñez. Makienok er targetman og Núñez skarpretter, men jeg kan regne ud, at du ikke spiller med den nyeste transferopdatering. Den konstellation fungerer egentligt meget godt indtil videre.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #453: 09 Mar 2014, 12:32 »

Jo spiller med den nye opdatering, men kan bare ikke lide at spille med to angribere..
- Spiller med Makienok i toppen som targetman(support) og så mine to winger: Tom Ince og Guus Hupperts som wing (offensiv)
Scorer i gennemsnit 2,5 mål per kamp..
- Men siden du er BIF vil jeg lige anbefale dig at tage et kig på Patric og Carles Planas fra Barca-A og Barca-B.
Solgte Durmisi for 19 mil.
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #454: 09 Mar 2014, 12:35 »

Det ville gøre mig så glad!! Opstemt Opstemt Opstemt

Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #455: 12 Mar 2014, 04:55 »

Tænkte jeg ville prøve mig med den nye patch, så jeg valgte at starte med start datoen "Januar 2014 Norge", de betyder at jeg sidder her med en 15 kampe til at ændre på noget, lige nu ser  ligaen således ud: http://gyazo.com/c2ee97caa07048105a2f2690299c8175

jeg må vel se hvad jeg kan redde her, jeg får 6,25 mil og 900k til løn, for at sætte min målsætning til slutplacering i den øverste halvdel.

Jeg går i krig!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #456: 12 Mar 2014, 06:32 »

Mine transfers, http://gyazo.com/05d0b326bd4dc222e19ce42c8218913b

Durmisi og Dumic, blev udskiftet med Milosevic og Juelsgård, direkte forbedringer, og så kom der nogle gode bud på antipas, som betød at jeg kunne tjene 8 millioner, og få en forbedring i form af Christian Wilhelmsson, fantastisk erstatning. Harmeet Singh er jo en super midtbanespiller, som jeg får på fri transfer. Han overtager min defensive midt fra Ørnskov som bænkes, derudover syntes jeg at de penge jeg får for både Falkesgaard og Hjulsager er for store til at afvise. til sidst ryger Rezan Corlu til sommer, for 5 mil + 25 mil over 3 år samt 20% fremtidige salg, til Galatasaray, dejlig boost af økonomien der gør at jeg har godt 16 mil til indkøb mod næste sæson, men først står den på overlevelse.

Frem mod næste sæson kigger jeg mod FCM for at finde opgraderinger, Banggård, Sisto og Izunna kunne være interessante navne.

til at starte med var tanken at Milosevic eller Thygesen skulle være min Libero, men Makienok kunne ikke præstere alene på toppen og Nunez er for stærk til bænken, så jeg har valgt at skole Thygesen til backen, og bruge ham der og i stedet have holst på bænken, og så bruger jeg Simon og Nunez sammen på toppen som Targetman/Måljæger, indtil en af dem ryger til udlandet.

Tanken er at jeg om 3 år skal have KUN skandinaviske spillere, og om 5 år kun danske.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #457: 12 Mar 2014, 21:12 »

Nårh, jeg fik spillet den halve sæson færdig, og ærligt talt, så kunne jeg ikke se noget positivt i det.

Endte med at blive reddet, med en 10. plasds, 2 point over Esbjerg, fik kun skrabet 19 point sammen siden jeg overtog (37 i alt). Fik dog gang i Nunez og Makienok til sidst, og har ryddet lidt op i truppen.

Derudover har jeg valgt at min plan om KUN skandinaviske spillere om 3 år, og KUN danskere om 5 år, skal cuttes et halvt år ned, for at satse mod at have disse om sommeren. så sommeren 2016 skal alle spillere være skandinaviske, og ja jeg tæller finland med. og i sommeren 2018, rent dansk (som sekundær nationalitet er godkendt!).

Jeg vil starte med at sige, jeg skammer mig. Jeg forlængede med Kannibalen, og fortrød det stort set med det samme, da jeg fandt ud af at jeg kunne hente Magnus Troest på fri transfer til sommer. Ydermere besluttede jeg mig for at skille mig af  Thygesen, som jo i forvejen var langt fra en fast plads på min midtbane, og i stedet spillede back, men da Espen Ruud blev hentet på fri transfer, måtte Thygesen til bænken, og det var ikke en løsning for mig, da hans løn er for høj.

Økonomien blev lidt klemt, og det endte med at Frederik Holst røg til R. Sociedad, for 48 mil + 20% fremtidigt salg, penge som alle røg i kassen til transfers, og banede vejen for et par gode navne som blandt andre Rønnow og Yann-Erik De Lanlay. Til sidst i vinduet var der kun et ønske tilbage, en reserve til højreback, gerne en type som kunne spille DMC eller FC også, det endte til sidst, den 2. september med et akut indkøb, den rette back dukkede aldrig op, og så er en spiller til 600k, som tager 20k om ugen i løn langt bedre end ingen reserve, eller et overdyrt indkøb. Jóhann Laxdal blev derfor hentet ind, og så kan han jo faktisk dække stort set alle roller i midten og højre side.

Som det ser ud nu, går jeg ind i efteråret med et lønbudget der siger 1.548.459 om ugen, hvoraf 1.337.473 bliver brugt, med 32.517.973 til indkøb, det er rigeligt med penge til at finpudse til vinter, hvor jeg satser efter at hente en klassespiller til en af de mere defensive roller.

Mine transfers: http://gyazo.com/cab6e63efbe0b0623c30ab75b0cd36a7

Solberg og Hansson er til B holdet, og flere af de andre er for at styrke bredden, de eneste der går direkte ind i start 11'eren er Espen Ruud og Magnus Troest, derudover regner jeg med Yann-Erik de Lanlay slår Wilhelmsson af i løbet af efteråret på min venstrekant.

De mest tilfredsstillende køb er Sisto, Laudrup, Banggaard, Macheda, De Lanlay, Rønnow og Hamalainen. som allesammen er ca. på niveau med den spiller der har den plads de kan spille på, eller er meget tæt på (Sisto og Laudrup kan bruge noget træning og erfaring først, men de har talentet!).

I pokalen har vi spillet en kamp mod et lille ligegyldigt hold fra gud ved hvor, som mine reserver vandt 2-0.

I ligaen, startede vi som lyn og torden med 6 sejre i 7 kampe, desværre er den seneste kamp der blevet tabt 2-0 i Århus til AGF, men 18 point fra 7 kampe er stadig klart godkendt.

Har ændret systemet lidt, og spiller nu med denne opstilling: http://gyazo.com/cc937929067000ccf28f4e96bd4b93da
Singh's rolle som Regista er dog til overvejelse, da jeg mistænker han kunne gøre det bedre i en boldvindende eller ankermands rolle.

til sidst; Morten Knudsen er lejet for 2 sæsoner, så kan det jo være de vil sælge billigt når den tid er gået, hvis han har udviklet sig fornuftigt;)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #458: 15 Mar 2014, 20:12 »

Hvordan fik du solgt Rezan Corlu for så meget?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #459: 15 Mar 2014, 22:33 »

Jamen der er interesse fra starten for ham, fra Gala og et andet tyrkisk hold, så tilbyd ham for 35 mil her og nu, og så kommer de med counter, vil afsløre at mit blogsave, ryger han for 30 mil, men problemet er jo at han først ryger når han er 18, selvom han er halvt dansk, halvt tyrkisk.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #460: 20 Mar 2014, 20:14 »

Så var det min tur til at starte op med det bedste hold i Danmark  Smiley
Har lavet ganske få ændringer ifht. standardtruppen:
Ud er røget:
Thygesen 5,5 mil.
Durmisi 12 mil
Falkesgaard 1,5 mil

Ind er kommet:
Izunna 5 mil
Sisto 1,5 mil
Petteri Forssel 1,7 mil
Jonas Knudsen 4, 75 mil

Satser på Makienok alene fremme, og han  er startet fint med 3 mål i 5 kampe, dog skal jeg være bedre til at lukke kampene, da jeg har skabt en tendens til at komme foran med ét enkelt mål, og så scorer min modstander omkring de 80' minutter  Ubeslutsom
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #461: 27 Mar 2014, 23:58 »



Hvor er det bare ufortjent Græder Græder
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #462: 19 Apr 2014, 17:22 »

Jeg har startet et nyt spil med Brøndby Smiley - og jeg satser kraftigt på at vinde superligaen her i første sæson. jeg er pt. i januar måned og fører med 6 point, så alt går efter planen. normalt når jeg spiller med BIF går jeg efter at holde på klubbens talenter, men denne gang bliver de solgt hvis der kommer et godt bud på dem.
Det handler om at få en stærk økonomi ved at sælge dyrt og købe billigt ind. På længere sigt vil jeg selvfølgelig satse på udvikling af egne talenter, men det bliver ikke lige de første par sæsoner

har solgt :
Makienok - 35 mill. havde håbet på at få mere for ham, men det var det bedste bud der kom på ham.
Albrechtsen - 500k
Falkegaard - 2 mill
Dumic - 38 mill
Thygesen - 15 mill
Antipas - 10 mill
Hjulsager - 30 mill
Holst - 40 mill

Indkøb :
Bjørn Paulsen - 3 mill
Ahmed Yasin - 3,5 mill
Kevin Conboy - 5,5 mill
Espen Ruud - 3,25 mill
Harmeet Singh - fri
Mohammed Elyounoussi - 2,5 mill
Etzaz Hussain - 3 mill 

De unge spillere jeg har solgt får jeg 40 % af næste salg også hvis de bliver solgt videre.

Andre der har gang i Brøndby? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #463: 21 Apr 2014, 18:44 »

Første sæson er for længst overstået, Liga cuppen blev vundet over AAB med en 2-1 sejr. I ligaen var jeg sindssyg tæt på at smide det hele overstyr, da det blev afgjort i sidste spillerundte, hvor jeg var nødt til at vinde for at blive mestre.. heldigvis vandt jeg sikkert 3-1 over Randers sådan at jeg vandt ligaen med 1 point mere end AAB :O I den nye sæson er jeg kommet i CL gruppespillet efter sejr over henholdsvis Bate og Petrolul, synes dælme at det var noget heldigt at jeg ikke træk stærkere modstandere Peace

Salg :
Szymanowski - 15 mill
Ørnskov - 4.75 mill
Kevin Conboy - 17 mill
Espen Ruud - 12 mill
Nunez - 32 mill
Almebæk - 15 mill
Yasin - 9.5 mill
Durmisi - 4.75 mill og 40 % af næste salg
Norouzi - 570k og 35% af næste salg

Indkøb :
John Chibuike - 2.5 mill
Stephane Badji - 3.5 mill
Rasmus Falk - 11 mill
Brian Hamalainen - fri
Davy Propper - fri
Hannes Van Der Bruggen - fri
Dirk Marcellis - fri
Frederik Rønnow 2.5 mill
Stefan Strandberg - 3.25 mill
Jesper Lauridsen - 2.5 mill
Bashkim Kadrii - 3.5 mill

Det blev til en del indkøb denne gang, da jeg har skiftet taktik så jeg spiller med 3 mand på den offensive midt og da jeg også deltager i CL var det bare med at have en bred truppe Smiley
Vender tilbage når 2 sæson er overstået.
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #464: 21 Apr 2014, 21:04 »

Solgte du virkelig kun Durmisi for 4?
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010