home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 313 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Persona Non Grata [26]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Persona Non Grata [26]  (Læst 36386 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Persona Non Grata [26]
« : 13 Aug 2013, 11:54 »



FORORD
- Højt oppe i det nordlige England ligger en lille storby. Den er ikke noget særligt, og det er ikke et sted turister velfarter til eller drømmer om. Der er ikke meget sol, samba eller charme over byen. Det er nærmere svigt, smog og dunsten af stout der kendetegner. Står man ved flodbredden og kigger udover vandet, vil kun dets små krusninger bryde med illusionen om en by der er fuldstændig død og forladt. Beton og kraner, forladte bygninger og rustne skilte. Det er billedet på industrialiseringens bagside, et sted hvor erhvervet har slugt folket. Helt heroppe i det nordlige England, findes kun slid og eskapisme. Det her er en historie om begge ting: Om store drømme og om hårdt arbejde. Om hvad der sker, når én fremmede udfordrer en hel by. Det her er fortællingen om en uønsket person, der gjorde alt det man ikke måtte, for at opnå alt det de kun turde drømme om.

Det her er historien om Middlesbrough.

INTRODUKTION
- Velkommen til! Som I kan se og læse, har jeg valgt Middlesbrough F.C. fra byen af samme navn. ”Boro”, som de kaldes, var med til at grundlægge Premier League i 1992, og har i flere omgange være blandt Englands 20 bedste hold. Det er de dog ikke længere. I juni 2012, som vi – Football Manager og jeg – har skruet tiden tilbage til, er klubben netop sluttet på syvendepladsen i Championship, og dermed set oprykningen glippe for tredje gang. Klubbens højdepunkt kom i 2006, hvor man spillede sig frem til UEFA Cup finalen mod Sevilla, efter nogle spektakulære comebacks. Bortset fra det, har der dog ikke været meget at fejre i havnebyen. Hvis man engang lagde champagnen på køl, er det efterhånden ikke blot en god årgang, men også noget frosset stads. I 137 år har man forsøgt at erobre titlen som ”Engelske Mestrer” til Middlesbrough, men indtil nu uden held. Om dette kan lade sig ændre skal jeg være usagt, men jeg har i hvert fald opstillet nogle regler, eller dyder om man vil, og mål, for at gøre eventyret lidt mere… Eventyrligt.

DYDER
  • Middlesbrough skal være en udvikler-klub, ikke en købeklub.
  • Middlesbrough skal spille offensivt, flot fodbold, i det omfang det er muligt.
  • Middlesbroughs defensiv skal være solid, men holdet må ikke bliver tonser-præget.
  • Stammen skal være engelsktalende, men gerne suppleret med eksotiske indspark.

BUCKETLIST
  • Vinde Premier League
  • Vinde FA Cuppen
  • Vinde UEFA Cuppen
  • Vinde Champions League
  • Udvikle en VM-spiller for England



OBS! Spillet starter i 2012, men jeg spiller med LFCMarsalls 2013-transfer-update
« Seneste Redigering: 20 Okt 2013, 10:16 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #1: 13 Aug 2013, 11:54 »



OVERBLIKKET
- Den 8. august 2013 startede jeg dette spil. Hvor længe det kommer til at strække sig over, må tiden vise, men indtil da, er her i hvert fald en mulighed for at følge med i hvad der er sket, hvad der gerne skulle ske og til en hvis grad hvorfor det er sket. Lad eventyret begynde!

DYDER
  • Middlesbrough skal være en udvikler-klub, ikke en købeklub.
  • Middlesbrough skal spille offensivt, flot fodbold, i det omfang det er muligt.
  • Middlesbroughs defensiv skal være solid, men holdet må ikke bliver tonser-præget.
  • Stammen skal være engelsktalende, men gerne suppleret med eksotiske indspark.

BUCKETLIST
  • Vinde Premier League
  • Vinde FA Cuppen
  • Vinde UEFA Cuppen
  • Vinde Champions League
  • Udvikle en VM-spiller for England

TRANSFERS
Sidst opdateret d. 20.06.12

» Indkøb
- Igor Gabilondo, Spanien. Fri Transfer.

« Salg

TROFÆER
Sidst opdateret d. 20.06.12

TRUPPEN
  • GK: Jason Steele, 21 år, England
  • GK: Jayson Leutwiler, 23 år, Schweiz

  • FV: Ben Gibson, 19 år, England
  • FV: Andrew Halliday, 20 år, Skotland
  • FV: George Friend, 24 år, England
  • FC: Rhys Williams, 23 år, Australien
  • FC: Jonathan Wodgate, 32 år, England
  • FC: Seb Hines, 24 år, England
  • FH: Justin Hoyte, 27 år, England
  • FH: Stuart Parnaby, 29 år, England

  • MV: Adam Reach, 19 år, England
  • MV: Mustpha Carayol, 23 år, England
  • MV: Igor Gabilondo, 33 år, Spanien
  • DMC: Jozsef Varga, 24 år, Ungarn (Lejet i Debrecen)
  • MC: Richard Smallwood, 21 år, England
  • MC: Faris Haroun, 26 år, Belgien
  • MC: Grant Leadbitter, 26 år, England
  • MC: Dean Whitehead, 30 år, England
  • MC: Tom Cairney, 21 år, England (Lejet i Hull City)
  • MH: Marvin Emnes, 24 år, Holland
  • MH: Emmanuel Ledesma, 24 år, Argentina

  • ANG: Curtis Main, 20 år, England
  • ANG: Luke Williams, 19 år, England
  • ANG: Lukas Jutkiewicz, 23 år, England
  • ANG: Ishmael Miller, 25 år, England (Lejet i Nott. Forest)
« Seneste Redigering: 19 Aug 2013, 19:26 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #2: 13 Aug 2013, 12:02 »

Spændende mål og dyder du har sat dig. Thumbs Up
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #3: 13 Aug 2013, 12:05 »

Yes! Nibali er tilbage på blogscenen, - stærkt!

Jeg glæder mig til at se, hvordan du kan udvikle holdet, og så glæder jeg mig særligt meget til at få noget godt læsestof fra dig igen.

Men du må lige uddybe et punkt under dyderne. Når du skriver, at du skal være en udvikler-klub og ikke en købeklub, så mener du vel, at du skal satse på egen avl, men du skipper vel ikke spillerhandler i al forstand, vel?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #4: 13 Aug 2013, 12:19 »

Spændende mål og dyder du har sat dig. Thumbs Up

Tak. Forhåbenligt kan de gøre det hele lidt mere spændende Smiley

Yes! Nibali er tilbage på blogscenen, - stærkt!

Jeg glæder mig til at se, hvordan du kan udvikle holdet, og så glæder jeg mig særligt meget til at få noget godt læsestof fra dig igen.

Men du må lige uddybe et punkt under dyderne. Når du skriver, at du skal være en udvikler-klub og ikke en købeklub, så mener du vel, at du skal satse på egen avl, men du skipper vel ikke spillerhandler i al forstand, vel?

Ja, det er efterhånden halvandet år siden jeg sidst har skrevet noget her på siden. Så jeg er også glad for at være tilbage... Men nu må vi se, hvor længe de varer.

Nej, jeg dropper naturligvis ikke transfer totalt. Sagen er den, at Boro fik for vane i 00'erne at købe stort ind og se lidt bort fra det, jeg i hvert fald gerne vil have skal være styrken: Talentudviklingen. 9 af de ti største transferbeløb klubben har betalt, faldt i en 7½ periode fra efteråret '00 til januar '08. I samme periode solgte man Woodgate, som dog havde været forbi Real Madrid, for et nogelunde tilsvarende beløb, inden man i '09 skød Downing afsted. De to, er de eneste handler, hvor Middlesbrough selv udviklede spilleren, der kan stå målt med de mange og rekordstore indkøb man gjorde sig.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #5: 13 Aug 2013, 18:18 »

God start!
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #6: 13 Aug 2013, 19:28 »



TRÆNER ROKADE: MATTERS FOR MOWBRAY
20. juni 2012, Middlesbrough

Da oprykningen glippede for Tony Mowbray og Middlesbrough F.C. for andet år i træk, rungede rygterne på vandrørene. Den tidligere Middlesbrough-forsvar og Celtic-manager, ønskede at komme videre, ligesom ejeren Steve Gibson og den øvrige bestyrelse kunne se fordelene ved at hente nye idéer ind. Omkring 1. juni lå en aftale fast, der betød at Mowbray forsatte med at træne Middlesbroughs førstehold frem til sin ferie, 14. juni, hvorefter Gibson kunne præsentere en ny træner for den kommende sæson. De to parter gik hver til sit i fred og fordragelighed, og på pressemødet i dag, takkede Gibson Mowbray for hans store indsats.

Officielt blev det først i dag, at Mowbray ikke vender tilbage fra sin ferie, men i stedet skal til at skrive jobansøgninger. Gibson lagde vægt det på, at der ikke var tale om en fyring af Tony, men en gensidig aftale, alle kunne se det fornuftige i. Den lokale millionær, Gibson, der i 1986 alene reddede Middlesbrough F.C. fra en truende konkurs, forsatte herefter med at fortælle man havde ledt med lys og lygte efter den rette mand til at overtage jobbet, men hver gang var det endt resultatløst, fordi klubbens ambitioner og dyder ikke matchede trænerens eller fordi innovationen var for lille. ”Men så vendte vi blikkede indad”, fortalte Gibson, inden han kunne præsenterer et navn kun de mest trofaste Middlesbrough-fans kendte: George Matters.

Matters er en 38-årig amerikaner fra Minnesota, der spillede målmand I MLS fra 1996 og frem til 2005. Alle ni år tilbragte han hos New England Revolution, de fleste som backup, men det er qua sin indsats i Middlesbrough han har gjort sig fortjent til jobbet. ”Jeg startede som ungdomstræner her i Middlesborugh, men har gennem en tre-årige periode arbejdet mig op, således at jeg under Tony Mowbray var inde omkring førsteholdet og arbejdede med både Jason (Steele red.) og Jayson (Leutwiler red.)”. Matters er et ukendt navn i Engleske fodboldøre, men for tilhængere af den amerikanske college-liga, NCAA, giver det måske genklang. Efter sin pensionering i 2005, tilbragte den nye træner et lille år hos sin tidligere klub, New England, inden han i 2007 førte et Boston-universitet til tops i landet. Det var noget der gav blod på tanden for målmanden, der nød at have taktikbrættet i egne hænder, i stedet for blot at se til mens en anden uddelte opgaverne.

Som afslutning på pressemødet, fortalte Gibson og Matters lidt om deres forventninger til både samarbejdet og den kommende sæson. ”Vi har fuld tiltro til George, men ved at vi går en svær sæson i møde. Lige nu er det lidt år nul her i klubben, og så må vi se hvor længe det tager, før vi igen kan spille med i oprykningskampen”, sagde den 54-årige Gibson, inden han overlod ordet til sin protegé, George Matters. ”Jeg skal lige have fundet fodfæste, inden jeg vi gætte på en slutplacering. Jeg agter at spille flot, offensiv fodbold, men ved at resultaterne er vigtigere end filosofien bag.” Middlesbrough starter sæsonen den 18. august i Burnley og slutter den ni måneder senere, når ”The Smoggies” skal gæste berygtede Millwall.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #7: 13 Aug 2013, 19:44 »

Virkelig lækkert at se dig tilbage på blogscenen Nibali!
Det ser allerede virkelig spændende ud, og det har givet mig lysten til at starte et spil op med Middlesbrough :-)
Jeg følger med her!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #8: 13 Aug 2013, 20:05 »

 Thumbs Up
Logged

FCK

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #9: 13 Aug 2013, 20:26 »

Lækkert at læse nibali!
- følger helt sikkert med Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #10: 13 Aug 2013, 21:38 »

Mange tak, til jer alle sammen!

@Baliian
- Det kan du roligt gøre. Det er bestemt et sjovt mandskab at spille med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #11: 14 Aug 2013, 18:37 »



UPDATE #4
Inden jeg giver mig i kast med Wigan, Reading, Bolton og de øvrige Championship-mandskaber, synes jeg det vil være passende først at kigge på mit eget: Middlesbrough F.C. Der er ikke tale om en trup gennemgang i traditionel tung forstand, men nærmere et hurtigt kig ned af listerne, så I får den samme indsigt som en almindelige Boro-fan bærer rundt på. Lad os komme i gang!

I målet har jeg Jason Steele. Den 21-årige keeper er en lokal knægt, og har sin unge alder til trods, stået fast siden 2010/11-sæsonen. Han har katte-reflekser og kan måske lidt sammenlignes med José Manuel Reina, der spillede syv sæsoner i Liverpool. Steeles styrker er hans gode reflekser og hans fremragende igangsætning af spillet. Uanset om han skal sparke bolden ud eller kaste den, sker det på et meget højt niveau. Hans back-up hedder Jayson Leutwiler, er to år ældre og ikke mere end netop det: en back-up. Foran Steele har vi en firekæde bestående af klubbens ansigter udad til: Rhys Williams, der har spillet ni landskampe og kommer fra Australien, og Jonathan Woodgate, der er født i byen, men har en fortid hos rivalerne Leeds og Newcastle samt storholdet Tottenham og de spanske giganter Real Madrid. Williams er kun 23 år, mens Woodgate er 32. Begge er de dygtige til at takle modstanderen, men Woodgate er noget langsom på fødderne, hvilket man bestemt ikke kan sige om Rhys. På de to back-positioner har jeg som udgangspunkt George Friend, der er en traditionel forsvarsspiller, og den lyn-hurtige Justin Hoyte, der kan løbe 100 meter på under 11 sekunder.

På midtbanen har jeg valgt at se bort fra min ellers trofaste følgesvend, den flade 4-4-2. En Barcelona-inspireret 4-1-2-2-1 er i stedet formationen jeg vil gøre brug af, om end der næppe bliver meget Tiki-Taka over vores spil det første stykke tid. Som de styrende, har jeg Jozsef Varga, der har ungarsk pas og er lejet i Debrecen, samt belgieren Faris Haroun, der spiller en felt-til-felt-rolle. De to yder et kæmpe løbepensum og bliver holdets balancespillere. Ved siden af Haroun på den centrale midtbane, finder vi Grant Leadbitter. Han er netop ankommet fra Ipswich, og har tidligere spillet Premier League-bold for Sunderland. Han har fået til opgave at være bindeledet mellem midtbane og angrebet, men faktisk er også han en arbejdshest der gerne løber britiske fodboldbaner tynde. Jeg arbejder på at hente en kreatør ind til denne position, men hvis ikke det lykkedes, får vi i hvert fald gavn af Leadbitters fantastiske hjørnesparksevner.

På de to fremskudte kanter har jeg Emmanuel Ledesma i venstreside og den spanske nyerhvervelse, Igor Gabilondo, på højre. Emmanuel er en 24-årig argentiner, der har både bold- og sparketeknikken i orden, og som skal fungere mere som indvendig angriber i en Messi-lignende rolle, hvor han ofte skal søge ind mod målet. Gabilondo er ni år ældre, men ikke meget langsommere på fødderne. Han skal mere være styrmanden i vores offensiv, og slå nogle sukkerbolde til både Ledesma og vores hurtige angriber, Marvin Emnes. Gabilondo er en dygtig fodboldspiller uden nogle markante svagheder, og var det ikke fordi han skulle udtages til det spanske landshold, havde han sikkert også spillet kampe i nationaltrøjen. Han har spillet mere end 250 kampe i La Liga, for Real Sociedad og Athletic Bilbao, siden han fik debut i 2000. Senest har han spillet på Cypern, men nu lyder opgaven altså på Championship og oplæg til Emnes, der er en hollandsk hurtigløber.

En anden hurtig herre er den gambisk fødte englænder Mustapha Carayol, der spiller på kanten, og har en antrit kun sportens hurtigste kan følge. Han kommer formentlig til at få mere en joker-rolle, hvor han kan skydes afsted i kontrahug, hvis vi er presset i bund. Udover Carayol er truppen ikke spækket med skjulte skatte, men en ung trio bestående af Adam Reach, Ben Gibson og Richard Smallwood kan måske spille sig op og bide sig fast i stampladserne, hvis de får chancen. Alle tre er lokale drenge, og et billede på den tradition for at udvikle dygtige spillere, Middlesbrough har. Trænings- og ungdomsfacilitetern e er helt i top, og kan næsten stå målt imod landets førende. Af samme årsag, vil der naturligvis også være en tung emfase på klubbens unge, hvilket også afspejler sig i gennemsnitsalderen for førsteholdet, der blot er 24. Som en fodnote hertil, kan det nævnes at blot 7 af klubbens 23 førsteholdsspillere er over 24.

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #12: 14 Aug 2013, 20:50 »

Fedt! Jeg følger!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #13: 15 Aug 2013, 15:22 »

Fedt! Jeg følger!

Tak, Inferno. Glad for at have dig med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Persona Non Grata
« Svar #14: 16 Aug 2013, 17:15 »



             UPDATE #5
Datoen fortæller at det er augusts femte dag, hvilket betyder at jeg i omkring halvanden måned har haft ansvaret for Middlesbrough F.C. Den seneste opgave lød på en kamp mod Hartlepool United fra toppen af Npower League 2, to divisioner under Championship. Her brugte jeg de 2x45 minutter på at eksperimentere lidt taktikken, hvilket blandt andet indebar at mine to backspillere skulle komme mere i overlap samt at Ledesma og Gabilondo trak mere ind i banen. Resultatet blev en snæver, men ganske fortjent 0:1-sejr, hvor jeg ikke kan være andet end tilfreds med måden holdet spillede på. Champagne-Tiki-Taka-bold var det ikke, men af et kønsløst engelsk Championship-mandskab var det ikke værst!

Det blev også til sejre mod skotterne Partrick Thistle og Stirling Albion, mens St. Mirren udspillede os, og formentligt ikke var tilfredse med at kampen endte uden scoringer. Der er i skrivende stund ni dage til sæsonen sparkes i gang med en Capital One Cup-kamp mod Mansfield, der også spiller i Npower League 2. De 46 dage jeg har tilbragt hos den virtuelle udgave af Boro, har været travle. Med synet rettet på liga-debuten mod Burnley, der venter den 18. august, har jeg hentet Igor Gabilondo og lejet Tom Cairney i Hull. Gabilondo er signet med henblik på venstrekanten, hvorfra han skal være kreatør, mens 21-årige Cairney er blevet lånt for at være bindeledet mellem midtbanen og angrebet sæsonen ud. De to spillere er dog ingenlunde de eneste nye på Riverside Stadium, der også har fået en overhaling hvad angår folket med deres daglige gang i klubben. De fleste af klubbens scouts har fået sparket, ligesom begge holdets fysioterapeuter fik vist døren sammen med en enkelt fysisk træner. Vi mistede desværre også Tommy Miller, en 66-årig talentspejder, selv om jeg forsøgte ihærdigt at overbevise ham om at Middlesbrough var et dejligere sted end Newcastle. For at erstatte de tabte, skrev jeg kontrakt med tre scouts og lige så mange trænere, således at vi nu kan få udbytte af vores fremranende ungdoms- og træningsfaciliteter .

DE FØRSTE 10 CHAMPIONSHIP-KAMPE
Burnley, Ude (18.08-2012)
Ipswich, Hjemme (21.08-2012)
Birmingham, Ude (25.08-2012)
Doncaster, Hjemme (01.09-2012)
Bournemouth, Ude (15.09-2012)
Blackpool, Hjemme (18.09-2012)
Brighton, Ude (22.09-2012)
Reading, Hjemme (29.09-2012)
Notthingham Forest, Ude (02.10-2012)
Wigan, Hjemme (06.10-2012
)
I et forsøg på at tilføje holdet noget talent, har jeg også allerede haft et par sammenstød med Steve Gibson. Dels har han givet mig et ganske småt råderum økonomisk, men mit store problem er faktisk at han ikke ønsker at udnytte de fantastiske scouts jeg har hentet ind. Uanset hvor meget jeg tigger, beder og trygler ham om det, så får de ikke lov at lede efter eller vurdere spillere, der ikke har deres daglige gang i Europa. Jeg faldt over nogle purunge amerikanere, men måtte ikke sende en spejder over Atlanten. Derfor valgte jeg det næstbedste… Jeg købte dem! Dét var i hvert fald min plan. Den bedre halvdel af en snes amerikanere havde faktisk skrevet under på en kontrakt for 2-3 år til en sulteløn med Middlesbrough, men de engelske myndigheder ville ikke skænke dem en arbejdstilladelse. Dermed faldt også den idé til jorden, og jeg frygter nu at vi har mistet en diamant i mudderet, fordi Gibson er bange for Atlanterhavet og Underhuset for alt i verden vil undgå en indvandring som den Englænderne selv udsatte USA for, for 250 år siden. Jeg døber dig Hykler, England! De samme myndigheder kostede i øvrigt også den serbiske landsholdsspiller Stefan Babovic en kontrakt. Alt var på plads, indtil en irriterende britisk accent skreg op om ”work permit”. Historien endte dog lykkeligt alligevel, da Babovic i stedet rejste til Mellemøsten, hvor han tjener omkring fire gange så meget som vi tilbød og det endda til en skatteprocent på 0. Vi hentede som bekendt Tom Cairney ind som erstatning, hvilket betyder at vi holdt en brite i arbejde. Ikke dårligt!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010