home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Return of the Ymer - En karriereblog
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Return of the Ymer - En karriereblog  (Læst 84280 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller

Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #75: 09 Aug 2013, 21:10 »

Jeg læser med, har ikke læst nogle af dine blogs før, men sad oppe til klokken 1 den anden aften bare for at læse din blog igennem før jeg gik i seng. Så tror godt du kan kalde mig fast læser Wink
stærkt mand! håber ikke du skulle alt for tidligt op  Thumbs Up

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #76: 09 Aug 2013, 21:17 »

Kun ved en 7-8-tiden Wink

darkalf
Manager

« Svar #77: 09 Aug 2013, 22:41 »

Er også med her

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 09 Aug 2013, 22:42 »

Er også med her
blæret Thumbs Up

Ymer - Episode III

NHL19
Ynglingespiller

« Svar #79: 10 Aug 2013, 09:13 »

Har været med siden starten kan ikke få nok. :-)

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 10 Aug 2013, 11:17 »

Har været med siden starten kan ikke få nok. :-)

Thumbs Up Fedt! Det er lækkert med feedback på det man laver. Det bliver lidt sjovere at skrive når man kan mærke der er nogen der følger med  Rullende Øjne

Ymer - Episode III

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 10 Aug 2013, 11:21 »

Følger klart med, har også følget med OKS bloggen siden den startede og den her. Jeg er fan!

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

madsbrøns
Ynglingespiller

« Svar #82: 10 Aug 2013, 11:26 »

....Jeg er begyndt lidt at miste motivationen for at skrive. Er der nogen der læser med overhovedet? ...Det var sjovere at skrive om OKS II.... Jeg savner OKS II  Græder

Jeg følger også trofast med! Ikke en af dem, der skriver og kommenterer mest på tingene. Men jeg har både været med på den her og på OKS. OKS var genial og noget helt nyt efter min mening - den blev også vist frem til et par venner, under overskriften: "ManagerEN!"  Cool

Når det så er sagt, så synes jeg faktisk den her er endnu bedre! Jeg er vild med, at du ikke bliver samme sted den her gang og jeg ser frem til næste skridt!

Jeg er selv typen, som normalt sidder fast i samme klub igennem et helt save. Men nu prøver jeg så at følge i dine fodspor! Sammen med Wester er i vel kongen og dronningen af FmF (så må i selv finde ud af, hvem der får lov til at være dronningen!  Grin Cool)

Keep it up og giv os mere af samme skuffe! :-)

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 10 Aug 2013, 17:32 »

Som du nok ved, følger jeg selvfølgelig også trofast med!

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 11 Aug 2013, 15:00 »

Jeg følger også trofast med! Ikke en af dem, der skriver og kommenterer mest på tingene. Men jeg har både været med på den her og på OKS. OKS var genial og noget helt nyt efter min mening - den blev også vist frem til et par venner, under overskriften: "ManagerEN!"  Cool

Når det så er sagt, så synes jeg faktisk den her er endnu bedre! Jeg er vild med, at du ikke bliver samme sted den her gang og jeg ser frem til næste skridt!

Jeg er selv typen, som normalt sidder fast i samme klub igennem et helt save. Men nu prøver jeg så at følge i dine fodspor! Sammen med Wester er i vel kongen og dronningen af FmF (så må i selv finde ud af, hvem der får lov til at være dronningen!  Grin Cool)

Keep it up og giv os mere af samme skuffe! :-)

HAHAHA hold kæft hvor fedt! Jeg har intet imod at være en dronning så længe jeg ikke skal være prinsegemalen  Thumbs Up

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 11 Aug 2013, 15:03 »

Som du nok ved, følger jeg selvfølgelig også trofast med!

Thumbs Up

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 11 Aug 2013, 18:19 »

Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
30. december 2015 - 1. februar 2016

Opgraderinger og priser
Da jeg efterhånden er træt af at skulle købe mig til de helt store unge talenter når jeg spiller FM har jeg besluttet mig for at opgraderer Valnecias ungdomsfaciliteter. Bestyrelsen gik heldigvis med på den og på trænersiden har jeg ansat en masse u/19 trænere der alle har melem 18 og 20 i arbejde med ungdomsspillere samtidig med at de har kvaliteterne i orden på andre punkter. Jeg håber at det om en sæson eller to vil give pote. Nu skal der sgu nogle egenproducerede spillere på bordet her i byen!

Betis - Valencia 0-2
mål: Bony, Soldado

Villareal - Valencia 0-1
mål: Emanuelson
udv: Valencia

Valencia - Osasuna 4-1
mål: Feghouli, Soldado

Valencia - Villareal 1-0
mål: Asamoah

Valencia - At. Madrid 3-1
mål: Soldado x2, Alcácer

Barcelona - Valencia 2-1
mål: Asamoah

Granada - Valencia 0-1
mål: Valencia

Valencia - Barcelona 2-1
mål: Soldado x2
udv: Parejo

Rayo - Valencia 1-2
mål: Soldado, José Enrique
Traditionen tro er der omkring årsskifte en masse prisudelinger rundt om i verden. En del Valenciaspillere er (naturligvis) involveret her. Således er Asamoah, Bony og Feghouli på årets hold i Afrika. Corchia er på årets verdenshold sammen med Adil Rami der dog "kun" er med som udskifter. Wilfried Bony er årets afrikanske angriber og unge Valdinei tager en 2.plads som årets spiller i Superligaen (efterår). Ymer bliver igen forbigået som årets manager. Den tilfalder en eller anden laps fra Barcelona... uforståeligt!

1. Januar bliver en historisk dag for Valencia. Vi rykker nemlig ind på et helt nybygget, friskt og flot stadion: Nuevo Mestalla med plads til 75.000 siddende tilskuere. Samtidig åbner transfervinduet og vi henter columbianske James Rodríguez på overskudslageret i Manchester United for 157 millioner. Jeg håber at han viser sig at være pengene værd.

Nuevo Mestalla indtages
Første kamp på Nuevo Mastella bliver mod Osasuna der har vores gamle reservekeeper på kassen. Feghouli scorer det første mål på det nye stadion efter bare 2 minutter. Guiata gør ikke meget for at overbevise mig om at jeg tog fejl da jeg lod hans kontrakt udløbe og Soldado kan således fejre et hattrick i den historiske første kamp på Nuevo Mestalla som vi vinder 4-1. Der var desværre kun mødt 57.686 mennesker op, og over 17.000 sæder var altså ledige. Det skal nok ændre sig.
Kampen markerer også en La Liga rekord. Aldrig før har et hold været ubesejret i så mange kampe i træk. Valencia og Ymer har ikke tabt i 39 kampe. Imponerende. Hvad så Barcelona?!

Villareal bliver slået 2-0 over to kampe i Copa del Rey og vi er dermed klar til semifinaler mod netop Barcelona. Der var 73.443 tilskuere tilstede på Nuevo Mestalla mod den gule ubåd.

Ude mod Barca i Copa del Rey er de foran 2-0 langt ind i kampen. Diego Alves har lavet noget dumt igen ved 2-0 målet og det første mål var på et straffespark. To minutter før tid får Asamoah en friløber fra midten som han ikke må brænde. Det sker heller ikke. Han er svigeligt sikker og scorer et sindsygt vigtigt udebanemål. Det kan redde os en plads i finalen.
Der er fuldt hus på Nuevo Mestalla til returkampen. Roberto Soldado har bragt os foran 2-0 efter en halv time. Antonio Valencia på højrekanten står for oplæggene. Det ser godt ud! Lige inden pausen får Dani Parejo sit andet gule kort og må forlade kampen. Dumt! Heldigvis fungerer forsvaret perfekt. Barcelona sender deres målmand med op på hjørnespark mod kampens slutning. Efter lidt klumpspil havner bolden ved Bony der dribler lidt rundt hvorefter han prøver et langt skud fra egen bane, men det går desværre lige forbi. Et minut inde i overtiden prøver Fábregas et sidste forsøg og den går selvfølgelig ind og kampen går i forlænget spilletid der ender nervepirrende 0-0. Finalisten må findes i en straffesparkskonkur rence.
Bony er den første skytte og han sætter den sikkert ind med et fladt skud i højre side. Messi træder frem og skyder men Diego Alves redder! Sébastien Corchia er næste på Ymers liste. Han er lige så sikker som Bony og scorer. Shakiras kæreste stiller sig klar, skyder og tager sig til hovedet i skam. Diego Alves gør det igen! Ingen sjov til Pique i aften. Shakira ser skuffet ud på storskærmen. Valencias tredje skytte er Antonio Valencia og han hamrer kuglen helt op i krogen. Den nærmest snitter både stolpe og overlægger på vej ind. Barcelonas sidste håb er brasilianer og har grimt hår. Ja, det er Neymar. Han ser nervøs ud og hans skud af da også en lilleputkamp værdig. Alves griber ham ud og Valencia er i finalen! Hold kæft en fantastisk afslutning! i finalen venter Granada. Jeg tror det er vores tur til at vinde den turnering i år.

Barcelona har udover at tabe til Ymer ham selv, lige spillet uafgjort med Real Madrid i ligaen, så med en kamp i underskud er vi nu foran med to point. Vi skal møde Rayo der ligger nummer 19. Nu skal vi lige tage et skridt mere væk fra Barca!
Vi vinder, ikke overbevisende, 2-1 og er dermed fem point foran i kampen om guldet her den 1. februar hvor trasnfervinduet også lukker. Den 21. Januar blev iøvrigt indgået en forhåndsaftale med Chelseas 23-årige belgiske målmand Thibaut Courtois. Han ankommer til Nuevo Mestalla ved kontraktudløb efter sæsonen.

¡Ale Valencia!

Et andet sted ligger Danmark iøvrigt nummer 30 på verdensranglisten.

Ymer - Episode III

madsbrøns
Ynglingespiller

« Svar #87: 12 Aug 2013, 18:33 »

HAHAHA hold kæft hvor fedt! Jeg har intet imod at være en dronning så længe jeg ikke skal være prinsegemalen  Thumbs Up

Jeg tænkte nok, at der ville være kamp om det!  Thumbs Up

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 14 Aug 2013, 13:33 »

Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
2. februar - 21. marts 2016

Valencia - Espanyol 2-0
mål: Soldado, Bony

Valencia - Málaga 3-1
mål: Bony, Valencia, Soldado
skader: Corchia

Athletic - Valencia 3-4
mål: Bony, Emanuelson, Pardo, selvmål

Getafe - Valencia 0-1
mål: Soldado

Valencia - Man City 2-1
mål: Soldado, Valencia

Deportivo - Valencia 0-2
mål: Bony

Valencia - R. Sociedad 2-1
mål: Soldado, Feghouli

Zaragoza - Valencia 0-0
udv: Koke

Man City - Valencia 3-2
mål. Bony, Soldado
skader: Basacikoglu

Valencia - Levante 3-0
mål: Bony, Soldado, Victor Ruiz
skader: Feghouli

Valencia - Valladolid 3-1
mål: Alcácer, Emanuelson, selvmål
Ligasucces
De gode resultater fortsætter for Ymer og Valencia. Efter at have siddet på spillet og vundet 2-0 over Espanyol blev det tid til at vise Málaga hvordan fordbold skal spilles. De har ikke meget at byde på, et langskud i en kontra (?) er lige ved at gå ind, men rammer overliggeren. skytten følger op med hovedet og Diego Alves der selvfølgelig har kastet sig efter langskuddet kan ikke gøre noget nede fra jorden hvor han ligger og slapper den. heldigvis sørger Antonio Valencia for at lægge op til to og scorer et mål selv. I samme runde taber Barcelona 1-0 til Sevilla, så nu er vi pludselig otte point foran. Real Madrid er på tredjepladsen yderligere to point efter Barca. De har endda spillet en kamp mere. Ymer er vældig tilfreds!
Efterfølgende vinder vi 4-3 i et nervepirrende opgør over Athletic. Undertegnedes negle er forsvundet. Bony sørger for sejren til sidst.
I 25. spillerunde vinder vi 1-0 over getafe på et straffesparksmål af Soldado. Det er ikke en flot kamp og vi er da også tæt på at tabe to point i overtiden da Kasper Lorentzen rammer stolpen efter en flot soloaktion af ham.

Hævnens time?
Nu gælder det Manchester Shitty i den fineste turnering af alle, Champions League. Sidste sæson slog de os ud af semifinalen med sammenlagt 4-1. For det ikke skal være løgn mødtes de to hold også i første knock-out runde i 2014. Dengang tabte Valencia samlet 3-1, så nu er det tid til revanche!
Sergio Agüero bringer gæsterne foran efter bare 11 minutter, men bare ti minutter senere tager Soldado fusen på Joe Hart i målet og udligner. Et kvarter før tid bryder Nuevo Mestalla ud i vild jubel da Antonio Valencia bringer os foran. Jublen bliver endnu større da kampen fløjtes af, og vi har taget første stik, med en 2-1 sejr.

Diego Alves fik ikke meget hjælp af forsvaret
i denne situation.

I tiden mellem Champions League kampene bliver det til to sejre og en uafgjort i La Liga. Deportivo, Real Sociedad og Zaragoza stod for skud.

Returkamp på The City of Manchester Stadium: Asamoah får tilkæmpet sig et straffespark efter kun 3 minutter. Soldado træder til, men bliver pillet ud af Joe Hart. Heldigvis retter han op på det to minutter senere da han finder Bony med en dyb stikning. Bony har sikre fødder og bringer os på samlet 3-1 med et vigtigt udebanemål. I det 30. spilleminut udligner Edin Dzeko efter hjørnespark. Nu skal vi passe på... Ti minutter senere taber Koke bolden og pludselig er Agüero alene med Diego Alves og tre holdkammerater. Bolden ender ved Dzeko og nu står det hele lige (3-3 samlet). Naturligvis skal der kun gå fire minutter til før City er foran. Igen efter en forsvarsfejl. Danske Christian Eriksen scorer målet.
Drengene får en ordentlig røffel i pausen, men bliver samtidig mindet om at et mål er nok, så går vi videre på reglen om udebanemål. Forsvaret ser ud til at hænge bedre sammen efter pausen. City kommer ikke frem til noget. Pludselig har Bony bolden, han er omringet af tre City-spillere, men kan let spille en helt fri Soldado, der scorer til 3-2, kampens resultat. Vi går derfor videre efter samlet 4-4. Det er fantatisk at slå de forsvarende mestre ud så tidligt, og samtidig få hævn! Vi får æren af Chelsea i kvartfinalen.

Vi vinder yderligere to kampe i ligaen mod Levante og Valladolid. Valencia er nu ubesejrede i 51 kampe i træk i La Liga! En helt fantastisk præstation. Vi ligger på en førsteplads med 82 point, otte point foran Barcelona og hele 21 point ned til Real Madrid på tredjepladsen. Der mangler at blive spillet otte kampe. Topscorerlisten toppes (naturligvis) af Lionel Messi med 31 mål. Soldado og Bony må tage til takke med tredje og fjerdepladsen med hver 19 mål. En farlig duo!

¡Ale Valencia!

Et andet sted er Ståle Solbakken blevet hyret som manager i Napoli.

Ymer - Episode III

darkalf
Manager

« Svar #89: 14 Aug 2013, 14:55 »

Det lugter af guld endnu engang i Valencia.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010