home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |16|Den Walisiske Stolthed
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: |16|Den Walisiske Stolthed  (Læst 15126 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #45: 20 Apr 2013, 16:23 »

Flot med pokalen til Swansea Smiley Lækkert at billedmaterialet ligger klar på nettet med det samme Wink hehe
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #46: 20 Apr 2013, 17:30 »

Flot med pokalen til Swansea Smiley Lækkert at billedmaterialet ligger klar på nettet med det samme Wink hehe

Tak.  Smiley

Hvad hentyder du til specifikt?   
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #47: 20 Apr 2013, 18:44 »

Tak.  Smiley

Hvad hentyder du til specifikt?   

At Swansea vandt Cuppen i virkeligheden. Så du kan finde billeder af der hvor de løfter trofået hehe Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #48: 20 Apr 2013, 21:34 »

At Swansea vandt Cuppen i virkeligheden. Så du kan finde billeder af der hvor de løfter trofået hehe Smiley

Nårh ja, jeg skulle bare finde et billed, uden nogle af de spillere jeg har solgt.  Smiley
Tremmel er dog i baggrunden.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #49: 20 Apr 2013, 21:37 »

Nårh ja, jeg skulle bare finde et billed, uden nogle af de spillere jeg har solgt.  Smiley
Tremmel er dog i baggrunden.

Synes jeg ikke, der betyder så meget, når det er et 'holdbillede'. Wink

Tillykke med sejren. Jeg kigger med fra tid til anden Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #50: 20 Apr 2013, 22:16 »

Synes jeg ikke, der betyder så meget, når det er et 'holdbillede'. Wink

Tillykke med sejren. Jeg kigger med fra tid til anden Smiley

Det har du måske ret i, men når det kan undgås, ser jeg ingen grund til at bruge et billed med f.eks Nathan Dyer.

Tak  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #51: 21 Apr 2013, 16:26 »



Godkendte resultater i januar og februar


Første ligakamp efter sejren over Chelsea var mod Newcastle. Michu sørgede for en Swansea sejr med hans to mål. Michu var på pletten igen, i den næste kamp mod West Bromwich Albion. Ademílson scorede kampens anden mål. Inden kampen var slut pyntede Romelu Lukaku dog lidt på resultatet, da han reducerede til 2-1.



De næste to kampe var mod Q.P.R og Stoke. Bundholdet Q.P.R hev højst overraskende en sejr hjem mod Swansea. Stoke var en vanskelig modstander for Swansea, grundet deres spilleres fremragende fysik. Swansea scorede tre mål i kampen, med det var ikke nok, Stoke scorede nemlig hele fem mål.

Swansea fik dog rette op på det i næste kamp. Wigan blev slået 5-1. Ademílson scorede hattrick. Sydkoreaneren Ki Sung-Yeung og lejesvenden Roland Lamah scorede begge et mål. Førerholdet i Premier League var næste modstander. Manchester City og Swansea var meget ineffektive foran mål, så kampen endte 0-0.

Til næste kamp gik turen til Anfield. Talenterne Adryan og Daniel Sturridge var de to målscore. Kampen endte 1-1. Med to flotte uafgjorte kampe i træk, skulle den flotte stime gerne forsætte mod Arsenal. Ki Sung-Yeung scorede hurtigt kampens første mål. Med en halv time tilbage scorede Michu sit syvende mål i Premier League. Swansea vandt 2-0 over Arsenal.





« Seneste Redigering: 21 Apr 2013, 16:28 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |13|Den Walisiske Stolthed
« Svar #52: 23 Apr 2013, 17:23 »



Fin afslutning for Swansea


I vinterens transfervindue var der ikke den store aktivitet fra Swanseas side. Klublegenden Garry Monk blev udlejet til Watford. Som erstatning blev den høje nordmand Frederik Semb Berge fra Borussia Mönchengladbach hentet ind.

Efter den flotte sejr over Arsenal skulle Swansea prøve at vinde på udebane mod Sunderland. Swansea kom planmæssigt foran efter syv minutter. Målscoren var Ademílson. Dybt inde i dommerens tillægstid formåede Danny Graham at gøre det onde ved sine gamle holdkammerater, da han udlignede til 1-1. 


Efter den skuffende uafgjort mod Sunderland, var spillerne meget motiveret op til kampen mod Fulham. Swansea vandt kampen 1-0, da den langlemmede dansker Nicklas Helenius scorede kampens eneste mål.  Villa Park var den næste destination for Swansea. Darren Bent scorede på et straffespark efter ti minutter. Ademílson scorede dog to mål i anden halvleg, og til slut cementerede Michu sejren, da han scorede til slutresultatet 3-1.
 
Den næste kamp var mod kanariefuglene fra Norwich blev vundet 4-0. Roland Lamah, Ademílson, Michu og Nicolás Gaitán scorede hver et mål. Swansea havde 61 % af boldbesiddelsen mod Norwich. I den næste kamp mod Southampton måtte Ademílson sidde over. Et hårdt slag for Swansea, men Michu trådte i karakter og scorede to mål. Ki Sung-Yeung scorede kampens sidste mål. Swansea hev en flot 3-0 sejr hjem på St. Mary´s Stadium. 


Ademílson var tilbage til næste kamp mod West Ham. Den tilbagevendte brasilianer scorede efter et kvarter. Inden da havde Winston Reid dog scoret for West Ham. Kampen endte 1-1. Næste kamp var mod Manchester United. Tom Cleverley og Wayne Rooney bragte United foran 2-0 inden pausen. Pablo Hernández og Michu scorede hver et mål i anden halvleg. Kampen endte derfor 2-2.

Med to kampe tilbage var der ikke det store at kæmpe for. Enten sluttede man syvendepladsen eller på ottendepladsen. Mod Reading på hjemmebane tabte man 2-1. Pavel Pogrebnyak scorede to mål for Reading. Nicklas Helenius stod bag Swanseas mål. Den sidste kamp var mod Everton på hjemmebane. Kampen endte 0-0. Dermed endte Swansea på ottendepladsen i deres anden sæson i Premier League.

Kig med i morgen hvor Swansea manager Johnny Vilstrup afrunder sæsonen.



« Seneste Redigering: 23 Apr 2013, 17:25 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |14|Den Walisiske Stolthed
« Svar #53: 24 Apr 2013, 11:11 »



Afrunding af sæsonen


Hej, læsere af South Wales Evening Post


Velkommen til min tredje klumme, hvor jeg vil afrunde vores sæson.

Vi sluttede på en fornem ottendeplads. Vores målsætning var at overleve så, at vi sluttede på en ottendeplads og vandt Capital One Cup, er meget mere, end jeg havde drømt om. Med sejren i Capital One Cup skal vi spille Europa League kvalifikation næste sæson. Umiddelbart er målsætning at komme i gruppespillet, men vi ved ikke, hvem vi møder endnu. FA Cuppen røg vi hurtigt ud af. Jeg valgte at fokusere på ligaen og Capital One Cup, da jeg mente de var vigtigere.
 
I ligaen spille vi godt igennem hele sæsonen, dog var vi det hold, der spillede flest uafgjorte kampe. Hele sytten af vores ligakampe endte uafgjort. Næste sæson skal mange af de uafgjorte kampe, vendes til en sejr. Så burde vi også komme højere op i tabellen. Men holdene som der sluttede over os, er meget rigere end os, og har langt bedre faciliteter. Grundet de gode resultater sidste sæson, har bestyrelsen besluttet at opgradere ungdomsfacilitetern e yderligere. Det er et skridt i den gode retning, på at få et bedre ungdomssystem, hvor der skal være flere spillere af egen avl på førsteholdet. 



Vores nye unge brasilianer Ademílson blev nummer fem på topscorerlisten med 19 mål. Oliver Giroud blev topscorer med sine 28 mål. Ademílson var den spiller, der ramte målet flest gange, i forhold til hvor mange gange han skød. Han ramte målet 66 % af gangene. Til sammenligning ramte Robin Van Persie målet 44 % af gangene.

Ademílson er ikke den eneste spiller, der har imponeret mig. Michu har også spillet fantastisk. Han scorede 14 mål og lagde op til ni mål. Ashely Williams og Ángel Rangel har også spillet fremragende. Faktisk er der ingen spillere der har skuffet mig, jeg havde dog håbet på mere fra Jonathan de Guzman. Han har dog også haft flere skader.

Jonathan De Guzman og Dwight Tiendallis fremtid er stadig uafklaret. Vi har endnu ikke besluttet om vi køber Jonathan, eller forlænger med Dwight.





Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |15|Den Walisiske Stolthed
« Svar #54: 24 Apr 2013, 11:34 »

Det er fandeme i orden det her.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |15|Den Walisiske Stolthed
« Svar #55: 24 Apr 2013, 11:42 »

Det er fandeme i orden det her.. KUTGW Thumbs Up

Tak  Smiley

Regner med en lille Update i morgen, men er i Berlin fredag, lørdag og søndag, så der kommer ingen updates.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |15|Den Walisiske Stolthed
« Svar #56: 24 Apr 2013, 22:23 »

Så må det hellere være en stor update så vi har noget læsestof til hele weekenden Thumbs Up
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |15|Den Walisiske Stolthed
« Svar #57: 25 Apr 2013, 12:54 »

Så må det hellere være en stor update så vi har noget læsestof til hele weekenden Thumbs Up

Der må jeg skuffe dig. Mit internet er nede, og jeg har det kun på min computer, så jeg kan ikke gøre det fra min mobil. Desværre ingen Update i dag. Medmindre jeg får mit internet tilbage inden for en time.  Græder
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |15|Den Walisiske Stolthed
« Svar #58: 29 Apr 2013, 21:05 »



Sådan gik det i udlandet


Fodbolden er blevet lagt på hylden, og fodboldspillerne holder en velfortjent ferie. Derfor kommer der nu en kort opsummering, om hvordan det gik de udenlandske klubber.

England (npower Championship):
Næste år skal Southampton, Q.P.R og Wigan ned og spille i den npower Championship. Watford og Ipswich endte nummer et og to i npower Championship. I finalen om oprykning til Premier League skulle Cardiff møde Sheffield Wednesday. Swansea manager Johnny Vilstrup ville gerne have Cardiff op, så man kunne få to walisiske klubber i Premier League, men sådan blev det ikke. Sheffield Wednesday slog Cardiff 1-0. Tottenham vandt over Manchester United i FA Cup finalen.


Spanien:
F.C. Barcelona blev spanske mestre med 82 point. Nummer to blev Real Madrid med 74 point. F.C. Barcelona blev slået 2-1 af Valencia i Copa Del Rey finalen. Rayo, Deportivo og Valladolid må en tur ned i Liga Adelante. Villareal vandt suverænt Liga Adelante. Nummer to blev Córdoba. Alcorcón snuppede den sidste oprykningsplads.

Tyskland:
Bayern München vandt det tyske mesterskab med fire point ned til Borussia Dortmund. Bayern fik 74 point. Nedrykkerne blev Nürnberg og Düsseldorf. Köln og Cottbus skal næste år spille i Bundesligaen. Bayern München vandt pokalturneringen, da man slog Hannover i finalen efter straffesparkskonkur rence. 


Frankrig:
Paris Saint-Germain blev de nye franske mestre med 85 point. Marseille blev toer 11 point bagefter PSG. Stade Rennais FC vandt den ene pokaltunering, mens FC Lorient vandt den anden pokalturnering. AC Ajaccio, ESTAC Troyes og Stade de Reims rykkede ned. En Avant de Guingamp, AC Arles-Avignon og AJ Auxerre rykkede op i Ligue 1.

Italien:
Napoli blev de nye italienske mestre med 80 point. Den gamle dame fra Juventus blev nummer to kun to point efter Napoli. A.C. Milan blev nummer tre med 72 point. A.C. Milan vandt pokalturneringen over Inter. Kampen endte i straffesparkskonkur rence, hvor A.C. Milan trak sig sejrrigt ud. Catania, Pescara og Siene skal næste år spille i Serie B. Spezia, Ternana og Sassoulo rykkede op i Serie A.

Super Cup, Europa League og Champions League:
Atlético Madrid vandt Super Cup med en 1-0 sejr over Chelsea. Athletic Club vandt Europa League finalen over Bayern München efter straffesparkskonkur rence. Real Madrid vandt Champions League med en finalesejr på 2-0 over F.C. Barcelona.

Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |16|Den Walisiske Stolthed
« Svar #59: 29 Apr 2013, 22:41 »

Lækkert med et overblik over hvordan det er gået andre steder. Fortsat god blog - jeg følger stadig Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010