home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:10:36 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 126 Gæster Online.

Indlæg: 1132717 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |16|Den Walisiske Stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: |16|Den Walisiske Stolthed  (Læst 15121 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
« Svar #30: 14 Apr 2013, 12:42 »

Jeg har ligget syg de seneste dage, og har det stadig ikke for godt, men der kommer en Update ud efter Amstel Gold Race. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Svartovich
Gæst
 
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
« Svar #31: 14 Apr 2013, 15:31 »

Synes det er lidt synd med dit layout, det skriftlige er helt fint for det meste, men udover topbanneret er bloggen ikke så fristende at se på. F.eks tærtebilledet er kæmpestort, det havde været kanon hvis du kunne lave det i en passende størrelse, og tegne en ramme rundt om eller noget, ikke noget fancy, bare noget der får det til at virke mere indbydende. Og nede til venstre for billedet har du fået lavet en "]" af ukendte årsager, hvilket også trækker ned, da jeg gætter på det bare er sjusk? Og så ville det også være lækkert hvis du kunne fremhæve din overskrifter, om det så skulle være en fed skrift, en anden farve, det betyder ikke så meget, det ser bare virkelig flat ud når den ligner resten af teksten.

Men ikke tage ordende for hårdt, for følger faktisk din blog, synes det er et spændende hold, og du skriver også fint! Det er simpelthen bare for at give noget konstruktiv kritik. Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
« Svar #32: 14 Apr 2013, 16:09 »

Synes det er lidt synd med dit layout, det skriftlige er helt fint for det meste, men udover topbanneret er bloggen ikke så fristende at se på. F.eks tærtebilledet er kæmpestort, det havde været kanon hvis du kunne lave det i en passende størrelse, og tegne en ramme rundt om eller noget, ikke noget fancy, bare noget der får det til at virke mere indbydende. Og nede til venstre for billedet har du fået lavet en "]" af ukendte årsager, hvilket også trækker ned, da jeg gætter på det bare er sjusk? Og så ville det også være lækkert hvis du kunne fremhæve din overskrifter, om det så skulle være en fed skrift, en anden farve, det betyder ikke så meget, det ser bare virkelig flat ud når den ligner resten af teksten.

Men ikke tage ordende for hårdt, for følger faktisk din blog, synes det er et spændende hold, og du skriver også fint! Det er simpelthen bare for at give noget konstruktiv kritik. Smiley

Tak for den konstruktive kritik. Jeg skal nok få nogle mindre billeder med.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
« Svar #33: 14 Apr 2013, 16:19 »

Har ændret det.

Håber det er godt nok. Wink

Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
« Svar #34: 14 Apr 2013, 17:16 »



Nye kræfter


Hej læsere   

Velkommen til min anden klumme i South Wales Evening Post. Denne klumme kommer til at handle om de nye kræfter, vi har fået uden for banen.

Jeg gav som lovet alle en chance, men der var nogle stykker, der ikke var gode nok til at repræsentere Swansea.

Min landsmand Brian Laudrup er hentet ind som ungdomstræner. Brian er Michaels bror. Brian var blevet overtalt af Michael til at være ungdomstræner for os.  David Lee fra Bolton er ligeledes ny ungdomstræner. Gary Issott er ny U-18 manager. Hollænderen Jan Olde Riekerink er U-18 assisterende manager.  Jan var senest U-20 landstræner for Kina. Han har været leder af ungdomsudviklingen i Ajax, cheftræner i Gent og assistent manager i bl.a. Porto, så han er en mand med masser af erfaring.


Tyskeren Alex Nieper er indtrådt i vores fysioterapeut team. En anden ny tysker er Bernd Förster. Han er en god og rutineret talentspejder. Élio Carravetta fra Brasilien er fysisk træner, og er efter min mening en af de bedste fysiske trænere i hele verden. Élio er ikke den eneste ny brasilianer. Ayres Morais de Albuquerque er ny talentspejder. Han kommer til primært at arbejde i Sydamerika og de varme europæiske lande. Paul Montgomery er ligeledes ny talentspejder for Swansea. Han bliver ansvarlig for at scoute i Storbritannien.

To nye trænere er det blevet til. Ray Wilkins og Joe Jordan er vores to nye trænere. Ray har tidligere arbejdet i Chelsea.  Joe Jordan kender i måske, som ham der kom op og skændes med Gattuso. Simon Smith er ny målmandstræner. Vi har derfor nu to målmandstrænere.   


Vi har headhuntet tre personer fra Southampton. Den ene er Les Reed, som skal være vores sportschef. Paul Mitchell skal være talentspejder. Paul er en af de talentspejdere i hele verdenen. Den sidste er Matthew Crocker, han skal være lederen af vores ungdomsudvikling. Han skal finde nye ungdomsspillere. I fremtiden vil vi fokusere yderligere på vores ungdomssystem. Derfor kan jeg glædeligt offentliggøre, der snart bliver bygget bedre ungdomsfaciliteter. 

Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Svartovich
Gæst
 
Sv: |9|Den Walisiske Stolthed
« Svar #35: 14 Apr 2013, 18:01 »

Meget, meget bedre efter min mening! Helt klart meget pænere nu end før! Smiley
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |9|Den Walisiske Stolthed
« Svar #36: 14 Apr 2013, 18:27 »

Super fin blog efter min mening. Dog synes jeg du skal passe på ikke at blive for info orienteret... Hvis du forstår? Det bliver meget sådan "og så... og så.... og så..... og så......" Sådan er det i hvert fald i mine øjne Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9|Den Walisiske Stolthed
« Svar #37: 14 Apr 2013, 18:39 »

Meget, meget bedre efter min mening! Helt klart meget pænere nu end før! Smiley

Tak.   Grin

Super fin blog efter min mening. Dog synes jeg du skal passe på ikke at blive for info orienteret... Hvis du forstår? Det bliver meget sådan "og så... og så.... og så..... og så......" Sådan er det i hvert fald i mine øjne Smiley

Næste gang har jeg tænkt mig at skrive det fra en fans vinkel igen. Det vil ikke blive mange beskrivelser, men mere følelser og sådan noget. Det håber jeg bliver mindre infoagtigt. Håber jeg har forstået indlægget rigtigt.

Tak for kommentaren og den konstruktive kritik.  Smiley
« Seneste Redigering: 14 Apr 2013, 18:43 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |9|Den Walisiske Stolthed
« Svar #38: 14 Apr 2013, 22:01 »

Fortsæt endelig min ven Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9|Den Walisiske Stolthed
« Svar #39: 15 Apr 2013, 07:30 »

Fortsæt endelig min ven Thumbs Up

Tak Smiley

« Seneste Redigering: 15 Apr 2013, 12:25 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9|Den Walisiske Stolthed
« Svar #40: 15 Apr 2013, 21:53 »



Solid midterplacering


Vi slog West Ham 1-0. Nicolas Gaitán stod for målet. Turen til London var det hele værd. Drengene kæmpede inde på banen, og sørgede for de tre point. Vi var inde i en god stime.


Næste kamp mod Reading burde være en sikker sejr, men vi spillede uafgjort på Madjeski stadium. Tænk at tabe på Madjeski stadium, tænk at kalde et stadion det. Reading ligger i bunden, og er et hold vi burde have slået. Vi spillede fint offensivt, men defensivt sejlede det, man skulle tro forsvaret havde været i byen dagen inden. Vores lille spanier Pablo Hernández scorede vores mål.

De næste fire kamp var alle mod tophold. Det første hold var Manchester United. Vi tabte kampen 2-0. Vi havde ikke nogen store chancer, mens de havde flere. De er bare klasser bedre end os.


Everton var næste modstander. De har solgt belgieren med afrohåret, så ham var vi fri for. Han voldte os nogle problemer i sidste sæson med hans gode fysik. Til gengæld scorede deres anden belgier Mirallas to mål, og da Helenius kun scorede et, tabte vi til Everton. En kamp jeg ikke gider spilde mere tid på. Med de to næste svære kampe, skulle vi måske til at kigge nedad, men nu skal vi selvfølgelig heller ikke male fanden på væggen.

Næste gang gik turen til White Hart Lane, en kamp jeg egentligt ikke ville have kommet til, men da de skulle spille mod Chelsea nogle dage senere foregik juledagene i London. Vi kom bagud 2-0, det ene mål scorede Fellaini, så han skulle alligevel score mod os. Johnny Vilstrup må have kommet med en fantastisk teamtalk i pausen, fordi Adémilson scorede to mål i anden halvleg, og sikrede os en overraskende uafgjort. 

To dage senere besøgte vi Stamford Bridge. Adémilson scorede kampens eneste mål. Måske var sejren ikke helt fortjent, men en sejr er en sejr. Fire point i de to kampe i London var meget mere, end hvad jeg havde drømt om. Jeg ville have købt et point, inden de to kampe.





Forza Swansea!
Made by: Kevin Williams member of Jack Army(Swansea fanclub)
« Seneste Redigering: 15 Apr 2013, 21:54 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10|Den Walisiske Stolthed
« Svar #41: 18 Apr 2013, 14:34 »



Tærten er magisk


Efter sejren over Chelsea ventede der en ligapause, men der skulle stadig spilles tre pokalkampe.

Første kamp var i FA Cuppen mod Birmingham. Johnny Vilstrup stillede med et halvt reservehold. Han må have ment semifinale kampen i Capital One Cup mod Leicester, var vigtigere, hvilket jeg er enig i. Men mine venner og jeg havde jo tærten, så vi skulle nok gå videre. Det går dog ikke altid som præsten prædiker. Vi kom bagud 1-0, og kort tid efter blev Jonathan De Guzman skadet. Med 20 minutter tilbage af kampen, tager vi tærten frem, og begynder at spise den. Der sker dog intet, så vi taber 1-0 til Birmingham i tredje runde af FA Cuppen.

Da tærten ikke bragte lykke mod Birmingham, var den magiske tærte, nok ikke så magisk som jeg troede. Den første semifinale endte 0-0. Swansea og Leicester havde dog til sammen 15 skud indenfor målrammen, men spillerne formåede ikke at score.


I et desperat forsøg på at komme i finalen, besluttede mine venner og jeg, at tærten skulle have et sidste forsøg. Efter der var spillet en halv time, og der ikke var sket det store, begyndte vi at spise vores tærter. Inden for de næste fem minutter scorede Ademílson og Pablo Hernández et mål hver. Tærten er magisk, men kun i Capital One Cup. Kampen endte 2-0, og dermed er Swansea i finalen. Vi har aldrig før vundet noget som helst, og så kommer der en urutineret dansker som ny manager, der fører os i Capital One Cup finalen.

Vi ses på Wembley!


Forza Swansea!
Made by: Kevin Williams member of Jack Army(Swansea fanclub)
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11|Den Walisiske Stolthed
« Svar #42: 20 Apr 2013, 15:58 »



Capital One Cup Finale


Søndag d. 24. februar 2013 havde Swansea muligheden for at vinde det første trofæ i klubbens historie. Finalemodstanderen var Burnley. Aldrig før havde Swansea været så meget i medierne. Den walisiske skuespillerinde Catherine Zeta-Jones var mødt op til Oscaruddelingen med et Swansea halstørklæde rundt om halsen. Der var fuldstændigt udsolgt op til finalebraget. Robbie Williams, Tony Blair, Michael Douglas og den engelske kongefamilie havde alle meldt deres ankomst til finalen.
   
Jonathan De Guzman var den eneste Swansea spiller, der gik glip af finalen. Han døjede med et forstrakt håndled, så han måtte desværre se kampen fra tribunen. Ross Wallace og Danny Ings fra Burnley måtte ligeledes se kampen fra tilskuerpladserne. Howard Webb havde fået æren af at dømme finalekampen.


Efter ni minutters spil brød Ben Mee igennem på fløjen, han afleverede til Sam Vokes, der hamrede bolden ind bag en chanceløs Ben Amos. Lige inden der bliver fløjtet til pause, fik Sam Vokes en direktørchance, men han brændte på det skammeligste. I første halvleg havde Swansea kun to skud op imod Burnleys otte skud.
Efter et flot gennemspillet angreb af Swansea scorede Nicolas Gaitán til 1-1. Burnley og Swansea havde ikke de store chancer i resten af anden halvleg, og derfor gik kampen i forlænget spilletid.

Ben Davies bragte Swansea foran 2-1. Det var en fejlaflevering af Ben Mee, der førte til målet. Målet fik Burnley til at satse stort. Satsningen gav pote, da Alex Coleman scorede på et hovedstød med tre minutter tilbage af den forlængede spilletid. Dermed skulle kampen ud i straffesparkskonkur rence.

Den første straffesparkstager var Chris McCann fra Burnley, som sikkert scorede på sit straffespark. Michu udlignede til 1-1 i straffesparkskonkur rencen. Charlie Austin og Kevin Long fra Burnley og Roland Lamah og Nicklas Helenius fra Swansea scorede også på deres forsøg. Den første der brændte et straffespark var Burnley legenden Michael Duff. Med mulighed for at bringe Swansea foran gik den unge brasilianer Ademílson langsomt hen til bolden, men han formåede ikke at score, han blev grebet ud af Burnley målmand Lee Grant. David Edgar fra Burnley var næste straffesparkstager, men nerverne må have fået overhånd, da han skød flere meter over mål. Nicolás Gaitán var manden der kunne afgøre finalen. Han kunne sikre Swansea deres første trofæ. Hele stadionet blev stille, men få sekunder senere kunne man høre 35.000 ellevilde Swansea tilhængere. Nicolás Gaitán scorede på sit straffespark, og sikrede Swansea sejren.




Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #43: 20 Apr 2013, 16:14 »

Tillykke med pokalen.
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |12|Den Walisiske Stolthed
« Svar #44: 20 Apr 2013, 16:17 »

Tillykke med pokalen.

Tak.   Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010