Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1353 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
|16|Den Walisiske Stolthed
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Forfatter
Emne: |16|Den Walisiske Stolthed (Læst 15893 gange)
Magn
Landsholdsspiller
Sv: |2|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #15:
03 Apr 2013, 16:04 »
Godkendt opstart hos Swansea
Swanseas første træningskamp var mod Sparta Prag. En kamp som man tabte 2-1, men en uafgjort havde været mere fortjent. Inden man tog tilbage til Wales, tabte Swansea skuffende 2-0 til ADO Den Haag.
Mod Newport County hev Swansea en sikker 5-2 sejr i land. Swanseas næstsidste kamp var mod Port Talbot, en kamp man vandt 4-1. Sidste træningskamp inden sæsonens første ligakamp mod Tottenham skulle spilles, var mod portugisiske Benfica. Efter 13 minutter scorede Michu kampens eneste mål. Ronald Lamah blev dog skadet mod Benfica, og er ude i 4-6 uger.
Der har været gang i svingdøren i Swansea, hvor der indtil videre er solgt 9 spillere, mens tre ungdomsspillere er blevet udlejet. Mark Gower, Alan Tate, Curtis Obeng, Rory Donnelly, Wayne Routledge, Luke Moore, Neil Taylor, Nathan Dyer og Gerhard Tremmel er samlet blevet solgt for 120 millioner kroner. Flere af salgene var ikke planlagt, men Swansea synes buddene var for gode til at kunne afvise. Ingen af de solgte spillere var nøglespillere, så det er kun bredden, der er blevet mindre.
Ind er kommet den høje nordjyde Nicklas Helenius, der på trods af hans højde, aldrig har scoret på et hovedstød i en betydende kamp. Nicklas Helenius er udset til at være en blandt tre angribere, manager Johnny Vilstrup vil rokere rundt med. Nicklas Helenius blev købt for 15 millioner kroner. De to andre angribere er to unge sydamerikanere ved navn Carlos Fierro og Ademílson. De blev til sammen købt for 100 millioner kroner.
Da Gerhard Tremmel forlod Swansea, blev engelske Ben Amos hentet ind som ny reservemålmand. Ben Amos kostede kun 6 millioner kroner. Sidste spiller der indtil videre er købt er brasilianske Adryan. Swansea betalte Flamengo 60 millioner kroner for ham. Mange eksperter har store forventninger til ham.
Carlos Fierro
Ben Amos
Adryan
Nicklas Helenius
Ademilson
«
Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 16:06 af Magn
»
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
Magn
Landsholdsspiller
Sv: |3|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #16:
05 Apr 2013, 18:30 »
Swansea er kongerne af uafgjorte kampe
Swanseas sidste indkøb inden vinduet lukkede, var fløjen Nicolas Gaitán. Swansea betalte 75 millioner kroner til Benfica. Kemy Agustien er taget tilbage til Holland hos PSV. PSV betalte 25 millioner kroner for hollænderen.
Første Premier League kamp for Swansea var mod Tottenham. Efter 9 minutter måtte Leon Britton forlade banen skadet. En pause på 4 uger var meldingen fra Swanseas lægestab. Efter 16 minutter driblede Gareth Bale ned mod hjørneflaget, og prøvede at drible Ashley Williams, men han kunne ikke komme forbi, og hvad gør Gareth Bale så? Han skyder nede fra hjørneflaget, så bolden brager ind bag Michael Vorm i Swansea målet. Et kvarter senere driblede Angel Rangel ned langs venstresiden, og lagde den ind over til en fremadstormende Michu, der kunne sætte panden, og reducere til 1-1. Med kort tid tilbage af kampen, fik Tottenham tilkendt et yderst tvivlsomt straffespark. Manden der skulle tag straffesparket var Emanuel Adebayor. Han brændte dog på det skammeligste, da han skød flere meter over mål. Derfor kunne Adebayor og resten af Tottenham holdet rejse hjem til London med et point i bagagen.
Næste kamp var mod Newcastle. Efter 22 minutter blev Ademilson spillet i dybden, så han var alene med målmanden. Han afdriblede Tim Krul i målet og kunne sikkert bringe Swansea foran. Med et kvarter tilbage bragte Yohan Cabaye Newcastle op på 1-1 med et fantastisk frisparksmål.
West Bromwich Albion var Swanseas modstander i tredje runde. En kamp der blev noget af en langgaber. Kampen endte nemlig 0-0.
Næste hold der skulle besøge Liberty Stadium var bundholdet QPR. I det femtende minut bragte Bobby Zamora QPR i front, da han sikkert scorede på en friløber. 10 minutter efter bragte Michu Swansea på 1-1 med et fabelagtigt skud lige uden for feltet. Et kvarter inde i anden halvleg fik Swansea et hjørnespark. De Guzman sørgede for at ligge den ind over. Målet stod Ashley Williams for, da han hoppede højest, og bragte Swansea foran med 2-1. Få minutter efter var der fare på færde i modsatte ende. Jay Bothroyd skød ude fra, men ramte stolpen, Park Ji-Sung var dog klar på riposten, og scorede til 2-2, som også blev kampens slutresultat.
Chelsea var næste modstander for Swansea. Oscar scorede til 1-0 35 minutter inde i kampen, med et skud lige uden for feltet. Ademilson modtog bolden lige i fødderne efter et forfærdeligt udspark fra Petr Cech, og scorede sikkert for Swansea. Kampens slutresultat blev 1-1.
Swansea skulle prøve at få en sejr på udebane mod Wigan. Desværre bragte Arouna Koné Wigan foran efter kun 2 minutter. Nicolas Gaitán fik tilkæmpet sig et straffespark hen mod slutningen af kampen. Ki Seung-Yeung scorede til 1-1, som også blev slutresultatet.
Stoke var Swanseas modstander i syvende runde. En kamp hvor Stoke dominerede luftrummet, men Swanseas unge høje midterforsvarer Kyle Bartley sørgede for, at holde Peter Crouch helt ude af kampen. Kampen endte 0-0, men Stoke kunne sagtens have trukket sig ud som sejrherre, men formåede ikke at score på deres dødboldsituationer.
Efter syv Premier League kampe kunne Johnny Vilstrup gøre status. Alle syv kampe var endt uafgjort. Forsvaret fungerede fint, mens målene udeblev.
Ligastillingen
Nicolas Gaitan
Kig med i morgen hvor Swansea manager Johnny Vilstrup vil have en holdpræsentation klar.
«
Seneste Redigering: 05 Apr 2013, 18:37 af Magn
»
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
Magn
Landsholdsspiller
Sv: |4|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #17:
06 Apr 2013, 17:22 »
Johnny Vilstrup præsenterer sit Swansea mandskab
Hej, læsere af South Wales Evening Post.
Dette er min første klumme i South Wales Evening Post, og det bliver ikke den sidste. Min første klumme kommer til at handle om Swanseas startopstilling. Selvfølgelig med forbehold for ændringer. I denne omgang er det startopstillingen fra Wigan kampen.
På målet har vi hollænderen Michel Vorm. Han var en af Swanseas bedste spillere sidste år, og vil også være en nøglespiller for os i år. Han er vores førstemålmand. Vores reservemålmand er Ben Amos, som vi hentede i Manchester United. Ben er en ung fyr med masser entusiasme og kærlighed for spillet. Han er fremtidens mand for os. Han vil spille for os i pokalturneringerne.
I midterforsvaret spillede vi mod Wigan med Ashley Williams og Chico. Ashley Williams er også anfører for holdet. Kyle Bartley roterer tit med en af dem. Han spiller normalt mod de fysisk gode hold som WBA og Stoke. Som fjerdevalg har vi klublegenden Garry Monk. Han har altid godt humør, og kæmper for sin klub. Garry og jeg havde en snak forleden, hvor han løftede sløret, for sin store drøm om at komme til udlandet og spille fodbold. En drøm jeg selvfølgelig ikke vil stå i vejen for.
På venstre back har vi den unge gut Ben Davies. Han er en af vores store fremtidige håb. Ben har faktisk spillet i Viborg for nogle år tilbage, så når jeg bander over noget på dansk, ved han hvad det betyder. Han kan nemlig ikke huske andet dansk, end de bandeord han lærte. Som back-up har vi hollænderen Dwight Tiendalli.
Angel Rangel er vores førstevalg på højre back. Han har spillet i klubben i mange år, og har også selv gennemgået en enorm udvikling. Back-up er igen Dwight Tiendalli, som kan spille mange positioner.
De to centrale midtbanespillere vi spillede med mod Wigan var Jonathan De Guzman og Ki Seung-Yeung. Begge arbejder rigtig hårdt for holdet. Jonathan er teknisk bedre end Ki, mens Ki er en større fighter og bedre i nærkampene. Back-up er klublegenden Leon Britton. Han er en fantastisk mand. Han kommer til at starte inde mange gange.
På den offensive midtbane huserer Michu. Han scorer mange mål for os, og er en af vores nøglespillere. Back-up er den unge brasilianer Adryan, som vi hentede fra Flamengo. Han er fremtidens mand på den plads. Adryan kan også spille på den centrale midtbane.
Pablo Hernádez er førstevalg på højre fløj. Han er utrolig god i de små rum, og dygtig til at finde hullerne i modstanderens forsvar. Back-up er Roland Lamah, der er på lån fra Osasuna. Roland er en af vores hurtigste spillere.
Førstevalget på venstre fløj er vores argentinske nyindkøb Nicolas Gaitán. Han er en rigtig dygtig spiller, og bliver meget vigtig for os. Back-up er Roland Lamah, der kan spille på begge fløje.
I angrebet er det brasilianeren Ademílson, der har spillet flest kampe for os. Nicklas Helenius har spillet næst flest kampe i angrebet for os. Vi skal dog ikke glemme mexicaneren Carlos Fierro, der også kan være back-up på højre fløj. Fælles for alle tre spillere er deres kæmpe potentiale.
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #18:
06 Apr 2013, 17:39 »
Skrivemæssigt er det fint nok, men det ser lidt rodet ud
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #19:
06 Apr 2013, 20:29 »
Citat af: Tornbo 06 Apr 2013, 17:39
Skrivemæssigt er det fint nok, men det ser lidt rodet ud
Tak, kan du eventuelt skrive, hvordan det kan blive mindre rodet?
Grün
Landsholdsspiller
Sv: |5|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #20:
06 Apr 2013, 21:49 »
Her:)
og måske ryk avis logoet ind centralt i stedet for i venstre?
JimmyGP
Manager
«
Svar #21:
07 Apr 2013, 15:47 »
Jeg er godt nok spændt på om du kan få gang i Michu
Ser spændende ud med den offensive indstilling.. Er ekstra fokus på holde fast i bolden og spille den rundt - eller er det "bare" ud over stepperne..
Glæder mig til mere
- Veni, vidi, vici -
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #22:
07 Apr 2013, 16:42 »
Citat af: JimmyGP 07 Apr 2013, 15:47
Jeg er godt nok spændt på om du kan få gang i Michu
Ser spændende ud med den offensive indstilling.. Er ekstra fokus på holde fast i bolden og spille den rundt - eller er det "bare" ud over stepperne..
Glæder mig til mere
Høj boldbesiddelse er helt klart et fokus. Offensivt er det helt sikkert, hvis Britton kommer ind, er det dog på den defensive. De Guzman er dybdeliggende playmaker og Ki felt til felt.
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #23:
09 Apr 2013, 11:40 »
Swansea klar til Capital One Cup kvartfinalen
I 2. runde i Capital One Cup skulle Swansea møde Sheffield Wednesday. Swansea stillede op med et reservespækket mandskab, med b.la. Ben Amos, Garry Monk, Dwight Tendialli og den kun seksten år gamle angriber Kyle Koop. Sheffield Wednesday bragte sig foran 1-0 efter to minutter på mål af Martin Taylor. Først med fem minutter tilbage af den ordinære spilletid scorede Swansea. Michu var manden med udligningen, da han scorede på et langskud. I den forlængede spilletid var det en helt fri Ademílson, der scorede til 2-1. Nicklas Helenius øgede kort tid efter føringen til 3-1. Sheffield Wednesday fik et mål i det sidste minut af den forlængede spilletid, men det nåede aldrig at blive farligt.
Bolton var modstanderen, som ventede i tredje runde. Nicklas Helenius sørgede for en Swansea scoring efter kort tid, da han scorede på en helflugter. Leon Britton øgede føringen til 2-0 med et skud lige uden for feltet. Ben Amos sparkede bolden ud i fødderne på Kevin Davies, som derfor kunne score til 2-1. Sejren kom dog aldrig i den store fare, og Swansea kørte sikkert sejren hjem.
Wayne Routledge der nu spiller i Wolverhampton, var modstanderen i fjerde runde. I første halvleg var der et skud til hver, men ingen af dem inden for rammen. Kort tid inden i anden halvleg fuldendte Roland Lamah sin dribletur med et mål. Det var en meget chancefattig kamp, så der skete ikke det store i resten af anden halvleg.
I kvartfinalen gæster Stoke Liberty Stadium.
darkalf
Manager
Sv: |6|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #24:
09 Apr 2013, 12:43 »
Det ser da godt ud mester.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #25:
09 Apr 2013, 12:51 »
Citat af: darkalf 09 Apr 2013, 12:43
Det ser da godt ud mester.
Tak
Mester er dog nok et for stort ord.
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #26:
10 Apr 2013, 18:02 »
Swansea klatrer op i tabellen
Efter syv uafgjorte kampe skulle Swansea prøve at få sæsonens første sejr mod Liverpool.
Da der var spillet små 10 minutter scorede Luis Suarez til 1-0. En omstilling gik fra Jonathan De Guzaman ind til Michu, der frækt spillede den videre med hælen til Ademílson, som sikkert scorede til 1-1. Med 10 minutter tilbage af første halvleg scorede Suarez igen, da han satte hovedet på et indlæg fra Stewart Downing. Ademílson udlignede dog til 2-2 med en fuldtræffer, kort inden dommeren fløjtede til pause. Med få minutter tilbage af kampen hoppede Ashley Williams højest efter et hjørnespark taget af Jonathan De Guzman. Dermed fik Swansea overraskende sæsonens første sejr efter otte kampe mod Liverpool.
Næste ligakamp var mod sidste års mestre Manchester City. 11 minutter inde i kampen viste Ashley Williams sine gode hovedstødsevner igen, da han headede bolden ind bag Joe Hart. 10 minutter senere øgede Ademílson til 2-0. Kort tid efter fik Manchester City tilkendt et straffespark. Et straffespark Sergio Agüero sikkert kunne score på. Efter et kvarter af anden halvleg scorede Carlos Tevez til 2-2. Ademílson skulle dog kun bruge fem minutter, inden han bragte Swansea foran igen. Til sidst i kampen formåede Micah Richards at fuldende et flot City angreb, ved at sætte kattepoten på og score til slutresultatet 3-3.
Arsenal var modstanderen der ventede i den næste kamp. En kamp hvor Swansea var helt ved siden af sig selv. Arsenal havde hele 62 % af boldbesiddelsen. Jack Wilshere scorede kampens første mål, mens Gervinho scorede kampens anden mål. Kampen blev 2-0 til Arsenal.
Sunderland ventede i den næste kamp. Nicolas Gaitán scorede efter 13 minutter på et flot langskud. Kort tid inden i anden halvleg scorede svenske Sebastian Larsson direkte på frispark. I overtiden fik Swansea en kontramulighed, hvor Pablo Hernández sørgede for det endte med en sejr til den walisiske stolthed Swansea City.
Næste kamp var mod Aston Villa. Efter små 20 minutter spillet headede Kyle Bartley bolden i mål efter et hjørnespark. Med 10 minutter tilbage af kampen scorede Nicolás Gaitán til slutresultatet 2-0.
Craven Cottage fik besøg af Swansea i den næste runde. En kamp der var rigtig kedelig. 2 skud til hvert hold var, hvad det blev til. Swansea var det mest boldbesiddende hold, da de have 56 % af boldbesiddelsen.
Norwich var den næste modstander. Ademílson scorede kampens eneste mål efter 67 minutter, da han blev spillet i dybden, og sikkert scorede på sin friløber. Desværre måtte Ademílson bæres fra banen kort tid efter. Swanseas lægestab meldte ud, at man regnede med en pause på seks uger til deres topscorer.
Kunne Swansea forsætte deres gode stime og vinde over Southampton? Med to mål af Michu og et af Ki Sung-Yeung er svaret ja. Ki scorede på straffespark, mens Michu scorede på en friløber og et skud lige uden feltet.
På det seneste havde Johnny Vilstrups tropper fået gang i scoringerne. Desværre blev Ademílson skadet. Om det bliver et stort tab må tiden vise.
Ligastilling
Magn
Landsholdsspiller
Sv: |7|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #27:
10 Apr 2013, 21:09 »
Det er tærten!
Vi er i semifinalen i Capital One Cup! Vi slog Stoke 3-1. Godt nok havde de alle deres angribere ude, men en sejr er en sejr.
Til den første kamp mod Sheffield Wednesday havde min mor givet mig en tærte med. Da kampen gik i forlænget spilletid, begyndte sulten at melde sig. Jeg tog tærten frem, og begyndte at spise den. Straks efter scorede Ademílson og Helenius hver et mål.
Mod Bolton havde jeg igen fået en tærte med til kampen. Jeg spiste den allerede i starten af kampen, og hvad skete der? Helenius scorede, og ti minutter senere scorede Leon Britton.
Kampen mod Wolves forløb ganske stille og roligt. Da jeg ville ned og købe noget i pausen, huskede jeg, min mor havde givet mig tærten med igen. Så spiste jeg tærten, og få minutter inde i anden halvleg scorer Roland Lamah kampens eneste mål. Tærten måtte være magisk. Mine venner var helt oppe at køre. Hver gang jeg spiste tærten, scorede Swansea kort tid efter.
Til kvartfinalen mod Stoke havde jeg sagt til min mor, hun skulle bage en lille tærte til alle mine venner, der var taget til Stoke sammen med mig. Vi spiste alle sammen tærten, lige da kampen var blevet fløjtet i gang. Swansea fik en drømmestart, da Carlos Fierro og Michu hver scorede et mål. Det måtte være tærten, den måtte være magisk!
Nu venter Leicester i semifinalen. Der skal både spilles ude og hjemme. Min mor må bage tærter igen.
Forza Swansea!
Made by: Kevin Williams member of Jack Army(Swansea fanclub)
«
Seneste Redigering: 14 Apr 2013, 16:18 af Magn
»
Fogt
Landsholdsspiller
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #28:
10 Apr 2013, 21:21 »
Gå hele vejen ligesom i virkeligheden Magn. !
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Magn
Landsholdsspiller
Sv: |8|Den Walisiske Stolthed
«
Svar #29:
10 Apr 2013, 21:39 »
Citat af: Fogt 10 Apr 2013, 21:21
Gå hele vejen ligesom i virkeligheden Magn. !
Jeg skal gøre mit bedste, men der går nok noget tid, da jeg ikke har spillet en eneste kamp mere, ens jeg har skrevet om. Men det skal jeg nok komme efter. Måneden er stadig ung, og der er masser af tid til at spille FM.
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »