Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23471
1 Bruger, 1149 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aria123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
23
Forfatter
Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League (Læst 72740 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
«
Svar #150:
03 Maj 2013, 19:06 »
Citat af: Spardle 03 Maj 2013, 15:25
Har lige et spørgsmål, hvor mange penge bruger du på lønninger? Du bruger vel ikke alle 190.000?
jeg bruger faktisk 198.856 på lønninger pr måned. Men mit lønbudget er blevet hævet til 213.000, så jeg holder mig på den rigtige side, så klubbens fallerede økonomi kan ihvertfald ikke kastes over på mig
Citat af: Morten-Loft 03 Maj 2013, 15:49
Hvad er der sket med FCK?
FCK tromler bare afsted... De har vundet Superligaen seks år i træk og ligger nu nummer et med 14 point efter 6 kampe. Forfølgerne er AGF, Viborg, Vejle og Aab der alle har 10 point. Derefter hedder det FCM, Brøndby, Randers, FCN, OB, Vestsjælland, SønderjydskE. Og nåh ja, så er Jacobs blevet fyret og Kent "Campinghabit" Nielsen er blevet sat ind som boss
De har ikke haft nævneværdig succes i Europa. ...det er der ingen danske hold der har haft
Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed
Ymer - Episode III
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
«
Svar #151:
03 Maj 2013, 19:27 »
Citat af: Ymer 03 Maj 2013, 19:06
jeg bruger faktisk 198.856 på lønninger pr måned. Men mit lønbudget er blevet hævet til 213.000, så jeg holder mig på den rigtige side, så klubbens fallerede økonomi kan ihvertfald ikke kastes over på mig
FCK tromler bare afsted... De har vundet Superligaen seks år i træk og ligger nu nummer et med 14 point efter 6 kampe. Forfølgerne er AGF, Viborg, Vejle og Aab der alle har 10 point. Derefter hedder det FCM, Brøndby, Randers, FCN, OB, Vestsjælland, SønderjydskE. Og nåh ja, så er Jacobs blevet fyret og Kent "Campinghabit" Nielsen er blevet sat ind som boss
De har ikke haft nævneværdig succes i Europa. ...det er der ingen danske hold der har haft
Om 3 sæsoner har OKS ll vundet CHL!! Så bare rolig det kommer
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #152:
03 Maj 2013, 20:34 »
Citat af: SkjoldManden 03 Maj 2013, 19:27
Om 3 sæsoner har OKS ll vundet CHL!! Så bare rolig det kommer
Det må siges at være en udtalelse af Lindquist/Brixtoft'ske dimensioner. Tror der kommer til at gå lidt tid haha
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #39
«
Svar #153:
03 Maj 2013, 21:18 »
OKSerne i 1. Division
13. august - 24. september 2018
OKSerne tager fuglen på alle
OKS II
- Skive
1-1
mål: Kingo
skader: Olsen
OKS II
- Aarhus Fremad
3-1
mål: Dohn, Ørgaard x2
Hobro -
OKS II
1-1
mål: Selvmål
Nørrebro United -
OKS II
1-3
mål: Dohn, Høgsholt x2
OKS II
- Lyngby
3-1
mål: Bonde, Høgsholt x2
Hvidovre -
OKS II
1-1
mål: Tychsen
Der var ikke mange der havde spået OKS II noget som helst positivt i deres første sæson i den danske 1. Division. Men Ymers drenge har vist høj klasse og overrasket alle med deres dynamiske spil og fightervilje. Første tredjedel af sæsonen er gået og OKS II har vist at de kan lege med. Øretæver er blevet delt ud til Aarhus Fremad, Nørrebro United og Lyngby der alle tre blev besejret med 3-1. De øvrige tre kampe har budt på 1-1 resultater mod modstandere hvor jeg egentlig havde forventet lidt mere. Især Hvidovrekampen var en våd klud i fjæset da de udlignede to minutter inde i overtiden. Kampene bliver ført an af en storspillende Michael Ørgaard, der gang på gang imponerer med overblik og udslagsgivende afleveringer og mål. Simon Høgsholt har også fået snørret støvlerne korrekt, så han både smider basser ind og lægger op til sine holdkammerater.
De flotte resultater betyder at OKS II ligger med helt fremme. Helt præcis på en tredje plads med 19 point. AC Horsens kommer snigende bagfra med 16 point, så vi skal passe på. På første og anden pladsen ligger naturligvis Esbjerg og Silkeborg med 24 og 22 point så der er ikke langt op til dem. De skal være på vagt for det fremadstormende og frygtindgydende OKS II hold. Næste kamp er mod Silkeborg på andenpladsen. Det bliver en vaskeægte topbasker!
OKSerne er grundet den flotte placering i første periode af 1. Division, blevet tildelt intet mindre end 1,73 millioner gode danske kroner i præmiepenge. Lindquist bobler over af lykke. Han har aldrig set så mange penge gå
ind
på OKS II-kontoen før. Han har lovet ikke at bruge nogen af dem på dyre cigarer eller nye fælge til dytten. Lad os nu se om det holder...
Tak til alle!
Jeg er selv vandvittigt overrasket over at jeg ligger med helt fremme. Det havde jeg sgu ikke regnet med. Tilgengæld er det skønt at se at der pt er 50% der mener at OKS II vil rende med hele skidtet. Skønt med opbakning blandt læserne
Så vil jeg selvfølgelig også gerne sige tak, for at være blevet udnævnt til månedens blog. Det havde jeg heller ikke regnet med! Stor tak til Crewet!
Desuden undrer jeg mig over at OKS II endnu ikke har været med i Pokalturneringen? Er der nogen der har en idé om hvad det kan skyldes? Det er lidt irriterende, for den er jeg da overbevist om at Kammeraterne fra Odense af nok skal kunne overraske i (også!)
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted er Nicklas Bendtner (Fulham) blevet alle tiders topscorer for Danmark med 54 mål. Han har også sat rekord i at bunde en fadøl på tid.
«
Seneste Redigering: 03 Maj 2013, 21:24 af Ymer
»
Ymer - Episode III
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
«
Svar #154:
03 Maj 2013, 21:27 »
Pokalturneringen kan have noget at gøre med at du er et andethold.
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #155:
03 Maj 2013, 21:50 »
Citat af: SkjoldManden 03 Maj 2013, 21:27
Pokalturneringen kan have noget at gøre med at du er et andethold.
Det kan være... det er ihvertfald frygteligt irriterende. Mest fordi at OKS og OKS II ikke har andet end navnet tilfælles i databasen. De er overhovedet ikke connected på nogen måde. Tænkte bare at alle hold i 1. division var med i pokalen... Men den får jeg nok aldrig lov til at spille så
Ymer - Episode III
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #156:
03 Maj 2013, 23:32 »
Jeg har slet ikke læst denne blog før den blev indstillet til månedens blog. Nu har jeg skimmet lidt af den, og den virker virkelig morsom, så den må jeg lige se at få læst en dag. KIU!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #157:
04 Maj 2013, 00:07 »
Citat af: Hawkins 03 Maj 2013, 23:32
Jeg har slet ikke læst denne blog før den blev indstillet til månedens blog. Nu har jeg skimmet lidt af den, og den virker virkelig morsom, så den må jeg lige se at få læst en dag. KIU!
Så må du hellere se at komme igang med at læse i en fart. Alle andre gør det. Det er vildt moderne
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #40
«
Svar #158:
04 Maj 2013, 11:48 »
OKSerne i 1. Division
24. september - 12. december 2018
Vigtige point mod Silkeborg og brandkamp i Køge
OKS II
- Silkeborg
1-0
mål: Tychsen
skader: Tychsen
HB Køge -
OKS II
0-3
mål: Tychsen, Dohn, Fisker
skader: Elgaard
OKS II
- Esbjerg
2-1
mål: Tychsen, Høgsholt
skader: Høgsholt
AC Horsens -
OKS II
0-0
Skive -
OKS II
1-4
mål: Tychsen x2, Bonde, Kingo
skader: Larsen
OKS II
- Nørrebro
2-1
mål: Tychsen, Antoniazzi
skader: Høgsholt
OKS II
- Frem
2-1
mål: Kingo, Olsen
OKS II
- Hobro
2-2
mål: Bonde, Tychsen
Lyngby -
OKS II
2-2
mål: Jensen, Olsen
OKSerne starter 2. periode af 2. Division med manér. I den første og meget vigtige topkamp hjemme mod Silkeborg, bliver modstanderne holdt fra fadet, og Johan Tychsen scorer kampens enlige mål og OKS II er nu af point med Silkeborg på andenpladsen. Et enormt vigtigt resultat, der er med til at vise hvilken rivende udvikling dette hold er igang med!
I den næste kamp bliver HB Køge rykket fuldstændig fra hinanden med en 3-0 sejr. Tychsen kommer endnu engang på måltavlen og Ulrik Fisker får kæmpet sig frem til sin første OKS II-scoring hen mod kampens slutning. Resultatet betyder at Kammeraterne kortvarigt indtager en førsteplads indtil dagen efter hvor Esbjerg besejre Skive og Silkeborg banker Aarhus Fremad. Carlsen, Dohn, Larsen, Sejersen, Ørgaard og Tychsen er alle på rundens hold. Stærk tobak! Næste kamp bliver mod Esbjerg, og mon ikke der er lagt i kakkelovnen til en spændende kamp på OKSon Park, hvor OKS II med en sejr kan tage førstepladsen, hvis altså Silkeborg taber point i deres kamp mod Lyngby. Cafeteriet har til kampen købt ind til tunsandwich og makrelsalat. Det er vel Esbjergensere der kommer på besøg.
OKSerne på 1. pladsen
Kampen mod Esbjerg er ikke andet end 24 minutter gammel da et udspark fra Simon Dahl bliver forlænget til Høgsholt der header bolden videre ind i feltet hvor Johan Tychsen dukker op og scorer for fjerde kamp i træk. Det er det altid giftige venstreben der hakker bolden i mål. Få minutter senere udligner fiskernes Nicolai Bredal. I anden halvleg er det OKSerne der tager teten. Esbjerg presses i bund og i det 69. minut giver det pote. En høj bold frem i feltet brysttæmmes af Høgsholt der efterfølgende lægger bolden over i det lange hjørne. De 444 tilskuere OKSer som EfB'ere tager hatten af for det mål. Høj, høj klasse af Høgsholt. Kammeraterne vinder kampen 2-1 og ligger på en øjeblikkelig førsteplads. Silkeborg taber sensationelt med hele 3-1 i Lyngby et par dage senere og OKSerne er helt alene i front efter 14 kampe. Det havde selv ikke Lindquist turde drømme om inden sæsonstart. Førstepladsen skal forsvares på Casa Arena mod AC Horsens i 15. spillerunde.
Det blev en kedelig affære i Horsens. Der faktisk ikke noget at skrive om. Kampen endte 0-0 og det viste sig at være nok for at beholde førstepladsen da Esbjerg ligeledes fik uafgjort i deres kamp. Toppen er utrolig tæt i øjeblikket. Nummer et er OKS II med 29 point. Andenpladsen indtages af Silkeborg med 28 point. Esbjerg på tredjepladsen har ligeledes 28 point. Hobro indtager en fjerdeplads med 27 point.
Inden dagens kamp mod nummer 11 fra Skive, har Hobro indtaget førstepladsen efter en 4-0 sejr over HB Køge. OKSerne går derfor 110% efter sejren, og en tilbageerobring af duksepladsen. Det lykkedes på umanerlig god vis, da Kammeraterne anført af Johan Tychsen vinder 4-1. Tychsen er virkelig inde i en stime. Han scorer to gange i kampen og lægger op til en enkelt.
De gode takter skal helst fortsætte mod Nørrebro United, der gæster OKSon Park på en 28 grader varm 3. november (FM's veje er uransagelige!). Nørrebros gode stime er ovre og de er faldet til en 10. plads, så på papiret er det en overkommelig opgave. Tychsen kommer endnu engang på måltavlen da han bringer Kammeraterne i front efter 21 minutters spil i sin kamp nummer 150 for klubben. Ti minutter efter er det argentinske Antoniazzi der kan scorer sit første OKS II mål. Det bliver oven i købet sejrsmålet, da Nørrebro får udlignet et kvarter før tid. Samtidig spiller Esbjerg og Silkeborg uafgjort. Alt flasker sig for Ymers drenge for tiden.
Odenses befolkning delt mellem to hold
Tredje sidste kamp inden vinterpausen starter med et enormt Frem-pres mod OKSernes mål. Valby-knægtene får dog ikke spillet sig frem til en scoring. I stedet kan de efter 22 minutter hente bolden ud af eget net efter Kammeraternes blot andet skud mod mål. Det er Kingo der får sendt bolden ind over stregen. Efter pausen udbygges føringen da Marc Olsen bliver sendt afsted på et kontratogt og sikkert scorer til 2-0. Minutter senere reducerer Frem på et noget tvivlsomt straffespark. Kampen er atter åben, men hverken OKS II eller Frem får produceret noget. 2-1 til OKS II der denne 18. spillerunde er hele 5 point foran Esbjerg på 2. pladsen. Odense er så småt begyndt at skifte de blå-hvide striwer ud med rød-hvide.
Kammeraterne er svage favoritter i kampen mod Hobro på 4. pladsen. Hobro har tabt deres sidste to kampe og er derfor lidt nede i kulkælderen og det skal vi forsøge at udnytte. Der skal fuld fart på fra første fløjt!
Hobro kommer desværre bedst fra start og scorer efter et kvarters spil. Der er stille på OKSon Park nu…. Stillingen holder frem til pausen, hvor Ymer taler med store bogstaver i omklædningen. Lindquist er gået med ned og sparker demonstrativt hul i en af anlæggets tynde døre og siger at den kommer på spillernes regning hvis ikke de vender kampen. Men lige lidt hjælper det. Efter 65 minutter kommer Hobro på 2-0. Det ligner en skidt dag på kontoret lige indtil fire minutter senere hvor Michael Bonde får reduceret og dermed bringer OKSerne tilbage i kampen. OKSon Park bryder ud i vilde jubelscener bare syv minutter senere, da Johan Tychsen sender bolden ind til udligning! 2-2 og Kammeraterne går nu efter alle tre point. Tychsen kommer i overtiden frem til en kæmpe chance men skyder til stor skam ved siden af målet. OKSerne må nøjes med et enkelt point i denne omgang. Heldigvis taber Esbjerg til HB Køge og har dermed 6 point op til OKSerne på 1. pladsen.
Sidste kamp inden vinterpausen er ude mod Lyngby der har kæmpet sig op på en 6. plads efter skuffende at have rodet rundt i bunden af tabellen. Sidst de to hold mødtes kom Kammeraterne bedst fra det med 3-1 sejr. Alligevel er Lyngby af bookmakerne blevet gjort til storfavoritter og pengene kommer 11.00 gange igen hvis OKS II sejre. Jeg ved godt hvor jeg ville sætte mine penge til de odds.
OKS II får en frygtelig start på kampen og er efter et straffespark og en elendig tilbagelægning bgud med 2-0 efter 16 minutter. Kammeraterne kæmper sig dog forbilledeligt tilbage i kampen og i anden halvleg får først Peter Jensen udlignet med hovedet efter hjørnespark. Dernæst er det Marc Olsen der 8 minutter før tid får et tværpas fra Johan Tychsen og sætter den ind fra en skarp vinkel. Kampen ender 2-2 og Ymers drenge har nået de famøse 40 point, som gør at de lovervintre i helt i toppen af 1. Division. Esbjerg er i mellemtiden blevet overhalet af både AC Horsens og Hobro og befinder sig nu på en 4. plads. Odense er på den anden ende! På den ene side jubler de over OKS II's succes på OKSon Park. På TRE-FOR Park er det en helt anden historie. Her kæmper OB med om overlevelse i Superligaen. De ligger nummer 9 med 21 point. Hvis OKS II rykker op håber jeg virkelig at OB overlever, så vi kan få nogle intense lokalopgør. Hvis oprykningen skulle glippe for OKSerne håber jeg selvfølgelig at OB gør os selvskab i den næstbedste række, det er klart.
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted er der ikke en eneste med rødbedepas tilbage i Ajax
Ymer - Episode III
LucasLeiva
Landsholdsspiller
«
Svar #159:
04 Maj 2013, 11:54 »
Fed blog!
Imponerende, at du nu har haft den samme assistent i så mange år
Kolo Abib Touré
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
«
Svar #160:
04 Maj 2013, 17:51 »
Citat af: Hawkins 03 Maj 2013, 23:32
Man har vel øje for det humoristiske.
Vi kan ikke alle være så seriøse som dig min kære Hawkins!
Morten-Loft
Ynglingespiller
«
Svar #161:
04 Maj 2013, 18:25 »
Kan vi se noge SS af dine profiler?
hamderspiller
Førsteholdsspiller
«
Svar #162:
05 Maj 2013, 10:08 »
kunne man få glæden af at downloade dit save :-)
Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #163:
05 Maj 2013, 13:18 »
Citat af: LucasLeiva 04 Maj 2013, 11:54
Fed blog!
Imponerende, at du nu har haft den samme assistent i så mange år
Tak for det. Ja, han er sgu en loyal fyr ham Steffen Petersen
Citat af: Morten-Loft 04 Maj 2013, 18:25
Kan vi se noge SS af dine profiler?
Jeg prøver at lave en form for trupoverblik i næste update tror jeg. OnDemand
Citat af: hamderspiller 05 Maj 2013, 10:08
kunne man få glæden af at downloade dit save :-)
Jeg tror jeg har lidt ejerskabsfornemmels
e over det...
Desuden ville du jo også skulle hedde Ymer, så. og der kan jo kun være en Ymer
Vil du ikke også hellere selv kæmpe et hold op?
Ymer - Episode III
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #164:
05 Maj 2013, 13:46 »
Mer' mer' mer' elsker det!
[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!
Taget fra vman
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
23
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »