home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137078 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #225: 18 Mar 2013, 00:00 »

Jeg valgte efter min oprykning til Championship med Notts County og sige op og vente på et bedre tilbud, og det tog en hel sæson og 13 kampe før jeg overtog PRL nedrykkerne Wigan, så må jeg se hvad der sker nu Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #226: 19 Mar 2013, 11:33 »

Endelig bliver der muligheder for Bornem i den Belgiske Third Division A.

Efter en sæson med 16 spillere i truppen, og stadig at have haft underskud hver måned, ligner det nu at man chairman ønsker at sælge klubben. Forhåbentlig til nogle der bringer masser af dollars med sig Smiley

Satans. Ingen dollars. Den nye ejer betalte gælden, men kom med massive stramninger på et i forvejen trængt lønbudget
« Seneste Redigering: 19 Mar 2013, 12:15 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #227: 19 Mar 2013, 14:03 »

Jeg er også hoppet med på denne challenge, og er som så mange andre startet i Østrig. Jeg har overtaget et SKN St. Pölten hold i krise, og vi ligger lige nu sidst i tabellen. Jeg har spillet 2 kampe hvor den første kamp blev til 2-2 mod FC BW Linz, hvor vi ellers kommer foran 2-0, men smider det hele til sidst. Næste kamp blev spillet imod en af vores nedrykningskonkurre nter, nemlig SC Austria Lustenau, hvor det blev til en sikker 2-0 sejr. Så alt i alt en tilfredsstillende start, hvor vi lige nu kun har 2 point op til nærmeste hold i rækken. Der er knas i økonomien hvor klubben har minus i lønbudgettet, men jeg har planer om at smide en del af reserveholdsspiller ne afsted, for at få lidt luft i budgettet.

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #228: 19 Mar 2013, 18:48 »



Efter de to første kampe der blev 2-2 og 2-0, spillede vi 5 kampe mere.
Først blev det til et 1-3 nederlag til SV Horn hvor vi ikke havde det store spil. SCR Altach ligger nummer 1 i ligaen, og inden kampen havde jeg ikke de store forventninger, derfor var det utrolig ærgeligt at tabe 1-0.

Til den næste par kampe ændrede jeg lidt i taktikken, hvilket gav 3 sejr ud af 3 kampe, hvor de to første hold Kapfenberger SV 1919 og First Vienna FC 1894 lå højt i tabellen. FC Lustenau 1907 lå sidst da vi mødte dem, og var ingen svær modstand.



Vi overvintrer derfor over stregen på en 9. plads, med 4 point ned til sidste pladsen.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #229: 20 Mar 2013, 14:44 »

Sæson 7 - Wigan

Efter min oprykning til Championship med Notts County, så indså jeg hurtigt at det var ikke holdet jeg skulle sikre en oprykning til Premier Leauge, holdet var simpelthen ikke til det. Så jeg sagde op og efter 13 runder så fyrede Wigan deres manager, jeg kiggede på truppen og tænkte med Franco Di Santo som angriber, så havde de potientale og da de lå i midten af rækken kun 6 point fra playoffs, så ville det kunne lade sig gøre.

Med 6 kampe igen lå jeg da også rimelig sikkert nr. 3, men men men.. først taber jeg 2-1 mod Norwich som ligger nr. 1 , derefter spiller jeg 0-0 mod Bristol City som på daværende tidspunkt lå nr. 10. Så lå jeg lige pludselig nr. 6 kun lige inden for playoffs. Med 2 sejre i de næste kampe, så lå jeg stadig lunt i svinget, men som så mange gange før kommer der altid et mentalt fuckup og det sker selvfølgelig mod mit gamle hold af alle... Notts County hvor vi hjemme på DW Stadium bliver ydmyget 3-0. Dette nederlag sendte mig lige akkurat ud af playoff pladserne på en 7 plads, med kun en kamp igen. Sidste kamp skulle være mod de daværende nr. 10 Charlton. Dog kunne jeg ikke selv afgøre min skæbne det krævede at enten West Ham eller Sheffield Wed. smed point og da West Ham tabte og Sheffield spilede uafgjort blev jeg nr. 5 og fik dermed en plads i playoffs.

Da jeg var blevet nr. 5 skulle jeg starte hjemme mod ligaens nr. 4 og det var Nottingham Forest.

Første kamp:

I en kamp som jeg dominere fra start til slut men hvor det længe ikke så ud til at de mange chancer ville hjælpe synderligt så stikker Franco snuden frem og header bolden ind til 1-0 i det 87min og med et massivt pres i de sidste minutter får jeg tilkendt et straffespark i det 96min da Franco bliver nedlagt i feltet, og det eksekvere Ben Watson. Jeg vinder derfor første opgør 2-0.



Anden kamp:

Efter 2-0 i første kamp på hjemmebane så, så det hele meget godt ud, men vi kender jo alle situationen fra Milan - Barcelona, intet er sikkert.

Modsat Niang så kunne Harry Kane scorer da han fik chancen og bringer os foran efter 11min og nu ser det for alvor svært ud for Nottingham, og da de først udligner i det 88min ved Craig Hunter så skal vi spille playoff finale mod Sheffield Utd.



Playoff finalen:
Da Sheffield Utd. havde slået Sheffield Wed. over 2 kampe så var det dem som vi skulle møde i kampen om oprykning, og statestikkerne var ikke med os i denne kamp, de sidste 6 gange Wigan har mødt Sheffield Wed. har vi ikke vundet.

Dette skulle vise sig og være tyveri ved højlysdag...
I en kamp som Sheffield starter i vanvittigt tempo, hvor de også kommer foran efter 17min, dog bliver der til mit held dømt offside. De fortsætter dog presset og jeg føler, det kun er er spørgsmål om tid før de netter til 1-0, men mod alt retfærdighed så er det Franco di Santo som laver det mål jeg sad og regnede med Sheffield ville lave, i det 44min kommer han alene igennem og som hele sæsonen svigter han ikke.
Det var tydeligt at se at der var blevet talt med store bogstaver i omklædningsrummet ved Sheffield.
Deres enorme pres fortsatte ufortrødent, efter 73min bærer presset for første gang frugt da Will Keane scorer til 1-1 og nu følte jeg virkerlig ikke at det skulle være vores dag.
I det 87min scorer Harry Kane dog efter et hjørnespark, hvilket sendte Wigan fansne og alle omkring klubben i ekstase!
I det 89min scorer scorer Sheffield dog igen, men igen bliver der dømt offside.
Det er ligsom at det slår dem helt ud fordi de slår op i banen og det udnytter Franco di Santo da han får endnu en friløber og igen sikkerheden selv lukker han kampen i det 91min til 1-3 og vi rykker derfor op i PRL.



Ligaen endte således:

« Seneste Redigering: 20 Mar 2013, 17:05 af Ready123 » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #230: 20 Mar 2013, 19:44 »

Fedt Ready123. Du Big Time Bawler Thumbs Up

Jeg tror endelig at jeg i sæsonen 2015/16 er ved at få lidt styr på mit Bornem-hold i Belgien. 10 kampe inde i sæsonen, med mit håbløst billige hold, som det har taget 3 måneder at få en assistent til, at være nummer 6 efter 10 kampe, dog kun 3 point fra den play-off givende 1.plads.

Endelig er det ved at blive rigtig sjovt! Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #231: 20 Mar 2013, 19:47 »

Det kører på skinner! men forventer det svære kommer nu, da jeg stadig hygger mig i Wigan men deres prognose er en flot 20. plads -.-
Håber der kommer bedre tilbud i løbet af sæsonen, eller efter næste sæson Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #232: 20 Mar 2013, 19:59 »

Ja, men medierne ved jo ikke hvad de skriver om. Jeg er også spået 18er med Bornem Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #233: 20 Mar 2013, 20:34 »

Satser på en overlevelse også, håber jeg lige på der bliver en træner fyring et andet sted i PRL!
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #234: 21 Mar 2013, 22:18 »

Sluttede 7er. Stadig ingen penge på kontoen, så har sagt nej til at forlænge min kontrakt. Er midt i maj og ansøger så job hos et hold i rækken, som kan betale pæne lønninger. De vil mægtig gerne have mig, men vil ikke betale kompensation. Oh Dammit. De 45 dages kompensation blev lige for meget for dem.

Er sgu lidt spændt på om der er nogen der tør vælge mig når vi når juli Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #235: 22 Mar 2013, 01:33 »

Wigan sæson 2020/21

Hva medierne siger... det lige meget, det fuldstændig ligegyldigt!

Min første sæson i Premier League med Wigan endte således:



Planen var at smutte fra Wigan allerede efter denne sæson, men nu afventer jeg lige hvordan transferbudget og lignede ser ud Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #236: 23 Mar 2013, 19:01 »

VM 2022 - Sydkorea

Jeg valgte efter 2 kampe af den nye sæson at sige op med Wigan, og håbe på et bedre tilbud, det kom dog ikke rigtig og måtte gå en sæson uden job.
op mod VM blev jeg tilbudt at være manager for Sydkorea under VM, hvilket jeg takkede ja til.
Her er et udklip af min tur under VM, som må siges og overraske alle.





Efter VM valgte City's manager Conte og tage imod et job fra Italien som landstræner og derfor valgte Jurgen Klopp fra Arsenal og forlade posten, og så tilbød Arsenal mig jobbet som manager.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #237: 03 Okt 2013, 21:19 »

Nogen der stadig er i gang med dette save? Jeg har netop lige fundet det frem igen Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #238: 03 Okt 2013, 22:03 »

Jeg har overvejet det et par gange efter seneste rage quit, det kommer nok frem igen på et eller andet tidspunkt Wink
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #239: 03 Okt 2013, 22:06 »

Det er dog i hård modvind, at jeg har startet eventyret igen. Var arbejdsløs åbenbart, så fandt mig en oprykker klub i BSS, England. Helt ungt, nyt hold. Ingen midler, og ingen muligheder for at lokke nogle spillere til klubben, overhovedet. Det er op af bakke. Men efter 3 nederlag i venskabskampene, så lagde vi da ud med 1-1 i liga debuten.
Logged


Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010