home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137222 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #240: 13 Okt 2013, 18:14 »

Suk... Skulle aldrig have startet det spil op igen Tunge
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #241: 13 Okt 2013, 18:15 »

Suk... Skulle aldrig have startet det spil op igen Tunge

Er du stadig ligeså elendig?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #242: 13 Okt 2013, 19:03 »

Er du stadig ligeså elendig?

Op og ned... Det gik jo forholdsvis godt sidst, og havde forstærket holdet væsentligt! Meeen... det spiller ikke rigtig lige nu.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #243: 13 Okt 2013, 19:15 »

7 ud af sæsonens første 18 kampe er endt 0-0. Vi har et lige så godt forsvar som 1. pladsen, men et dårligere angreb end sidstepladsen. Det er ikke ligefrem underholdende...

EDIT: I de sidste 7 kampe har jeg en samlet målscore på 3-1. Fuldstændig åndssvagt Tunge
« Seneste Redigering: 13 Okt 2013, 19:32 af g00n » Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #244: 30 Okt 2013, 15:24 »

Blev ansat i Eastbourne Boro i sidste sæson, hvor jeg endte med at hive en 8. plads hjem. En ærgerlig klub at havne i, da de ikke kan hive nogle former for spillere i land. INGEN vil spille her, hvilket gør det lidt svært. I denne sæson kan jeg ikke hive nogen til klubben, og størstedelen af de nuværende spillere smutter om et år.

Jeg har 13 spillere at gøre godt med i den nuværende trup. Det bliver en spændende sæson, nu hvor vi skriver år 2019.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #245: 30 Okt 2013, 18:15 »

Sæson 2019-2020

Så er denne sæson - 19/20 også færdigspillet, og det gik endnu dårligere end sidste sæson. Dog er jeg overrasket over, hvordan jeg kunne klare det med en trup på 13 mand. Jeg havde kun et skadesproblem 1 gang, hvilket jeg er overrasket over kunne lade sig gøre i denne liga.

Den dårlige placering skyldes blandt andet en dårlig stime, som jeg kom ind i omkring januar vinduet.



Sidste år blev det til en 8. plads, nu er det blevet til en 15. plads. Jeg spillede ellers super godt i mange kampe, men ofte så endte de med at score på 1-2 chancer, og selvom jeg fik over 20 chancer i en kamp, så kunne vi stadig ikke score. Så mange kampe tabte vi faktisk på den måde, hvilket var pisse belastende i sidste ende. Det kunne sagtens have været blevet til en oprykning, hvis heldet havde været på vores side.

Jeg blev tilbudt en ny kontrakt, mens jeg var på ferie, og den blev accepteret af computeren. Men jeg tror ikke, at jeg bliver i klubben, da de ikke har nogle penge, ikke kan hente nogle spillere og mange af de nuværende spillere smutter nu til sommer, da ingen gider forlænge.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #246: 30 Okt 2013, 18:20 »

Og bedst som man lige har trukket sig fra klubben..



Ligger i League 2, hvilket er en væsentlig forbedring i forhold til BSS, som Eastbourne lå i.
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #247: 30 Okt 2013, 18:22 »

Nice, spændende. Og der er også en lille smule penge til indkøb. Held og lykke
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #248: 30 Okt 2013, 18:26 »

Nice, spændende. Og der er også en lille smule penge til indkøb. Held og lykke

Jeg tror dog ikke, at jeg får brug for det. Regner stærkt med at headhunte gratis spillere. Denne klub må da kunne hive et eller andet materiale til klubben.

De var forresten 3 point fra play-off i denne sæson, så det må være muligt at kunne føre dem op i top 7. Dog er jeg aldrig sikker på noget med mine evner som manager...
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #249: 31 Okt 2013, 08:30 »

En helt igennem fantastisk sæson, som i sidste ende gav en direkte oprykning fra CCL2 til CCL1 via en andenplads!

Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #250: 31 Okt 2013, 08:41 »

Lækkert, Erzael. Nu har jeg ikke lige selv overblikket - hvilke trofæer er det blevet til udover League Two?
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #251: 31 Okt 2013, 10:57 »

Lækkert, Erzael. Nu har jeg ikke lige selv overblikket - hvilke trofæer er det blevet til udover League Two?

Den andenbedste række fra Østrig. Ja, så stort er trofæskabet  Cool
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #252: 31 Okt 2013, 10:57 »

Den andenbedste række fra Østrig. Ja, så stort er trofæskabet  Cool

Ah, du er hoppet lidt rundt i stedet for at tage et land ad gangen. Fair nok Wink
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #253: 31 Okt 2013, 11:00 »

Ah, du er hoppet lidt rundt i stedet for at tage et land ad gangen. Fair nok Wink

Ja, der for et par måneder siden, hvor vi startede op alle sammen, der kunne jeg simpelthen bare ikke få det til at fungere i den bedste række i Østrig. Så i min frustration rykkede jeg mod England. Kunne ikke få det til at fungere i BSS, men i CCL2 er det åbenbart lige til højrebenet  Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #254: 31 Okt 2013, 11:05 »

Ja, der for et par måneder siden, hvor vi startede op alle sammen, der kunne jeg simpelthen bare ikke få det til at fungere i den bedste række i Østrig. Så i min frustration rykkede jeg mod England. Kunne ikke få det til at fungere i BSS, men i CCL2 er det åbenbart lige til højrebenet  Wink

Interessant! Har du stadig tænkt dig at gå tilbage til dem du mangler på et tidspunkt så? Eksempelvis ned i de lavere rækker i England igen...
Logged



Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010