home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137210 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #210: 14 Mar 2013, 23:45 »

Ja, man har i hvert fald 3 forsøg på at nå en plads - du skulle gerne kunne finde stillingen for den nuværende periode også sammen med den samlede stilling Smiley

Havde lige lukket ned, men måtte da ind og se det der. Det viser sig at 2. periode netop er slut, og at 4. og 6.pladsen nu er sikret play-off. Der er spillet én kamp af 3.periode, og selvom jeg ligger 15'er, så fik jeg da selvfølgelig en sejr i den kamp. Håbet lever Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #211: 15 Mar 2013, 00:39 »

Nu sker det så igen. Ligesom med mit seneste hold, så efter at være gået ud af spillet, og så ind igen, så er målsætningen ændret. Jeg skulle bare "Battle hard against relegation". Efter at have lukket spillet ned og startet det op igen, så er målsætningen pludselig "mid table finish". Dybt frustrerende, da det er en fuldkommen umulighed, og boardet bliver negative over for mine præstationer, der har hevet den ynkelige skodklub over stregen!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #212: 15 Mar 2013, 12:34 »

Så har jeg igen igen.. få nyt job efter jeg sagde op i Swindon efter sæsonen og overtog derfor op til 2017/18 sæsonen Notts County som er rykket ned fra Championship Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #213: 15 Mar 2013, 13:50 »

Så er jeg sgu også hoppet med på bølgen her, men overraskende nok gik der laaaaaaaang tid inden jeg fik et jobtilbud. Havde egentligt forventet at ende i Lustenau som en del andre. Istedet  blev det FC Wacker Innsbruck,fra bedste række i østrig, der pludseligt accepterede min henvendelse.

Jeg tænkte egentligt FUCK, da jeg jo så alligevel på et tidspunkt skulle ned og spille i næstbedste række. Jeg overtog holdet med 12 kampe tilbage og en placering som bundprop i ligaen, og efter to nederlag i de første to kampe, begyndte jeg faktisk at håbe på, at jeg kunne rykke ned og undgå en fyring, og det skete! Fantastisk nedrykning Smiley

Har dermed et nedrykkerhold i næstbedste række, og satser på lynhurtig tilbagevenden til bedste række. Må dog lige sige at reglen om, at max. 3 spiller må være ikke østrigske i kamptruppen, kom noget bag på mig, og fucker min nye trup en smule  Sur

Er kun lige startet på sæsonen, men er dog videre fra de to første runder i Euro-Cuppen, som jeg kom i ved fairplay eller noget Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #214: 15 Mar 2013, 14:12 »

Må dog lige sige at reglen om, at max. 3 spiller må være ikke østrigske i kamptruppen, kom noget bag på mig, og fucker min nye trup en smule  Sur

3? Her er det da 7...
Logged



Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #215: 15 Mar 2013, 14:47 »

Notts County - Den franske koloni

Mit Notts County hold er blevet den nye franske koloni i england, da 12 ud af mine 14 ny indhentede spillere er unge franske spillere, med det stort potientale.


Da alle franskmænd er regens, så vil jeg vente til lidt hen af sæsonen, med at vise hvordan de ser ud, og hvordan de har klaret sig Smiley

Ud er gået:


Fik solgt min første målmand for 15mio og hentede Sam Johnstone ind som førstekeeper istedet.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #216: 15 Mar 2013, 14:56 »

3? Her er det da 7...

7 i første division?..... eller i Prem. div?.... Jeg er i anden bedste række, og der må jeg kun udtage 3 ikke østriger til selve kampen hver gang
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #217: 15 Mar 2013, 15:04 »

7 i første division?..... eller i Prem. div?.... Jeg er i anden bedste række, og der må jeg kun udtage 3 ikke østriger til selve kampen hver gang

I 1. division. 7 udlændinge i kamptruppen.
Logged



Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #218: 15 Mar 2013, 15:04 »

Belgien blev en "øver", og nu går det så for alvor rigtig i gang i Østrig. Jeg havde mulighed for at overtage Lustenau, men efter at have kigget deres hold igennem, kunne jeg ikke se hvordan jeg nogensinde skulle få dem op i toppen af Østrigsk fodbold, så jeg takkede pænt nej. Det kan jeg så nu prise mig lykkelig for, da St. Pölten´s træner forlod holdet for at blive manager i den bedste Østrigske liga, hvilket førte til at 1. Divisions tophold stod uden manager. Hr. Balle slog til, og nu ser vejen mod det første af rigtig mange mesterskaber meget lettere ud.  Grin
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #219: 15 Mar 2013, 15:12 »

I 1. division. 7 udlændinge i kamptruppen.

Ok, må hjem og tjekke op på det... vil da også hellere have plads til mine 6 Smiley

Edit: Efter at have tjekket, så ja man må have 7 i truppen, men i kamptruppen må man kun have max 3 ikke østrigske spilere over 21..  damn:(
« Seneste Redigering: 15 Mar 2013, 22:07 af TripleX9 » Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #220: 15 Mar 2013, 15:50 »

Nyt job igen! Kunne ikke se, hvor jeg kunne tage holdet hen. Der var elendig økonomi, så jeg valgte at sige op, og har derefter rykket et niveau ned og overtaget jobbet i en 3.div klub i Belgien igen. De ligger 5'er, men har ikke vundet i 10 kampe.

Wish me luck!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #221: 15 Mar 2013, 17:04 »

Første sæson overstået, og jeg havde virkelig sat næsen op efter at jeg allerede nu stod med 1. Divisions-titlen, især fordi jeg udbyggede min føring til 9 point. Men men men! Jeg blev ramt af grusomme gummiben!

Efter en stribe på 7 ubesejret kampe, tabte jeg fem i streg og scorede kun 1 mål. Det resulterede i at SCR Altach overhælede mig i tabellen, og bare udbyggede deres føring. De sidste 4 kampe endte med to uafgjorte, en sejr og et ligegyldigt nederlag (Var sikker på 2. pladsen). Dvs. de sidste 9 kampe kastede 5 point af sig. Virkelig virkelig ringe, men det er jo bare mig.

Nu skal jeg så til at prøve igen.. Er der nogen der har nogle gode råd/spillere som vil gavne på mit Pölten-hold. Jeg er åben for alle forstærkninger!
« Seneste Redigering: 15 Mar 2013, 17:12 af Gilly » Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #222: 15 Mar 2013, 22:44 »

Blev lige fyret igen... Det kom efter en elendig 4. plads i Admira Wacker Möding, men jeg har så endnu en gang fået job i nedrykkerklubben fra den bedste række, utroligt de gider ansætte mig, men den her gang skal jeg have succes.
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #223: 17 Mar 2013, 19:42 »

Notts County 5. sæson

Med en massiv udgang inden sæsonen, hentede jeg selv 15 spillere ind hvor 13 af dem var franskmænd, alle på fri transfer, men som der kan ses på ligaen neden under så virkede det i det samlede regnskab som en god ide.


Mine 3 franske angribere scorede tilsammen 58 mål hvor 53 af dem var i ligaen.

Championship here we come!
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #224: 17 Mar 2013, 23:57 »

I 2. sæson rykkede jeg heldigvis op med SC Austria gutterne. Jeg blev godt nok kun nr. 2, men da Hartberg åbenbart ikke kunne rykke op, fik jeg tjansen. Så nu hedder den Premier divison, hvor jeg lidt håber der en dag kommer muligheder for et nyt job, da det bliver noget nært umuligt at vinde ligaen med SC Austria. Jeg tabte desværre pokalfinalen i straffesparkskonkur rence mod Red Bull.
Logged

:-)

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010