home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137158 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #195: 14 Mar 2013, 17:23 »

Og der skulle ikke gå mange dage før at et godt tilbud dukkede op:



Austria Wien er nr. 7 i ligaen og er 2 point efter mit tidligere Lustenau, og da de fyrede deres manager, og derefter erklærede sig interesseret i at hente mig, besluttede jeg mig for at tage en stor chance og sige op i Lustenau - heldigvis viste det sig at være en god beslutning, idet Austria Wien få dage efter tilbød mig jobbet, og et pænt transferbudget til at rette op på sagerne. Forhåbentligt kan jeg få et par gode år i Wien, som bliver det hold jeg skal slå RB Salzburg af pinden med, inden jeg kan rejse videre i teksten.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #196: 14 Mar 2013, 17:25 »

Haha, fedt NH Wink
Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #197: 14 Mar 2013, 17:51 »

Så er jeg også begyndt på denne challenge, da jeg spiller på dansk, starter jeg i Belgien!  Thumbs Up
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #198: 14 Mar 2013, 17:53 »

Vans Pokal

Jeg har lige en kort update omkring Vans Pokal tuneringen i england, som jeg vandt i første sæson med Swindon.


Det skal lige nævnes at Millwall ligger nr. 1 i npower League 1, så det er en ret stor bedrift at slå dem i begge kampe, første kamp mod dem førte jeg da også 3-0 indtil det 85min men så syntes forsvaret de havde gjort deres og Millwall prikkede 2 ind, men det betød heldigvis ikke det store da vi slog dem 1-0 i returren Smiley

- Update om npower League 2 kommer senere Smiley
« Seneste Redigering: 14 Mar 2013, 17:55 af Ready123 » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #199: 14 Mar 2013, 17:57 »

Og også en kort update herfra. Efter små 11-12 kampe lå jeg sidst med Pölten, og var blevet slået ud af pokalturneringen. Derfor havde jeg ikke lyst til at fortsætte i klubben, da jeg ikke kunne se den vinde Premier Division med de midler. Så jeg sagde op.

Kort efter kom der dog bud efter mig fra Premier Divisons nr. 6 med væsentligt flere penge, og en målsætning om europæisk fodbold Wink

Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #200: 14 Mar 2013, 17:59 »

Lækkert Erzael, det virker sgu også som den klart bedste måde at komme igennem denne Challenge på, ved bare at hoppe fra sted til sted Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #201: 14 Mar 2013, 18:50 »

npower League 2 - Swindon - sæson 4.

Jeg overtog som sagt tidligere Swindon efter 12 kampe på en 11 plads, men stadig kun 5 point til nr. 1 så jeg var under ingen omstændigheder hægtet af nogle steder.

Jeg fik da også hurtigt gang i de målløse angribere, hvilket hurtigt hjalp på nogle resultater og vi kravlede op igennem rækken, og med 43 kampe spillede nå vi nr. 1 på målscorer foran Stevenage, MEN..... som så mange gange før, så holder holdet lige en mental ferie, og taber derfor de 2 næste kampe, så vi med en kamp igen "kun" ligger nr. 3 stadig nok til oprykning, dog så skulle vi med 99% sikkerhed vinde fordi Crawley som ligger nr. 4 skal møde mit gamle hold Woking, som ligger suværent sidst!

Ligaen endte:


Plus i denne sæson:
- Oprykning til npower League 1
- Vinder af Vans pokalen

Minus i denne sæson:
- Jeg opdagede at jeg skal tilbage til Blue Square Bet Premier, for at vinde den lille FA cup, Engelske FA-pokal.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #202: 14 Mar 2013, 18:54 »

Hvilken taktik kører du med Ready? Nogen bestemt, eller skifter du meget ud igennem sæsonen? Wink

- Fedt med oprykningen - tillykke!
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #203: 14 Mar 2013, 18:55 »

Hvilken taktik kører du med Ready? Nogen bestemt, eller skifter du meget ud igennem sæsonen? Wink

- Fedt med oprykningen - tillykke!
Jeg prøver så vidt muligt og holde mig til en som er min primære i alle klubber, men nogle gange har de ikke spillerene til det fra start af, så må der nogle andre igang først Smiley
Men: 3-1-4-2 Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #204: 14 Mar 2013, 21:47 »

Nå, well, jeg kan vel egentlig kun være enig med bestyrelsen. Målet var en europæisk plads, men det blev kun til en 8. plads. Ret skuffende, og den første fyringsseddel er nu i hus. Jeg ser frem til den næste klub Wink

Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #205: 14 Mar 2013, 21:57 »

Meget underligt. I mit belgiske spil i den næstbedste række, så er Eupen sikret play-off. Jeg aner ikke hvorfor. Sæsonen er halvvejs, og det er ligegyldigt hvilken placering de har i tabellen så følger det der "pl" med dem rundt. Something is rotten in the state of Belgium!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #206: 14 Mar 2013, 21:58 »

Efter ikke at have spillet Football Manager i noget tid, læste jeg lidt med her, og det bragte motivation midlertidigt tilbage ihvertfald. Det lyder sjovt den måde i gør det på, og derfor er jeg også gået i krig med det.

Jeg valgte at spille det i FM Classic, noget jeg aldrig har prøvet før, hvorfor jeg lige skal vende mig til det. Men det går da noget hurtigere end det normale.
Jeg startede selvfølgelig ud i Østrig som arbejdsløs, hvor jeg skulle frem til November, før min første mulighed for arbejde opstod. Som en del andre kan jeg forstå, var jobbet som manager for SC Austria Lustnau ledigt. Jeg sendte hurtigt en ansøgning afsted, og inden længe var jeg igang med min første kamp. Her mødte jeg ligaens nr. 2 på udebane, hvor der blev hevet en 0-1 sejr med hjem. Næste kamp var imod ligaens nr. 1, First Vienna FC, hvor jeg til halveg var bagud 2-0. Jeg laver så klassikeren med at minimere spillet, hvorefter uden håb åbne det lidt efter igen, når kampen formodentlig er færdig. Der stod sku 2-2, hvilket må siges at være ret så godt.

Altså alt i alt en ganske fin start på karrieren i det Østrigeske. Jeg overtog holdet på 9. pladsen, og efter de to fine resultater mod svære modstandere (formoder jeg), ligger jeg pt på en 8. plads med kurs op i tabellen. Der er jeg nået til nu, hvor der er spillet 17 kampe i alt, og jeg vil vende tilbage efter sæsonen.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #207: 14 Mar 2013, 22:50 »

Meget underligt. I mit belgiske spil i den næstbedste række, så er Eupen sikret play-off. Jeg aner ikke hvorfor. Sæsonen er halvvejs, og det er ligegyldigt hvilken placering de har i tabellen så følger det der "pl" med dem rundt. Something is rotten in the state of Belgium!

De lavere rækker i Belgien er sjove. Sæsonen er delt op i 3, og den der der vinder hver periode er sikret en playoff-plads uanset hvordan de ligger til i den samlede stilling.
Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #208: 14 Mar 2013, 22:54 »

De lavere rækker i Belgien er sjove. Sæsonen er delt op i 3, og den der der vinder hver periode er sikret en playoff-plads uanset hvordan de ligger til i den samlede stilling.

Say what? Så det gælder om at give den max gas i starten, sikre sig en pl-plads, og derefter fokus på pokalen. Tak for info Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #209: 14 Mar 2013, 23:20 »

Say what? Så det gælder om at give den max gas i starten, sikre sig en pl-plads, og derefter fokus på pokalen. Tak for info Smiley

Ja, man har i hvert fald 3 forsøg på at nå en plads - du skulle gerne kunne finde stillingen for den nuværende periode også sammen med den samlede stilling Smiley
Logged



Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010