|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Hvad årgang er du ?
Jeg spille Senior  Serie 2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
noller3
Gæst
|
|
spiller i gedsted hvor vi er jydske mestere 2007, så bare kom an 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
spiller i gedsted hvor vi er jydske mestere 2007, så bare kom an  Jyske mestre i traktor træk eller hva  Vi blev nr. 3 i fyns mestre i inden dørs 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Jeg spille Senior  Serie 2  har i spillet mod Haarby? 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Vi er i pulje med Hårby ... Vi spillede 2-2  okay, kan det være vi mødes i foråret 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
okay, kan det være vi mødes i foråret  Spiller du for Hårby ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Spiller du for Hårby ?
ja, eller godt nok Junior spiller (er 15) men Klubbens førsteholdstræner har ladet mig træne et par gange her i opstarten, så hvis jeg gør det godt nok, kan det godt blive aktuelt 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
ja, eller godt nok Junior spiller (er 15) men Klubbens førsteholdstræner har ladet mig træne et par gange her i opstarten, så hvis jeg gør det godt nok, kan det godt blive aktuelt  Nice nok ...  Vi skal møde Hårby i den anden sidste kamp i foråret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
noller3
Gæst
|
|
Jyske mestre i traktor træk eller hva  Vi blev nr. 3 i fyns mestre i inden dørs  Nej godt nok i fodbodl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Det er det med at kunne når det virkelig gælder  ... Lidt ala vores andethold der spillede serie 5 sidste år.. 12 sejre ud af 12 mulige er vel meget stabilt.. Med en sikker keeper nede bagved, som for alvor ramte formen til sidst efter i tre måneder at være blevet tæsket igennem af vores nye målmandstræner.. Jojo det betaler sig at svede til døde til træning 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|