home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23483
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ErnestaErnesta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dit fodboldhold
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er du?
Målmand
Forsvar
Midtbane
Angriber
Bænkevarmer
Vandbærer

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Dit fodboldhold  (Læst 67538 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Dit fodboldhold
« Svar #240: 19 Feb 2009, 19:46 »

@ LFC: Spiller du også i AB Tårnby?
Nej har spillet i Tårnby og vil gerne begynde igen. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #241: 19 Feb 2009, 19:49 »

Nej har spillet i Tårnby og vil gerne begynde igen. Smiley

Så let da røven og meld dig ind. Wink .. Det kunne da ellers godt tænkes, at du gjorde det, eftersom du spurgte MarkJørgensen.

Pt. overvejer jeg at begynde til bold igen, hvor henne aner jeg dog ikke lige nu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 19 Feb 2009, 19:50 »

Hvor gammel er du?
15.. 16 til april

AFC
Manager

« Svar #243: 21 Feb 2009, 13:32 »

Mit fodboldhold Haarby Boldklub har ikke spillet nogle kampe i år, udover træningskampe, men fra mandag af, vender jeg tilbage til klubben, grundet lysten og tiden som pressede på. Jeg følte at lysten til fodbold ikke rigtig var der og jeg valgte derfor at holde en pause fra fodbolden. Dermed meldte jeg mig til tennis for at se om det er noget for mig. Det var det så, og som sagt fra mandag af starter jeg i klubben igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #244: 21 Feb 2009, 13:38 »

Så let da røven og meld dig ind. Wink .. Det kunne da ellers godt tænkes, at du gjorde det, eftersom du spurgte MarkJørgensen.

Pt. overvejer jeg at begynde til bold igen, hvor henne aner jeg dog ikke lige nu.

Vi kan da godt bruge en striker i helsinge Wink

Men PT har vi selvfølgelig opstart, og vi får løbet en masse til træning, og ser ik bolden så meget... Dejligt at have en syg satanistisk polak som både fysisk træner, og målmandstræner Grin xD..

Vi har spillet en træningskamp mod et serie 1 hold, hvor vi mildest talt fik ørene lidt i maskinen (7-2 Sur Græder ) hvor undertegnede heller ikke spillede sit livs kamp  Ubeslutsom...

Men formen er ved at være der for de fleste, dog må jeg personligt nok holde pause da mit knæ driller IGEN Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #245: 21 Feb 2009, 13:52 »

Men PT har vi selvfølgelig opstart, og vi får løbet en masse til træning, og ser ik bolden så meget... Dejligt at have en syg satanistisk polak som både fysisk træner, og målmandstræner Grin xD..

Vi har spillet en træningskamp mod et serie 1 hold, hvor vi mildest talt fik ørene lidt i maskinen (7-2 Sur Græder ) hvor undertegnede heller ikke spillede sit livs kamp  Ubeslutsom...

Men formen er ved at være der for de fleste, dog må jeg personligt nok holde pause da mit knæ driller IGEN Skuffet

Hvad driller det med? Er det springerknæ?

verdenskrig
Manager

« Svar #246: 21 Feb 2009, 14:01 »

Ja det der det, simpelthen noget være lort og har haft det siden 06 og det vil bare ikke gå væk Græder

I perioder virker det som om det er ved at forsvinde men så kommer det altid igen Skuffet

Godt gættet i øvrigt Rullende Øjne Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #247: 21 Feb 2009, 14:15 »

Ja det der det, simpelthen noget være lort og har haft det siden 06 og det vil bare ikke gå væk Græder

I perioder virker det som om det er ved at forsvinde men så kommer det altid igen Skuffet

Det fordi jeg er et orakel...
Til gengæld har jeg aldrig været alvorligt skadet. Har lige haft 1½ uge på sidelinien pga. en lille ledbåndsforstræknin g, tror jeg det var. Men det er også noget nær det slemmeste. Jeg er ret sikker på jeg har pådraget flere skader end jeg har modtaget i min "karriere" Wink

Zone 43
Manager

« Svar #248: 22 Feb 2009, 18:17 »

Hvis du betaler for transport t/r, så kan vi nok godt finde ud af noget Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #249: 22 Feb 2009, 18:24 »

Det er præcis det samme, jeg døjer med. Og det går ikke væk af sig selv, idet det er blevet kronisk. Du skal genoptræne senerne i knæet, da de er ødelagt. Ellers forsvinder det aldrig.

Lad mig gætte: I starten gjorde det kun ondt, indtil du havde varmet op, hvorefter smerterne forsvandt?

verdenskrig
Manager

« Svar #250: 22 Feb 2009, 18:36 »

Det er præcis det samme, jeg døjer med. Og det går ikke væk af sig selv, idet det er blevet kronisk. Du skal genoptræne senerne i knæet, da de er ødelagt. Ellers forsvinder det aldrig.

Lad mig gætte: I starten gjorde det kun ondt, indtil du havde varmet op, hvorefter smerterne forsvandt?

FFS Græder

Det var sku ik noget jeg havde håbet at høre Ubeslutsom... Men ja det er næsten rigtigt... Altså det gjorde stadug ondt, men ikke mere end at det ikke hæmmede mig vildt...

Nu SKAL jeg spille med mit bind ellers går det helt galt, og nas som fanden i helvede ticked off..

Men hvor og hvordan kan man træne sådan noget.. Du lyder til selv at have haft det Skuffet

Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #251: 22 Feb 2009, 18:47 »

Første træningskamp i går ... Vi vandt sikkert 3-0 over BBB ... Jeg scorede til 1-0 Thumbs Up

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #252: 22 Feb 2009, 18:50 »

FFS Græder

Det var sku ik noget jeg havde håbet at høre Ubeslutsom... Men ja det er næsten rigtigt... Altså det gjorde stadug ondt, men ikke mere end at det ikke hæmmede mig vildt...

Nu SKAL jeg spille med mit bind ellers går det helt galt, og nas som fanden i helvede ticked off..

Men hvor og hvordan kan man træne sådan noget.. Du lyder til selv at have haft det Skuffet

Der er ingen anden vej end styrkecenteret. Jeg har selv fået et træningsprogram af en meget dygtig fysio, som jeg skal lave tre gange om ugen i 12 uger. Der er lavet forsøg med programmet, og her var 75-80 % sluppet af med skaden.

Der er tre øvelser:

- Squat
- Hack squat (hvis de ikke har denne, så fremfald (også kaldt Lounge)).
- Denne:

Hver gentagelse skal tage 3 sekunder hver "vej" (op og ned), dvs. 6 sekunder pr. gentagelse med den belastning, du lige akkurat kan klare 12 gentagelser af.

Uge 1-3 - 12 gentagelser
Uge 4-5 - 10 gentagelser
Uge 6-7 - 8 gentagelser
Uge 8-12 - 6 gentagelser

fc-hansen
Manager

« Svar #253: 22 Feb 2009, 18:55 »

Første træningskamp i går ... Vi vandt sikkert 3-0 over BBB ... Jeg scorede til 1-0 Thumbs Up
hvem spiller du for? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #254: 22 Feb 2009, 19:40 »

hvem spiller du for? Smiley

Gelsted på Fyn Thumbs Up

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010