home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dit fodboldhold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er du?
Målmand
Forsvar
Midtbane
Angriber
Bænkevarmer
Vandbærer

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Dit fodboldhold  (Læst 67429 gange)
tjacobt
Ynglingespiller

Sv: Dit fodboldhold
« Svar #285: 16 Maj 2009, 13:50 »

Vi spillet lige 4-4 mod spentrup, lige da jeg bliver skiftet ud, får vi selføldig starffe og brænder det, fordi jeg rigtigt skulle have taget det Skuffet
Men vi skal snart til noget oppe i Aalborg der hedder LKB Cup, hvor vi skal møde hold fra blandt andet rusland og norge, det bliver bare fedt Opstemt Også skal vi i Fårup sommerland også Peace

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #286: 16 Maj 2009, 13:55 »

Mit hold, Kastrup u17, var lige blevet rykket op før denne sæson, og vi er ved at lave en 'Hoffenheim' i vores pulje . Vi har vundet 3, og spillet en uafgjort i de første 4 kampe, og ligger helt øverst i tabellen lige pt. Smiley

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #287: 27 Maj 2009, 15:52 »

Jeg spiller i Fløng-Hedehusene som u17. Inden denne sæson rykkede vores førstehold op i række to, hvor vi har det meget svært. De første 4 kampe valgte vi at tabe, men da vi skulle møde førstepladsen for anden gang, viste vi flot spil og hentede en 3-2 sejr. Nu er vores kommende kamp på torsdag afgørende for bunden. Hvis vi taber den, ser det meget svært ud.

Andenholdet, som jeg også spiller på, ligger i øjeblikket numme et i vores pulje. Je er holdes topscorer som central midt, som jeg spiller på begge hold. Jeg har været lidt rundt omkring i denne sæson, men har nu fundet mig til rette på den centrale midtbane.

søgaard
Gæst

« Svar #288: 04 Jun 2009, 23:19 »

Så er holdene til diverse mesterrækker til efteråret udtaget Smiley
Vil høre om der evt. er andre, som skal spille U19 mesterrække 1 til efteråret? Smiley
Vores hold er nemlig blandt de udvalgte hold. Dette kan dog nemt blive et problem, da vi for det første kun er omkring 10-11 mand til efteråret og desuden er vores seriøsitets niveau heller ikke så højt Tunge
Vi ser dog frem til den udfordring det bliver Tunge

-LFC-
Manager

« Svar #289: 20 Jun 2009, 21:10 »

Efter en laaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaang "tagesigsammen"-periode, er jeg endeligt begyndt i AB Tårnby 94/95. Tunge Havde første træning tirsdag, og har spillet to kampe for tredjeholdet. Peace Den første var mod Fremad Valby i går, hvor holdet desværre spillede skidt og tabte 1-4, hvor jeg dog selv spillede nogenlunde, mens vi også havde kamp i dag, grundet dårlig planlægning fra KBU vidst nok. Det var mod fucking Pioneren, der fik lov til at både skubbe, svine os til og score på offside af en helt igennem partisk dommer. Han var godt nok også forælder, men skide partisk alligevel. Her spillede jeg en rigtig god kamp, hvor deres venstrefløj ikke fik lov til meget, mens jeg var inde! Cool

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 20 Jun 2009, 21:17 »

Denne her kommer lige kort. Wink

Startede for 4 måneder siden i AB, årgang 1996, hvor jeg spiller på 2. holdet. Og det skal da lige siges at 1. holdet er sjællandsmestre. Wink

Jeg spiller ventre midtane eller angriber, hvor jeg har scoret 5 mål i sæsonen indtil nu. Det er udemærket syntes jeg selv. Smiley

Dicki
Gæst

« Svar #291: 20 Jun 2009, 21:22 »

Jeg spiller u15 i Lif/fif/eif som er en sammarbejdsklub i Sønderjylland. Vi spiller i U-15 Drenge 1/11 og med 3 kampe igen lå vi til puljesejren, men så fik vi de såkaldte gummiben og tabte de sidste kampe. I morgen skal vi spille en træningskamp mod vores tyske venskabsklub og det ser jeg virkelig frem til Opstemt

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #292: 20 Jun 2009, 21:31 »

Fedt, at spille mod udenlandske klubber. Har gjort det én gang før. Wink

Hansen15
Lilleputspiller
*

« Svar #293: 20 Jun 2009, 21:34 »

Jeg spiller i Fløng-Hedehusene som u17. Inden denne sæson rykkede vores førstehold op i række to, hvor vi har det meget svært. De første 4 kampe valgte vi at tabe, men da vi skulle møde førstepladsen for anden gang, viste vi flot spil og hentede en 3-2 sejr. Nu er vores kommende kamp på torsdag afgørende for bunden. Hvis vi taber den, ser det meget svært ud.

Andenholdet, som jeg også spiller på, ligger i øjeblikket numme et i vores pulje. Je er holdes topscorer som central midt, som jeg spiller på begge hold. Jeg har været lidt rundt omkring i denne sæson, men har nu fundet mig til rette på den centrale midtbane.

Haha ,jeg mener at havde spillet mod dig sidste år. Vi spillede i sorte-hvide stribede dragter. Ved ike om du kan huske det. Vi var Årby-. Jeg kan ihvertifald huske det

Hansen15
Lilleputspiller
*

« Svar #294: 20 Jun 2009, 21:38 »

Jeg spiller i en lille klub i Årby. Det ligger tæt på Kalundborg som ligger i vestsjælland. Spiller normalt Central forsvarer men kan også spille back. Jeg har faktisk engang spillet en kamp mod Roskilde, hvor jeg lavede en Maradona (Den med hånden ikke fødderne Wink). Her i år lavede jeg et klodset selvmål ved at lobbe den over vores egen Målmand. Vi  landte på 3 pladsen i u 17. jeg mener det var pulje 4 men kan ikke huske det Opstemt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #295: 20 Jun 2009, 21:53 »

Denne her kommer lige kort. Wink

Startede for 4 måneder siden i AB, årgang 1996, hvor jeg spiller på 2. holdet. Og det skal da lige siges at 1. holdet er sjællandsmestre. Wink

Jeg spiller ventre midtane eller angriber, hvor jeg har scoret 5 mål i sæsonen indtil nu. Det er udemærket syntes jeg selv. Smiley
Ad. AB er wack. Men du skal nok se lyset en dag Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #296: 20 Jun 2009, 22:09 »

Fedt, at spille mod udenlandske klubber. Har gjort det én gang før. Wink
Damn! Kun spillet mod en udlandsk klub en gang?!
Jeg er efterhånden ved at brække mig, når jeg skal spille mod norske og svenske hold. Her i Frederikshavn har vi jo Dana cup, hvor der kommer hold til fra hele verden.
I år er vi kommet i pulje med et hold Georgien, Brasilien, Norge og Sverige.
Holdet fra Georgien spillede vi også mod sidste år, hvor de blev sendt hjem med et 4-0 nederlag, så vidt jeg husker. Vi spillede også mod et hold fra Brasilien sidste år, hvor vi spillede 0-0, men det desværre ikke det samme, da vi ellers havde haft en stor chance for at vinde mod dem i år.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #297: 20 Jun 2009, 22:12 »

Damn! Kun spillet mod en udlandsk klub en gang?!
Jeg er efterhånden ved at brække mig, når jeg skal spille mod norske og svenske hold. Her i Frederikshavn har vi jo Dana cup, hvor der kommer hold til fra hele verden.
I år er vi kommet i pulje med et hold Georgien, Brasilien, Norge og Sverige.
Holdet fra Georgien spillede vi også mod sidste år, hvor de blev sendt hjem med et 4-0 nederlag, så vidt jeg husker. Vi spillede også mod et hold fra Brasilien sidste år, hvor vi spillede 0-0, men det desværre ikke det samme, da vi ellers havde haft en stor chance for at vinde mod dem i år.
Du er min globaliserede helt, Søgaard.

søgaard
Gæst

« Svar #298: 20 Jun 2009, 22:18 »

Du er min globaliserede helt, Søgaard.
Yeah  Cool
Svenskerne er måske det folkefærd, som jeg hader mest indenfor fodbold, da de altid har en langhåret wannabe Zlatan, som svinger rundt med albuer og stemplinger. Og Nordmændene spiller allesammen Drillo bold. Derimod er de mere eksotiske hold mere spændende at spille mod, da de er mere uforudsigelige.
Jeg synes dog alle skal prøve at spille mod sådan nogle hold, da det giver så meget i forhold til at spille mod de samme 8-10 hold i den hjemlige turnering. Heroppe i Nordjylland kender vi efterhånden hinandens svagheder og styrker ud og ind, hvilket gør kampene meget taktiske. Her er det bare at stille op på banen og se, hvordan det går Tunge Plus man altid kan udbryde nogle knap så pæne ord, hvis det ikke går ens hold så godt, uden dommer og modspillere opfatter noget Opstemt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #299: 20 Jun 2009, 22:27 »

Yeah  Cool
Svenskerne er måske det folkefærd, som jeg hader mest indenfor fodbold, da de altid har en langhåret wannabe Zlatan, som svinger rundt med albuer og stemplinger. Og Nordmændene spiller allesammen Drillo bold. Derimod er de mere eksotiske hold mere spændende at spille mod, da de er mere uforudsigelige.
Jeg synes dog alle skal prøve at spille mod sådan nogle hold, da det giver så meget i forhold til at spille mod de samme 8-10 hold i den hjemlige turnering. Heroppe i Nordjylland kender vi efterhånden hinandens svagheder og styrker ud og ind, hvilket gør kampene meget taktiske. Her er det bare at stille op på banen og se, hvordan det går Tunge Plus man altid kan udbryde nogle knap så pæne ord, hvis det ikke går ens hold så godt, uden dommer og modspillere opfatter noget Opstemt
Jeg er enig. Nu er det nogle år siden jeg sidst har været i udlandet til turneringer, men man lærer en masse og det er meget sjovt og anderledes. Det var i Holland jeg lærte at spille hårdt/svinsk fordi sådan spillede de andre hold. Og så er det også cool det dér med at dommeren ikke forstår hvad man siger Grin

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010