home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fra Mallorca til Fulham
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fra Mallorca til Fulham  (Læst 9034 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Fra Mallorca til Fulham
« : 05 Mar 2013, 19:41 »

Tidligere Mallorca & Fulham & Craven Cottage
Nu:Kommer navn på klub senere

Hej Fmfreaks

Efter at have brugt timer på at læse alle de fantastiske blogs der er blevet lavet, vil jeg endelig forsøge selv.
Så tag godt imod mig og kom endelig med forslag omkring forbedringer angående bloggen.

Vil hurtigt sige at jeg har overtaget dem i 2. sæson efter at have startet i OB, som jeg forlod i december til fordel for Real Sociedad, der lå til nedrykning efter 17 spillerunde. Da jeg kun tog R. Sociedad jobbet for at teste mine evner i hård modvind, var jeg tæt på at få dem med i Europa med den sidste adgangsgivende plads, 7 pladsen. Men pga. skader og et par uheldige kort, endte jeg som nr. 11. Derefter sagde jeg op med en god mavefornemmelse. Nu har jeg så accepteret jobtilbuddet fra Mallorca, som har givet mig lysten til at lave denne blog

Mine mål for sæsonen i Mallorca og den spiller trup de har, vil være følgende:

Liga: Europæisk plads.
Syntes de kvaliteter truppen har, rækker til en europæisk placering, afhængig af hvor hurtigt spillerne tilpasser sig min spillestil.

Copa del rey:
I cup’en vil jeg forsøge at nå så langt som muligt uden at det skader mine chancer for europæisk bold.
Men vil da forsøge at please fansene ved at nå kvartfinalen som det mindste.

Transfermæssigt vil jeg gå efter 2 centrale forsvarsspillere, da det er en tyndt besat plads. Med 80 mio. lige nu ser det ikke helt umuligt ud. De 2 centrale forsvarsspillere jeg vil købe er danske, hvem det er, vil jeg ligge ud senere, efter jeg har spillet træningskampe.

Derudover har jeg ingen planlagte transfers, medmindre der kommer et bud på min spiller jeg ikke kan sige nej til, eller bestyrelsen overruler mig.

Hvis der evt. er nogen med fantastiske evner inden for Photoshop o.lign. som kunne lokkes til at lave lidt grafiske lækkerier, vil jeg med kyshånd tage imod.

Hermed er introduktionen til en forhåbentlig lang og succesfuld Fm blog slut.
Håber i vil følge med på den spændende rejse.
Til sidst skal i forvente en aktiv blog, da jeg kan finde på at skippe en del nattesøvn for at færdiggøre en sæson.

 - Bryllen
« Seneste Redigering: 13 Mar 2013, 16:07 af bryllen » Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #1: 05 Mar 2013, 19:48 »

Spændende klubvalg, jeg vil prøve at følge med Smiley
Logged

Neal Caffrey!

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #2: 05 Mar 2013, 19:53 »

fedt Smiley bliver hårdt da den spanske spillermentalitet ikke passer så godt som jeg havde forventet Smiley
men forventer at smide lidt mere op før jeg skal se United-Madrid Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #3: 05 Mar 2013, 20:01 »

Truppen, transfers & venskabskampe
Sikke et transfervindue. Spillere ind, spillere ud. Men stadig har man overskud til at hente en ekstra spiller hvis det er krævet før det for sent. Hvis ikke han nås inden da, så kommer han nok bare med posten til Januar Wink
Sådan ser mine transfers ud.

UD:
(Mm)Ruben Mino, 2,75 mio A.Madrid
(Bo) Victor, 24 mio R.C Celta
(Mm) Yeray, leje Rayo Vallecano
(Dm) Josep Liui, fri transfer

IND:
(Mm) Ospina, Fri OGC Nice
(FC) Frederik Sørensen, 12,5 mio, fordelt 6,25 mio x2 Bologna & Juventus
(Fv) Nicolai Boilesen, Leje Ajax Reserve hold
(Bo) Cornelius, 35 mio FCK

Samlet solgt for: 26.750.000 mio
Samlet købt for:  47.500.000 mio

Det er endvidere blevet sparket nogle flere på fri transfer da de enten ikke var gode nok til at komme på første holdet eller bare er og bliver ringe spillere uden nogen chance for at komme på 1 el. 2 holdet i klubben.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #4: 05 Mar 2013, 20:10 »

Målmand:
David Ospina, er hentet på fri men ser ud til at kæmpe rigtig hårdt for at blive første valget selvom han umiddelbart har bedre stats end de andre.
Juan Calatayud, manden som har givet sig aller mest og fået retten til pladsen mellem stænger, håber det vil give præstationer i topklasse da han har 2 andre klasse keepere der banker på.
Dudu Aouate. Sammen med Juan er de, de 2 rutinerede herrer i klubben.
Jeg forventer disse 3 keepere hele tiden vil  ånde hinanden i nakken, og derved holde den faste vogter på dupperne, der vil så til Copa kampene blive skiftet alt afhængig  af hvem der har stået mest og bedst.

Forsvaret:
Nicolai boilesen, jeg havde ham i Sociedad hvor han var en faktor i den gode placering vi fik til slut så håber lidt han præsterer igen. Primært Vb, men da han også kan begå sig som WB & FC kommer han til at spille det også.
Antonio Lopez, Solid, rutineret Vb, da han 31 kommer jeg nok til at bruge ham som indskifter eller giver ham 60 minutter alt afhængig hvilke kampe vi spiller.
Kevin, god ung  Vb. Håber på en leje aftale da han er 1 af 4 vb spillere.
Pedro Bigas, samme niveau som Kevin, dog har han imponeret mest.
Frederik Sørensen, var udlejet til FCK den første sæson, med gode præstationer. Skal selvfølgelig fortsætte her. 12,5 for ham syntes ikke af meget når han får 4 stjerner i rating. Forsvar central hvor han er bedst.
Geromel, truppens bedste center forsvarer Lejet i Køln.
Jose Nunes, endnu alders president med sine 36 år, men kan stadig være med hvor det sjovt, igen en af dem som jeg vil bruge som stabiliserende i de forskellige kampe.
Charlie Took Essome, Truppens mest cool personlighed
Gianni Zuiverloon, Truppens absolut mest angrebs ivrige Hb, med rødder i Surinam.
Ximo, truppens bedste back, intet mindre kan beskrive ham.

Midtbanen:
Joao Victor, klubben eneste og bedste dm’er. Sociedad elsker ham…
Javi Marquez, brilliant central midtbane spiller kunne ikke ønske nogen bedre end ham.
Thomas Piná, truppens ambitiøse midtbane mand.
Akihiro Ienaga, solid Mv.
Emilio Nsué, OMH forventes han kommer til at veksle mellem angriber pladsen og højre offensiv midt.
Giovani Dos Santos, en stor faktor i min beslutning om at komme til Mallorca og coache. OMH/OMC.
Michaël Pereira, klubbens top OMV.
Alejandro Alfaro, klubbens andet valgt på OMC pladsen.
Didac, det unge talent som vi alle i klubben og omkring holdet håber på. Spiller OMC.

Angreb:
Javier Arismendi, gode gamle Javier, klar til at score en masse mål.
Tomer Hemed, god ung Måljæger.
Cornelius, behøver jeg at sige mere end massive forventninger til mit dyreste indkøb for denne klub.

Med disse spillere jeg har tilrådighed, som er førsteholdsklar, forventer jeg at vi kan med godt spil klare os frem til kvartfinalen i copaen, og ligge godt til i Ligaen.
På ungdomsfronten er der ikke meget at komme efter desværre, men håber på der kommer noget senere hen på sæson.
Truppen mangler lidt bredde, det giver lidt bekymringer hvis vi render ind i skader, derfor håber jeg at finde nogle spillere der er førsteholdsklare og til udlejning, da transfermidlerne er små.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #5: 05 Mar 2013, 20:15 »

Rollerne er fordelt således:
Mm: Forsvar
Hb: Støtte/angreb
Vb: Angreb
Fc: Begrænset forsvar ( Sørensen )
Fc: Midterforsvarer ( geromel )
Mc: Dybdeliggende playmaker support
Mc: Boldvindende forsvar
Omh: wing angreb
Omc: IA støtte
Omv: wing angreb
Bo: dybdeliggende/fremskudt. Arizmendi/Cornelius
Spillerne har ikke helt tilvænnet sig denne taktik så dermed får jeg nok vanskeligheder i de første par kampe.

vil skifte taktik til at bruge 3 OMC i stedet for med wings en gang i mellem i forhold til skader

Venskabskampene:
AS Veroia 0 – 3 RCD Mallorca, en sikker 3 måls sejr over et, for mig ukendt græsk hold.
Olympiakos SF Piraeus 1 – 2 RCD Mallorca, spændende tæt kamp.
PAS Giannina 0 – 0 RCD Mallorca, et kedeligt resultat i forhold til de første kampe.
CD Real Cartagena 1 – 6 RCD Mallorca

Fornuftige resultater imod de 3 græske hold. Veroia, Giannina & Olympiakos spiller i den græske Superleague, hvor Cartagena er et samarbejdsklub fra den columbianske 2. division, hvor jeg syntes resultat burde have været noget større i forhold til hvad min trup består af.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #6: 07 Mar 2013, 15:05 »

Dette skulle meget gerne være de sidste transfers for sommeren Smiley
Kampe kommer senere Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #7: 08 Mar 2013, 20:43 »

Med 2 vanvittige kamp mod henholdsvis Sporting og Granada hvor de vandt med tenniscifrene 5-3 & 6-3, er det gået mig meget bedre med ét fantastisk resultat mod Barcelona der endte 0-0 hvor de til min store glæde fik Xavi og Iniesta skadet. taktikken til start var 4 i bagkæden 2 cdm 1 cm 2 kanter og Cornelius på toppen.
Cornelius var tæt på i det sidste kvarter af kampen at score 2 gange, men hver gang viste han den manglende rutine. valgte det sidste kvarter at gå fra den totalt defensive opstilling til en lidt mere offensiv men stadig tilpas defensiv så der ikke ville komme meget igennem. Frederik og Geromel tog sig af alt hvad der kom i luften og den vej ind. Med Cornelius's svipser oppe foran, hvor han endda piller den fra Puyol og næsten ville have frit løb sparkede han mile vidt ved siden af.
sådan her ser de første kampe ud
ret så godkendt Smiley regner stærkt med min defensive taktik skal genbrugs mod R. Madrid dog nok med en ændring eller to da jeg føler de generelt er mere farlige i helheden en Barca er og bliver
EDIT: klik hellere ind på billedet, giver et bedre overblik Smiley
« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 21:32 af bryllen » Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #8: 08 Mar 2013, 21:08 »

Av, flotte resultater mod Málaga, Valencia og Barcelona. Et godt råd, må være at huske at tage et screenshot af ligastillingen for fremtiden. Smiley

Derudover kan du få billedet til at se ordentligt ud, hvis du laver et lille mellemrum, der hvor jeg lige har sat et x ind: [imgx]http://url-til-billede.hej/ok[/img]. Så hvis det helt konkret var dit billede med kampene, ville du skulle skrive således:

Kode:
[img ]http://i50.tinypic.com/2iatr1s.png[/img]
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #9: 08 Mar 2013, 21:32 »

Tak for responsen:)
Ja.
i kampen mod Real tabte jeg i de sidste minutter af kampen hvor 1 mål af Özil & Maria endte en kort stime. Jeg fik en skade til Giovani & Frederik. Havde ellers holdt dem fra scoring i et stykke tid. Den næste kamp er mod Betis som ligger ringere end jeg. Så der skal spilles offensivt og med Marica fra Schalke lejet og Cornelius klar glæder jeg mig til den kamp Smiley

Edit: En skade mere til samlingen, Michaël Pereira den faste vm/vw sammen med Javier Arizmendi, er vi begyndt at se lidt tynd ud i truppen.
Frederik ude med overrevet hasesene i 3 måneder
Giovani ude i 2 uger
Arizmendi ude i 2 uger
Pereira 1 måned
« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 21:45 af bryllen » Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #10: 08 Mar 2013, 22:30 »


Med nu ni kampe og næsten lige så mange spillere skadet ligger vi fornuftigt. RCD Mallorca og jeg kunne have været længere fremme i tabellen hvis ikke først en skade til hb'en Ximo gjorde at jeg måtte sætte Pedro Bigas som IKKE er egnet til pladsen ind, samtidig havde jeg Nunes fået et slag og var udskiftningsklar.
Så Bigas og Boilesen røg ind i stedet for.. så fik Geromel et slag, han måtte så blive inde for da jeg ingen havde til hans position da de allerede var sat ind. herefter skete det mest irriterende nogensinde.. Bigas fik et slag også men ligesom Geromel blev han nødt til at spille videre. og endnu en gang var der en spiller der fik et slag, Cornelius var den sidste mand der blev skiftet ud. til sidst måtte mine spillere kapitulere og desværre inkassere et sent mål.
Da alle er klar igen med undtagelse af Ximo er jeg nede på 1 hb i form af Zuiverloon, som ikke har været overbevisende. Så jeg skal være kreativ i den næste periode i mit save
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #11: 09 Mar 2013, 15:47 »

Så blev man sku fyret i Mallorca efter at have udtalt sig om den frie manager plads i Fulham. 13 kampe nåede jeg.
med blandede resultater Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #12: 09 Mar 2013, 17:40 »

er bloggen så slut??
Logged

Brøndby IF!!!!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #13: 09 Mar 2013, 18:14 »

Du skal sgu bare videre med et nyt hold! Peace
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #14: 09 Mar 2013, 19:22 »

Jeg følger stadig lidt med på sidelinjen - hvis jeg må sige en ting. Så ville jeg anbefale, at gøre overskriften lidt kortere  Peace
Logged

Neal Caffrey!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010