home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fra Mallorca til Fulham
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fra Mallorca til Fulham  (Læst 9035 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RCD "Los Bermellons" Mallorca & BBVA
« Svar #15: 10 Mar 2013, 17:39 »

Jeg har overtaget i Fulham. Den spanske mentalitet er lidt fjern fra min så der var noget svært med teamtalks. derimod kan englændere tåle lidt kritik uden at brokke sig for meget.
Mathiasnh hvordan ændrer jeg det ?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fra Spanien til England og Fulham
« Svar #16: 10 Mar 2013, 17:42 »

Bryllen, Du kan muligvis ændre det i første indlæg  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Spanien til England og Fulham
« Svar #17: 10 Mar 2013, 18:08 »

Bryllen, Du kan muligvis ændre det i første indlæg  Thumbs Up
Jeps Smiley En lille kort update omkring Fulham kommer enten sent i aften eller i morgen eftermiddag, da der idag står familie på holdkortet Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #18: 10 Mar 2013, 21:08 »


Sådan ser Ligaen ud nu Smiley

Har spillet 3 kampen forinden dette billede, de er endt således mod disse modstandere:



Faste taktik med små ændringer til tider.

Selve truppen med.


http://www.youtube.com/v/fwJT45a67fg
kom hurtigt bagud, ændrede lidt i taktikken, og bum 1-1 på et lækkert spil Smiley

EDIT: så tabte jeg nok lige lidt ufortjent, men da jeg mangler spillere til diverse positioner så er det hårdt
« Seneste Redigering: 12 Mar 2013, 14:11 af bryllen » Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Gungner
Gæst
 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #19: 10 Mar 2013, 23:12 »

Synes du burde gøre noget mere ud af dine updates... Det der er ikke godt nok.
En update på 3 linier om hvordan det er gået synes jeg ikke holder når man laver en blog.
Eller en update hvor du bare smider et par billeder ind. Hvis du nu kunne kombinere de to, og skrive længere updates om hvordan kampene udfoldede sig, og så'en, så ville jeg læse med.
Logged

Skovby
Gæst
 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #20: 10 Mar 2013, 23:16 »

Er helt enig med Gungner. Jeg synes ikke rigtig det minder om en blog, når du bare skriver en linje eller to, og bare smækker 3 billeder op.
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #21: 11 Mar 2013, 15:33 »

Er helt enig med Gungner. Jeg synes ikke rigtig det minder om en blog, når du bare skriver en linje eller to, og bare smækker 3 billeder op.
Skovby & Gungner i har helt ret Smiley de billeder med den korte tekst var lige korte informationer fra igår jeg følte lige skulle spredes Smiley havde familie besøg så havde ikke spillet meget, men der kommer lidt mere idag.

Men jeg Notere lidt mere kød på updates Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Gungner
Gæst
 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #22: 11 Mar 2013, 15:41 »

Skovby & Gungner i har helt ret Smiley de billeder med den korte tekst var lige korte informationer fra igår jeg følte lige skulle spredes Smiley havde familie besøg så havde ikke spillet meget, men der kommer lidt mere idag.

Men jeg Notere lidt mere kød på updates Smiley

Så lad være med at smide en update op.  Smiley
Ved godt at det lyder hårdt, men én god og lang update er meget bedre end tre små korte updates
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #23: 11 Mar 2013, 17:56 »

11 kampe, 5 nederlag, 4 sejre & 2 uafgjorte

efter 11 kampe som manager på Craven Cottage, har det værste nederlag været mod Aston Villa på 3-0 efter man var tæt på at tage point på Anfield med et 3-2 nederlag. min største sejr var mod Luton Town 5 - 0 i FA Cup'en
Skal iøvrigt op imod Manchester United i 4 runde i FA'en

5 nederlag, 3 sejre i ligaen & 2 uafgjorte giver mig lige nu en skuffende 14 plads, med 22 point, 2 ned til de nærmeste
og 5 point op til Norwich.
Kampe:
Liverpool 3 - 2 Fulham, Guidetti (11), M. Suarez (37), Bressan (52), Shelvey (80), Gerrard (90)
Stoke 0 - 1 Fulham, Guidetti (33)
Aston Villa 3 - 0 Fulham, N'Zogbia (18) Daly (60) Aimar (90+1)
Leeds 0 - 2 Fulham, Berbatov (11) Bulot (86) Ruiz penalty miss 33 minute
Tottenham 1 - 0 Fulham, Andy Carroll (60)
FA Cup Luton Town 0 - 5 Fulham, Felipe (3) Berbatov (7) Brill (33 og) Kasami (52) Senderos (86)

Steve Sidwell har givet mig lidt sved på panden her på det seneste med 2 karantæner inden for kort tid. Derfor også disse handler i kan se nedenfor.

Med de 21 kampe spillet er vi nået frem til d. 13 Januar, hvilket jeg havde glædet mig til siden jeg overtog dem i November måned, da truppen havde været TYNDT besat på midten og mangler reelt set en bedre målmand.
Selvom min nuværende keeper Stockdale piller mange bolde og har sat sig hårdt på den plads, så har Bunn ikke kunne udfordre Stockdale.
Min jagt har gået vidt omkring, men ingen har ville til klubben. Men derimod har jeg faktisk fået dækket hullet på midten rigtig fornuftigt. Felipe Anderson en god midtbane mand med en frikøbsklausul på 50 mio, det kunne jeg ikke sige nej til, og da jeg havde sikret ham i starten af December ventede jeg bare på ham.
Til sommer får jeg tilgang af Mohammed Sissoko fra PSG på fri. Så har det yderligere lykkedes mig at få fat i Nicola Leali (Juventus) på leje til at kæmpe om keeper pladsen han er rated lige så god som Stockdale lige nu, men kan udvikle sig til en 4 stjernet keeper.
Rodrigo Taddei (Roma) & Isaac Cuenca (Barca) er yderligere kommet til på leje aftale, de skal begge rotere i truppen da Ruiz er ude med skade de næste 3-4 måneder, samt Bulot kommer tilbage inden for de næste 4-6 dage.
Ingen er solgt, dog nogle ud på leje da de simpelthen ikke har kunne finde noget niveau over hovedet.

Transfers

Anderson, Felipe
Pris: 50 Mio
klub: Santos FC

Dunne, Jody
Pris: 9 Mio (5 mio + klausuler)
Klub: Shelbourne

Han er et helt klart et stor talent, som jeg har lejet ud til MK Dons her vinter vinduet. MK Dons er en rugekasse klub tilhørende Fulham.

Beckham, David (not kidding)
Kom til på fri efter hans kontrakt hos LA Galaxy udløb
http://i45.tinypic.com/eg5pba.png
Cuenca, Isaac
Lejet i FC Barcelona for 400 k pr. måned
http://i46.tinypic.com/10ni96x.png
Leali, Nicola
Lejet i Juventus
http://i48.tinypic.com/2dsi742.png
Rodrigo Taddei
Lejet i AS Roma til brug på højre kant/midt
http://i48.tinypic.com/20qmiid.png
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #24: 11 Mar 2013, 17:58 »

Meget, meget bedre, Bryllen. Smiley
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #25: 11 Mar 2013, 18:49 »

Meget, meget bedre, Bryllen. Smiley

Takker Morfar Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Skovby
Gæst
 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #26: 11 Mar 2013, 18:51 »

Sådan! Meget bedre og godt med længden på det Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #27: 11 Mar 2013, 18:52 »

Ja, godt gået. Det ser straks bedre ud du! Smiley
Logged

Neal Caffrey!

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #28: 12 Mar 2013, 08:49 »

Jeg gør virkelig alt hvad jeg kan for at det skal køre men spillet bliver ved med at modarbejde mig.
Virkelig modarbejde mig.
4 kampe, 3 nederlag & 1 sejr.

Fulham 2 - 1 Blackburn Rovers Referat

En kamp hvor Fulham var det mest dominerende hold og længe så ud til ikke at skulle inkassere et mål, må man sige at Rovers scorede nok kampens flotteste mål.
Isaac Cuenca scorede et flot mål som afslutningen på et velspillet angreb. Hugo Rodellega scorede et godt mål fra kanten efter at være blivet skiftet ind til fordel for Cuenca.
Efter jeg i det 75 minut havde skiftet Bessan>Beckham, Felipe>Anderson, & Cuenca> Rodellega ud, sker det typiske når man har brugt alle sine indskiftninger, man får en skade.
Omend det værste sted på banen og spilleren der blev skadet. Vores store norske forsvars profil Brede Hangeland bliver skadet lige før det 90 minut.
Da hverken Rangel eller Riise er egnet til central positionen valgte jeg at lade dem blive derude, og så placere Beckham & Sidwell som DM, lige foran Isaac Vorsah.
Den manglende centrale forsvars spiller er da også det der koster et mål imod da de via flot spil, spiller den igennem forsvaret til Ashkan Dejagah som gør det til 1-2.
Med tankerne på at de helt sikkert vil forfølge alt der bevæger sig foran Stockdale's mål, bliver den defensive linje trukket et pænt stykke tilbage for at være på forkant med Blackburns kontraer.
Det er i samme ombæring at David & Sidwell bliver trukket ned som DM'ere, og Anderson bliver CM imens Rodellega og Kacaniklic bliver på deres wings, og Berbatov stadig på toppen.
Paul Robinson som stod for Rovers, stod noget af en kamp da han reddede flere farlige chancer fra Fulhams offensiv.
Hangeland er uge i 5 uger desværre for Fulham og mig
Da det centrale forsvar heller ikke ser alt for godt ud har jeg været ude med snøren hos Newcastle og lejet Remie Streete vurderet til 1,5 stjerne, ca samme niveau som Senderos
og de andre (bortset fra Vorsah)
Streete har dog potentialet til at blive en 4 stjernet FC'er, men har dog kun valgt at have ham i 5 måneder da han kun skal være reserve indtil Hangeland er helt klar igen.



Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra Mallorca til Fulham
« Svar #29: 12 Mar 2013, 09:00 »

Manchester United 2 - 0 Fulham kort referat
Efter 3 fornuftige kampe mod Luton Town & 0-0 mod QPR hvor det kunne have været en sejr, hvis chancerne blev udnyttet rigtigt, og så den seneste 2-1 sejr over Blackburn Rovers.
Ville det være fornuftigt at gå efter en uafgjort mod den kommende modstander i form af Manchester som jeg tidligere skrev vi skulle møde i 4 runde af FA Cup'en.
Hele første halvleg blev der ikke scoret, og det så ud til at det skulle være en 0-0 i rigtig lang tid. Men som vi kender SAF & co. skal de altid nok vinde.
Vi skulle helt hen til det 60' minut før der skete noget. En af banens mindste mænd (Rooney) kommer højere end en Fulham spiller og header den lidt ufortjent ind via stolpen.
Allerede inden Rooneys scoring havde jeg spekuleret i en offensiv satsning. den offensive satsning gav hverken Pote eller bagslag.
Lidt før Lukke tid belejrede United Fulhams målfelt og man kunne tydeligt se fraværet af Hangeland, da de ikke magtede at lukke af for RVP, da han 3 meter fra det lille felt hamrede den op i nettaget, til stor ærgelse for mig da jeg følte vi havde en chance for at udligne.
Resultatet er et respektabelt et. tidligt exit fra FA Cup'en vil mange sige, og kan kun give dem ret, men United stillede med noget nær stærkeste opstilling, så vi var ikke efterladt alt for mange chancer.

Vi har haft svært ved at score i ligaen, især mod de lidt store hold og hold lign. Fulham selv.

Manchester City 3 - 1 Fulham Kort referat
Endnu et Manchester opgør.. fedt -.-' Denne gang er det City vi skal op i mod, og denne gang havde jeg valgt at gå i offensiven fra start af.. sådan da.
Havde valgt Kontra i stedet for Defensiv indstilling da jeg følte træng til at bare levere lidt mere end en god defensiv indsats.
Men mod City's mange olie penge skal man være forsigtig.
Det startede heller ikke godt, Isaac Vorsah ligger ud med at prikke bolden i eget net efter bare 6:30 minutter... bagud 1-0 hvor City generelt ikke havde haft noget reelt.
i det 29 minut udligner vi. 3 minutter senere står der 2-1... City favør. Jeg fortsætter fint med mit offensive kontra pjat & spas.
Uden yderligere scoringer kunne vi gå til pause bagud
Efter pausen fortsætter det fine spil fra felt til felt, hvor både City og Fulham har chancer ( mest City favør )
Så kom det forbandede mål, selvfølgelig til City, Maicon scorede fra sidelinjen i det 76 minut hvor Stockdale så knapt så godt ud da den sejlede hen over hovedet på ham og gik ind.
Der Skete ikke mere end det.

I det 67 minut bliver den indskiftede Pajtim Kasami skadet, igen står jeg i den situation hvor jeg ingen udskiftere har.
Løsningen blev fundet i at Felipe Anderson blev trukket ned ved siden af Bressan.
Det går også meget fint lige indtil efter Maicons scoring hvor Bressan selv bliver skadet.
I den situation bliver Berbatov trukket ned på OMC pladsen resten af kampen.
Jeg stillede op således:
mm:Stockdale
HB: Simpson
fc: Vorsah
fc: Briggs
vb: Riise
mc: Sidwell
mc: Bressan
hw: Cuenca
cf: Felipe
vw: Kacaniklic (1 gol)
bo: Berbatov

Endte sådan:
Stockdale
Simpson
Vorsah
Senderos
Riise
Felipe (cm)
Taddei (hm)
Kacaniklic(vm)
Berbatov (omc)
Så jeg føler et 3-1 nederlag med 8 markspillere og en keeper er et værdigt resultat. Bortset fra de skader til Kasami & Bressan.
Med et par skader på CM/OMC pladserne kommer det lige til at blive tyndt nok på de pladser. Men heldigt for nogle af de signings jeg har lavet skulle det nok gå, og med Newcastle lagt på sidste dag i transfervinduet skulle jeg tænke hurtigt hvis jeg skulle finde en spiller eller 2.
Efter en hæsblæsende sidste transferdag kom der ikke nogle handler ind foruden dem i har set.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010