home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour, Hawkins' Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre med min blog?
Skifte til en anden FM-version
- 3 (30%)
Fortsætte med at forsøge dig med challengen
- 4 (40%)
Gøre det til at mål at blive fyret fra samtlige FM klubber
- 2 (20%)
Spille FIFA i stedet, du stinker til FM
- 1 (10%)
Tag en tudekiks
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: European Tour, Hawkins' Blog  (Læst 26149 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #75: 02 Apr 2013, 14:31 »

Kom nu Hawkins.. We believe in you Smiley Hvis først dit kommer op at køre, så har du jo håneretten over g00n inden længe... Hvor skønt ville det ikke være? Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #76: 11 Apr 2013, 09:34 »



Jeg må hellere lige komme med en opdatering.. Jeg spillede lidt på savegamet i går, og har efterhånden helt opgivet FM13. Kapfenberger blev fint forstærket i vinterpausen og jeg burde have et hold der kunne være med helt fremme hvor det var sjovt. Alle mine spillere skulle enten være 'leading star' i min division eller endnu bedre. Ikke desto mindre fortsatte vi med at indkassere mål efter mål på deres eneste skud, hvilket resulterede i en stribe af nederlag efter vinterpausen, som endte med min fyring. Jeg har vitterligt ingen idé om hvordan man stopper dette fænomen, for i tidligere FM spil ville man vinde hvis man havde et godt hold og en nogenlunde fornuftig taktik. Men lige meget hvad jeg gør, om vi så havde Messi, så ville han score 4 og modstanderne 8 (på 3 skud). FM13 mener bare at jeg skal tabe, lige meget hvad jeg gør. Engang imellem kommer der et lyspunkt hvor man får vundet en kamp eller to, og måske spillet udafgjort, og så fortsætter vi i samme trummerum med ufortjente nederlag.

Nå, men min fyring ledte så til at jeg blev ansat i LASK Linz som var nyligt rykket ned fra Premier Division. De havde åbenbart skilt sig af med stort set alle gode spillere i den omgang, så derfor havde jeg en del penge og et tomt hold. Pengene blev flittigt investeret i de få spillere som gad spille for mig, men ikke desto mindre så jeg havde et ganske anstændigt hold, som burde kunne spille med omkring 2.-5. pladsen. Ikke desto mindre fortsatte stilen fra Kapfenberger. Jeg havde nogle fremragende angribere, fløje og forsvarsspillere, men alligevel kunne de ikke score og lukkede mål efter mål ind. De fleste kampe endte med nederlag på 3-4, 2-5 eller endda 0-5, mit største nederlag i FM13 til dato. Igen, ligegyldigt hvad jeg gjorde, var det bare bestemt at de skulle score på alle deres chancer, mens vi kunne score på hver 10. Så er det ikke nemt at vinde. Efter de første 10-12 kampe havde jeg 9 point og lå andensidst. Det eneste lyspunkt var at Kapfenberger lå sidst. Og så tabte vi igen. 1-4 til Kapfenberger. Jeg blev så frustreret at jeg sagde op. Så her sidder jeg igen, arbejdsløs, frustreret og venter på det næste hold jeg kan ødelægge. Hvor er FM13 dog fantastisk.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2013, 09:36 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #77: 11 Apr 2013, 09:57 »

Hæhæ. Jeg er da på en måde glad for at det ikke kun er mig.

Det skal nok lykkes på et tidspunkt!
Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #78: 15 Apr 2013, 18:18 »

Man begynder at kunne fornemme, at I er i familie :-)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #79: 22 Okt 2013, 09:55 »

Hey! Få da lige gang i det her shit igen!

Hvis ikke du gider (kan finde ud af) FMC, kan du da bare gøre det i den fulde version!
Logged



Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010