home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour, Hawkins' Blog
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre med min blog?
Skifte til en anden FM-version
- 3 (30%)
Fortsætte med at forsøge dig med challengen
- 4 (40%)
Gøre det til at mål at blive fyret fra samtlige FM klubber
- 2 (20%)
Spille FIFA i stedet, du stinker til FM
- 1 (10%)
Tag en tudekiks
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 10

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: European Tour, Hawkins' Blog  (Læst 25174 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
European Tour, Hawkins' Blog
« : 05 Mar 2013, 16:22 »



Velkommen til min side af den alt for lange, voldsomme og overfladiske challenge som jeg har kørende med g00n. Jeg har valgt at poste adskillige tusinde SU penge som jeg ikke har, i både en ny computer og FM13, så jeg kunne spille denne challenge. Den går i bund og grund ud på at man skal vinde alt i Europa. Det er vel ikke sværere end at vinde internettet. Man starter fra en ende af, vinder ligaen og pokalturneringerne og går derfra videre til næste land. Da mit spil, selvfølgelig, er på engelsk, er første land Austria, eller for folk på VKs intellektuelle niveau, Østrig.

Pudsigt nok gik der ikke ret lang tid før træneren for SC Austria Lustenau blev fyret i g00ns blog og det samme er sket her. Uheldigvis for mig, er holdet efterladt i en endnu mere horribel situation end i g00ns spil, da de her har en statistik på 1 sejr, 6 uafgjorte og 5 nederlag i de første 12 kampe. Det har resulteret i en øjeblikkelig allersidsteplads (heldigvis kun af 10), så der er et stykke vej op til førstepladsen.

For lige at skide på den sukkermad de i forvejen har pisset godt og grundigt på, kan jeg oplyse om at transferbudgettet er = 0 og samtidig har jeg et minus på 1,27k på mit lønbudget. Det må siges at være en challenge at komme i gang med Østrig. Holdet er i og for sig fint nok, men som altid vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at skifte hele truppen ud med brasilianske ekvilibrister på samme kvalitetsniveau som Bébe...

Hvis der er en der gider at lave et banner til mig, der er lige en anelse sejere end g00ns, vil det blive much appreciated! Jeg er ikke lige en haj til hverken GIMP, Photoshop, Paint eller farver i det hele taget.

Sæt i gang!
« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 13:32 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #1: 05 Mar 2013, 16:26 »

Lækkert med en sviner til VK. Hvis du kommer med dem regelmæssigt, så følger jeg med.
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #2: 05 Mar 2013, 16:32 »

Endelig!

PS: Mit fantastiske banner er lavet i Excel Tunge
Logged



OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #3: 05 Mar 2013, 17:16 »

Glæder mig til at følge det store slag mellem g00n og dig! Held og lykke med det! Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #4: 05 Mar 2013, 17:26 »



Oktober - En lovende start
SC Austria Lustenau - SCR Altach 2-1 (Salomon 39, Stückler 71)
På trods af at vi kun havde vundet den allerførste liga kamp, og dermed ikke vundet i 11 opgør, var det ikke til at se på vores første kamp med mig ved roret. Vi tog hjemme imod Altach, og på trods af at g00n prøver at få det defensive til at fungere når han overtager et hold i krise, vælger jeg det klassiske ordsprog om at angreb er det bedste forsvar, og stilte med et hold der både kunne kontrollere og angribe kampen. På trods af en uheldig start, hvor modstanderne scorede efter 7 min, satte vi os på kampen, og producerede chance på chance indtil vi var foran. Det var ikke til at se at vi var oppe mod 3. pladsen, og en flot sejr har sat en fin start på min trænerkarriere

FC Lustenau 1907 - SC Austria Lustenau 0-0
Den flotte sejr i første kamp blev fulgt op af en god præstation i anden. 60% af spillet var i vores favør, men vi var både dårlige og uheldige med afslutningerne, og på trods af at Lustenau 1907 fik lov til at dominere de sidste minutter af kampen, da mine udskiftningsspiller e ikke er i nærheden af at være gode nok, skulle de være godt tilfreds med et enkelt point. Med det uafgjorte resultat, er vi stadig på sidste pladsen, men har lukket hullet op til de første 3-4 hold over os.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 17:49 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #5: 05 Mar 2013, 17:34 »

Så kom du også i gang, du får vist travlt for at følge med g00n Peace

Men held og lykke med det Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #6: 05 Mar 2013, 17:44 »

Hvis der er en der gider at lave et banner til mig, der er lige en anelse sejere end g00ns, vil det blive much appreciated! Jeg er ikke lige en haj til hverken GIMP, Photoshop, Paint eller farver i det hele taget.
Jeg har prøvet lidt:



eller



Du skal være velkommen til at bruge det. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #7: 05 Mar 2013, 17:48 »

Herligt, tusind tak Vinokourov!!

Og tak til i andre også Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #8: 05 Mar 2013, 18:17 »

Jeg følger også med i denne Smiley

Voldsom challenge må jeg nok sige - imponerende hvis I begge to gennemfører  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #9: 06 Mar 2013, 18:08 »

Jeg har prøvet lidt:



eller



Du skal være velkommen til at bruge det. Smiley
Hvilket program bruger du til at lave bannere og det ?Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #10: 06 Mar 2013, 19:47 »



November - Ned på jorden igen!

Der hvor oktober startede ganske udmærket for os, har november været en horribel indsats der kun resulterede i en enkelt sejr og 3 nederlag af 4 mulige.

SC Austria Lustenau - First Vienna FC 1894 1-2 (Özüyer 5): Vi kom godt fra start mod Vienna, men på trods af overtag i skud og chancer, fik de alligevel puttet 2 kasser ind, og vi taber ganske ufortjent

SV Horn - SC Austria Lustena 3-1 (Kampel 83): Hvor sidste nederlag var ufortjent, var det ganske fortjent denne gang. Vi var klart det andet bedste hold mod Horn, og det virker til at spillerne endnu ikke har vænnet sig til min taktik.

SC Austria Lustenau - FC BW Linz 0-3: Som forventet løb vi ind i en gevaldig røvfuld med Linz. De ligger på en klar førsteplads, og det kunne nemt ses i dag. 2-10 i skud mod mål og 1-6 on target taler deres tydelige sprog. Vi har lidt problemer med defensiven, og det har jeg nu foretaget nogle småjusteringer pga., som forhåbentlig sætter en stopper for de lidt for mange mål og chancer der bliver lavet mod os.

SV Grödig - SC Austria Lustenau 0-1: Ude mod andensidste pladsen var en utrolig vigtig kamp, og vi trak os sejrsrigt ud af opgøret! Vi havde blot et enkelt skud inden for rammen, men alligevel var det os der fik alle 3 point. En utrolig vigtig sejr her før går ind i vinterpausen.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2013, 19:55 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #11: 06 Mar 2013, 19:52 »

Jeg synes det kunne være fedt med et screenshot af stillingen efter hver update Wink
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #12: 06 Mar 2013, 19:54 »



Venskabskampe og vinterpause

Jeg havde ellers glædet mig til at det blev januar og vintertransfervindu et åbnede, men det gjorde nu alligevel ikke den store forskel! Jeg har ikke kunne sælge nogen spiller, på trods af at have brudt kontrakten med to amatørspillere, så januar endte uden nogen som helst forstærkninger. Til gengæld ser det ud til at mine taktiske og træningsmæssige justeringer har båret frugt, da spillerne har vænnet sig til taktikken og dominerer kampene. Venskabskampene er dermed endt således:

SC Austria Lustenau - Unterhaching 2-1 (Roth 44, Grabher 51)
Mendrisio-Stabio - SC Austria Lustenau 0-1 (Patocka 63)
Münsingen - SC Austria Lustenau 0-2 (Salomon 1, Aguilar 34)
Zofingen - SC Austria Lustenau 1-1 (Kragl 47)
Eschen/Mauren - SC Austria Lustenau 1-1 (Eder 1)
Westwill-Bonstetten - SC Austria Lustenau 1-3 (Roth 4, Özüyer 34, Kragl 89)
SC Austria Lustenau - Vaduz 1-0 (Özüyer 68)

Som I kan se har det gået ganske fint i venskabskampene! Selv i de to uafgjorte kampe har vi domineret og haft langt flest skud, og været ret uheldige med kun at få uafgjort. Lad os håbe at vi tager den gode form med til når turneringen begynder igen i næste update!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #13: 06 Mar 2013, 19:56 »

Jeg synes det kunne være fedt med et screenshot af stillingen efter hver update Wink

Det overvejede jeg også, men så krævede det både paint og ftp upload, og så gad jeg ikke rigtig alligevel Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #14: 06 Mar 2013, 19:58 »

Hvilket program bruger du til at lave bannere og det ?Smiley
Photoshop. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010