home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour, Hawkins' Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre med min blog?
Skifte til en anden FM-version
- 3 (30%)
Fortsætte med at forsøge dig med challengen
- 4 (40%)
Gøre det til at mål at blive fyret fra samtlige FM klubber
- 2 (20%)
Spille FIFA i stedet, du stinker til FM
- 1 (10%)
Tag en tudekiks
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: European Tour, Hawkins' Blog  (Læst 26086 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #60: 07 Mar 2013, 18:26 »

Idiotsikkert? Du er vist ikke klar over hvor ringe en FM13 spiller jeg er! Jeg regner stærkt med at ende på 10. pladsen før jeg bliver fyret, efter 4 måneder ved roret. Alt andet er over forventning!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #61: 07 Mar 2013, 18:36 »

Idiotsikkert? Du er vist ikke klar over hvor ringe en FM13 spiller jeg er! Jeg regner stærkt med at ende på 10. pladsen før jeg bliver fyret, efter 4 måneder ved roret. Alt andet er over forventning!
De er virkelig gode. I takt med at jeg har haft gang i en fantastisk winning-streak har de været ligeså eminente og har nærmest ikke smidt nogen point overhovedet ..
Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #62: 07 Mar 2013, 19:28 »

I tiden siden sidste update, har jeg haft gang i nogle friendlies... De er umiddelbart gået ganske udmærket:



Vi har haft 4 kampe mod langt bedre hold, hvoraf vi har tabt én knebent til Anderlecht, fået to ufortjente uafgjorte mod SV Reid og Admira Wacker og så vundet over Sturm Graz. Bagefter havde vi 2 kampe mod dårligere placerede hold hvor vi vandt hhv. 3-0 og 7-0 ude. Den sidste kamp var (underligt nok) ganske god, men det skal også lige nævnes at de faktisk fik tildelt to straffe. Det første nuppede min nye keeper, mens det andet ramte stolpen.

In other news, er vi i gang med at blive overtaget af et konsortium, så måske kommer der flere penge i klubben og måske (dette ser jeg som mest sandsynligt) bliver jeg som konsekvens heraf fyret. Nu må vi se hvad der sker! Næste opdatering bliver med forårsstarten på ligaen!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #63: 11 Mar 2013, 11:47 »

Jeg har åbenbart ikke ret mange fans Skuffet

Hmm.. jamen så holder jeg med g00n    Ubeslutsom  Det er sgu da synd for manden   Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #64: 11 Mar 2013, 12:14 »



Siden sidste update har jeg spillet en del, men ikke rigtig gidet at blogge. Jeg har derfor besluttet mig for at lave halvårlige updates så jeg ikke behøver at bruge så meget tid på blogningen.

I anden halvdel af sæsonen, gik det således:



Som I kan se nåede jeg semifinalerne i cuppen men tabte på udebane til et Premier Division hold 1-0. Et smalt nederlag, men fortjent ikke desto mindre. I ligaen endte jeg på en 9. plads, hvilket betød at jeg skulle spille nedrykningskamp mod Linz, som jeg heldigvis vandt over 2 legs, da vi i anden kamp slog dem 4-1. I stedet var det, underligt nok, Hartberg (som endte på 3. pladsen) der endte med at rykke ned. Hvorfor skal I ikke spørge mig om.



Sæsonafslutningen gjorde at en masse spillere fik kontraktudløb og samtidig valgte klubben at stille nogle penge til rådighed for mig. Jeg solgte Elsneg som indbragte £725k, men desværre gik kun omkring £20k af disse til transferbudgettet. Det betød dog at jeg har kunne hente en masse spillere bl.a. på fri transfer, da jeg nu har råd til at give dem nogle ordentlige lønninger.





Af tilgangene er især Ciftci værd at nævne. Han er en 24 årig østrigsk angriber, der bl.a. har 14 i finishing og derfor vil være et fint supplement til Jelic som plejer at være min frontangriber. Schachner er defensiv midt og er også en rigtig god spiller mens Benjamin Schwarz er tysker, venstre back og også perfekt til rollen. Jeg er dermed ved at have bygget et hold op som jeg kan være ganske godt tilfreds med og som forhåbentlig kan holde sig til den midterplacering som klubben gerne vil have.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #65: 11 Mar 2013, 12:18 »

Det er altså vanvittigt at Hartberg bliver rykket ned selvom de ender som nr. 3. Det giver slet ikke mening.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #66: 11 Mar 2013, 12:24 »

Nej, jeg forstår det heller ikke. Jeg ville have kigget på de playoff kampe for at se om Hartberg var med, men jeg kunne ikke lige se fixtures så langt tilbage...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #67: 11 Mar 2013, 12:30 »

Man begynder jo at frygte at man kan rykke ned lige meget hvor man ender!
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #68: 11 Mar 2013, 12:44 »

De blev hatet ud. Næste gang er det din tur Hawk Cool
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #69: 11 Mar 2013, 21:07 »

Den første halvdel af 2. sæson er nu gået, og det må siges at være gået en hel del bedre end i sidste sæson, hvor jeg som bekendt endte som nr. 9.



Desværre har vi samtidig fejlet i nogle trælse kampe, bl.a. mod Sturm Graz som vi har tabt begge kampe til - den på hjemmebane pga. et mål i overtiden, og mod Lustenau 1907. I Cuppen røg vi også ud mod uheldige Hartberg, der som skrevet røg ud af ligaen på trods af en 3. plads sidste sæson. Dette tog de hævn for, ved at slå os 4-3 i cuppen, som vi dermed trådte ud af allerede i 3. runde.

Ligatabellen ser dog ganske fornuftig ud:



Jeg var lige ved at slå Altrach i en kamp der ville se mig overtage deres 1. plads, men de udlignede til sidst, og derefter fik vi nogle dumme resultater der gav dem lidt af et forspring. Det kan også lige bemærkes at jeg kun har fået uafgjort i mine to kampe mod oprykkerne fra FAC Team für Wien, mens de andre oprykkere, og vanvittigt ringe SC Bregenz har fået tæv hhv. 3-0 og 1-5. De har kun en enkelt sejr og to uafgjorte i 18 kampe, og en negativ målscore på -44.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #70: 12 Mar 2013, 21:02 »

Anden halvdel af 2. sæson gik stort set som den første. Jeg fik hentet ind på Altach et par gange, ved at slå dem, men det fulgte vi op med nederlag hvorefter de trak væk igen. Især irriterede det mig at jeg de sidste 2-3 måneder konstant skulle slæbe rundt på skader på mit hold, så jeg måtte stille med en horribel midtbane.



Mine tre nederlag efter sejren over førstepladsen blev fulgt op af 5 sejre i træk og 8 ubesejrede, men lige som vi igen slog Altach, fulgte vi igen op med to nederlag. Men ikke desto mindre fik Altach lov til at stikke af fra os, og vi endte derfor på en ganske flot 2. plads, 7 point efter:



Jeg kan se at g00n endte 8 point efter 1. pladsen i sin 3. sæson, så jeg tager det som en sejr og at jeg er en bedre FM spiller end ham. Hvad end der sker i challengen fra nu af, er irrelevant. Men kig lige på Bregenz, hvor totalt ringe de har været i sæsonen! 7 point, 116 mål imod og kun en enkelt sejr! Og nej, os fik de ikke point mod.

Til den nye sæson har jeg skilt mig af med 3 spillere hvis kontrakt udløb. Det var rotations- og marginalspillere, så det passede mig egentlig meget fint






Og så fik jeg stillet knap £800k til rådighed, hvoraf jeg har brugt knap £600k. Uribe er dyreste køb ved £230k, men han er et kæmpe talent fra Chile der står til at blive verdens bedste wing (ca) så det er jeg fint tilfreds med. Derefter følger Daniel Toth som faktisk er bedre end Sencar der blev kåret til min bedste spiller (og divisionens anden bedste) i sidste sæson, i sin plads på den offensive midt. Også Eugenio skal man lægge mærke til. Han er en blot 19 årig spansk wing som bliver den nye Ronaldo. Ca. Jeg har generelt besluttet ikke at optage lån i denne sæson (sidste sæson havde jeg 4 spillere på lån) hvilket har betydet lidt flere køb end salg. Ikke desto mindre er jeg nu fuldt ud tilfreds med mit hold og har stadig £200k til rådighed, så det er jo fint. Mit board forventer at vi rykker op i denne sæson, så lad os håbe at jeg kan leve op til de forventninger! Holdet er i hvert fald til det.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2013, 21:05 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #71: 12 Mar 2013, 21:14 »

Ser ikke dumt ud Hawkins! krydser fingre for at det lykkes dig i denne sæson!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #72: 12 Mar 2013, 21:43 »

Jaja, jeg fik da i det mindste 66 point... Mon ikke du rykker op næste sæson Smiley
Logged



Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #73: 24 Mar 2013, 08:41 »

Fed dyst I har gang I.

Følger med i begge jeres blogge..

I har sgu givet mig blod på tanden for at starte noget lignende op.  :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #74: 31 Mar 2013, 20:30 »

Tak for kommentarerne! Jeg har dog ikke lige haft overskud til at spille efter at jeg oplevede et crashdump sidst.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010