home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour, Hawkins' Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre med min blog?
Skifte til en anden FM-version
- 3 (30%)
Fortsætte med at forsøge dig med challengen
- 4 (40%)
Gøre det til at mål at blive fyret fra samtlige FM klubber
- 2 (20%)
Spille FIFA i stedet, du stinker til FM
- 1 (10%)
Tag en tudekiks
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: European Tour, Hawkins' Blog  (Læst 25981 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #45: 07 Mar 2013, 00:07 »

Det er korrekt!

For dælen det kommer til at tage sin tid, så... Tunge

Når i kommer til 'D' er Brøndby vel et godt bud til 1. eller 2. divisionen. Brøndbyfans der joker om Brøndby. Det er det nye.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #46: 07 Mar 2013, 00:12 »

Begynder efterhånden at tvivle på at vi nogensinde når ud af Østrig Tunge
Logged



Camus
Gæst
 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #47: 07 Mar 2013, 00:21 »

Lyder som en crazy challenge, bør næsten omdøbes til FM marathon, jeg følger med Smiley

Holdet er i og for sig fint nok, men som altid vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at skifte hele truppen ud med brasilianske ekvilibrister på samme kvalitetsniveau som Bébe...
  Må lige svare på det her.
 
1. Bebé er en tidligere hjemløs, som har leveret bevis for hvor fremragende den sociale mobilitet fungerer i Euro zonen. Ergo fortjener han vores dybfølte respekt!

2. Bebe er portugiser! crazy
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #48: 07 Mar 2013, 00:22 »

Begynder efterhånden at tvivle på at vi nogensinde når ud af Østrig Tunge

Det er sgu egentlig også et okay land. Flotte bjerge, man kan stå på ski, man kan få nogle overordentligt store øl og wienerschnitzler på størrelse med et spisebord fra IKEA. Jeg var nok blevet der. Især med tanke på at Hviderusland er næste land i rækken.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #49: 07 Mar 2013, 00:26 »

2. Bebe er portugiser! crazy

Han siger vel heller ikke andet - blot at han vil forsøge at hente brasilianere som har samme niveau som Bébe Wink

Det er sgu egentlig også et okay land. Flotte bjerge, man kan stå på ski, man kan få nogle overordentligt store øl og wienerschnitzler på størrelse med et spisebord fra IKEA. Jeg var nok blevet der. Især med tanke på at Hviderusland er næste land i rækken.

Jeg er solgt!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #50: 07 Mar 2013, 15:12 »

Efter at have simuleret 3 sæsoner uden at kunne få job i Østrig, har jeg besluttet mig for at starte forfra på spillet (og uden at starte med Lustenau Tunge) - g00n har oplyst mig om at når man har lavere ligaer med (altså i hhv. Hviderusland og Belgien) bliver ens omdømme sat på højde med det laveste niveau, og kombineret med min knapt så gode start med Lustenau, er mit omdømme åbenbart så lavt at ingen i Østrig vil hyre mig. Jeg har derfor ikke set nogen anden udvej end at starte et nyt spil.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #51: 07 Mar 2013, 15:44 »

Fair nok - skynd dig at komme i gang igen (og husk kun at loade Østrig!) Wink
Logged



OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #52: 07 Mar 2013, 17:38 »

Efter at have simuleret 3 sæsoner uden at kunne få job i Østrig, har jeg besluttet mig for at starte forfra på spillet (og uden at starte med Lustenau Tunge) - g00n har oplyst mig om at når man har lavere ligaer med (altså i hhv. Hviderusland og Belgien) bliver ens omdømme sat på højde med det laveste niveau, og kombineret med min knapt så gode start med Lustenau, er mit omdømme åbenbart så lavt at ingen i Østrig vil hyre mig. Jeg har derfor ikke set nogen anden udvej end at starte et nyt spil.

Tough Luck, Hawkins. Op på hesten igen!  Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #53: 07 Mar 2013, 17:52 »

Jeg startede selv for at se om det var noget for mig, og tro det eller ej; jeg fik også job i SC Austria Lustenau. Jeg har forsøgt mig med en 4-2-3-1 - hvor jeg spiller med 2 ankermænd, tre spillere på den offensive midtbane (den midterste er attacking mid og de to andre inside forwards) samt en poacher på toppen. Dette fungerer forrygende, og efter at have overtaget holdet da de havde spillet 18 kampe (8 vundne, 2 uafgjorte og 8 nederlag) har jeg i 8 kampe opnået 5 sejre og 3 uafgjorte.

Jeg er stadig ikke sikker på hvorvidt jeg skal spille denne challenge eller ej - men du kan godt få succes med det hold ;-)
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #54: 07 Mar 2013, 18:00 »

Nu skal du ikke komme her og blære dig! Tunge
Logged



ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #55: 07 Mar 2013, 18:05 »

Nu skal du ikke komme her og blære dig! Tunge
Haha. Det var nu mere for at vise Hawk at han ikke behøver give op med dette hold. Jeg synes at kontrabold med dem fungerer ganske godt. Sascha Boller er god, men han bliver næsten småskadet i hver kamp ..
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #56: 07 Mar 2013, 18:07 »

Haha. Det var nu mere for at vise Hawk at han ikke behøver give op med dette hold. Jeg synes at kontrabold med dem fungerer ganske godt. Sascha Boller er god, men han bliver næsten småskadet i hver kamp ..

Jeg har også released ham, han spillede slet ikke godt/ofte nok til at være sin løn værd Tunge
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #57: 07 Mar 2013, 18:09 »



Så er vi i gang igen! Denne gang blev Lustenau faktisk ikke ledigt, men derimod Kapfenberger SF. Jeg overtager holdet på en flot 9. plads, så der er plads til forbedringer. På den positive side er lønbudgettet kun overskredet med en lille smule, og amatørholdet består af rigtig mange spillere, så jeg har lavet en udrensning og skilt mig af med de spillere som jeg kunne fra amatørholdet. Dvs. 13 spillere(!).Dermed har jeg skaffet en masse plads i lønbudgettet her til januar, hvor jeg vil forsøge at skaffe mig et lidt bedre hold. Jeg er dog ikke helt skuffet over det nuværende, der blot mangler en god højre wing og keeper for at være et ganske udmærket hold.

Det har dog ikke udrettet det store endnu, da eneste ganske ok spiller jeg har fundet, er den aldrende som vil fungere som førstemålmand eftersom Lukse er pænt ringe. Mit hold ser dermed således ud indtil videre:



Mens stilling ser såfremdeles ud:



Wish me luck!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #58: 07 Mar 2013, 18:10 »

Noooo, Kapfenberg er gode - de rykkede op i 1. sæson her! Nu kommer du foran Skuffet
Logged



ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour, Hawkins' Blog
« Svar #59: 07 Mar 2013, 18:11 »

Det hold burde være idiotsikkert at rykke op med indenfor et par sæsoner. De har medieprognosen 1 og ligger i mit spil nummer et med 4 point ned til mig!
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010