home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 90254 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller

Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #180: 29 Jul 2013, 10:49 »

Flot at du kan holde lysten, men jeg tror at det kommer til at tage en del tid, bare at komme væk fra Østrig.

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #181: 29 Jul 2013, 11:10 »

Flot at du kan holde lysten, men jeg tror at det kommer til at tage en del tid, bare at komme væk fra Østrig.

Ærligt talt, så tvivler jeg selv på at jeg nogensinde kommer ud af Østrig. Eller bare den næstbedste række i  Østrig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #182: 29 Jul 2013, 13:05 »

Jeg tror altså det er fordi vi spiller FMC. Jeg har hørt en del eksempler på at FMC er sygt svært i forhold til den 'rigtige' FM, og siden jeg begyndte mit almindelige FM spil med AaB, tromler jeg al modstand. Og med tanke på at jeg var i ca. 8 klubber i Østrig uden at nærme mig et trofæ, kan jeg ikke konkludere andet end at det er FMC der er noget galt med, og ikke mig. Så prøv at forsøg dig med FM i stedet for FMC.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #183: 29 Jul 2013, 13:14 »

Jeg tror altså det er fordi vi spiller FMC. Jeg har hørt en del eksempler på at FMC er sygt svært i forhold til den 'rigtige' FM, og siden jeg begyndte mit almindelige FM spil med AaB, tromler jeg al modstand. Og med tanke på at jeg var i ca. 8 klubber i Østrig uden at nærme mig et trofæ, kan jeg ikke konkludere andet end at det er FMC der er noget galt med, og ikke mig. Så prøv at forsøg dig med FM i stedet for FMC.

Interessant. Hvor meget af alt crappet tager du dig af i den fulde version så?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #184: 29 Jul 2013, 13:49 »

Ehm.. Det jeg synes er interessant.. Tager til pressemøder som regel, og får backroom advice, men jeg har sat folk til at tage sig af venskabskampene, træning, forlængelse af ungdomskontrakter osv. Du kan jo bestemme stort set selv hvor meget du vil tage dig af.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #185: 29 Jul 2013, 14:01 »

Ehm.. Det jeg synes er interessant.. Tager til pressemøder som regel, og får backroom advice, men jeg har sat folk til at tage sig af venskabskampene, træning, forlængelse af ungdomskontrakter osv. Du kan jo bestemme stort set selv hvor meget du vil tage dig af.

Jeg håber det i fremtiden bliver så man helt kan fravælge de ting som bare absolut ikke er interessante. Det må vel have en eller anden form for effekt at ens assman kan fucke ting up alt efter hvor god/elendig han er.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #186: 29 Jul 2013, 14:05 »

Du kan jo prøve det og så se hvor meget man kan fravælge. Det med boardroom advice kan du jo også fravælge.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #187: 29 Jul 2013, 14:10 »

Du kan jo prøve det og så se hvor meget man kan fravælge. Det med boardroom advice kan du jo også fravælge.

Jeg er ikke meget for det!

Men det kan da overvejes. Ligger dog utroligt nok nr. 1 efter 15 kampe af den nye sæson...

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #188: 29 Jul 2013, 14:10 »

Jeg synes at FMC er ret nemt. Vundet Superligaen med OB første sæson, 2 nederlag.

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #189: 29 Jul 2013, 14:11 »

Prøv det, om ikke andet. Det kan også bare være at superligaen er nem...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #190: 29 Jul 2013, 14:48 »

2017/18 - Efterår

Det er faktisk gået okay i den nye sæson. Jeg har hele tiden haltet en smule efter LASK Linz og nedrykkerne fra Mattersburg, men efter 4 sejre i træk lå vi pludselig nr. 1 efter 15 kampe. Det fik jeg dog jinxet ved at skrive det her i tråden, så det blev kun til 1 point i de sidste 3 kampe inden vinterpausen - og så blev vi overhalet af begge føromtalte hold.

I pokalturneringen har jeg været nødsaget til at rotere en del pga. træthed, men vi fik da spillet os videre til 2. runde. Her blev det til et knebent nederlag mod Ried fra landets bedste række, i en kamp som kunne være gået begge veje.

Halvvejs gennem ligaen og vi er da stadig med i kampen... om et eller andet. LASK Linz er nu 7 point foran, så der er lidt at arbejde med i 2. halvdel af sæsonen. Som sædvanlig har vi et pænt overtag i de fleste kampe, men det kniber med at ramme målet. Vi skal være mere effektive.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #191: 29 Jul 2013, 22:26 »

2017/18 - Forår

Well, well, well, what do we have here? Første skridt på vejen mod at gennemføre denne challenge er nu officielt taget!

En god start på foråret med 6 kampe uden nederlag bragte os tættere og tættere på LASK Linz, men de havde trods alt 7 point at give af fra efteråret. Først med 7-8 kampe tilbage fik vi endelig kontakt til dem, og gik også forbi dem da der resterede en håndfuld spillerunder. Deres sidste 5 kampe bød blot på ét enkelt point, og i tredjesidste runde sikrede vi os titlen da vi slog netop LASK Linz med hele 4-1 på udebane. Så gjorde det ikke så meget at sæsonens største nederlag kom mod Hartberg i sidste runde...

Vi endte til sidst hele 10 point foran Hartberg, som storsejren over os lige netop sniger sig forbi LASK Linz på målforskel. Inderligt ligegyldigt, for med noget så usædvanligt som ligaens bedste forsvar rykker vi nu op i landets bedste række!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #192: 29 Jul 2013, 22:29 »

Well done g00n!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #193: 29 Jul 2013, 23:12 »

Vanvittigt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #194: 30 Jul 2013, 12:59 »

2018/19 - Efterår

Første halvdel af sæsonen som nyoprykker er spillet, og det er såmænd gået bedre end forventet. Vores ilddåb var på udebane mod de regerende mestre fra RB Salzburg, og det var lige ved at blive en drømmestart på sæsonen da vi førte 0-2 efter en halv time. De fik desværre udlignet til sidst, men en god start nevertheless.

Det stod hurtigt klart at vi tilsyneladende ikke er det dårligste hold i divisionen, og på trods af et par knap så fine nederlag (4-0 mod Sturm Graz, 7-1 hjemme (!) mod RB Salzburg) har der været en del lyspunkter. Vi er sluttet godt af med kun ét nederlag i de sidste 7 ligakampe, heriblandt sejr hjemme mod Sturm Graz og en intet mindre end sensationel - men ganske fortjent - sejr ude mod RB Salzburg.

Vi er også videre til kvartfinalen i pokalturneringen efter 3 fine sejre over hhv. Grödig, Altach og Wacker Innsbruck. I kvarten skal vi dog møde Sturm Graz hjemme, så det bliver en svær affære.

Inden sæsonen var mit mål at nå 35 point, da det med højeste sandsynlighed ville sikre os endnu en sæson i den bedste række. Nu ligger vi så med 28 point efter 20 kampe, så umiddelbart ser det ud til at skulle lykkes. Målet er stadig bare at undgå nedrykning - og så har jeg et lille håb om at manageren for mestrene fra RB Salzburg måske ikke sidder så sikkert i sædet...

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010