home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 90260 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #150: 11 Mar 2013, 23:04 »

April 2016

Så fik vi minsandten en ubesejret måned, men det skæmmer lidt med 4 uafgjorte kampe i træk. Og så var det alligevel too little too late.

Wiener Neustadt har æren af at være det eneste hold som har tabt til sidstepladsen. Mod os kan de ikke engang ramme målet - kun deres eget, for de lægger ud med at score selvmål. Andresen putter også lige et mål ind til sidst, og så vinder vi 2-0.

Hjemme mod Kapfenberg var vi foran 3-0 ved halvleg, men da de scorer 2 mål på 2 minutter midt i 2. halvleg frygter jeg det værste. Heldigvis udbygger Nuhanovic føringen kort efter, og Mörth lukker og slukker kort før tid.

Vi var lige ved at være hold nr. 2 som tabte til Celovec/Klagenfurt, da vi var bagud ved halvleg. Vi får lidt hjælp da en af deres spillere får 2 gule kort på 3 minutter, og kort efter falder udligningen. 10 minutter før tid scorer vi så sejrsmålet, og så får det ingen betydning at vi også får en mand udvist til sidst.

Foran 0-1 i Grödig, de udligner 12 minutter før tid.

Foran 0-1 i Hartberg, de udligner på straffespark 4 minutter før tid.

Bagud 0-1 mod First Vienna FC, vi udligner 20 minutter før tid.

Foran 0-1 i Altach, annulleret. Bagud 1-0 i Altach, annulleret. Ender 0-0.

Hjemme mod Hartberg får vi heldigvis 3 point igen. Nuhanovic scorer lige inden pausen, og da de udligner 20 minutter før tid, er han på pletten igen kort efter. Alfons Fischer slår sejren fast 10 minutter før tid.

16 point fik vi i denne måned, og det var da 4 mere end SV Ried. De har dog sikret sig oprykningen alligevel, da vi ikke kan hente dem med kun 3 kampe tilbage. Også godt det samme, for vores næste kamp er på udebane mod dem, så der taber vi nok alligevel. Nu skal vi bare se om vi kan holde 2. pladsen.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #151: 11 Mar 2013, 23:08 »

Nu skal vi bare se om vi kan holde 2. pladsen.

Ville være imponerende hvis du smed 11 point væk med 3 kampe tilbage og 4 til ham!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #152: 11 Mar 2013, 23:09 »

De har spillet en kamp mindre end os, så rent hypotetisk er det "kun" 8 - hvilket uden tvivl er muligt for mig.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #153: 11 Mar 2013, 23:10 »

Det fangede jeg også lige hurtigt, og fik den rettet Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #154: 11 Mar 2013, 23:38 »

Maj 2016

Fin sejr på udebane mod Ried, men efter 10 kampe i træk som ubesejret, slutter vi sæsonen af med et nederlag.

Jeg levnede os ikke mange chancer ude mod SV Ried, for de plejer at have for vane at score på stort set alle deres chancer mod mig. Sådan lagde de også ud, og vi var bagud 2-0 efter en halv time. Et hattrick af Marcel Mörth og en enkelt scoring af Nuhanovic senere er vi foran 4-2. De reducerer i overtiden, men vi får en flot, omend ligegyldig sejr.

Som så ofte før, er kampen mod St. Pölten ret jævnbyrdig. Vi har et lille overtag, og det får vi så også forvaltet til en scoring i hver halvleg, og en forholdsvis sikker sejr på 2-0.

Wiener Neustadt plejer vi derimod at tæske. Det bliver der ikke noget af denne gang. Den tidligere Lustenauer Patrick Salomon gør det onde ved sin tidligere klub, og hans to scoringer bliver en sandwich omkring Nuhanovic' enlige ditto. Ærgerlig slutning på en ellers god sæson.

De første 3 sæsoner i spillet har oprykkerne endt med henholdsvis 62, 63 og 66 point. Vi ender på 66 i år, men er så bare uheldige at der lige var et hold som SV Ried med denne gang. Hvis vi kan følge op på dette og gøre det lige så godt i næste sæson, er der da helt givet mulighed for at det umulige kan lykkes.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #155: 12 Mar 2013, 17:45 »

Ej, SÅ tæt på!

Næste sæson vinder du! Peace

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #156: 12 Mar 2013, 19:53 »

Ej, SÅ tæt på!

Næste sæson vinder du! Peace
Det gjorde du bare ikke!!!!
Savner allerede "Onkelmorfar!"

ptrN
Manager

« Svar #157: 12 Mar 2013, 20:08 »

Jeg var tættere på!

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #158: 12 Mar 2013, 22:05 »

Friendlies

4 venskabskampe er det blevet til som opvarmning til den nye sæson, og nok engang er det blevet til et par imponerende resultater. Og så er det åbenbart umuligt for os at slå SV Seekirchen.

I stedet vælger jeg at fokusere på de to flotte sejre over henholdsvis Basel og Thun, som blev sendt hjem til Schweiz med nederlag på 3-0 og 4-1. Det var heller ikke bare sejre som blev fluket - vi var i begge kampe langt overlegne, og kunne såmænd godt have vundet med et par mål mere.

Alt i alt en fin optakt til hvad der må og skal blive en succesfuld sæson. Jeg har fået en ny 2-årig kontrakt med klubben, men de forventer til gengæld intet mindre end oprykning i den kommende sæson. For at rykke op skal man som bekendt ende som nr. 1, så det er et noget hårdt krav. Jeg håber vi kan opfylde det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #159: 12 Mar 2013, 22:07 »

Hvis det hjælper har jeg lige mødt Seekirchen i 1. runde af cuppen og slået dem 0-2. Men held og lykke med oprykningen, jeg bliver lige så skuffet som din bestyrelse hvis det ikke lykkes.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #160: 12 Mar 2013, 22:09 »

Hvis det hjælper har jeg lige mødt Seekirchen i 1. runde af cuppen og slået dem 0-2. Men held og lykke med oprykningen, jeg bliver lige så skuffet som din bestyrelse hvis det ikke lykkes.

Fornuftigt, så kan det da lade sig gøre. Håber dog ikke at jeg løber ind i dem i cuppen...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #161: 12 Mar 2013, 22:58 »

Transfers

Det er ikke umiddelbart nemt at stå med en opgave som hedder tvungen oprykning, når holdets 4 bedste spillere ikke længere har lyst til at spille i klubben. Målmand Christian Benetti, højre back Tony Bloomer, højre midtbane Jan Zwischenbrugger og angriber Brian Andresen har alle nægtet at snakke kontrakt med mig, og ville i stedet sælges til bedre klubber.

Det er lykkedes for tre af dem indtil videre, og mon ikke også Zwischenbrugger finder sig en ny klub inden vinduet lukker. I det mindste har det skæppet godt i klubkassen, og jeg har da også været yderst aktiv på transfermarkedet.

Jeg har bl.a. hentet 2 nye målmænd, da reservemålmand Alexander Kofler også har forladt klubben. Umiddelbart bliver Ivan Lucic førstevalget. Vladislav Vlasov ser ud til at gå direkte ind i startopstillingen i stedet for en aldrende Hannes Eder, og Toufik Saïbi og Thomas Helly ser ud til at skulle erstatte Bloomer og Andresen på henholdsvis højre back og i angrebet.

Det er også blevet til et par signings til fremtiden - Marcel Krismer på 15 og Fabian Baur på 16 ser allerede nu utroligt spændende ud, og der bliver utvivlsomt et par klassespillere ud af dem.

Lad os håbe at den massive udskiftning af spillertruppen ikke skal bruge en hel sæson på at blive spillet sammen ligesom sidste gang...

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #162: 12 Mar 2013, 23:01 »

Mon ikke du snart skal have den oprykning?   Opstemt

I hvert fald, kom du væk fra østrigsk 1. division, det er sgu et trist sted i FM-sammenhæng  crazy
« Seneste Redigering: 12 Mar 2013, 23:03 af mathiasnh » Logged

Neal Caffrey!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #163: 12 Mar 2013, 23:01 »

BUUUH at du har hentet Ciftci bare fordi du har set at jeg har gjort det! Ingen grund til at abe efter bare fordi at du er ringere. Han er i øvrigt vanvittigt meget bedre i mit spil Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #164: 12 Mar 2013, 23:03 »

Mon ikke du snart skal have den oprykning?   Opstemt

I hvert fald, kom du væk fra østrigsk 2. division, det er sgu et trist sted i FM-sammenhæng  crazy

HEY! Det hedder 1. division...

BUUUH at du har hentet Ciftci bare fordi du har set at jeg har gjort det! Ingen grund til at abe efter bare fordi at du er ringere. Han er i øvrigt vanvittigt meget bedre i mit spil Opstemt

Heh, han kom frem i min search og er vist en udmærket backup. Han har umiddelbart ikke noget at gøre i startopstillingen. I øvrigt accepterer jeg indenlunde din præmis om at jeg er ringere, når jeg fik 1 point mere end dig.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010