Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
0 Brugere, 1116 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
25
Forfatter
Emne: European Tour - challenge med Hawkins (Læst 90320 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
«
Svar #120:
09 Mar 2013, 22:50 »
Marts 2015
Det positive: Vi vandt samtlige hjemmekampe i denne måned. Det negative: Vi tabte samtlige udekampe i denne måned.
First Vienna FC havde vi tidligere slået med 5-1 på udebane, så der burde være muligheder på vores egen bane. Ikke desto mindre er vi bagud 0-2 efter en halv time. For en sjælden gangs skyld giver det dog pote at gå mere offensivt til værks efter pausen, for efter både reducering og udligning, sikrer Andresen sejren med en scoring i det fjerde overtidsminut.
Kampen mod St. Pölten var en rigtig six pointer. Vi ville være 9 point foran dem hvis vi vandt, men kun 3 hvis vi tabte. Cue en føring på 2-0 til dem efter deres første 2 chancer. Kampen er ellers helt jævnbyrdig, men vi ender med 0 point her.
Rivalopgøret mod Altach var såmænd også helt lige. 6 skud hver, 3 inden for rammen hver. Vi er bare så heldige at vores målmand åbenbart får reddet en enkelt gang, mens alle vores forsøg ryger i kassen. Jeg var ellers ved at blive bitter da de efter 73 minutter fik udlignet vores føring på 2-0, men minuttet efter fik vi sejrsmålet alligevel.
Hep hey, en kamp mod sidstepladsen, der burde jeg kunne få en sejr selvom det er på udebane. Sådan tænkte jeg da vi bragte os foran allerede efter 4 minutter, og det blev kun bedre da vi øgede føringen efter 63. Til gengæld blev det pænt meget værre da det mål blev annulleret, og LorteLinz så scorede efter 64 og 67.
Vi fik heldigvis sluttet måneden positivt af, da det blev til storsejr mod Grödig. De gav os dog en hjælpende hånd, da de fik en spiller udvist efter et kvarter, men jeg skal da love for at vi gav den gas derefter. 4 mål fra det 41. til det 48. minut og et hattrick af Brian Andresen senere har vi vundet med hele 6-0.
Sejren over Grödig løftede os lige akkurat op over dem, men både St. Pölten og First Vienna FC er også inde i gode stimer, så der er ikke helt luft nok til bunden efter min mening. Der venter en del svære kampe nu, så mon ikke det er den vej vi skal kigge.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #121:
09 Mar 2013, 23:52 »
April 2015
Ikke nogen nem måned med kampe mod de fire øverste i tabellen, og det blev da også en blandet fornøjelse.
Vi lagde ud på udebane mod Wiener Neustadt på 2. pladsen, og vi er rent faktisk klart overlegne. Derfor kommer det heller ikke som nogen overraskelse at vi kommer bagud efter 64 minutter, men heldigvis udligner Andresen minuttet efter. Stor var overraskelsen dog da selvsamme Andresen sikrer os en helt fortjent sejr 5 minutter før slutfløjt.
Så gjaldt det topholdet SV Horn på hjemmebane, og igen spiller vi lige op med et formodet bedre hold. Vi kommer igen bagud, men atter engang formår vi at vende kampen - denne gang udligner Mehmet Bulut før pausen, mens det nok engang er Brian Andresen som bliver helten kort før tid.
Hjemme mod 3. pladsen, og det kunne vel ikke blive ved med at gå godt. Det er en jævnbyrdig kamp hele vejen igennem, men desværre tipper kampen til gæsternes fordel da de scorer kampens eneste mål efter 51 minutter.
Endnu en jævnbyrdig kamp mod Hartberg, og heller ikke denne gang kan vi trække det længste strå. Nuhanovic får ellers udlignet deres tidlige føringsmål, men de scorer 2 gange inden for kort tid i 2. halvleg, og vi har intet modsvar.
Foran 0-4 ved halvleg mod First Vienna FC. Da de reducerer 4 minutter inde i 2. halvleg, ved jeg instinktivt hvad der skal ske. 2-4 efter 60 minutter, 3-4 efter 67 minutter og 4-4 i sidste minut. Bare lige for at gnide salt i såret når vi lige at score i overtiden, men det bliver naturligvis annulleret.
I det mindste kunne vi holde føringen i den vigtige kamp mod St. Pölten. Nuhanovic scorer én gang på hver side af pausen, og selvom jeg liiige var ved at bide negle efter reduceringen 2 minutter før tid, holder vi fast i de 3 point.
Stadig på 6. pladsen, 2 point foran Grödig og 2 point efter Altach. 5 kampe tilbage og vi burde være ude af nedrykningsræset. Nu skal vi bare sikre os en så god placering som muligt.
Szczesny
Manager
«
Svar #122:
10 Mar 2013, 01:03 »
Hej g00n.
Når du spiller FM Classic - har du så også diverse mærkelige funktioner, når du spiller kamp? Jeg har sgu aldrig prøvet sådanne før, og jeg bliver jo helt bange, og føler ikke de har så meget med classic at gøre.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #123:
10 Mar 2013, 01:07 »
Citat af: Szczesny 10 Mar 2013, 01:03
Hej g00n.
Når du spiller FM Classic - har du så også diverse mærkelige funktioner, når du spiller kamp? Jeg har sgu aldrig prøvet sådanne før, og jeg bliver jo helt bange, og føler ikke de har så meget med classic at gøre.
Jeg spiller kamp med Commentary Only og på hurtigste hastighed. Har Split View på med Overview til venstre og mine ratings til højre. Slog hurtigt de der match feed-beskeder fra, det gad jeg ikke at se på.
Andre funktioner kender jeg ikke til, bruger ikke andet end at pause kampen og så gå i taktikken...
Szczesny
Manager
«
Svar #124:
10 Mar 2013, 01:08 »
Citat af: g00n 10 Mar 2013, 01:07
Jeg spiller kamp med Commentary Only og på hurtigste hastighed. Har Split View på med Overview til venstre og mine ratings til højre. Slog hurtigt de der match feed-beskeder fra, det gad jeg ikke at se på.
Andre funktioner kender jeg ikke til, bruger ikke andet end at pause kampen og så gå i taktikken...
OK, tak. Der står nemlig noget med råb ind på banen etc. Tænker det ikke har så meget med classic at gøre - og så også at jeg ikke orker at sætte mig ind i alle de forskellige ting.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #125:
10 Mar 2013, 01:12 »
Citat af: Szczesny 10 Mar 2013, 01:08
OK, tak. Der står nemlig noget med råb ind på banen etc. Tænker det ikke har så meget med classic at gøre - og så også at jeg ikke orker at sætte mig ind i alle de forskellige ting.
Same, rører ikke det pjat.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #126:
10 Mar 2013, 01:29 »
Maj 2015
Så tæt på en ubesejret måned! I det mindste blev det kun til 1 nederlag i de sidste 7 kampe, så det føles som om der endelig er et eller andet der virker.
Første opgave var en svær udekamp mod rivalerne, og det starter godt da Andresen bringer os foran efter 5 minutter. De udligner desværre i 2. halvleg, og selvom vi tillader os at brænde et straffespark, er 1-1 mere eller mindre et fair resultat.
Næste kamp mod Grödig var min kamp nr. 100 som manager, og det blev heldigvis en glædelig begivenhed. Endnu engang var det en jævnbyrdig kamp med skiftende føringer, men på to mål i de sidste 10 minutter kører vi en fin sejr hjem.
Herefter gælder det en hjemmekamp mod sidstepladsen, og forudsigeligt nok kan vi - ligaens bedste angreb - pludselig ikke udnytte én eneste af vores mange chancer. 21 skud, heraf 10 på mål, udløser ikke andet end endnu et åndssvagt resultat mod ligaens svageste hold.
Vi udnytter heldigvis chancerne bedre mod Wiener Neustadt, hvor vi er foran med hele 4-0 ved halvleg. Det har vi prøvet før for ikke så længe siden, og ligesom dengang reducerer modstanderne straks efter pausen. De reducerer endda yderligere 20 minutter før tid, men FM13 er da heldigvis ikke så fucked up. Vi holder 4-2 hjem.
Sidste kamp blev som ventet en svær opgave ude mod topholdet, som med sejr kunne sikre sig oprykning. Det er ikke noget nyt at vi spiller lige op med de bedste, men selvom vi er foran med 1-0, scorer de to hurtige mål lige inden pausen. Det kunne lige så nemt være blevet til 1 eller 3 point, men vi slutter desværre sæsonen med et nederlag.
Dermed slutter vi 2 point og en placering bedre end begge de foregående sæsoner. Vi har ligaens bedste angreb, og der er helt sikkert positive takter at spore frem mod næste sæson. Der er stadig et stykke vej til toppen, men hvis vi kunne få som vi fortjente lidt oftere, ville vi helt sikkert være med deroppe af.
Jeg er i øvrigt blevet tilbudt - og har accepteret - en ny 2-årig kontrakt, så jeg er da i hvert fald at finde i klubben lidt endnu.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #127:
10 Mar 2013, 11:44 »
Friendlies
4 venskabskampe er spillet inden sæsonstarten, og som sædvanlig har de budt på gode resultater krydret med en enkelt bommert.
Nederlaget til SV Seekirchen var denne gang reelt nok, da vi stillede med noget der lignede stærkeste opstilling. Det forhindrede dem dog ikke i at spille lige op med os og snuppe sejren på 1-0.
Til gengæld var vi bedre i den sidste kamp, og mod megastjerner som Rade Prica og Alexander Farnerud spillede vi op til vores bedste, og hentede en sejr på 1-0 over Young Boys fra den bedste schweiziske række. Ganske fornuftigt.
«
Seneste Redigering: 10 Mar 2013, 12:30 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #128:
10 Mar 2013, 12:40 »
Transfers
Marcel Mörth
|
Alexander Rother
|
Niklas Fuchs
|
Manfred Gollner
|
Moritz Gimpl
|
Alfons Fischer
Jeg har justeret min transferstrategi en smule. I har sikkert gættet det, men jeg siger det alligevel - jeg har udelukkende hentet østrigske spillere i dette transfervindue. Jeg var ved at være træt af at skulle kæmpe med reglen om udlændinge, så jeg har nu anlagt en mere nationalistisk politik.
Dermed ikke sagt at jeg går af vejen for at hente en udlænding hvis han er vild og voldsom, men lige nu ligger mit fokus primært på østrigere.
Jeg har fået solgt for £150K indtil videre, og det beløb kan sagtens nå at stige endnu. Folk er nemlig begyndt at tro at de bør spille for bedre klubber, og en tosse som Brian Andresen tror han er noget, blot fordi han blev ligatopscorer, Årets Spiller og fik A-landsholdsdebut i sidste sæson... Han er dog på kontrakt i 2 år endnu, så jeg beholder ham sæsonen ud.
André Ramalho er derimod på sidste kontraktår, så ham forsøger jeg selvfølgelig at sælge for så meget som muligt. Af samme grund har jeg hentet et par midterforsvarere, og umiddelbart ser det ud til at
Niklas Fuchs
overtager pladsen i startopstillingen.
Det mest interessante navn derudover er
Marcel Mörth
, som jeg har lejet i Red Bull Salzburg. Med afgangen af Felix Roth tænkte jeg at vi godt kunne bruge lidt ekstra manpower i front, og Mörth skal nok få sin del af spilletid.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #129:
10 Mar 2013, 16:24 »
Juli 2015
Sejr over oprykkerne og nedrykkerne sendte os op på 1. pladsen, men så slog Grödig-syndromet til.
SVU Gleinstätter var som forventet ikke noget problem i pokalturneringen. De havde ét skud i kampen, og det ramte ikke målet. Det gjorde vi til gengæld 5 gange, og med 3 scoringer er vi sikkert videre.
Det er som regel godt at lægge ud i ligaen med en hjemmekamp mod oprykkerne, og vi kom da også rigtig godt fra start i den nye sæson. 2 mål i hver halvleg, og så var Celovec/Klagenfurt sendt hjem med et sviende nederlag.
Herefter skulle vi så en tur på udebane mod nedrykkerne fra Kapfenberg, og overraskende nok blev det også til en sikker sejr her. Zwischenbrugger og Nuhanovic scorede lige før og lige efter pausen, og så lukkede og slukkede den tidligere Austria Lustenau-spiller Lukas Kragl med et selvmål.
Jeg var så lige ved at tro at vi skulle få en måned med lutter sejre, for Grödig var startet skidt med 2 kampe uden sejr. Vi er så bagud med 0-3 ved halvleg. I 2. halvleg går vi offensivt til værks, men selvom både Zwischenbrugger og Mörth får scoret, får vi ikke yderligere udbytte af en halvleg hvor vi dominerede totalt.
Selvom vi burde have lagt ud med 3 sejre på stribe, er det ligefør jeg er tilfreds med 6 point og en foreløbig 3. plads. Jeg er jo slet ikke vant til at være med helt deroppe.
Ready123
Landsholdsspiller
«
Svar #130:
10 Mar 2013, 16:36 »
Håber bare ikke dine spillere får Vinterpause, syndromet, når du når der til! det fik mig smidt på porten 2 gange!
Ariana Grande
Manager
«
Svar #131:
10 Mar 2013, 16:39 »
Han skal sgu nok nå at komme længere ned i tabellen inden vinter
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #132:
10 Mar 2013, 17:26 »
August 2015
10 point ud af 15 mulige, men jeg er stadig ikke tilfreds. Vi burde have fået point mod Ried.
First Vienna FC har stået model til et par afklapsninger mod os tidligere, men det var ikke tilfældet i dag. Kampen var ganske jævnbyrdig, men vi er foran med 2-0 inden de får reduceret i overtiden. Rart også at kunne vinde disse 50/50-kampe engang imellem.
Altach lå nr. 1 inden kampen, og da de bragte sig foran 0-2 kort inde i 2. halvleg, var vi ikke levnet mange chancer. Et skift til en offensiv taktik og en hurtig reducering senere, og så var vi pludselig med igen. Vi udligner et kvarter før tid, og med 2 scoringer i overtiden snupper vi alligevel hvad der faktisk er en ganske fortjent sejr.
Kampen mod Hartberg var nok den kedeligste ever. 3 gule kort var stort set det eneste der skete i kampen, og 0-0 virker som det eneste rigtige resultat.
2-4 hjemme mod Ried, som i mellemtiden havde lagt sig op som nr. 1, var til gengæld ikke det rigtige resultat. Bagud 0-2 ved halvleg, og så må vi nok engang finde angrebstaktikken frem. Vi får reduceret, men på gæsternes 3. og 4. forsøg på mål scorer de deres 3. og 4. mål, og så hjælper det ikke meget at vi i overtiden på vores 7. skud på mål blot scorer vores 2. mål.
Vi havde derfor brug for en sejr ude mod St. Pölten hvis vi skulle hænge med i toppen - og det fik vi. Vi har prøvet at være foran 0-4 et par gange efterhånden, og det er med skiftende succes. Hjemmeholdet får reduceret 2 gange på deres 2 første chancer, men heldigvis slår Marcel Mörth sejren fast kort før tid.
Selvom SV Ried har lagt lidt afstand, er vi stadig med i topstriden. Det er en helt ny oplevelse for mig, men det kan vel heller ikke andet end at gå galt inden længe.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #133:
10 Mar 2013, 19:15 »
September 2015
Endnu engang er vi tæt på den perfekte måned, men der skal åbenbart lige være et åndssvagt resultat som ødelægger det.
Vi lagde ud med en fin sejr over Wiener Neustadt, i en kamp hvor vi havde flest chancer, men gæsterne havde flest skud på mål. Alle 3 mål blev scoret i 1. halvleg, da højre back Bloomer åbner med scoringen til 1-0, de udligner 8 minutter senere, og Nuhanovic bliver matchvinder efter 22 minutter.
Celovec/Klagenfurt ligner de dårligste oprykkere nogensinde, og har kun hentet 1 point indtil videre. Det bliver heller ikke til nogen mod os, da Kessany og Andresen med en scoring i hver halvleg sikrer en sejr på 2-0.
Herefter gjaldt det pokalturneringen og en tur til FC Wels. Jeg roterede en smule, men vi havde alligevel ingen problemer med at gå videre. 2 mål af den nyindkøbte midterforsvarer Niklas Fuchs og et straffespark sat ind af Yusuf Özüyer giver os billetten til næste runde, hvor Wolfsberger fra den bedste række venter.
Og så den trælse kamp. Vi slog dem 3-0 på udebane, og på vores eget stadion har vi hele 20 skudforsøg. 6 af dem rammer målet, men ingen går ind. Det gør derimod 2 af Kapfenbergers 4 forsøg, begge inden for de første 20 minutter, og så taber vi skuffende med 0-2.
Med en sejr i sidste kamp kunne vi have holdt trit med SV Ried som vandt igen, men i stedet befinder vi os nu 5 point efter dem. Vi er dog stadig nr. 2, 5 point foran både Hartberg, Altach og Grödig.
Yessir
Manager
«
Svar #134:
10 Mar 2013, 20:02 »
Hold da kæft, det ser jo helt fornuftigt ud!
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »