home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 935 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Simcity
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Simcity  (Læst 40486 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Simcity
« Svar #135: 10 Mar 2013, 15:32 »

Synes ikke man har plads nok til at bygge... Håber man får mulighed for at få større områder til byer i en udvidelsespakke eller patch..

Forstår ikke hvorfor de ikke har landbrug med? Vel også en stor faktor når man snakker eksport?

Det er jo det nye med man har en region med motorvej også byer.

Well, nu foregår landbruget jo ikke inde i byerne og spillet hedder jo trods alt simcity.

Gungner
Gæst

« Svar #136: 10 Mar 2013, 16:10 »

Ellers er der altid Farmer Tycoon, hvis det er den slags spil du er til Tunge

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 10 Mar 2013, 18:01 »

Vil nu mene industri ligger lige så langt væk fra de fleste byer som landbrug gør. ;-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #138: 10 Mar 2013, 18:03 »

Vil nu mene industri ligger lige så langt væk fra de fleste byer som landbrug gør. ;-)

Wrong answer!
Industri ligger da normalt i udkanten af en by, mens landbrug ligger udenfor byen Thumbs Up

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ariana Grande
Manager

« Svar #139: 10 Mar 2013, 18:04 »

Der var landbrug med i Simcity 4.
Det var dog ikke noget jeg nogensinde benyttede mig af Smiley

Jeg skulle bare have nogle fucker store skyskrabere. Det var det vigtigste!

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 10 Mar 2013, 18:21 »

Wrong answer!
Industri ligger da normalt i udkanten af en by, mens landbrug ligger udenfor byen Thumbs Up

Du er vidst fra københavn. Eller også kommer du ikke nok rundt i f.eks. Danmark. ;-)

Flere byer omkring min by (Nyborg) har da landbrug lige i udkanten af byen, hvor der endda i flere tilfælde er industri længere ude end landbrug. Som Thex selv nævner var det med i SimCity 4 så jeres argument er ikke helt godt nok. :-)

EDIT: Og hvis vi går uden for danmark så skal du fandmer aller komme og sige du har set byer der har kulminer osv liggende inden i byen. ;-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #141: 10 Mar 2013, 18:51 »

Du er vidst fra københavn. Eller også kommer du ikke nok rundt i f.eks. Danmark. ;-)

Flere byer omkring min by (Nyborg) har da landbrug lige i udkanten af byen, hvor der endda i flere tilfælde er industri længere ude end landbrug. Som Thex selv nævner var det med i SimCity 4 så jeres argument er ikke helt godt nok. :-)

EDIT: Og hvis vi går uden for danmark så skal du fandmer aller komme og sige du har set byer der har kulminer osv liggende inden i byen. ;-)

En by kan da godt være bygget op omkring en kulmine Wink
Men vil da mene at industri ligger inde i byen, mens landbrug lige ligger lidt længere ude Smiley
Og nej jeg er ikke fra KBH, og der er også nogle byer heromkring, hvor der ligger et landbrug eller 2 indenfor byen Thumbs Up

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #142: 11 Mar 2013, 09:41 »

Hey Freaks,

Vil I sige, om de kunne være en idé at købe fra nedenstående link? Har hørt, at de ikke skulle sende til Danmark, men her er jo snakke om en cd-key - jeg kender ikke reglerne indenfor dette område. Eller kan det fås billigere?

http://www.simplygames.com/info/19843/SimCity--Limited-Edition-CD-Key-Download-PC

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #143: 11 Mar 2013, 09:47 »

det er jo kun key så det er ligegyldigt om de leverer til dk Smiley lidt dyrer end andre steder men de lader så til at kunne leverer med det samme.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #144: 11 Mar 2013, 09:49 »

det er jo kun key så det er ligegyldigt om de leverer til dk Smiley lidt dyrer end andre steder men de lader så til at kunne leverer med det samme.

Har ikke den store tid lige nu, da afleveringerne presser på, så hvis du kunne linke til en billigere hjemmeside, ville jeg blive taknemmelig Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #145: 11 Mar 2013, 09:57 »

http://cdkeyshere.com/simcity-limited-edition-cd-key.html?tracking=4e4656fceacc7 ca 268 når de har dem hjemme igen.

Men langt ned til de 223 jeg har betalt da jeg forudbestilte for nogle uger siden heh.

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #146: 11 Mar 2013, 11:32 »

Nu har jeg lige testet, om min computer kan køre det. Den er et pænt stykke over minimumskravene, men tættere på dem end på det anbefalede. Bliver det virkelig hakket, hvis jeg vil spille det, eller kan den computeren trække det uden for meget lag? :-)

Nummer to er bare den første taber.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #147: 11 Mar 2013, 11:43 »

Nu har vi fået an aftale i stand så vi også kan tjene lidt til fmfreaks ved at sælge simcity, dog lidt dyrer end ellers med rabatkode i brug er prisen knap 310 kroner, men så støtter man også fmfreaks samt får koden instant, altså ikke noget med at vente på den bliver leveret og scannet, som på visse andre sites. Ikke at der er noget galt i det, de har dem blot ikke på lager pt. Og vi vil naturligvis kun linke til ting hvor folk får varen med sikkerhed inden for kort tid.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2013, 11:48 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #148: 11 Mar 2013, 11:56 »

Nu har jeg lige testet, om min computer kan køre det. Den er et pænt stykke over minimumskravene, men tættere på dem end på det anbefalede. Bliver det virkelig hakket, hvis jeg vil spille det, eller kan den computeren trække det uden for meget lag? :-)

Din computer vil kunne trække det uden lag, grafikken etc bliver jo så blot sat ned i styrke.

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #149: 11 Mar 2013, 11:59 »

Okay, tak - så vil jeg købe det.
Hvis jeg så køber det vha. FMF skal jeg så bare klikke på det banner der er, og så er prisen automatisk det den skal eller hvordan? :-)

Nummer to er bare den første taber.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010