Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Der står 86 når jeg kommer ind på dit link, og jeg tænker på første side, ved ikke om du har lagt en anden en ind senere Men det ligner dog ikke lige dollars, og kan ikke se hvilken valuta det skal forestille Det er tyrkiske lire
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Utroligt at det er så attraktivt.... Det er et spil til os over 25 der er blevet for gamle til Sims 3
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Det er et spil til os over 25 der er blevet for gamle til Sims 3 Hvem siger man bliver for gammel til Sims 3?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Det er et spil til os over 25 der er blevet for gamle til Sims 3 Og min by er større end din Ret træls man ikke har et større område at bygge på dog.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
DAMN MAN!!! lån mig lige nogle penge
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Og min by er større end din Ret træls man ikke har et større område at bygge på dog. Der går rygter om at det kommer der - men ellers handler det om at overtage hele regionen.
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Lol mistede så hele den by jeg havde bygget da den smed mig af før.
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Overvejer at købe det, men har sgu aldrig spillet det før. Er det let nok for en noob og sætte sig ind i?
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Lol mistede så hele den by jeg havde bygget da den smed mig af før.
Prøvede jeg igår - en afgangende var den der dog da jeg kom ind på serveren igen.
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Der går rygter om at det kommer der - men ellers handler det om at overtage hele regionen.
Ja det bliver jo desværre nok ligesom the sims med en milliard udvidelser man skal købe.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Prøvede jeg igår - en afgangende var den der dog da jeg kom ind på serveren igen.
Desværre ikke her, kunne vælge at forlade byen eller rulle tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Overvejer at købe det, men har sgu aldrig spillet det før. Er det let nok for en noob og sætte sig ind i?
Helt enkelt og ellers kig her www.simtropolis.com sitet er pt laaaangsom på grund af overbelastning
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Ja det bliver jo desværre nok ligesom the sims med en milliard udvidelser man skal købe.
Jep der skulle kommer 2 i løbet af kort tid - det er ren penge maskine EA har fat i her...
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Hmm nu siger den så behandler stor fil når jeg starter op gaab
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Synes ikke man har plads nok til at bygge... Håber man får mulighed for at få større områder til byer i en udvidelsespakke eller patch..
Forstår ikke hvorfor de ikke har landbrug med? Vel også en stor faktor når man snakker eksport?
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|