home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #3 Den Blå Hær
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #3 Den Blå Hær  (Læst 4075 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#3 Den Blå Hær
« : 17 Feb 2013, 23:56 »



-


HAMBURG SV



Lidt information.

Jeg har valgt at starte en blog med HSV da jeg for noget tid tilbage så Danmark - Brasilien og blev helt hooked på dette smukke og stemningsfuldt stadion. Dog var dette en lidt tynd venskabskamp hvor Hulk kørte os over og det var en lidt flad fodboldoplevelse på et ellers pragtfuld stadion.

Igår den 16.02.2013 kom vi afsted, efter en hurtig planlægning var vi 5 drenge på vej til Hamborg's hjemmebane for at se HSV mod Gladbach. Hold nu fast en fed kamp og en fed atmosfære som er på dette stadion, jeg var helt solgt!

Derfor har jeg valgt en blog med dette fantastiske hold, og jeg vil prøve at føre dem til toppen i den tyske liga!

For at i kan fornemme lidt af stemningen jeg var vidne til, har jeg en lille youtube video som jeg optog.

http://www.youtube.com/v/x3uBAiPpvEk

Dette er min første rigtige blog, så jeg håber i bære over mig, og at jeg måske laver nogen fejl, undskylder jeg på forhånd :-) Jeg vil prøve at holde det simpelt og komme med en masse billeder og ideer fra mit spil!

I forhold til indkøb vil jeg nok kigge lidt ud over alle kanter, dog vil jeg gerne se om jeg kan få et par danskere ind på mit hold, da dette jo er lidt sjovt og spændene. I truppen har vi dog allerede Christian Nørgaard, som jeg vil se om jeg kan få plads til. Ellers vil jeg eventuelt drage læserne med i mine beslutninger og eventuelt opstille et dilemma som jeg kan få svar på, så jeg kan afgøre en beslutning :-) 

Hvis i har ris og ros, så kom med det :-)!
« Seneste Redigering: 18 Feb 2013, 18:15 af daugaard » Logged


mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #1: 18 Feb 2013, 00:04 »

Jeg følger med Smiley
Er ikke så meget til Tyskland generelt i FM, men måske du kan ændre det? Wink
Logged

Neal Caffrey!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #2: 18 Feb 2013, 00:07 »

Det håber jeg, og dejligt du følger! :-)
Logged


Skovby
Gæst
 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #3: 18 Feb 2013, 08:59 »

Følger! Smiley Tyskland er altid spændende Smiley
Logged

MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #4: 18 Feb 2013, 09:06 »

Følger Smiley
-Det lyder til at blive en spændende blog Opstemt
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #5: 18 Feb 2013, 09:29 »

Håber du kan fjerne mit lille had til Tyskland i FM!

Fej mine ben væk Dau!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #6: 18 Feb 2013, 09:41 »

Følger, da det tyder på du vil ligge sjæl og hele pivtøjet i det Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #7: 18 Feb 2013, 10:55 »

Glad for drenge, jeg vil gøre alt for at det bliver så godt som muligt :-)

har dog ikke helt det grafiske på plads, da jeg er ny til dette.. så hvis nogen er skarpe og har gode råd så fyr løs :-)

Regner med en eller to opdateringer idag!
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Blå Hær
« Svar #8: 18 Feb 2013, 11:23 »





Omkring klubben og spillet





Jeg har valgt at have de her lande med, og her er lidt informationer omkring klubben og lidt om hvad HSV klubben indeholder.

Her får i lidt om klubben og ved at klikke her har i lidt om hvordan HSV's hjemmebane Imtech Arena ser ud :-)

Jeg har valgt at der ikke kan handles i første transfervindue, for jeg vil godt se hvad jeg kan få ud af den trup som jeg har nu, hvor jeg nu vil komme lidt ind på hvad jeg egentlig har af spillermatriale til gode.

Hele truppen kan ses her -> her

Der er selvfølgelig et par klassespillere i HSV, og den største stjerne i klubben er klart Van Der Vaart som blev hentet hjem efter at have været i Real Madrid og Tottenham.

Han kan ses her

De to andre stjerner i klubben er Rene Adler som ses her. Klassekeeper som har et par gode år endnu, jeg vil dog hente en ung keeper som kan drage erfaring af Rene.

Den sidste af mine profiler er Milan Badelj som har en god teknik og er en god overall spiller.

Disse er et lille udpluk af min trup, talenter og unge spillere vil jeg komme ind på lidt senere, jeg vil nu gå igang med at finde lidt taktik og hvem jeg vil købe på sigt :-)

Der vil nok komme en update senere omkring træningskampene og hvordan de forskellige spillere har spillet, positivt og negativt.

Målet for sæsonen er nok en top 5 plads, og eventuelt at komme ud og spille europa, jeg vil meget gerne have gode talentspejdere og trænere.

Hvad angår indkøb vil jeg prøve at lade Mr HSV aka Frank Arnesen tage sig af dem, og egentlig arbejde med de spillere som han skaffer til mig. Det skal dog siges at ser jeg en spiller som jeg bare må have, skrider jeg ind og køber ham.

« Seneste Redigering: 18 Feb 2013, 13:43 af daugaard » Logged


bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #9: 18 Feb 2013, 13:35 »

Spændende projekt. Jeg føler dog udtrykket i første update her er yderst monotomt. Det er selvfølgelig én vej at vælge at gå, men hvis jeg kunne bestemme, var billederne nok faktisk sat ind i updaten fremfor blot links dertil Smiley Jeg følger med her i starten, og så må vi se, hvordan det går. Tror på en god blog Smiley

Edit: Okay, det må være mig, der er lidt langsom. Opfattede slet ikke, at jeg have overset den første update. Beklager. Nu har jeg læst kommentarerne, og kan så forstå, den "manglende" grafik skyldes uerfarenhed. Jeg følger, som sagt Smiley
« Seneste Redigering: 18 Feb 2013, 13:39 af bonde42 » Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #10: 18 Feb 2013, 13:36 »

Også er skriften måske et nummer for småt, men følger da med også
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #11: 18 Feb 2013, 13:36 »

Ja, det ved jeg godt :-)

Jeg arbejder stærkt på at få flere billeder ind i mine updates, jeg skal bare lige have på plads hvordan man gør og sådan, men det er jeg ved at få styr på :-) så det kommer!
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #12: 18 Feb 2013, 13:42 »

Jeg synes, at det er ærgerligt, at du vælger en centreret tekst. Det er forfærdeligt at se på.
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #13: 18 Feb 2013, 13:43 »

Super :-) jeg har smidt det normalt nu!
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #14: 18 Feb 2013, 13:44 »

Det var bedre Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010